Nee joh, die is galant wat voller.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Roosmarijn is echt een lompe polderkoe om te zien zeg.
Vergeet die paardenkop niet die ook wekelijks aanschuift..quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:09 schreef Mansjester het volgende:
Die Geza zit echt in dat vieze kutkliekje met Carice van Houten en die zoon van Mathijs. Daarom zit ie nu natuurlijk aan tafel![]()
Nee, Claudia is zeker supergezellig. Froukje de Both is O-zo geweldig en Annemiek is ook echt totaal niet veel te opgewekt en gemaaktquote:
Het is wat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:09 schreef Mansjester het volgende:
Die Geza zit echt in dat vieze kutkliekje met Carice van Houten en die zoon van Mathijs. Daarom zit ie nu natuurlijk aan tafel![]()
Dan is Froukje nog de beste van de namen die je noemt ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, Claudia is zeker supergezellig. Froukje de Both is O-zo geweldig en Annemiek is ook echt totaal niet veel te opgewekt en gemaakt
Roosmarijn is de minst irritante vrouw op den radio
Helaas geen Meta meer die ons verteld waar we zondags heen moeten...quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, Claudia is zeker supergezellig. Froukje de Both is O-zo geweldig en Annemiek is ook echt totaal niet veel te opgewekt en gemaakt
Roosmarijn is de minst irritante vrouw op den radio
De Urban Tribe.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:09 schreef Mansjester het volgende:
Wat is er in Sassem allemaal te doen pikkie?quote:
Geen idee, ik ga fietsen in de middle of nowhere weg van alle malloten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat is er in Sassem allemaal te doen pikkie?
Is dit je kumming out als autist?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga fietsen in de middle of nowhere weg van alle malloten.
Helemaal geen vetklepquote:
Graag. Boeiender dan DWDDquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is toch die krullenbol van ZoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeHat
3 keer teruggekeken. Wat gebeurde er?quote:
Ach, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Helaas geen Meta meer die ons verteld waar we zondags heen moeten...![]()
[ afbeelding ]
Meer de steek Jaap een hele pauw in zijn reet show.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:23 schreef Szura het volgende:
Is dit de grote neuk-Jaap-in-de-reet-show ofzo?
Waarom gaat die niet op een eigen eiland in de Stille Zuidzee zitten of zo.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:24 schreef alors het volgende:
Ik moest een beetje vomeren van die slijmspeech van Joop.
Weten ze zelf niet eens meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:24 schreef Vatta het volgende:
Ik ga straks naar the Kik in Rotown. Ex DWDD huisband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |