Goed bezig!!!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen ook nietik hou van mijn anonimiteit
Waarschijnlijk ben ik toch een alleenstaande kale man van 59 met obesitas
stijfje gekregenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet.
Net zoals buurvrouw Anja van het flatje naast je met haar dikke hangtieten, maar dat komt door haar aambeien.
Door aambeien moet je poepen? Je krijgt aambeien door harde poep.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet.
Net zoals buurvrouw Anja van het flatje naast je met haar dikke hangtieten, maar dat komt door haar aambeien.
Ja, dat lukte jou wat minder goed hè Kees.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat lukte jou wat minder goed hè Kees.
Inderdaad .. Obesitas moet je aanpakkenquote:
Iddquote:
Waarom doe je alsof je Kees niet bent ?quote:
Ja hoiquote:
Misschien omdat ik kees niet ben?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof je Kees niet bent ?
hi ha hoquote:Op woensdag 23 april 2014 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad .. Obesitas moet je aanpakken
Jawel.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Misschien omdat ik kees niet ben?
hmm lekker in je coconnetjequote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen ook nietik hou van mijn anonimiteit
Waarschijnlijk ben ik toch een alleenstaande kale man van 59 met obesitas
Nietquote:
Keine Ahnung.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, of je nikonflikker nou wel bent of niet, je bent nu in ieder geval een stuk minder irritant.quote:
Nou kijk. het gaat mij door bankproblemen (de juiste rekening die gekoppeld staat aan dingen als KPN heeft "bug") al sowieso niet lukken om het internetabonnement automatisch af te laten schrijven door hun (rekening is op en door die bug kan er niks bij worden geschreven)...quote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
WatJe betaalt die flikkers toch, boeie wat voor mails jij stuurt
Ja ik ben hem echt niet hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, of je nikonflikker nou wel bent of niet, je bent nu in ieder geval een stuk minder irritant.
Deceptiequote:Op woensdag 23 april 2014 22:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Misschien omdat ik kees niet ben?
Snuggie heet zoietsquote:
Hey nikonloverquote:
Lekker danquote:Op woensdag 23 april 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nou kijk. het gaat mij door bankproblemen (de juiste rekening die gekoppeld staat aan dingen als KPN heeft "bug") al sowieso niet lukken om het internetabonnement automatisch af te laten schrijven door hun (rekening is op en door die bug kan er niks bij worden geschreven)...
Ik wou de gekoppelde rekening even laten veranderen maar omdat ik toch al mot heb met dat flikker had ik een vanochtend in een laaiende bui een vrij onbeleefde mail gestuurd.
Nu weigeren ze mij te helpen. Althans, dat is waar het op neer komt want de woorden "als je zo doet stik er maar in) hebben ze nog vrij netjes verwoordt verwoorden met de mail van mij
mijquote:Op woensdag 23 april 2014 22:25 schreef anti-loper het volgende:
Wie zal ik een ekte pic van me zelf dm'en
Post gewoon hier.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:25 schreef anti-loper het volgende:
Wie zal ik een ekte pic van me zelf dm'en
Niet hier!quote:
Nee. Mooie vrouwen poepen niet, net als buurvrouw Anja maar dat komt omdat ze niet goed kan zitten omdat de aambeien gigantisch 'auw' doen. (Haar woorden)quote:Op woensdag 23 april 2014 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Door aambeien moet je poepen? Je krijgt aambeien door harde poep.
Doe maar naar BT dan.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Niet hier!
Gewoon 1 iemand is genoeg
oke jij was firstquote:
Vooruit...quote:Op woensdag 23 april 2014 22:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oke jij was first
beloof me dat het tussen ons blijft en je het niet zal door spammen
Vrouwen bestaan niet op het internetquote:
Postte ik die niet paar weken geleden nadat ik dit had gezien (en van had gewalgd) bij Tosh?quote:
oke ff uploadenquote:
je valt in herhalingquote:Op woensdag 23 april 2014 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen bestaan niet op het internet
Behalve sa r a r a ats
Dit is pas de eerste keer dat ik het zegquote:
Tosh? Toch niet dat achterlijke programma op Comedy Central toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Postte ik die niet paar weken geleden nadat ik dit had gezien (en van had gewalgd) bij Tosh?
Oeiquote:
roestich blaijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |