Dat moet ik niet in mijn kussen...ben geen robot.quote:
Aparte combi. Zal vast lekker zijnquote:
Niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moet ik niet in mijn kussen...ben geen robot.
Nu kan ik met een gerust hart straks naar bed.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met het herstellen van iets. Ik durf te wedden dat Paxcon binnen nu en 24 uur zegt dat hij mee komt genieten van mijn overheerlijke lasagne.
Tot zover het nieuws. Fijne avond verder.
Ik drink altijd melk bij mijn pizza.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik drink altijd cola bij mijn mexicano
Ik vind dit een leuke postquote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik drink altijd melk bij mijn pizza.
Chocomel Darkquote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snij jij je pizza altijd in kleine stukjes of pak je gewoon een slice?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar niet bij mijn pizzaquote:
Ligt eraan of het een amerikaanse of italiaanse pizza isquote:Op donderdag 24 april 2014 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snij jij je pizza altijd in kleine stukjes of pak je gewoon een slice?
Het alternatief is koude Proseccoquote:Op donderdag 24 april 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar niet bij mijn pizza
Is praktisch. Als je naar bed gaat tusen 20.00 en 23.59 kun je internetten in bedquote:
Karina vindt dit leuk.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een amerikaanse of italiaanse pizza is
Ik heb nog een fles proseccoquote:
amerikaans moet je 'vies' eten net als spareribsquote:
Oh maar ik mag even een tijdje geen alcohol, dus ik kom hem niet stelenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles proseccoMaar die staat niet koud
Eens.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
amerikaans moet je 'vies' eten net als spareribs
Oh, dan hou ik hem nog wel even, 2 jaar terug ofzo heb ik hem gekregen geloof ikquote:Op donderdag 24 april 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh maar ik mag even een tijdje geen alcohol, dus ik kom hem niet stelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |