Daar noem je ook wel ff 3 series zeg... Vooral the wire en the sopranos. GoT is niet zó goed nee, vooral voor een wat breder publiek. Desobdanks toch een mooie serie. En idd, de no one is safe-clausule maakt t ook heerlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is deze serie nou echt zo geweldig? Heb de 1e aflevering met moeite afgekeken maar vond het niet interessant genoeg om verder te kijken. Ok, 1 aflevering is waarschijnlijk te weinig om op te beoordelen maar toch, pilot moet toch overtuigend zijn. Wat is er nu zo geweldig aan deze serie?
Misschien komt 't ook omdat ik bijna nooit een serie volg, heb er 3 gekeken en dat zijn the wire, breaking bad en the sopranos.
Ik moest ook even iets verder kijken, dan alleen de eerste aflevering. Maar dat heb ik vaker met series die ik uiteindelijk heel tof vind. Breaking Bad kon ik ook niet direct waarderen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is deze serie nou echt zo geweldig? Heb de 1e aflevering met moeite afgekeken maar vond het niet interessant genoeg om verder te kijken. Ok, 1 aflevering is waarschijnlijk te weinig om op te beoordelen maar toch, pilot moet toch overtuigend zijn. Wat is er nu zo geweldig aan deze serie?
Misschien komt 't ook omdat ik bijna nooit een serie volg, heb er 3 gekeken en dat zijn the wire, breaking bad en the sopranos.
IM THE ONE WHO KNOCKSquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik moest ook even iets verder kijken, dan alleen de eerste aflevering. Maar dat heb ik vaker met series die ik uiteindelijk heel tof vind. Breaking Bad kon ik ook niet direct waarderen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik moest ook even iets verder kijken, dan alleen de eerste aflevering. Maar dat heb ik vaker met series die ik uiteindelijk heel tof vind. Breaking Bad kon ik ook niet direct waarderen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:20 schreef muzas het volgende:
De shitload personages en hun verhoudingen is ff lastig doorheen te komen/te leren kennen. Haalde tot seizoen 3 nog wel eens karakters door elkaar![]()
Maar ja, waard. Als is het maar vanwege de 'onverwachte' wendingen.
En tieten. Heel veel tieten.
Ik denk ik vraag het omdat de serie op imdb een 9,5 krijgt en mensen praten nergens anders over. Breaking bad staat ook op een 9,5 en die vond ik fantastisch. Wat ik trouwens wel heel mooi vond was de natuur, kleding en karakters maar het verhaal op zich vond ik helemaal niet interessant.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:21 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel ff 3 series zeg... Vooral the wire en the sopranos. GoT is niet zó goed nee, vooral voor een wat breder publiek. Desobdanks toch een mooie serie. En idd, de no one is safe-clausule maakt t ook heerlijk.
Lijkt wel een beetje op Jezus uit The Big Lebowski...quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ANHA VEKVIKH FIN MEMA!
Dat is de tietenbonus. Game of Thrones heeft eigenlijk een krappe 9. Had Breaking Bad meer tieten gehad, zou het een ruime 10 krijgen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk ik vraag het omdat de serie op imdb een 9,5 krijgt en mensen praten nergens anders over. Breaking bad staat ook op een 9,5 en die vond ik fantastisch. Wat ik trouwens wel heel mooi vond was de natuur, kleding en karakters maar het verhaal op zich vond ik helemaal niet interessant.
Ben blij dat die skyler ze in de tas hield.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is de tietenbonus. Game of Thrones heeft eigenlijk een krappe 9. Had Breaking Bad meer tieten gehad, zou het een ruime 10 krijgen.
Ah nee dat past echt zo hard niet bij BB.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is de tietenbonus. Game of Thrones heeft eigenlijk een krappe 9. Had Breaking Bad meer tieten gehad, zou het een ruime 10 krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skyler == Cersei.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Ben blij dat die skyler ze in de tas hield.
ik denk dat dat de reden is dat ik het niet interessant vond, omdat het fictie is. Bij breaking bad gebeuren ook dingen die in 't echt nooit gebeuren maar het verhaal zelf is wel vrij realistisch. The wire en the sopranos zijn wel wat realistischer. Ik heb bijv. ook nooit star wars of star trek gekeken, lord of the rings ook niet, harry potter ook niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:31 schreef Re het volgende:
het is een heel ander genre natuurlijk, en net iedereen hoeft iets goed of slecht te vinden ook als heel veel mensen het wel goed vinden
je mist er dan niets aan hoor... true detective is misschien iets meer voor jequote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ik denk dat dat de reden is dat ik het niet interessant vond, omdat het fictie is. Bij breaking bad gebeuren ook dingen die in 't echt nooit gebeuren maar het verhaal zelf is wel vrij realistisch. The wire en the sopranos zijn wel wat realistischer. Ik heb bijv. ook nooit star wars of star trek gekeken, lord of the rings ook niet, harry potter ook niet.
Weet ik nu echt niet wat ik mis of valt het wel mee?
Ik denk dat je seizoen 1 gewoon moet uitkijken. Minimale aanwezigheid van draken en magie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ik denk dat dat de reden is dat ik het niet interessant vond, omdat het fictie is. Bij breaking bad gebeuren ook dingen die in 't echt nooit gebeuren maar het verhaal zelf is wel vrij realistisch. The wire en the sopranos zijn wel wat realistischer. Ik heb bijv. ook nooit star wars of star trek gekeken, lord of the rings ook niet, harry potter ook niet.
Weet ik nu echt niet wat ik mis of valt het wel mee?
Nou hou dan maar opquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
ik denk dat dat de reden is dat ik het niet interessant vond, omdat het fictie is. Bij breaking bad gebeuren ook dingen die in 't echt nooit gebeuren maar het verhaal zelf is wel vrij realistisch.
En White Walkers, en Warlocks, en Tovenaars, en schaduwmonsters. Daarnaast best realistischquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind GoT eigenlijk best wel realistisch hoorOp de draken na dan. De rest zou makkelijk tig jaar terug hebben kunnen plaatsgevonden.
lol, dat wist ik ook niet. De eerste aflevering zou gewoon kunnen plaatsvinden in de middeleeuwen ofzo, was niets onrealistisch aan. Mwah, zo te zien niets voor mij dus. The hobbit vond ik ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
En White Walkers, en Warlocks, en Tovenaars, en schaduwmonsters. Daarnaast best realistisch
En mensen die zes keer dood gaan en toch nog leven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
En White Walkers, en Warlocks, en Tovenaars, en schaduwmonsters. Daarnaast best realistisch
Die had ik al op mn lijstje, dat is echt mijn genre denk ik. House of cards misschien ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
je mist er dan niets aan hoor... true detective is misschien iets meer voor je
Heb je gezien wat er uit de flamoes van karies kwam kruipen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind GoT eigenlijk best wel realistisch hoorOp de draken na dan. De rest zou makkelijk tig jaar terug hebben kunnen plaatsgevonden.
Plot twist: de heksenjachten hebben daadwerkelijk echte heksen uitgeroeid.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb je gezien wat er uit de flamoes van karies kwam kruipen?Hou toch op.
Ja die was ik vergetenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
En maar janken toen je geen brief kreeg op je 11equote:Op vrijdag 25 april 2014 17:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja die was ik vergeten![]()
Besides that, ik vind het wel realistisch
(Maar ik ben iemand die ook hoopte dat Hogwarts bestond)
Ik ontdekte de boeken pas ná m'n 11e, dus dat was al sneu genoeg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En maar janken toen je geen brief kreeg op je 11e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |