Laat niet over je heen lopen, gewoon nog even boos worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
Eigenlijk zou ik boos moeten worden om deze topic-hunt, maar mijn TT kwam op hetzelfde neer
Je mag alsnog boos zijn. Topic stelen is not dun.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
Eigenlijk zou ik boos moeten worden om deze topic-hunt, maar mijn TT kwam op hetzelfde neer
Mijn nederige excuses dan.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
Dat zou een hele eer voor hem zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien FOK! vriendjes worden met Max23 om het goed te maken.
Ik zat de plaat van Fink te luisteren. Deze heb ik echter even gepauzeerd om PSW te kijken.quote:
Familie van Marcoquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:20 schreef Karina het volgende:
Wie is Peter Pannekoek? Die moppentapper? Die is leuk.
Zou een goed stel vormen met Youri Mulderquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Roosmarijn is echt een lompe polderkoe om te zien zeg.
En dan ook nog eens Marc Marie.quote:Illusionist Dynamo: Michael van Straelen
De Britse illusionist Dynamo maakte furore met grote trucs. Zo liep hij over het water van de Theems en zweefde hij om een rijdende dubbeldekker heen. De 13-jarige Michael van Straelen is Nederlands Juniorenkampioen 2014 close-up goochelen en groot fan van Dynamo.
Dat is prima. Maar dan een 13 jarige uitnodigen zodat Matthijs weer lekker infantiel kan doen.quote:
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is prima. Maar dan een 13 jarige uitnodigen zodat Matthijs weer lekker infantiel kan doen.
Ik bevestig.quote:
Nee joh, die is galant wat voller.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Roosmarijn is echt een lompe polderkoe om te zien zeg.
Vergeet die paardenkop niet die ook wekelijks aanschuift..quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:09 schreef Mansjester het volgende:
Die Geza zit echt in dat vieze kutkliekje met Carice van Houten en die zoon van Mathijs. Daarom zit ie nu natuurlijk aan tafel![]()
Nee, Claudia is zeker supergezellig. Froukje de Both is O-zo geweldig en Annemiek is ook echt totaal niet veel te opgewekt en gemaaktquote:
Het is wat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:09 schreef Mansjester het volgende:
Die Geza zit echt in dat vieze kutkliekje met Carice van Houten en die zoon van Mathijs. Daarom zit ie nu natuurlijk aan tafel![]()
Dan is Froukje nog de beste van de namen die je noemt ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, Claudia is zeker supergezellig. Froukje de Both is O-zo geweldig en Annemiek is ook echt totaal niet veel te opgewekt en gemaakt
Roosmarijn is de minst irritante vrouw op den radio
Helaas geen Meta meer die ons verteld waar we zondags heen moeten...quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, Claudia is zeker supergezellig. Froukje de Both is O-zo geweldig en Annemiek is ook echt totaal niet veel te opgewekt en gemaakt
Roosmarijn is de minst irritante vrouw op den radio
De Urban Tribe.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:09 schreef Mansjester het volgende:
Wat is er in Sassem allemaal te doen pikkie?quote:
Geen idee, ik ga fietsen in de middle of nowhere weg van alle malloten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat is er in Sassem allemaal te doen pikkie?
Is dit je kumming out als autist?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga fietsen in de middle of nowhere weg van alle malloten.
Helemaal geen vetklepquote:
Graag. Boeiender dan DWDDquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is toch die krullenbol van ZoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeHat
3 keer teruggekeken. Wat gebeurde er?quote:
Ach, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Helaas geen Meta meer die ons verteld waar we zondags heen moeten...![]()
[ afbeelding ]
Meer de steek Jaap een hele pauw in zijn reet show.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:23 schreef Szura het volgende:
Is dit de grote neuk-Jaap-in-de-reet-show ofzo?
Waarom gaat die niet op een eigen eiland in de Stille Zuidzee zitten of zo.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:24 schreef alors het volgende:
Ik moest een beetje vomeren van die slijmspeech van Joop.
Weten ze zelf niet eens meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:24 schreef Vatta het volgende:
Ik ga straks naar the Kik in Rotown. Ex DWDD huisband.
1000x liever dan die Amerikaanse flopshowsquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is de nieuwe DTDD-hype na De Slimste Mens
Helemaal niet, zure sloot.quote:
In zijn anus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:45 schreef OProg het volgende:
Ad van den Berg kent nog een truck met dit ventje waarin hij iets laat verdwijnen.
echtquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn eigen naam was al een keer opgeschreven die gaf hij aan Mathijs. Die van Mathijs had in zijn eigen hand gedaan en die hij zelf net opgeschreven had weg.
Trekboer toch?quote:
Willy.quote:Willy! Koningsdag volgens Sander van de Pavert (LuckyTV)
Sander van de Pavert a.k.a. LuckyTV behoeft geen introductie, net zo min als zijn creatie Willy, de Haagse proleet met blauw bloed. Sander heeft de hele Koningsdag lekker televisie gekeken en zal zijn meest fascinerende fragmenten laten zien. Lekker lachen met Willy en Máx, plus een berg hoogwaardigheidsbekleders en Oranje-fans.
Digitale kiosk Blendle: Alexander Klöpping en Marten Blankesteijn
Drie jaar geleden ergert journalist Marten Blankesteijn zich aan het feit dat hij voor één goed interview of artikel een heel blad moet kopen. Hij besluit tot het opzetten van een iTunes voor nieuws, waar lezers losse artikelen uit kranten, magazines en opiniebladen kunnen aankopen en ook kunnen delen op sociale media.
Na lang aandringen is zijn goede vriend Alexander Klöpping ook overtuigd van de kracht van de dienst. Het project raakt in een stroomversnelling en vandaag wordt de Blendle officieel gelanceerd.
Is nu eindelijk het nieuwe verdienmodel voor oude media gevonden? Of is de Blendle een parasiet die slechts krentenpikt en zo een rijke leeservaring in de weg staat? We vragen het Marten Blankesteijn en Alexander Klöpping.
Zou best kunnen. En als Klöpping een beetje zakelijk is, komt het onderwerp nog héél vaak voorbij.quote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Karina het volgende:
Het kiosk item is een poosje geleden toch ook al een keer langsgekomen dacht ik?
Zouden we een levende krab horen gillen?quote:
Ik las dat net ergens over een kreeft die levend werd gegrilld... denk niet dat ze dat laten zien. Vraag me wel af of krabben/kreeften echt gillen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zouden we een levende krab horen gillen?![]()
Alsof jij een leuke uitzending bent.quote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Karina het volgende:
Voor de verandering lijkt het mij ook weer eens een leuke uitzending. Het kiosk item is een poosje geleden toch ook al een keer langsgekomen dacht ik?
Ik heb nooit beweerd dat ik dat ben. Eerder het tegendeel.quote:Op maandag 28 april 2014 15:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij een leuke uitzending bent.
Geen idee, ik zag zoiets wel net in een filmpje op AD.quote:Op maandag 28 april 2014 15:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zouden we een levende krab horen gillen?Of is dat alleen met kreeften?
Erg leuk gedaan.quote:Op zondag 27 april 2014 13:22 schreef Heufd het volgende:
http://www.vpro.nl/kijk/vprotv/snijtafel-dwdd.html
Snijtafel over het gesprek met Halina Reijn en Carice van Houten.
Wat zijn die goed elke keer!quote:Op zondag 27 april 2014 13:22 schreef Heufd het volgende:
http://www.vpro.nl/kijk/vprotv/snijtafel-dwdd.html
Snijtafel over het gesprek met Halina Reijn en Carice van Houten.
En dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |