Nicequote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe de 30 dagen squarchallenge.. Ik ben nu bij dag 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijkbaar nietquote:Op woensdag 23 april 2014 22:09 schreef Moccie het volgende:
Uhh, iemand ging je voor.. Waarom zou je er nog 1 maken?
Dank uquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als in: warming up .. Hm das een goeie
Gewoon goed strekken is ook wel belangrijkquote:Op woensdag 23 april 2014 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee.Ik heb altijd last van mijn knie na paardrijden als ik teveel enkel vanuit mijn bovenbeen geveerd heb en niet genoeg uit kuiten.
smoothquote:Op woensdag 23 april 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maak even before & after picca's van je billen dan.
Ah, daarom had ik vaak kniepijn bij het springenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee.Ik heb altijd last van mijn knie na paardrijden als ik teveel enkel vanuit mijn bovenbeen geveerd heb en niet genoeg uit kuiten.
Liefst gespanked aubquote:Op woensdag 23 april 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maak even before & after picca's van je billen dan.
Jonge, ik vroeg je iets.quote:
Wat vroeg je me?quote:
Ik heb geen kontquote:Op woensdag 23 april 2014 22:13 schreef Zaktabak het volgende:
Of 4EBE moet een echt lekker kontje hebben![]()
Leeftijd , woonplaats , stats?quote:
Wat je gedaan had dat zo stom was.quote:
Tieten?quote:
Grid is zoiets als insanity jaquote:Op woensdag 23 april 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat voor stoms je hebt gedaan.
Wat is stats?quote:
vrouwen poepen nietquote:
Ditquote:
statistiekenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is stats?
Vroeger was het gewoon nog asl
Wow.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
statistieken
lengte , gewicht , cupmaat
Whehehe poepzakjequote:Op woensdag 23 april 2014 22:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effectief wel, gewoon legen bij de dichtstbijzijnde honden poep prullenbak.
Een mailtje boos mailtje gestuurd naar KPN en nu weigeren ze mij nog te helpenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat je gedaan had dat zo stom was.
quote:
De plaats of eh..?quote:
Nooit vragen aan een vrouwquote:Op woensdag 23 april 2014 22:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
statistieken
lengte , gewicht , cupmaat
maar oke asl danquote:
er zijn geen vrouwen op het internetquote:
hey chaiquote:
Watquote:Op woensdag 23 april 2014 22:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Een mailtje boos mailtje gestuurd naar KPN en nu weigeren ze mij nog te helpen
Waarschijnlijk volgende maand zonder internet ofzo![]()
Waarom vraag je het dan homoquote:Op woensdag 23 april 2014 22:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
er zijn geen vrouwen op het internet
Neen ook nietquote:
Mooie vrouwen poepen niet.quote:
laat mequote:
Goed bezig!!!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen ook nietik hou van mijn anonimiteit
Waarschijnlijk ben ik toch een alleenstaande kale man van 59 met obesitas
stijfje gekregenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet.
Net zoals buurvrouw Anja van het flatje naast je met haar dikke hangtieten, maar dat komt door haar aambeien.
Door aambeien moet je poepen? Je krijgt aambeien door harde poep.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet.
Net zoals buurvrouw Anja van het flatje naast je met haar dikke hangtieten, maar dat komt door haar aambeien.
Ja, dat lukte jou wat minder goed hè Kees.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat lukte jou wat minder goed hè Kees.
Inderdaad .. Obesitas moet je aanpakkenquote:
Iddquote:
Waarom doe je alsof je Kees niet bent ?quote:
Ja hoiquote:
Misschien omdat ik kees niet ben?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof je Kees niet bent ?
hi ha hoquote:Op woensdag 23 april 2014 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad .. Obesitas moet je aanpakken
Jawel.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Misschien omdat ik kees niet ben?
hmm lekker in je coconnetjequote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen ook nietik hou van mijn anonimiteit
Waarschijnlijk ben ik toch een alleenstaande kale man van 59 met obesitas
Nietquote:
Keine Ahnung.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, of je nikonflikker nou wel bent of niet, je bent nu in ieder geval een stuk minder irritant.quote:
Nou kijk. het gaat mij door bankproblemen (de juiste rekening die gekoppeld staat aan dingen als KPN heeft "bug") al sowieso niet lukken om het internetabonnement automatisch af te laten schrijven door hun (rekening is op en door die bug kan er niks bij worden geschreven)...quote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
WatJe betaalt die flikkers toch, boeie wat voor mails jij stuurt
Ja ik ben hem echt niet hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, of je nikonflikker nou wel bent of niet, je bent nu in ieder geval een stuk minder irritant.
Deceptiequote:Op woensdag 23 april 2014 22:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Misschien omdat ik kees niet ben?
Snuggie heet zoietsquote:
Hey nikonloverquote:
Lekker danquote:Op woensdag 23 april 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nou kijk. het gaat mij door bankproblemen (de juiste rekening die gekoppeld staat aan dingen als KPN heeft "bug") al sowieso niet lukken om het internetabonnement automatisch af te laten schrijven door hun (rekening is op en door die bug kan er niks bij worden geschreven)...
Ik wou de gekoppelde rekening even laten veranderen maar omdat ik toch al mot heb met dat flikker had ik een vanochtend in een laaiende bui een vrij onbeleefde mail gestuurd.
Nu weigeren ze mij te helpen. Althans, dat is waar het op neer komt want de woorden "als je zo doet stik er maar in) hebben ze nog vrij netjes verwoordt verwoorden met de mail van mij
mijquote:Op woensdag 23 april 2014 22:25 schreef anti-loper het volgende:
Wie zal ik een ekte pic van me zelf dm'en
Post gewoon hier.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:25 schreef anti-loper het volgende:
Wie zal ik een ekte pic van me zelf dm'en
Niet hier!quote:
Nee. Mooie vrouwen poepen niet, net als buurvrouw Anja maar dat komt omdat ze niet goed kan zitten omdat de aambeien gigantisch 'auw' doen. (Haar woorden)quote:Op woensdag 23 april 2014 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Door aambeien moet je poepen? Je krijgt aambeien door harde poep.
Doe maar naar BT dan.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Niet hier!
Gewoon 1 iemand is genoeg
oke jij was firstquote:
Vooruit...quote:Op woensdag 23 april 2014 22:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oke jij was first
beloof me dat het tussen ons blijft en je het niet zal door spammen
Vrouwen bestaan niet op het internetquote:
Postte ik die niet paar weken geleden nadat ik dit had gezien (en van had gewalgd) bij Tosh?quote:
oke ff uploadenquote:
je valt in herhalingquote:Op woensdag 23 april 2014 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen bestaan niet op het internet
Behalve sa r a r a ats
Dit is pas de eerste keer dat ik het zegquote:
Tosh? Toch niet dat achterlijke programma op Comedy Central toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Postte ik die niet paar weken geleden nadat ik dit had gezien (en van had gewalgd) bij Tosh?
Oeiquote:
roestich blaijven.quote:
Dikke Voodoo neger uit SC2.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tosh? Toch niet dat achterlijke programma op Comedy Central toch?
Ja ho maar ik ben ook geïnteresseerd dus stuur maar vind ik lekker effe mezelf goed aftrekken op die foto's fap fap fapquote:
kutquote:Op woensdag 23 april 2014 22:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke, anti-loper is alles behalve Nikonlover
haha kklelijkquote:
ik zei tochquote:Op woensdag 23 april 2014 22:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke, anti-loper is alles behalve Nikonlover
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik stuur niks door behalve met toestemming.
jo thnxquote:Op woensdag 23 april 2014 22:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik stuur niks door behalve met toestemming.
Ben je wel kees?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:33 schreef anti-loper het volgende:
maar oke mensen dus ik ben nikonlover niet
stop er mee oke
Dit is vragen om problemenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:33 schreef anti-loper het volgende:
maar oke mensen dus ik ben nikonlover niet
stop er mee oke
nee ook nietquote:
klein maar fijnquote:
Gezien.quote:
Die jongen is gewoon een troll toch?quote:
Ben oprecht bang van niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon een troll toch?
Dima is echtquote:Op woensdag 23 april 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon een troll toch?
Kan toch niet manquote:
Damnquote:
Ja zwaar, nog niet gezoend enzo..quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan toch niet manAls dat allemaal echt is heeft die boi echt issues
Heb wel beetje medelijden met hem.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zwaar, nog niet gezoend enzo..
ja kkranzig inderdaadquote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kreeg laatst van eend allemaal titpics van ene blondje.Heb oogkanker nu.
Ken je dat gevoel dat je een lekker wijf ziet en je denkt van die is out of my leauge omdat ze minstens een kop groter isquote:
Nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel dat je een lekker wijf ziet en je denkt van die is out of my leauge omdat ze minstens een kop groter is
Is nog niks.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef BlauweTijger het volgende:
nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel dat je een lekker wijf ziet en je denkt van die is out of my leauge omdat ze minstens een kop groter is
Vrouwen boven 1,75 zijn zelden knapquote:Op woensdag 23 april 2014 22:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
laat je benen verlengenquote:
Nee omdat ik haar wel een koppie kleiner maak. Stemt ze vrijwillig mee inquote:Op woensdag 23 april 2014 22:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwen boven 1,75 zijn zelden knap
Heus niet waar.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwen boven 1,75 zijn zelden knap
quote:
Ja die ene user hier, ben even zijn naam kwijt.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]__
Laatst gelezen dat zo'n gast het wel had gedaan
Lijkt me niks
De vier schoonheden volgens Mortaxx niet kennenquote:
Wat.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Kuiltjes in de de onderrugquote:Op woensdag 23 april 2014 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De vier schoonheden volgens Mortaxx niet kennen
Kleiner dan 1,75
Thigh gap
Bikini bridge
Kuiltjes in onderrug
Geen idee wat ik mij hier bij voor moet stellen.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
Thigh gap
Bikini bridge
Kuiltjes in onderrug
Blondje_93?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Een redelijk geil wijf. Heb ik ook eens gehad. Die had een tattoo op der zijkant buik. Wel geil.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee wat ik mij hier bij voor moet stellen.
Chicks met tattoo's zijn geilquote:Op woensdag 23 april 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Een redelijk geil wijf. Heb ik ook eens gehad. Die had een tattoo op der zijkant buik. Wel geil.
Doe normaalquote:
ok nvmquote:
Wat snitch jequote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef BlauweTijger het volgende:
nee wil je nietquote:Op woensdag 23 april 2014 22:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik wil ze zien....................
Ja wist ik veel :Squote:
klopt ben niet echt een ervaren poster.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren hier mijn jong.
Thighgapquote:Op woensdag 23 april 2014 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De vier schoonheden volgens Mortaxx niet kennen
Kleiner dan 1,75
Thigh gap
Bikini bridge
Kuiltjes in onderrug
Ik snap niet wat daar leuk aan isquote:Op woensdag 23 april 2014 22:47 schreef Yiha het volgende:
niet weten dat deze SC meer dan 400 lurkers heeft
waarom zou je gaan lurken in een scquote:Op woensdag 23 april 2014 22:47 schreef Yiha het volgende:
thnx voor de tipquote:Op woensdag 23 april 2014 22:47 schreef Yiha het volgende:
Boeit mij niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:47 schreef Yiha het volgende:
Mijn Sherlock staat altijd vol met van die dagoverzichten en poststatistieken van Monitor uit GCquote:
samequote:Op woensdag 23 april 2014 22:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mijn Sherlock staat altijd vol met van die dagoverzichten en poststatistieken van Monitor uit GC
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect ass.
Cam'ron be like [ afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 23 april 2014 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect ass.
nicequote:Op woensdag 23 april 2014 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect ass.
Heel kut want dat maakt het sherlocken zo nutteloos.quote:
geen nieuws is goed nieuwsquote:Op woensdag 23 april 2014 22:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mijn Sherlock staat altijd vol met van die dagoverzichten en poststatistieken van Monitor uit GC
Mooie borsten -> dikke reet.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect ass.
Het zou chill zijn als je het kan filteren, maar ik denk niet dat dat mogelijk is.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heel kut want dat maakt het sherlocken zo nutteloos.
Ass > titsquote:
wajooquote:
watquote:
jij staat helemaal onderaanquote:
body on me - nellyquote:Op woensdag 23 april 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
Earth Wind & Fire op mijn radio![]()
[ afbeelding ]
Intouchables
masta ace uit mijn speakers, veel beter dan die battiemuziekquote:Op woensdag 23 april 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Intouchables
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Intouchables
welke lijst?quote:
Van grootste kutusers?quote:
het is watquote:
negen van de tien keer nietquote:
"Sexy secatresse"-look lijkt wel sexy, maar best ordinair eigenlijk.quote:
ben je nou nog steeds niet over dat wijf heen¿quote:
Tetten.quote:
je mist de genegenheidquote:Op woensdag 23 april 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm, niet zo zeer haar, maar soms wel ''de relatie''.
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm, niet zo zeer haar, maar soms wel ''de relatie''.
Godslelijke bril manquote:Op woensdag 23 april 2014 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
Even gezocht naar 'meisjes met brillen'.
[ afbeelding ]
Uitzonderingen bestaan wel degelijk.
zou zonder bril veel beter zijnquote:Op woensdag 23 april 2014 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
zij is zo geilquote:Op woensdag 23 april 2014 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus ordiquote:
je moet haar in bikini zien dan is het geen ordi meerquote:
quote:
Jups, ligt ook aan het meisje zelf.quote:
die bitch draagt maar gewoon lenzenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Jups, ligt ook aan het meisje zelf.
Maar binnenshuis dit hebben lopen is ook niet verkeerd toch?
Deze manquote:Op woensdag 23 april 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
die bitch draagt maar gewoon lenzen
Wat een hoer.quote:
Niykee Heatonquote:
Sexy vriendin die dan thuis maar effe een godslelijke bril draagt is veel sexy'er en leuker joh. Niet vanwege de bril, maar omdat ze bij jou als vriend het niet boeit of ze iets lelijk draagt omdat ze toch wel weet dat je haar knap vind. Puhquote:Op woensdag 23 april 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
die bitch draagt maar gewoon lenzen
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar je moet geen relatie willen zo voor de zomer mennn
Als je een echt leuk meisje tegenkomt waarom niet?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Mwah, vind het toch wel leuk als mijn vriendin er thuis ook gewoon leuk bijloopt.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sexy vriendin die dan thuis maar effe een godslelijke bril draagt is veel sexy'er en leuker joh. Niet vanwege de bril, maar omdat ze bij jou als vriend het niet boeit of ze iets lelijk draagt omdat ze toch wel weet dat je haar knap vind. Puh
Herfstliefdequote:Op woensdag 23 april 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Omdat in de zomer alle grotten en riolen leeglopen en alle geile wijven met natte kutten uit de krochten van de aarde komen om hun flamous vol geblaft te zien worden door lauwe yoghurt. In de zomer is iedereen geil en hitsig. Is een relatie moeilijker.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als je een echt leuk meisje tegenkomt waarom niet?
Gaat al zeven zomers prima.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Omdat in de zomer alle grotten en riolen leeglopen en alle geile wijven met natte kutten uit de krochten van de aarde komen om hun flamous vol geblaft te zien worden door lauwe yoghurt. In de zomer is iedereen geil en hitsig. Is een relatie moeilijker.
Kleding wel, maar bril boeit niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, vind het toch wel leuk als mijn vriendin er thuis ook gewoon leuk bijloopt.
Netjes al 7 jaar samen ja?quote:
Zijn jullie zeg maar allebei echt kkr lelijk zodat als je uit elkaar gaat je bang bent om ooit nog iemand anders te vinden? Of is het een super relatie?quote:
Superrelatie is misschien wat overdreven, maar gaat meestal wel goed ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zijn jullie zeg maar allebei echt kkr lelijk zodat als je uit elkaar gaat je bang bent om ooit nog iemand anders te vinden? Of is het een super relatie?
Deadprez heeft voor een blowende bankpapier nog een best strak figuur hoor.quote:
wat is deze a zemmelquote:
Neequote:
Boeit toch niet want ik weet allang hoe je eruitziet.quote:
Ik ben helemaal nergens te vinden op internet, dat wil ik graag zo houden.quote:
Homoquote:Op woensdag 23 april 2014 23:15 schreef anti-loper het volgende:
Ik ga er weer vandoor heren.
fijne avond allen
Akkoord.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben helemaal nergens te vinden op internet, dat wil ik graag zo houden.
spange boi jatogquote:Op woensdag 23 april 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Boeit toch niet want ik weet allang hoe je eruitziet.
Latur.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:15 schreef anti-loper het volgende:
fijne avond allen
houdoequote:Op woensdag 23 april 2014 23:15 schreef anti-loper het volgende:
fijne avond allen
Je moet je webcam beter afplakken.quote:
die heb ik nietquote:Op woensdag 23 april 2014 23:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je moet je webcam beter afplakken.
Eigenlijk heb je gewoon een varkenshoofd?quote:
doei doeiquote:Op woensdag 23 april 2014 23:15 schreef anti-loper het volgende:
fijne avond allen
uiteraardquote:Op woensdag 23 april 2014 23:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gewoon een varkenshoofd?
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet weten dat deadprez een Marokkaan is.
Geen hipsterhoofd?quote:
nee gewoon zwerverstyloquote:Op woensdag 23 april 2014 23:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen hipsterhoofd?
Sjaaltje?
Baardje?
Ray-Bannetje?
T-shirtje?
Wot?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet weten dat deadprez een Marokkaan is.
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:18 schreef Dimachaerus het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lol.
@Dima, even jouw miserabele faal des levens nog een keer inwrijven, zelfs deze dork krijgt chicks met skere lines.
Subtiele grappen niet snappenquote:
vieze racistquote:
Oh nee hoor, ik ben niet tegen bepaalde rassen, ik heb alleen een pleurishekel aan Marokkanen.quote:
Stoer man.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ben niet tegen bepaalde rassen, ik heb alleen een pleurishekel aan Marokkanen.
Minde...quote:
fatwa op je hoofd bitchquote:
Hij was gewoon te makkelijk hè?quote:
heb al melding gedaan bij meldpunt discriminatie internetquote:
Komt vast over een paar dagen wel weer terugquote:
Morgen nog word ik gemarteld door van GroenLinksquote:Op woensdag 23 april 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb al melding gedaan bij meldpunt discriminatie internet
wordt ikquote:Op woensdag 23 april 2014 23:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Morgen nog wordt ik gemarteld door van GroenLinks
doe ik al jaren nietquote:
Niet minimaal 2 keer per uur je tandenpoetsen.quote:
Bück Dichquote:
Kan toch gewoon hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |