Nicequote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe de 30 dagen squarchallenge.. Ik ben nu bij dag 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijkbaar nietquote:Op woensdag 23 april 2014 22:09 schreef Moccie het volgende:
Uhh, iemand ging je voor.. Waarom zou je er nog 1 maken?
Dank uquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als in: warming up .. Hm das een goeie
Gewoon goed strekken is ook wel belangrijkquote:Op woensdag 23 april 2014 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee.Ik heb altijd last van mijn knie na paardrijden als ik teveel enkel vanuit mijn bovenbeen geveerd heb en niet genoeg uit kuiten.
smoothquote:Op woensdag 23 april 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maak even before & after picca's van je billen dan.
Ah, daarom had ik vaak kniepijn bij het springenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee.Ik heb altijd last van mijn knie na paardrijden als ik teveel enkel vanuit mijn bovenbeen geveerd heb en niet genoeg uit kuiten.
Liefst gespanked aubquote:Op woensdag 23 april 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maak even before & after picca's van je billen dan.
Jonge, ik vroeg je iets.quote:
Wat vroeg je me?quote:
Ik heb geen kontquote:Op woensdag 23 april 2014 22:13 schreef Zaktabak het volgende:
Of 4EBE moet een echt lekker kontje hebben![]()
Leeftijd , woonplaats , stats?quote:
Wat je gedaan had dat zo stom was.quote:
Tieten?quote:
Grid is zoiets als insanity jaquote:Op woensdag 23 april 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat voor stoms je hebt gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |