Niets, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef Melleyn het volgende:
Wat moet zo'n inkoper dan gedacht hebben hè
Het was een stagiaire, ze wilden iemand uit het blindeninstituut een kans gevenquote:
Nee, denk dat ik stoelen moet stapelen.quote:
Net als bij de NOSquote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een stagiaire, ze wilden iemand uit het blindeninstituut een kans geven
Lekkerquote:
Ze hadden niet deze mooie lampen hangen natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 22:12 schreef Uccie het volgende:
Misschien was er een stroomstoring in de showroom tijdens het inkopen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
Zou de designer van Philipslampen zijn motorisch gestoorde kindje een dag meegenomen hebben naar het werk en laten tekenen?
Ik denk dat ie dronken was van alle shotjesquote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
Zou de designer van Philipslampen zijn motorisch gestoorde kindje een dag meegenomen hebben naar het werk en laten tekenen?
ja da's wel een beetje laat hequote:Op donderdag 24 april 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
Oh, dat is waar ook. Het is Philips. Ik heb nog helemaal geen SHOTJE! geroepen.
Komt ie:
SHOTJEEEE!!!
Kan toch, dat de verkeerde tekeningen zijn weggegooid.quote:
Die zal permanent dronken zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 22:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dronken was van alle shotjes
ik vond het mooiquote:Op donderdag 24 april 2014 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan toch, dat de verkeerde tekeningen zijn weggegooid.
Ik tekende ook zo en ik had als kind een behoorlijk slechte motoriek...ik herken dat meteen.
geintje natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |