SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King
Handige Links
• De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
• Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
• History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.![]()
nee jij niet dan!!! ik ga een klacht indienen!!!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij zat er op te wachten!![]()
Ik zal even een TR maken voor de komma, ik moest snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Jij verklote mijn vorige lapo ook alquote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee jij niet dan!!! ik ga een klacht indienen!!!
jij speelt vals!!!
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef Slayage het volgende:
''Stop it Slayage!!!!''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klacht is al ingediendquote:
Ik weet niet wie er over de OP gaat?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:30 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat een lelijke OP. Maak gewoon een verdeling tussen hoofdpersonages en bijpersonages, het is echt niet nodig om al die dode personages er nog bij te zetten.
laat hem praten hij heeft niks te willen...quote:Op donderdag 24 april 2014 19:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er over de OP gaat?
Moet je bij de oude garde zijn denk ik.
Ik kan me nog herinneren dat er ooit wel een mooie OP wasquote:Op donderdag 24 april 2014 19:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er over de OP gaat?
Moet je bij de oude garde zijn denk ik.
flauwquote:
als mijn OP niet was gepikt, was het "Not here, Jaime!!!" geweest...quote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef Khaleesi het volgende:
Verdimme hoe moeilijk is het nou om gewoon een goeie TT (dus GoT quote) te gebruiken. Er is goffer zoveel materiaal voorhanden!!!
Honor traditions!
Weet ik veel dat dat een traditie isquote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef Khaleesi het volgende:
Verdimme hoe moeilijk is het nou om gewoon een goeie TT (dus GoT quote) te gebruiken. Er is goffer zoveel materiaal voorhanden!!!
Honor traditions!
Ik heb ooit iets dergelijks gemaakt maar dan opgedeeld in de verhaallijnen, en zonder dooie gasten. Kan ik misschien nog wel eens bijwerken.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:30 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat een lelijke OP. Maak gewoon een verdeling tussen hoofdpersonages en bijpersonages, het is echt niet nodig om al die dode personages er nog bij te zetten.
Nee hoor is geen ramp.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Weet ik veel dat dat een traditie is![]()
Zet het in de OP zou ik zeggen.
Ik heb verdomme net de halve TT reeks nagekeken.. Is de helft geen quote dus hè.quote:
Het is toch lang en goed volgehouden. Ik vond het altijd wel leuk.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb verdomme net de halve TT reeks nagekeken.. Is de helft geen quote dus hè.
Laat me niet weer zo schrikken
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:08 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik heb ooit iets dergelijks gemaakt maar dan opgedeeld in de verhaallijnen, en zonder dooie gasten. Kan ik misschien nog wel eens bijwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
En ik maar denken dat jij de GoTFok!moeder bent hier in het topicquote:Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het is toch lang en goed volgehouden. Ik vond het altijd wel leuk.
Maar wat heb ik er nou over te zeggen, ik heb per slot van rekening zelf meegeholpen aan de devaluatie van deze reeks.![]()
dat de halve reeks geopend is door stumperds zoals jij betekent niet dat het GEEN traditie is...quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb verdomme net de halve TT reeks nagekeken.. Is de helft geen quote dus hè.
Laat me niet weer zo schrikken
Nou nee...quote:Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de GoTFok!moeder bent hier in het topic
Kruisboog 'em in z'n tiet.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Slayage doet huiliehuilie in DM omdat ik een nieuw topic heb geopend
Met een kruisboog in z'n tiet.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik stuur liever Ramsay op em af
nee manquote:Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de GoTFok!moeder bent hier in het topic
Ik geef het internet de schuld.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij houdt er rare fetishjen op na..
sterf lekker...quote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Slayage doet huiliehuilie in DM omdat ik een nieuw topic heb geopend
Lees mijn bericht eensquote:
wel als poesopstokje, hoofdopstokje wordtquote:
het was dan ook geen ep waar er veel gebeurde, was meer een tussen epquote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Het is pas donderdag en we zijn al uitgepraat over de ep van maandag. Niet zo'n goed teken.
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
is dit serieus een hbo spotje?quote:
''No one loves you Sansa, you should have been killed off in the first book.''quote:
Overdone, maar dat Bran-stukje is wel leuk!quote:
SPOILER: achtergrondinfo boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jivis op 25-04-2014 08:30:10 ]Amen.
Dan kun je er ook voor kiezen geen onzin te posten.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Het is pas donderdag en we zijn al uitgepraat over de ep van maandag. Niet zo'n goed teken.
Gewoon een slap aftreksel van The Kurgan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:14 schreef Jivis het volgende:
Ik vind de Magnar of Thenn (die wildling-kannibaal) trouwens allerminst geslaagd. Echt een platte Disney-schurk met slechte oneliners. Past totaal niet bij het Game of Thrones-universum imo, eerder in Pirates of the Carribean.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:14 schreef Jivis het volgende:
Ik vind de Magnar of Thenn (die wildling-kannibaal) trouwens allerminst geslaagd. Echt een platte Disney-schurk met slechte oneliners. Past totaal niet bij het Game of Thrones-universum imo, eerder in Pirates of the Carribean.
Hetzelfde met Stannis.SPOILER: achtergrondinfo boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
"I'm gonna eat your dead momma, and then I'm gonna eat your dead poppa"quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gewoon een slap aftreksel van The Kurgan.
Al vond ik de scène met dat jochie wel pittig hoor. Je zal het meemaken.
V.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hetzelfde met Stannis.Mwah, eerder een principiële man, die het licht heeft gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hetzelfde met Stannis.Dat vond ik in eerste instantie wel meevallen, maar toen die zijn zwager aan het begin van dit seizoen op de brandstapel gooide for no reason was dat wel een rare wending. Zit in *verboden woord* ook anders, dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Die de puni heeft gezienquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, eerder een principiële man, die het licht heeft gezien.
Dat is ook een beetje mijn probleem met serie-Stannis. In de *verboden woord* is hij zo gedreven omdat hij zichzelf als rechtvaardige heerser van Westeros ziet en heeft hij Melisandre als bondgenoot om de macht te grijpen. In de serie wordt Stannis met name neergezet als 'tool' voor Melisandre om haar eigen schimmige doelen te bereiken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die de puni heeft gezienWelk licht heeft ie nou gezien, dat van Carice toch alleen? Hij lijkt haar blindelings te volgen. "The war of the 5 kings is belangrijk!" Hoppa, Stannis doet mee. "O nee, toch niet. Het noorden, daar komt iets engers aan!" Hoppa, Stannis doet mee. Stannis is gewoon darkshadowpussy-whipped door Carice. En dat zijn vrouw dat allemaal toestaat en zelf ook godsdienstwaanzinnige is maakt dat niemand hem tegenhoudt daarin, op Ridder Ui na.
Ik heb t al eerder gezegd en ik zeg t nog eens: Ik vind Stannis een slappe zak. En ik begrijp dat serie Stannis anders is dan verbodenwoord Stannis, maar ik kijk alleen de serie en DAAR vind ik hem een slappe zak.
Wie is die linker met die schedel? De rest kan ik wel plaatsen.quote:
Niet ZO gek oud, aangezien de hand van Jaimie er hier al af is.quote:
Qyburn denk ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is die linker met die schedel? De rest kan ik wel plaatsen.
Het boek is al een tijdje uitquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet ZO gek oud, aangezien de hand van Jaimie er hier al af is.
quote:
hahaquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]T valt m echt nu pas op dat die opmerking een sneer was naar Cersei
Wat dom
...en Tyrion lijkt op Michael Jackson in Thriller...quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Volgens mij staat de Mountain op de achtergrond.
Ik ... ik ... ik snap 'm nietquote:
Daar noem je ook wel ff 3 series zeg... Vooral the wire en the sopranos. GoT is niet zó goed nee, vooral voor een wat breder publiek. Desobdanks toch een mooie serie. En idd, de no one is safe-clausule maakt t ook heerlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is deze serie nou echt zo geweldig? Heb de 1e aflevering met moeite afgekeken maar vond het niet interessant genoeg om verder te kijken. Ok, 1 aflevering is waarschijnlijk te weinig om op te beoordelen maar toch, pilot moet toch overtuigend zijn. Wat is er nu zo geweldig aan deze serie?
Misschien komt 't ook omdat ik bijna nooit een serie volg, heb er 3 gekeken en dat zijn the wire, breaking bad en the sopranos.
Ik moest ook even iets verder kijken, dan alleen de eerste aflevering. Maar dat heb ik vaker met series die ik uiteindelijk heel tof vind. Breaking Bad kon ik ook niet direct waarderen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is deze serie nou echt zo geweldig? Heb de 1e aflevering met moeite afgekeken maar vond het niet interessant genoeg om verder te kijken. Ok, 1 aflevering is waarschijnlijk te weinig om op te beoordelen maar toch, pilot moet toch overtuigend zijn. Wat is er nu zo geweldig aan deze serie?
Misschien komt 't ook omdat ik bijna nooit een serie volg, heb er 3 gekeken en dat zijn the wire, breaking bad en the sopranos.
IM THE ONE WHO KNOCKSquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik moest ook even iets verder kijken, dan alleen de eerste aflevering. Maar dat heb ik vaker met series die ik uiteindelijk heel tof vind. Breaking Bad kon ik ook niet direct waarderen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik moest ook even iets verder kijken, dan alleen de eerste aflevering. Maar dat heb ik vaker met series die ik uiteindelijk heel tof vind. Breaking Bad kon ik ook niet direct waarderen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:20 schreef muzas het volgende:
De shitload personages en hun verhoudingen is ff lastig doorheen te komen/te leren kennen. Haalde tot seizoen 3 nog wel eens karakters door elkaar![]()
Maar ja, waard. Als is het maar vanwege de 'onverwachte' wendingen.
En tieten. Heel veel tieten.
Ik denk ik vraag het omdat de serie op imdb een 9,5 krijgt en mensen praten nergens anders over. Breaking bad staat ook op een 9,5 en die vond ik fantastisch. Wat ik trouwens wel heel mooi vond was de natuur, kleding en karakters maar het verhaal op zich vond ik helemaal niet interessant.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:21 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel ff 3 series zeg... Vooral the wire en the sopranos. GoT is niet zó goed nee, vooral voor een wat breder publiek. Desobdanks toch een mooie serie. En idd, de no one is safe-clausule maakt t ook heerlijk.
Lijkt wel een beetje op Jezus uit The Big Lebowski...quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ANHA VEKVIKH FIN MEMA!
Dat is de tietenbonus. Game of Thrones heeft eigenlijk een krappe 9. Had Breaking Bad meer tieten gehad, zou het een ruime 10 krijgen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk ik vraag het omdat de serie op imdb een 9,5 krijgt en mensen praten nergens anders over. Breaking bad staat ook op een 9,5 en die vond ik fantastisch. Wat ik trouwens wel heel mooi vond was de natuur, kleding en karakters maar het verhaal op zich vond ik helemaal niet interessant.
Ben blij dat die skyler ze in de tas hield.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is de tietenbonus. Game of Thrones heeft eigenlijk een krappe 9. Had Breaking Bad meer tieten gehad, zou het een ruime 10 krijgen.
Ah nee dat past echt zo hard niet bij BB.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is de tietenbonus. Game of Thrones heeft eigenlijk een krappe 9. Had Breaking Bad meer tieten gehad, zou het een ruime 10 krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skyler == Cersei.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Ben blij dat die skyler ze in de tas hield.
ik denk dat dat de reden is dat ik het niet interessant vond, omdat het fictie is. Bij breaking bad gebeuren ook dingen die in 't echt nooit gebeuren maar het verhaal zelf is wel vrij realistisch. The wire en the sopranos zijn wel wat realistischer. Ik heb bijv. ook nooit star wars of star trek gekeken, lord of the rings ook niet, harry potter ook niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:31 schreef Re het volgende:
het is een heel ander genre natuurlijk, en net iedereen hoeft iets goed of slecht te vinden ook als heel veel mensen het wel goed vinden
je mist er dan niets aan hoor... true detective is misschien iets meer voor jequote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ik denk dat dat de reden is dat ik het niet interessant vond, omdat het fictie is. Bij breaking bad gebeuren ook dingen die in 't echt nooit gebeuren maar het verhaal zelf is wel vrij realistisch. The wire en the sopranos zijn wel wat realistischer. Ik heb bijv. ook nooit star wars of star trek gekeken, lord of the rings ook niet, harry potter ook niet.
Weet ik nu echt niet wat ik mis of valt het wel mee?
Ik denk dat je seizoen 1 gewoon moet uitkijken. Minimale aanwezigheid van draken en magie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ik denk dat dat de reden is dat ik het niet interessant vond, omdat het fictie is. Bij breaking bad gebeuren ook dingen die in 't echt nooit gebeuren maar het verhaal zelf is wel vrij realistisch. The wire en the sopranos zijn wel wat realistischer. Ik heb bijv. ook nooit star wars of star trek gekeken, lord of the rings ook niet, harry potter ook niet.
Nou hou dan maar opquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
ik denk dat dat de reden is dat ik het niet interessant vond, omdat het fictie is. Bij breaking bad gebeuren ook dingen die in 't echt nooit gebeuren maar het verhaal zelf is wel vrij realistisch.
En White Walkers, en Warlocks, en Tovenaars, en schaduwmonsters. Daarnaast best realistischquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind GoT eigenlijk best wel realistisch hoorOp de draken na dan. De rest zou makkelijk tig jaar terug hebben kunnen plaatsgevonden.
lol, dat wist ik ook niet. De eerste aflevering zou gewoon kunnen plaatsvinden in de middeleeuwen ofzo, was niets onrealistisch aan. Mwah, zo te zien niets voor mij dus. The hobbit vond ik ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
En White Walkers, en Warlocks, en Tovenaars, en schaduwmonsters. Daarnaast best realistisch
En mensen die zes keer dood gaan en toch nog leven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
En White Walkers, en Warlocks, en Tovenaars, en schaduwmonsters. Daarnaast best realistisch
Die had ik al op mn lijstje, dat is echt mijn genre denk ik. House of cards misschien ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
je mist er dan niets aan hoor... true detective is misschien iets meer voor je
Heb je gezien wat er uit de flamoes van karies kwam kruipen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind GoT eigenlijk best wel realistisch hoorOp de draken na dan. De rest zou makkelijk tig jaar terug hebben kunnen plaatsgevonden.
Plot twist: de heksenjachten hebben daadwerkelijk echte heksen uitgeroeid.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb je gezien wat er uit de flamoes van karies kwam kruipen?Hou toch op.
Ja die was ik vergetenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
En maar janken toen je geen brief kreeg op je 11equote:Op vrijdag 25 april 2014 17:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja die was ik vergeten![]()
Besides that, ik vind het wel realistisch
(Maar ik ben iemand die ook hoopte dat Hogwarts bestond)
Ik ontdekte de boeken pas ná m'n 11e, dus dat was al sneu genoeg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En maar janken toen je geen brief kreeg op je 11e
*proest*quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ANHA VEKVIKH FIN MEMA!
Ik had hetzelfde. Later boek 1 gekocht, de eerste paar hoofdstukken gelezen en toen snapte ik meer wat er gebeurde. Heb het boek toen opzij gelegd en de serie gekeken. Genieten, nog meer dan BB.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dank voor je uitgebreide uitleg. Ik neem aan dat ik de boeken niet hoef te lezen om alles te begrijpen, als ik bijv. seizoen 1 ga afkijken? Alles wordt gewoon duidelijk tijdens het kijken of zijn er ook dingen die je alleen kunt weten vanuit de boeken? Dat iedereen gedood kan worden vind ik wel weer mooi omdat 't niet zo cliche is als in de meeste series/films waar bepaalde karakters altijd maar alles overleven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Later boek 1 gekocht, de eerste paar hoofdstukken gelezen en toen snapte ik meer wat er gebeurde. Heb het boek toen opzij gelegd en de serie gekeken. Genieten, nog meer dan BB.
Aflevering 1 is beter als je al wat achtergrondinformatie weet van tevoren, dus als je vragen hebt, vraag maar en kijk dan aflv 2 :p.
Een paar sleuteldingen:
-7 koninkrijken, maar gewoon 1 koning
-Een seizoen (als in het klimaat) duurt altijd meerdere jaren daar, onvoorspelbaar hoeveel jaar
-Koning Robert (de dikke uit aflv 1) had 10 jaar ofzo geleden de troon veroverd van de gestoorde koning Aerys, omdat hij gestoord was. Deze gestoorde koning was de vader van Viserys en Daenerys, die blonde mensen. Zij vinden dus dat zij de troonopvolgers moeten zijn.
-2 continenten: westeros, bestaand uit de 7 koninkrijken, en Essos, een continent met onafhankelijke vrije steden. Daenerys en Viserys bevinden zich hier.
-Niemand is veilig, zoals je zag toen Bran van de toren werd geduwd.
En laat de opmerking over tovenaars en monsters je niet afschrikken. Dit is slechts 5% van het verhaal. Zie aflevering 1, waar alleen de intro monsters heeft.
Eens met eerste 2 zinnen. Laatste zin: ik vind dat het wel op meer fronten verschilt van die twee. Sowieso al qua "venijn" (het geweld, maar ook in de dialogen), absoluut niet iets voor kinderen ofzo (HR en LOTR wel).quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef terdege het volgende:
Er zitten genoeg fantasy elementen in het verhaal maar zo'n grote rol speelt dat niet. Als je kijkt hoe de machtsstructuren en personages in elkaar zitten vind ik het ook een vrij realistische serie. Juist omdat iedereen dood kan en de meeste personages zowel slechte als goede eigenschappen hebben vind ik dat je dit verhaal totaal niet kan vergelijken met Harry Potter of Lord of the Rings.
Ik vond van wel, maar geloof dat niet iedereen het daar mee eens is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dank voor je uitgebreide uitleg. Ik neem aan dat ik de boeken niet hoef te lezen om alles te begrijpen, als ik bijv. seizoen 1 ga afkijken? Alles wordt gewoon duidelijk tijdens het kijken of zijn er ook dingen die je alleen kunt weten vanuit de boeken? Dat iedereen gedood kan worden vind ik wel weer mooi omdat 't niet zo cliche is als in de meeste series/films waar bepaalde karakters altijd maar alles overleven.
dudequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
-Koning Robert (de dikke uit aflv 1) had 10 jaar ofzo geleden de troon veroverd van de gestoorde koning Aerys, omdat hij gestoord was.
Dat was zijn beef met de beoogd troonopvolger. Het probleem met Aerys was dat hij een geschifte gek was, met wie niet geredeneerd kon worden, en Robert wou vermoorden omdat hij dat kon.quote:
Nee, ik heb boek 1 zelfs niet gelezen. Met mijn feitjes snap je vanaf nu gewoon alles dunkt mequote:Op vrijdag 25 april 2014 20:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dank voor je uitgebreide uitleg. Ik neem aan dat ik de boeken niet hoef te lezen om alles te begrijpen, als ik bijv. seizoen 1 ga afkijken? Alles wordt gewoon duidelijk tijdens het kijken of zijn er ook dingen die je alleen kunt weten vanuit de boeken? Dat iedereen gedood kan worden vind ik wel weer mooi omdat 't niet zo cliche is als in de meeste series/films waar bepaalde karakters altijd maar alles overleven.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat was zijn beef met de beoogd troonopvolger. Het probleem met Aerys was dat hij een geschifte gek was, met wie niet geredeneerd kon worden, en Robert wou vermoorden omdat hij dat kon.
als rhaegar lyanna niet had ontvoerd had de rebellion nooit plaats gevondenquote:Lyanna Stark was the younger sister of Lord Eddard Stark and was betrothed to Ned's childhood friend, Robert Baratheon. Her abduction by Rhaegar Targaryen was the event that ultimately triggered Robert's Rebellion and led to the downfall of the Targaryen dynasty.
De directe oorzaak was dat Aerys in zijn gekte zowel Ned's vader en broer vermoordde en vervolgens aan Jon Arryn verzocht Robert en Ned uit te leveren, vermoedelijk om hun beiden om te brengen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
als rhaegar lyanna niet had ontvoerd had de rebellion nooit plaats gevonden
de ontvoering heeft wat jij beschrijft getriggerdquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De directe oorzaak was dat Aerys in zijn gekte zowel Ned's vader en broer vermoordde en vervolgens aan Jon Arryn verzocht Robert en Ned uit te leveren, vermoedelijk om hun beiden om te brengen.
Als Aerys geen gek was dan zou dat nooit reden genoeg zijn geweest voor het merendeel van de zeven koninkrijken om openlijk opstand te komen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
de ontvoering heeft wat jij beschrijft getriggerd
Ik heb de trailer wel eens voorbij zien komen, ik herkende hem nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:34 schreef Slayage het volgende:
jaime heeft zijn hand terug en lijkt over cersei heen te zijn :p
http://www.pathe.nl/film/19173/the-other-woman
daar heeft ie ook wat van iddquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb de trailer wel eens voorbij zien komen, ik herkende hem nietDacht dat het David Boreanez was
Michiel huisman heeft al wat rolletjes op zijn naam staan. Sean Bean is natuurlijk een bekende acteur. Nicolai Walser Costau (of hoe je het ook spelt) ken ik uit een Noordse film. Headhunters, in het Noors heet ie Hodegerne of iets in die trant.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoeveel (en welke?) acteurs zijn nou écht bekend?
Ik ken er maar weinig eigenlijk![]()
Alleen ''Cersei'' van 300.
Sean Beanquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh ja, Sean Bean is aardig bekend. Dat is die vent wiens personages altijd dood gaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Michiel huisman heeft al wat rolletjes op zijn naam staan. Sean Bean is natuurlijk een bekende acteur. Nicolai Walser Costau (of hoe je het ook spelt) ken ik uit een Noordse film. Headhunters, in het Noors heet ie Hodegerne of iets in die trant.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:52 schreef Monolith het volgende:
Oh ja en Olenna in haar jongere jaren natuurlijk.
misschien niet heel bekend, maar Thoros of Myr deed vroeger ook al leuke dingenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:46 schreef Poesopstokje het volgende:
lockequote:Op vrijdag 25 april 2014 20:46 schreef Poesopstokje het volgende:
quote:
GoT vind ik tof, voor de rest: deze postquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ome Sjors de schrijver heeft laatst in een Rolling Stone interview nog gezegd dat ie lang heeft zitten twijfelen om het verhaal niet gewoon in de middeleeuwen te laten plaatsvinden. Pas op het laatst heeft ie besloten er wat fantasie elementen bij te gooien, maar de basis is de Wars Of The Roses die echt heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
lol, dat wist ik ook niet. De eerste aflevering zou gewoon kunnen plaatsvinden in de middeleeuwen ofzo, was niets onrealistisch aan. Mwah, zo te zien niets voor mij dus. The hobbit vond ik ook helemaal niks.
De acteurs die Edmure Tully en Mance Rayder spelen zaten beiden in Rome. Daar speelden zij Brutus en Caesar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat kwam ik laatst ook ergens tegen, dus heb daar wat over opgezocht. Meest opvallend vond ik dat de belangrijkste huizen in die oorlog de Yorks en de Lancasters waren. Wat dat betreft heeft ie qua namen de inspiratie ook niet heel ver gezochtquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ome Sjors de schrijver heeft laatst in een Rolling Stone interview nog gezegd dat ie lang heeft zitten twijfelen om het verhaal niet gewoon in de middeleeuwen te laten plaatsvinden. Pas op het laatst heeft ie besloten er wat fantasie elementen bij te gooien, maar de basis is de Wars Of The Roses die echt heeft plaatsgevonden.
[...]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen "écht bekend" en "die heeft eerder geacteerd"quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
De acteurs die Edmure Tully en Mance Rayder spelen zaten beiden in Rome. Daar speelden zij Brutus en Caesar.
wat is "echt bekend"?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:41 schreef schijffie het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen "écht bekend" en "die heeft eerder geacteerd"
Godverdomme nu heb ik mezelf gespoilerd denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef Weakling het volgende:
maar de basis is de Wars Of The Roses die echt heeft plaatsgevonden.
Ciarán Hinds, die Mance Rayder speelt, heeft stiekem best een indrukwekkende filmografie, maar heeft nooit echt in de hoofdrollen gespeeldquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:41 schreef schijffie het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen "écht bekend" en "die heeft eerder geacteerd"
Bovenop alles wat al genoemd is:quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Is natuurlijk ook redelijk subjectief. Ik baseer het ook voornamelijk op wie ik zelf allemaal al eerder heb gezien in films/series.quote:
Rome was een behoorlijk succesvolle HBO serie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:41 schreef schijffie het volgende:
[..]
Helaas niet succesvol genoeg om wat meer seizoenetjes te genereren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Rome was een behoorlijk succesvolle HBO serie.
Dat lijkt me wel wat kort door de bocht over het verhaal, of hij heeft daar in een heel vroeg stadium over nagedacht. Die geschiedenis is zeker een bron van inspiratie, maar het is niet zo dat de historie is gepakt en is ingevuld met een fictief land en fictieve personages. Dan doe je de *verbodenwoord* zelfs tekort, vind ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ome Sjors de schrijver heeft laatst in een Rolling Stone interview nog gezegd dat ie lang heeft zitten twijfelen om het verhaal niet gewoon in de middeleeuwen te laten plaatsvinden. Pas op het laatst heeft ie besloten er wat fantasie elementen bij te gooien, maar de basis is de Wars Of The Roses die echt heeft plaatsgevonden.
Ha nog een fan erbijquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja walder frey is gewoon Filch, ziet er hetzelfde uit en net zo'n sadist als Filch
Die warg speelde trouwens in Pirates of the Caribbean als die piraat met houten oog. En Ciaran Hinds vond ik erg tof in Munich en The Sum of all Fears.
Oh en ik moest lachen om Mark Addy als Robert Baratheon, ik ken Mark Addy alleen als lompe vader uit de serie 'Still Standing'.
Ik ben vorige week begonnen met GoT via hbo Go, en was eigenlijk direct verslaafd. Moest wel een beetje wennen aan Sean Bean, gezien hij er hetzelfde uitziet als Boromirmaar vond z'n karakter erg sympathiek. Ik wist wel al dat ie z'n koppie er niet bij zou gaan houden.
Maargoed, alle seizoenen zo goed als achter elkaar gekeken dus alles is nog lekker vers. En het is ook de eerste serie waarbij ik echt niet gespoilered wilde worden. De Joffrey-spoiler was ik wel al helaas achter gekomen, maar was wel benieuwd hoe het zou gebeuren en door wie. En dat laatste is natuurlijk nog niet officieel duidelijk
Het was een prachtige bruiloftquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ha nog een fan erbij![]()
Wat vond je van de Red Wedding?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
ik ken Mark Addy alleen als lompe vader uit de serie 'Still Standing'.
Juist ja, zo dacht ik er ook over. Ik geef de meeste fantasy-series/films niet eens de kans omdat ik weet dat ik 't niets zal vinden. Maar dan heb je GoT, iedereen praat erover, 9,5 op imdb (zelfde als breaking bad) etc. dan denk je; waarschijnlijk mis ik iets groots. De hele genre van fantasy ligt me gewoon niet, ik heb nu de voorkeur gegeven aan een vrij onbekende italiaanse serie (commisario montalbano) boven GoT haha. Als ik klaar ben met montalbano ga ik toch het eerste seizoen van GoT proberen te kijken. Misschien als GoT toch bevalt dan probeer ik later ook Lotr, harry potter, of iets van die shit te kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook totaal niet van films en series die compleet op het fantasywereldje leunen en erg de focus leggen op magie, draken en zo. The Hobbit moet ik ook niks van hebben. In GoT echter is fantasy maar een bijzaak om af en toe het verhaal te ondersteunen en draait het volledig om wat er in de hoofdpersonen om gaat en de interactie tussen hen.
De verhaallijnen tussen de hoofdpersonen zijn daarom ook in GoT redelijk realistisch. Aan de intriges tussen de karakters zit niks wat typisch fantasy is. Ik ben er ook ooit met tegenzin aan begonnen: "Getver een fantasy serie, maar goed iedereen heeft het er over, ik zal eens kijken" en nu ben ik verslaafd.
euhhhh, watquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar het volgende; hebben de meesten van jullie ook de andere 'fantasy toppers' gezien zoals; lotr, harry potter, star wars/star trek, dragonball z. Steekt GoT boven al deze series uit of is het allemaal op een heel hoog niveau?
Apples and Oranges.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Is GoT verheven boven bijv. lotr, harry potter, of is het aan elkaar gewaagd?
Nonsens. Maar inderdaad iets heel anders dan GoT, dat uitsluitend voor een volwassen publiek is bedoeld.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:31 schreef DeMessias het volgende:
Harry Potter is voor kinderen.
Staat op hetzelfde niveau als Lord of the Rings.
Nee niets onrealistisch aan hoor... Behalve dan de allereerste scene van de aflevering al...quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
lol, dat wist ik ook niet. De eerste aflevering zou gewoon kunnen plaatsvinden in de middeleeuwen ofzo, was niets onrealistisch aan.
WTF ik heb nooit doorgehad dat het Mackenzie Crook was...quote:
De acteur die Edmure speelt is wel echt bekend hoor, die speelt bijvoorbeeld ook in Casino Royale en meerdere Engelse films en series. En mocht je fan zijn van pornofilms dan zul je ook heel wat bekende gezichten (en lichamen) zien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:41 schreef schijffie het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:23 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Nee niets onrealistisch aan hoor... Behalve dan de allereerste scene van de aflevering al...
[..]
WTF ik heb nooit doorgehad dat het Mackenzie Crook was...
[..]
De acteur die Edmure speelt is wel echt bekend hoor, die speelt bijvoorbeeld ook in Casino Royale en meerdere Engelse films en series. En mocht je fan zijn van pornofilms dan zul je ook heel wat bekende gezichten (en lichamen) zien.
Edmure acteur is ook bekend van de TV Serie Rome. Hij speelt daar Marcus Junius Brutus.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:23 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Nee niets onrealistisch aan hoor... Behalve dan de allereerste scene van de aflevering al...
[..]
WTF ik heb nooit doorgehad dat het Mackenzie Crook was...
[..]
De acteur die Edmure speelt is wel echt bekend hoor, die speelt bijvoorbeeld ook in Casino Royale en meerdere Engelse films en series. En mocht je fan zijn van pornofilms dan zul je ook heel wat bekende gezichten (en lichamen) zien.
Yara in de serie. Vertel je hier nu een spoiler of is dat wat je wil? Trouwens, wil je het weten: "Yara" is morgen (zondag) op bezoek bij de Antwerp Convention, samen met Podrick. Kun je het haar zelf vragen. Edit: oh ik zie dat Podrick gecancelled heeft, jammer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
... Asha (zo schijnt ze in t boek te heten, zus van Theon... Kom ff niet op haar naam).
Littlefinger zit ook in een batman film. Dark Knight Rises, in die vliegtuig scene volgens mij.quote:
Ja,vind ik wel want GoT is niet cliché en niet geschikt voor kinderen. LotR vond ik vroeger als puber vet, maar tegenwoordig erg cheesy. Harry Potter en Star Wars trekken mij niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar het volgende; hebben de meesten van jullie ook de andere 'fantasy toppers' gezien zoals; lotr, harry potter, star wars/star trek, dragonball z. Steekt GoT boven al deze series uit of is het allemaal op een heel hoog niveau?
Ook Batman heeft een master of coin.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Littlefinger zit ook in een batman film. Dark Knight Rises, in die vliegtuig scene volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou ik heb allen gezien wat je noemt, maar het is gewoon een op zich staand iets. De een is niet verheven boven het andere (nouja, GoT is wel 10000x beter dan DragonballZ). Het is maar net of je ervan houdt of niet. Ik was zelf gewoon na aflevering 1 van GoT hooked.
Hij speelde ook een hoofdrol in de Britse serie Queer as Folkquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Littlefinger zit ook in een batman film. Dark Knight Rises, in die vliegtuig scene volgens mij.
Wat maakt het uit? Als je het leuk/goed vindt, vind je het leuk/goed.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Is GoT verheven boven bijv. lotr, harry potter, of is het aan elkaar gewaagd?
Jack Gleeson (Joffrey) vertelt in dit interview dat Charles Dance in het echt net zo autoritair overkomt. Echt een man die respect afdwingtquote:Op zaterdag 26 april 2014 15:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Charles Dance herkende ik van Alien3.
En wat vind ik die man goed gecast als Tywin, wow! Hij zet hem zo goed autoritair etc neer, als hij in beeld komt straalt het aan alle kanten er vanaf. Ik kan hem ook echt niet haten, ook al is hij bijzonder hatelijk tegenover Tyrion. Want hij spaart ook Cersei, Joffrey en Jaime niet.
Wat ik knap vind in de serie is dat je het ene moment een personage echt verschrikkelijk kan vinden (Theon mocht echt een pijnlijke dood sterven nadat hij Robb had verraden) maar nu hij zo is gemarteld en gebrainwashed door Ramsay heb ik zo een medelijden met hem en hoop ik dat die Ramsay echt een pijnlijke dood sterft door Asha (zo schijnt ze in t boek te heten, zus van Theon... Kom ff niet op haar naam).
En zo zijn er wel meer momenten waar je een personage eerst veracht en later heel tof vindt.
7 koninkrijken, 7 boeken, 7 seizoenen. Dat is de opzet. Dus er dienen nog 2 boeken te verschijnen. Overigens heeft Martin de scenarioschrijvers wel de grote lijn van het verhaal, inclusief einde uitgelegd. Dus mocht hij om één of andere reden de verhaallijn niet in boekvorm af kunnen ronden, in de serie kunnen ze dat wel.quote:Op zondag 27 april 2014 09:27 schreef Spatieloos het volgende:
Help ik ben in paniek, ik realiseerde me net dat aangezien de boeken nog lang niet klaar zijn, kan nog wel een jaar of 10 duren toch? Hoe zit het dat met die acteurs, die zijn dan allemaal ouder en een deel heeft er vast geen zin meer in of is dood ofzo. Of maken ze de series gewoon af zonder die boeken, omdat de regisseurs toch al weten hoe het afloopt?
Hoi trouwens.
Maar die 2 boeken kunnen toch 10 jaar duren?quote:Op zondag 27 april 2014 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
7 koninkrijken, 7 boeken, 7 seizoenen. Dat is de opzet. Dus er dienen nog 2 boeken te verschijnen. Overigens heeft Martin de scenarioschrijvers wel de grote lijn van het verhaal, inclusief einde uitgelegd. Dus mocht hij om één of andere reden de verhaallijn niet in boekvorm af kunnen ronden, in de serie kunnen ze dat wel.
Ja maar geen 10 jaar, dan is de acteur van Bran 25 ofzo.quote:Op zondag 27 april 2014 09:32 schreef Erasmo het volgende:
Ze weten het einde. En dat ze ouder worden is niet erg dat worden ze in de boeken natuurlijk ook.
Dat zou kunnen ja, hij is niet de snelste schrijverquote:Op zondag 27 april 2014 09:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die 2 boeken kunnen toch 10 jaar duren?
Eh, wat?quote:Op zondag 27 april 2014 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
7 koninkrijken, 7 boeken, 7 seizoenen.
En anders bedenken ze gewoon zelf een einde. Ze gaan echt geen pauze inlassen.quote:Op zondag 27 april 2014 09:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, hij is niet de snelste schrijverMaar aangezien de grote verhaallijn bekend is bij de scenarioschrijvers hoeft dat voor de serie niet perse een probleem op te leveren.
De serie haalt over 2 of 3 seizoenen de boeken in. Dat is wel 99,9% zeker. Alleen Martin verliest de realiteit wat uit het oog en heeft het over 10 seizoenen, een film, en seizoenen over zijn spin-off verhalen.quote:Op zondag 27 april 2014 09:27 schreef Spatieloos het volgende:
Help ik ben in paniek, ik realiseerde me net dat aangezien de boeken nog lang niet klaar zijn, kan nog wel een jaar of 10 duren toch? Hoe zit het dat met die acteurs, die zijn dan allemaal ouder en een deel heeft er vast geen zin meer in of is dood ofzo. Of maken ze de series gewoon af zonder die boeken, omdat de regisseurs toch al weten hoe het afloopt?
Hoi trouwens.
de serie stopt in 2017, na seizoen 7.. onafhankelijk van de staat van de laatste boeken op dat moment.quote:Op zondag 27 april 2014 09:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die 2 boeken kunnen toch 10 jaar duren?
Ja dat was al genoemd daarom deed ik dat niet meer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:03 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Edmure acteur is ook bekend van de TV Serie Rome. Hij speelt daar Marcus Junius Brutus.
en dan kunnen we met zijn alle gaan spoileren in het boekentopicquote:Op zondag 27 april 2014 12:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
de serie stopt in 2017, na seizoen 7.. onafhankelijk van de staat van de laatste boeken op dat moment.
quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
en dan kunnen we met zijn alle gaan spoileren in het boekentopic
quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
The Lannisters always pay their debtsquote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk wel verwacht eigenlijk, had de scène wel afgemaaktquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op een moment grijpt ze het kleed waar Joffrey op ligt en toen dacht ik, als het lijk nou maar niet bovenop ze valt ofzo
Paniekzaaierquote:Op zondag 27 april 2014 09:27 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi trouwens.
Op zich doet de serie dat al met sommige characters.quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
Eindelijk wraak nemenquote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
komt door de TT...quote:Op zondag 27 april 2014 21:58 schreef Khaleesi het volgende:
Goffer, wederom vooravond van nieuwe ep, dood topic...
Nog 15 uren!quote:Op zondag 27 april 2014 21:58 schreef Khaleesi het volgende:
Goffer, wederom vooravond van nieuwe ep, dood topic...
quote:
Stroop smeren. Hij is de facto koning omdat ie zn kinderen en kleinkinderen in zn zak heeft en hij heeft weinig behoefte aan meer vijanden.quote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef Romanus het volgende:
Waarom zou Tywin trouwens Oberyn Martell als rechter willen hebben bij de rechtszaak van Tyrion? Of wordt dat komende aflevering duidelijk?Oberyn heeft toch een hekel aan elke Lannister?
keep your friends close and your enemys closerquote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef Romanus het volgende:
Waarom zou Tywin trouwens Oberyn Martell als rechter willen hebben bij de rechtszaak van Tyrion? Of wordt dat komende aflevering duidelijk?Oberyn heeft toch een hekel aan elke Lannister?
Die hebben de spoilersquote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
keep your friends close and your enemys closer
quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Stroop smeren. Hij is de facto koning omdat ie zn kinderen en kleinkinderen in zn zak heeft en hij heeft weinig behoefte aan meer vijanden.
Maar om ze dan een beetje macht te geven over zijn eigen zoon?quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
keep your friends close and your enemys closer
Volgens mij is tywin niet zo dol op zoon tyrionquote:Op zondag 27 april 2014 22:42 schreef Romanus het volgende:
[..]
[..]
Maar om ze dan een beetje macht te geven over zijn eigen zoon?Al zal Tywin natuurlijk wel het laatste woord hebben over het oordeel.
quote:
Ik weet niet hoe het in de boeken is (heb ze inmiddels binnen, maar ben nog niet begonnen) maar ik krijg in de serie soms de indruk dat Tywin wel degelijk doorheeft dat Tyrion zijn 'beste', slimste kind is etc en hem ook mag, maar dat hij hem verwijt dat Tyrion teveel drinkt/met prostituees slaapt en natuurlijk dat Tywin's vrouw is overleden. Toch lijkt het, vind ik, in de serie alsof Tywin hem meer mag dan dat hij hem niet-mag.quote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Volgens mij is tywin niet zo dol op zoon tyrion
hij heeft em ook uitgenodigd voor the small counsel, hij probeert de alliantie met dorne te versterkenquote:Op zondag 27 april 2014 22:42 schreef Romanus het volgende:
Maar om ze dan een beetje macht te geven over zijn eigen zoon?Al zal Tywin natuurlijk wel het laatste woord hebben over het oordeel.
Ohja natuurlijk, hij wil daarmee de macht van de Tyrell's een beetje inperken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij heeft em ook uitgenodigd voor the small counsel, hij probeert de alliantie met dorne te versterken
Denk wel dat hij dat doorheeft idd, maar vind hem wel erg streng en kleinerend. Hij laat geen moment onbenut om hem in te wrijven dat het overlijden van zijn moeder zijn schuld is.quote:Op zondag 27 april 2014 22:50 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in de boeken is (heb ze inmiddels binnen, maar ben nog niet begonnen) maar ik krijg in de serie soms de indruk dat Tywin wel degelijk doorheeft dat Tyrion zijn 'beste', slimste kind is etc en hem ook mag, maar dat hij hem verwijt dat Tyrion teveel drinkt/met prostituees slaapt en natuurlijk dat Tywin's vrouw is overleden. Toch lijkt het, vind ik, in de serie alsof Tywin hem meer mag dan dat hij hem niet-mag.
Volgens mij zegt ie dat ook als ie tegen tommen praat als joff opgebaard ligt. Hij vond joff iig niet geschikt als koningquote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk, hij wil daarmee de macht van de Tyrell's een beetje inperken.
Maar goed, ik ben benieuwd wat het oordeel zal zijn, al verwacht ik dat Tyrion onschuldig wordt bevonden. Tywin lijkt het totaal niet erg te vinden dat Joffrey dood is.
Ik denk in ieder geval wel dat Tywin Tyrion als zijn "beste" kind ziet (alhoewel zijn "dwerg zijn" in dat opzicht toch wel echt als een groot struikelblok werkt). Soms denk ik ook wel eens dat hij hem (mede door het besef van Tyrion's kwaliteiten dus) zelfs wel mag, maar dat is dan eigenlijk vooral projectie (kan mij zelf namelijk gewoon nauwelijks/niet voorstellen dat iemand Tyrion níet mag), want uit het gedrag van Tywin (in de serie) blijkt dat toch niet echt vind ik.quote:Op zondag 27 april 2014 22:50 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in de boeken is (heb ze inmiddels binnen, maar ben nog niet begonnen) maar ik krijg in de serie soms de indruk dat Tywin wel degelijk doorheeft dat Tyrion zijn 'beste', slimste kind is etc en hem ook mag, maar dat hij hem verwijt dat Tyrion teveel drinkt/met prostituees slaapt en natuurlijk dat Tywin's vrouw is overleden. Toch lijkt het, vind ik, in de serie alsof Tywin hem meer mag dan dat hij hem niet-mag.
hij wil zich al te graag bewijzen aan dany en dit is een manier geweest voor hem om dat te doen, aan de ene kant vindt dany hem arrogant, maar aan de andere kant ook fascineren mi, ik denk ook dat die twee vroeg of laat gaan krikkenquote:Op zondag 27 april 2014 23:02 schreef outtayourleague het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk nog iets anders af: als dany haar kampioen uitkiest, heeft ze voor al haar getrouwen een reden om niet te hoeven knokken, behalve voor daario. Die zegt zelf ook al dan niet uit valse bescheidenheid dat ie weinig voorstelt, maar is hij niet de aanvoerder van de second sons? Die zijn toch neem ik aan ook gewoon mee gegaan?
Volgens mij zijn er niet zoveel second sons over? En degene die over zijn volgen d'r voor het geld, niet omwille van Daario.quote:Op zondag 27 april 2014 23:02 schreef outtayourleague het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk nog iets anders af: als dany haar kampioen uitkiest, heeft ze voor al haar getrouwen een reden om niet te hoeven knokken, behalve voor daario. Die zegt zelf ook al dan niet uit valse bescheidenheid dat ie weinig voorstelt, maar is hij niet de aanvoerder van de second sons? Die zijn toch neem ik aan ook gewoon mee gegaan?
Dat Daario met Dany wil doppen was me al wel duidelijkquote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij wil zich al te graag bewijzen aan dany en dit is een manier geweest voor hem om dat te doen, aan de ene kant vindt dany hem arrogant, maar aan de andere kant ook fascineren mi, ik denk ook dat die twee vroeg of laat gaan krikken
Hmm, dan heb ik niet goed opgelet. Zijn er zoveel gesneuveld bij de val van Yunkai?quote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef Tanin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet zoveel second sons over? En degene die over zijn volgen d'r voor het geld, niet omwille van Daario.
Maargoed, de Unsullied volgen d'r omwille van haar beloftes, niet omwille van Grey Worm, dus dat is wel apart.
Ik had de indruk dat ze niet allemaal even blij waren met Daario als nieuwe leider, en er een aantal omgelegd waar, maar dat kan aan mij liggen...quote:Op zondag 27 april 2014 23:16 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik niet goed opgelet. Zijn er zoveel gesneuveld bij de val van Yunkai?
Ik weet ook niet hoe het zit met die Second Sons. We hebben twee andere leden gezien en die zijn beide onthoofd door Daario. Volgens GoT wiki:quote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat Daario met Dany wil doppen was me al wel duidelijk![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk meer: Grey Worm moet de Unsullied leiden, Barristan en Mormont zijn trouwe, hoge soldaten. Maar als aanvoerder van de Second Sons is Daario toch ook niet echt expendable? Ik neem toch aan dat die ook mee zijn gegaan? Of vallen die nu onder commando van Grey Worm?
dat niet zo zeer, hij de tyrells hard nodig, maar hij heeft meer backers om steviger in de zadel te zitten, als dorne ook nog eens 100% achter hem zouden staan, dan heeft hij de gehele zuiden van westeros stevig achter zich!quote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk, hij wil daarmee de macht van de Tyrell's een beetje inperken.
over de second sons is eigenlijk niet zo gek veel meer gerept al een tijd, ik weet niet of die nog op sterkte zijn, maar idd hij was een van de aanvoerders,maar ook sel swords , dus niet heel erg betrouwbaarquote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef outtayourleague het volgende:
Maar als aanvoerder van de Second Sons is Daario toch ook niet echt expendable? Ik neem toch aan dat die ook mee zijn gegaan? Of vallen die nu onder commando van Grey Worm?
denk het ookquote:Op zondag 27 april 2014 23:18 schreef Tanin het volgende:
Hoe dan ook, volgens mij had Dany gewoon zoiets van "laat die Daario maar eens tonen wat ie waard is", en zocht ze gewoon excuses om dat niet te duidelijk te maken.
Dan lijkt me dat er nog zo'n 2000 Second Sons over moeten zijnquote:Op zondag 27 april 2014 23:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het zit met die Second Sons. We hebben twee andere leden gezien en die zijn beide onthoofd door Daario. Volgens GoT wiki:
"Military strength
When Daenerys Targaryen encounters them at Yunkai, the Second Sons consist of almost 2,000 armored cavalry.
The weaponry of the Second Sons varies considerably, as various types of swords, daggers, and spears have been shown. They have no set uniform, as individual members arm themselves as they see fit from the company's stockpile of weapons and armor. Some have shoulder pauldrons, and many wear chainmail of some kind (frequently with minor damage and hasty repairs from previous engagements).
Daario Nahari, the current commander, is armed with two blades: a Dothraki arakh and a Myrish stiletto, both of which have custom gold handles shaped like naked women.
Some of the Second Sons are also adept at ambushes, and as infiltrators and assassins. Daario successfully entered Daenery's tent despite it being heavily guarded by Unsullied, although he did not actually intend to kill her. Later, he led Jorah and Grey Worm in infiltrating the city of Yunkai, allowing Daenerys to capture it with virtually no casualties."
1998quote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat er nog zo'n 2000 Second Sons over moeten zijn![]()
Maar och, ik denk dat het inderdaad dat Daario zich maar al te graag even wilde bewijzen, én dat Dany dat ook graag wilde zien
Die laatste zin had ik dus wel gequote, maar niet echt gelezenquote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat er nog zo'n 2000 Second Sons over moeten zijn![]()
Maar och, ik denk inderdaad dat Daario zich maar al te graag even wilde bewijzen, én dat Dany dat ook graag wilde zien
Ja, dat dusquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat de schrijvers hiermee de "nieuwe" Dario gewoon even in de schijnwerpers wilden zetten.quote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat Daario met Dany wil doppen was me al wel duidelijk![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk meer: Grey Worm moet de Unsullied leiden, Barristan en Mormont zijn trouwe, hoge soldaten. Maar als aanvoerder van de Second Sons is Daario toch ook niet echt expendable? Ik neem toch aan dat die ook mee zijn gegaan? Of vallen die nu onder commando van Grey Worm?
Was het niet iets vanquote:Op maandag 28 april 2014 07:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie verstaat het antwoord van Dany op:
- Remind me, how many children did... blablabla
- 163..
- ?
"Yes that was it." zegt ze volgens mij.quote:Op maandag 28 april 2014 07:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie verstaat het antwoord van Dany op:
- Remind me, how many children did... blablabla
- 163..
- ?
quote:Op maandag 28 april 2014 08:36 schreef DaMart het volgende:
De moord op Joffrey is nu dus ook opgelost voor de kijker. Leuk ook dat ze Olenna even met die ketting van Margaery speelde om nog even te bevestigen wat we allemaal al lang wisten na die tig topics waarin die theorie herhaald werd.
Yep... De uitwerking van al deze zelf-bedachte verhalen geven me weinig vertrouwen over hoe het moet gaan wanneer ze de boeken inhalen.quote:Op maandag 28 april 2014 11:28 schreef Khaleesi het volgende:
Wat een ongelofelijk corny eind...Waar was dat nou weer goed voor?
Ik kon genoegen nemen met de theorie dat de WW's gewoon een miljoen doden waren die nu tot leven komen en met zijn allen uit het ijs komen... En dat die baby's gewoon meegenomen worden door die ww's en gelijk geofferd of opgegeten worden ofzo. Had het daar gewoon bij gelaten...
Maar nu blijken ze met allerlei rangen/priesters e.d. te werken, en die kids, wat doen ze daarmee? Die moeten eerst nog 15 jaar opgroeien in een WW-samenleving voordat ze kunnen vechten? Eerst nog naar school enzo?
Ik mag hopen dat ze dat niet verder uitwerken, was m.i. absoluut niet nodig.
Hoe snel Locke ineens van de Dreadfort geïntegreerd is in de NW voelde ook wel erg gerushed en geforceerd aan. En de scenes in Craster's keep waren m.i. ook niet best. Geen goeie aflevering...
Absoluut mee eens.quote:Op maandag 28 april 2014 11:33 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep... De uitwerking van al deze zelf-bedachte verhalen geven me weinig vertrouwen over hoe het moet gaan wanneer ze de boeken inhalen.
Helemaal mee eens ja, ben benieuwd welke kant ze er mee willen op gaan. Zelfde wat betreft Khaleesi zegt in haar post. De WW blijken nu iets heel anders te zijn dan we van te voren dachten. Mits goed uitgewerkt kan dat positief zijn, maar als boeken lezer ben ik nu wel gespoiledquote:Op maandag 28 april 2014 11:33 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep... De uitwerking van al deze zelf-bedachte verhalen geven me weinig vertrouwen over hoe het moet gaan wanneer ze de boeken inhalen.
Meh... Vergelijking met Joffrey is btw wel erg ver gezocht...quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ja, ben benieuwd welke kant ze er mee willen op gaan. Zelfde wat betreft Khaleesi zegt in haar post. De WW blijken nu iets heel anders te zijn dan we van te voren dachten. Mits goed uitgewerkt kan dat positief zijn, maar als boeken lezer ben ik nu wel gespoiledDus graag alles mbt de laatste scene in spoilertags tot dat het in de boeken terug komt!!!
![]()
Die "priester" zag er wel vet uit
[ afbeelding ]
Maar weten we niet al vanaf de proloog van seizoen 1 stiekem dat de WW mensen (in de proloog die wildlingen) 'converteert' tot WW?quote:Op maandag 28 april 2014 11:28 schreef Khaleesi het volgende:
Wat een ongelofelijk corny eind...Waar was dat nou weer goed voor?
Ik kon genoegen nemen met de theorie dat de WW's gewoon een miljoen doden waren die nu tot leven komen en met zijn allen uit het ijs komen... En dat die baby's gewoon meegenomen worden door die ww's en gelijk geofferd of opgegeten worden ofzo. Had het daar gewoon bij gelaten...
Maar nu blijken ze met allerlei rangen/priesters e.d. te werken, en die kids, wat doen ze daarmee? Die moeten eerst nog 15 jaar opgroeien in een WW-samenleving voordat ze kunnen vechten? Eerst nog naar school enzo?
Ik mag hopen dat ze dat niet verder uitwerken, was m.i. absoluut niet nodig.
Hoe snel Locke ineens van de Dreadfort geïntegreerd is in de NW voelde ook wel erg gerushed en geforceerd aan. En de scenes in Craster's keep waren m.i. ook niet best. Geen goeie aflevering...
Doelde persoonlijk ook meer op jou WW stukquote:Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Meh... Vergelijking met Joffrey is btw wel erg ver gezocht...
Nee sorry ik doelde op een eerdere poster die de vergelijking tussen die "priester" en Joffrey aanhaalde.quote:Op maandag 28 april 2014 12:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Doelde persoonlijk ook meer op jou WW stuk
De vergelijking tussen Joffrey en Tommen is op dit moment vergezocht ja, zeker als je zag hoe Margaery bij Tommen binnen kwam lopen midden in de nacht
Haha dat is toch wel een plusje dat je weet wie Darth Maul is, leek hij ook wel op inderdaad!quote:Op maandag 28 april 2014 12:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee sorry ik doelde op een eerdere poster die de vergelijking tussen die "priester" en Joffrey aanhaalde.Al leek ie wel een soort van kroon te dragen. Hij deed mij meer aan Darth Maul denken... (ja ik weet wie Darth Maul is, sorry
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk hebben ze HBO in mijn hotel in Amerika.
Die mensen werden wights, geen WW's wat toch anders is.quote:Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Maar weten we niet al vanaf de proloog van seizoen 1 stiekem dat de WW mensen (in de proloog die wildlingen) 'converteert' tot WW?
quote:Op maandag 28 april 2014 12:48 schreef Buitendam het volgende:
Saaie aflevering, vond ik het.
White Walkers zijn echt extreem kut.
Oquote:Op maandag 28 april 2014 13:22 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Die mensen werden wights, geen WW's wat toch anders is.
The Tudors dus?quote:Op maandag 28 april 2014 13:55 schreef DO2 het volgende:
Ik had GoT zoveel beter gevonden zonder al die abracadabra.
White walkers, draken, heksen, mysterieuze krachten, etc... Dat heeft het verhaal echt niet nodig.
quote:Op maandag 28 april 2014 13:55 schreef DO2 het volgende:
White walkers, draken, heksen, mysterieuze krachten, etc... Dat heeft het verhaal echt niet nodig.
Dat zeg ik ook niet, ik geef alleen aan dat de combinatie van het mysterieuze en het menselijke aspect er juist voor zorgt dat dit anders is dan andere series.quote:Op maandag 28 april 2014 14:20 schreef DO2 het volgende:
Daar doe je GoT ernstig mee tekort. GoT biedt veel meer dan dat.
En GoT is niet een enorm goede serie dankzij de draken en heksen, hoor.
T is fantasy he?quote:Op maandag 28 april 2014 13:55 schreef DO2 het volgende:
quote:
Ook een geweldige serie, trouwens. En historisch gezien een hele interessante tijd.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 13:15 schreef DaMart het volgende:
De trailer voor volgende week ziet er ook wel weer interessant uit:Ziet er goed uit inderdaad, maar dan nog, de trailer van de vorige ep. zag er ook goed uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk hebben ze HBO in mijn hotel in Amerika.
Ik vertrouw er niet zo zeer meer op...
Als je ziet waar bijv. de verhaallijn van Littlefinger en Sansa volgende week al weer is, dan valt toch wel weer op hoe snel er gefastforward wordt door de makers. Als kijker heb je bijna het idee dat je een tussenliggende ep. gemist heb, als je ziet hoe snel zoveel kilometers in notime overbrugd worden. Dat is m.i. een serieus manco van de serie..."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 28 april 2014 13:15 schreef DaMart het volgende:
De trailer voor volgende week ziet er ook wel weer interessant uit:Filmpje bevestigt dus dat er nog 2000 second sons zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk hebben ze HBO in mijn hotel in Amerika.
hihi
quote:
HBO heeft in een synopsis van de aflevering aan gegeven wie het is, let op spoiler voor boekenlezers:quote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef Cataclyst het volgende:
Ik ben benieuwd wie die White Walker van de laatste scene is ! Oh, en vond Dany beetje tegenvallen deze episode.. Had meer van de aanval verwacht denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel plezier!quote:Op maandag 28 april 2014 10:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Aardige aflevering weer ja. Zo ff kijken of de Game of Thrones Expo hier in Oslo wat is. Ik ga even op de Iron Throne zitten als de rij niet te groot is
De lange rij was lang, maar het was het dubbel en dwars waard.quote:Op maandag 28 april 2014 15:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
veel plezier!was beste leuk hier in amsterdam
zeker weten! het was nat die dag, maar de foto op the iron throne kan me niet meer ontomen worden iigquote:Op maandag 28 april 2014 15:44 schreef boriq het volgende:
[..]
De lange rij was lang, maar het was het dubbel en dwars waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |