is dit serieus een hbo spotje?quote:
''No one loves you Sansa, you should have been killed off in the first book.''quote:
Overdone, maar dat Bran-stukje is wel leuk!quote:
SPOILER: achtergrondinfo boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jivis op 25-04-2014 08:30:10 ]Amen.
Dan kun je er ook voor kiezen geen onzin te posten.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Het is pas donderdag en we zijn al uitgepraat over de ep van maandag. Niet zo'n goed teken.
Gewoon een slap aftreksel van The Kurgan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:14 schreef Jivis het volgende:
Ik vind de Magnar of Thenn (die wildling-kannibaal) trouwens allerminst geslaagd. Echt een platte Disney-schurk met slechte oneliners. Past totaal niet bij het Game of Thrones-universum imo, eerder in Pirates of the Carribean.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:14 schreef Jivis het volgende:
Ik vind de Magnar of Thenn (die wildling-kannibaal) trouwens allerminst geslaagd. Echt een platte Disney-schurk met slechte oneliners. Past totaal niet bij het Game of Thrones-universum imo, eerder in Pirates of the Carribean.
Hetzelfde met Stannis.SPOILER: achtergrondinfo boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
"I'm gonna eat your dead momma, and then I'm gonna eat your dead poppa"quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gewoon een slap aftreksel van The Kurgan.
Al vond ik de scène met dat jochie wel pittig hoor. Je zal het meemaken.
V.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hetzelfde met Stannis.Mwah, eerder een principiële man, die het licht heeft gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hetzelfde met Stannis.Dat vond ik in eerste instantie wel meevallen, maar toen die zijn zwager aan het begin van dit seizoen op de brandstapel gooide for no reason was dat wel een rare wending. Zit in *verboden woord* ook anders, dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Die de puni heeft gezienquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, eerder een principiële man, die het licht heeft gezien.
Dat is ook een beetje mijn probleem met serie-Stannis. In de *verboden woord* is hij zo gedreven omdat hij zichzelf als rechtvaardige heerser van Westeros ziet en heeft hij Melisandre als bondgenoot om de macht te grijpen. In de serie wordt Stannis met name neergezet als 'tool' voor Melisandre om haar eigen schimmige doelen te bereiken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die de puni heeft gezienWelk licht heeft ie nou gezien, dat van Carice toch alleen? Hij lijkt haar blindelings te volgen. "The war of the 5 kings is belangrijk!" Hoppa, Stannis doet mee. "O nee, toch niet. Het noorden, daar komt iets engers aan!" Hoppa, Stannis doet mee. Stannis is gewoon darkshadowpussy-whipped door Carice. En dat zijn vrouw dat allemaal toestaat en zelf ook godsdienstwaanzinnige is maakt dat niemand hem tegenhoudt daarin, op Ridder Ui na.
Ik heb t al eerder gezegd en ik zeg t nog eens: Ik vind Stannis een slappe zak. En ik begrijp dat serie Stannis anders is dan verbodenwoord Stannis, maar ik kijk alleen de serie en DAAR vind ik hem een slappe zak.
Wie is die linker met die schedel? De rest kan ik wel plaatsen.quote:
Niet ZO gek oud, aangezien de hand van Jaimie er hier al af is.quote:
Qyburn denk ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is die linker met die schedel? De rest kan ik wel plaatsen.
Het boek is al een tijdje uitquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet ZO gek oud, aangezien de hand van Jaimie er hier al af is.
quote:
hahaquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]T valt m echt nu pas op dat die opmerking een sneer was naar Cersei
Wat dom
...en Tyrion lijkt op Michael Jackson in Thriller...quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Volgens mij staat de Mountain op de achtergrond.
Ik ... ik ... ik snap 'm nietquote:
Daar noem je ook wel ff 3 series zeg... Vooral the wire en the sopranos. GoT is niet zó goed nee, vooral voor een wat breder publiek. Desobdanks toch een mooie serie. En idd, de no one is safe-clausule maakt t ook heerlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is deze serie nou echt zo geweldig? Heb de 1e aflevering met moeite afgekeken maar vond het niet interessant genoeg om verder te kijken. Ok, 1 aflevering is waarschijnlijk te weinig om op te beoordelen maar toch, pilot moet toch overtuigend zijn. Wat is er nu zo geweldig aan deze serie?
Misschien komt 't ook omdat ik bijna nooit een serie volg, heb er 3 gekeken en dat zijn the wire, breaking bad en the sopranos.
Ik moest ook even iets verder kijken, dan alleen de eerste aflevering. Maar dat heb ik vaker met series die ik uiteindelijk heel tof vind. Breaking Bad kon ik ook niet direct waarderen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is deze serie nou echt zo geweldig? Heb de 1e aflevering met moeite afgekeken maar vond het niet interessant genoeg om verder te kijken. Ok, 1 aflevering is waarschijnlijk te weinig om op te beoordelen maar toch, pilot moet toch overtuigend zijn. Wat is er nu zo geweldig aan deze serie?
Misschien komt 't ook omdat ik bijna nooit een serie volg, heb er 3 gekeken en dat zijn the wire, breaking bad en the sopranos.
IM THE ONE WHO KNOCKSquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik moest ook even iets verder kijken, dan alleen de eerste aflevering. Maar dat heb ik vaker met series die ik uiteindelijk heel tof vind. Breaking Bad kon ik ook niet direct waarderen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik moest ook even iets verder kijken, dan alleen de eerste aflevering. Maar dat heb ik vaker met series die ik uiteindelijk heel tof vind. Breaking Bad kon ik ook niet direct waarderen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:20 schreef muzas het volgende:
De shitload personages en hun verhoudingen is ff lastig doorheen te komen/te leren kennen. Haalde tot seizoen 3 nog wel eens karakters door elkaar![]()
Maar ja, waard. Als is het maar vanwege de 'onverwachte' wendingen.
En tieten. Heel veel tieten.
Ik denk ik vraag het omdat de serie op imdb een 9,5 krijgt en mensen praten nergens anders over. Breaking bad staat ook op een 9,5 en die vond ik fantastisch. Wat ik trouwens wel heel mooi vond was de natuur, kleding en karakters maar het verhaal op zich vond ik helemaal niet interessant.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:21 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel ff 3 series zeg... Vooral the wire en the sopranos. GoT is niet zó goed nee, vooral voor een wat breder publiek. Desobdanks toch een mooie serie. En idd, de no one is safe-clausule maakt t ook heerlijk.
Lijkt wel een beetje op Jezus uit The Big Lebowski...quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ANHA VEKVIKH FIN MEMA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |