Misschien kan je een charme offensief bij hem beginnen?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Andere FOK!kers waarmee zowel jij als ik affiniteit hebben, ken ik niet. Dus ik denk dat we het als een onderonsje moeten beschouwen, of dat Paxcon vlug van gedachten verandert. Hem kennende doet hij dat niet. Dus ons afspraakje hangt van Paxcon af.
Ik ga nu aan de slag. Er zijn blijkbaar enkele problemen opgetreden en het is nu mijn avondtaak om deze uit de weg te ruimen. Ik houd je op de hoogte, Johannes.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je een charme offensief bij hem beginnen?
Ja.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja.
Waarom weet ik eigenlijk niet. Heb amper geslapen vannacht en ga toch straks naar bed. Deze avond na werk maar beetje FOKken
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja.
Waarom weet ik eigenlijk niet. Heb amper geslapen vannacht en ga toch straks naar bed. Deze avond na werk maar beetje FOKken
De hunt is ook even aan het ontspannen denk ikquote:
Teveel shotjes denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hunt is ook even aan het ontspannen denk ik
Ik houd het wel bij oranje sap.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen weer wat oranje borrel in mijn mik gooien.
Zeker.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Perziksap?
Mexicanobakker vindt dit leuk.
ja perziksap, mangosap, sinaasappelsap.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Perziksap?
Mexicanobakker vindt dit leuk.
Dat verklaart een hoopquote:
Onder die flapjes denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:00 schreef Melleyn het volgende:
een prachtige stijlvolle lamp
Waar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |