Met een kruisboog in z'n tiet.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik stuur liever Ramsay op em af
nee manquote:Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de GoTFok!moeder bent hier in het topic
Ik geef het internet de schuld.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij houdt er rare fetishjen op na..
sterf lekker...quote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Slayage doet huiliehuilie in DM omdat ik een nieuw topic heb geopend
Lees mijn bericht eensquote:
wel als poesopstokje, hoofdopstokje wordtquote:
het was dan ook geen ep waar er veel gebeurde, was meer een tussen epquote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Het is pas donderdag en we zijn al uitgepraat over de ep van maandag. Niet zo'n goed teken.
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
is dit serieus een hbo spotje?quote:
''No one loves you Sansa, you should have been killed off in the first book.''quote:
Overdone, maar dat Bran-stukje is wel leuk!quote:
SPOILER: achtergrondinfo boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jivis op 25-04-2014 08:30:10 ]Amen.
Dan kun je er ook voor kiezen geen onzin te posten.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Het is pas donderdag en we zijn al uitgepraat over de ep van maandag. Niet zo'n goed teken.
Gewoon een slap aftreksel van The Kurgan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:14 schreef Jivis het volgende:
Ik vind de Magnar of Thenn (die wildling-kannibaal) trouwens allerminst geslaagd. Echt een platte Disney-schurk met slechte oneliners. Past totaal niet bij het Game of Thrones-universum imo, eerder in Pirates of the Carribean.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |