Okay dat kan, maar we doen het echt niet om te sarren ofzo hoor.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk. Beetje dubbel. Ik heb gewoon niet zoveel met gifjes denk ik.
Daarom vraag ik waar je het over wilt hebben. Wat het onderwerp voor de volgende discussie wordt. Anders komen we nooit verder dan de gifjes die jullie niet op prijs stellen.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooit was een forum een discussieplatform. Niet een 9gag.
quote:Op woensdag 23 april 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar vaak zijn ze wel passend op een 'discussie' of passend als reactie op een post. En veel boeiende discussies waren hier ook nooit.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar vaak zijn ze wel passend op een 'discussie' of passend als reactie op een post. En veel boeiende discussies waren hier ook nooit.
Mijn volgende punt is vooral dat ik ga slapen. Maar misschien zijn er nog wel andere nachtbrakers die dit als de laatste kroeg zien voor nog even een praatje. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom vraag ik waar je het over wilt hebben. Wat het onderwerp voor de volgende discussie wordt. Anders komen we nooit verder dan de gifjes die jullie niet op prijs stellen.
En wat is de boodschap ervan dan, als je niks te melden heb doe je het niet ipv domme gifjes dumpenquote:Op woensdag 23 april 2014 02:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom vraag ik waar je het over wilt hebben. Wat het onderwerp voor de volgende discussie wordt. Anders komen we nooit verder dan de gifjes die jullie niet op prijs stellen.
Ach hou op zeg die stroom van onzinquote:
Die gifjes vinden ik, en anderen, een leuk tijdverdrijf. Net zoals jullie hier praten over of er wel of niet pasta carbonara gemaakt gaat worden.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat is de boodschap ervan dan, als je niks te melden heb doe je het niet ipv domme gifjes dumpen
Eet ze op danquote:Op woensdag 23 april 2014 02:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die gifjes vinden ik, en anderen, een leuk tijdverdrijf. Net zoals jullie hier praten over of er wel of niet pasta carbonara gemaakt gaat worden.
Tuurlijk, en een plaatje of gifje ter ondersteuning van je tekst is niet mis mee. Het is gewoon lui om alleen met een plaatje iets te zeggen. Kijk vooral eens rond op FOK, in ONZ kunnen gifjes bijv prima maar leuke discussies vind je weer in andere fora.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar vaak zijn ze wel passend op een 'discussie' of passend als reactie op een post. En veel boeiende discussies waren hier ook nooit.
ONZ, er gaat een wereld voor je open denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die gifjes vinden ik, en anderen, een leuk tijdverdrijf. Net zoals jullie hier praten over of er wel of niet pasta carbonara gemaakt gaat worden.
Ik snap heel goed dat jullie mij hier weg willen, dat hoef je niet zo subtiel te brengen.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ONZ, er gaat een wereld voor je open denk ik.
Ik zou je zweep eens pakken, En weet je nu gaan ze echt los met onzinquote:Op woensdag 23 april 2014 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en een plaatje of gifje ter ondersteuning van je tekst is niet mis mee. Het is gewoon lui om alleen met een plaatje iets te zeggen. Kijk vooral eens rond op FOK, in ONZ kunnen gifjes bijv prima maar leuke discussies vind je weer in andere fora.
Ik vind TVR leuk om te lurken. En nog wat dingen. Dit is gewoon een slowchat. Over wat je gaat eten enzo. Kijk eens in ONZ volgens mij is dat wel wat voor je.
Misschien moeten we blij zijn met die 2 mensen die hier komenquote:Op woensdag 23 april 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ONZ, er gaat een wereld voor je open denk ik.
Misschien komen er mensen niet meerquote:Op woensdag 23 april 2014 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moeten we blij zijn met die 2 mensen die hier komen
Nee dat is niet eens waar. Ik vind je een leuke user, ik vind alleen die gifjes irritant. En ik geloof dat die veel meer gewaardeerd zouden worden op andere plekken op FOK. Fok is zo groot en zo veel dat je elke behoefte er wel kwijt kan. Maar soms niet alles op dezelfde plaats.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat jullie mij hier weg willen, dat hoef je niet zo subtiel te brengen.
Lijkt mij sterk.....hele avond over HDMI vinden de meesten ook nietsquote:
lui? weet je hoeveel zoekwerk er aan vooraf gaat, om de juiste giffer te vinden! Maar kom op ik ben toch braaf naar de SC gegaan en vaak is het best gezellig!quote:Op woensdag 23 april 2014 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en een plaatje of gifje ter ondersteuning van je tekst is niet mis mee. Het is gewoon lui om alleen met een plaatje iets te zeggen. Kijk vooral eens rond op FOK, in ONZ kunnen gifjes bijv prima maar leuke discussies vind je weer in andere fora.
Ik vind TVR leuk om te lurken. En nog wat dingen. Dit is gewoon een slowchat. Over wat je gaat eten enzo. Kijk eens in ONZ volgens mij is dat wel wat voor je.
Het liep rustig maar er waren wel mensen die hier kwamen.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moeten we blij zijn met die 2 mensen die hier komen
Echt hè, zitten we uren te zoeken voor die ene gif die totally van toepassing is, en dan noemen ze ons 'lui'. En dan te bedenken wat voor bagger sommige mensen durven te typen. Hoor je mij niet over.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
lui? weet je hoeveel zoekwerk er aan vooraf gaat, om de juiste giffer te vinden! Maar kom op ik ben toch braaf naar de SC gegaan en vaak is het best gezellig!
Dat hoeft ook niet meestal gaat dat langs elkaar heen.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk.....hele avond over HDMI vinden de meesten ook niets
Ja en het afzeiken van andere users, dat is allemaal prima!quote:Op woensdag 23 april 2014 02:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè, zitten we uren te zoeken voor die ene gif die totally van toepassing is, en dan noemen ze ons 'lui'. En dan te bedenken wat voor bagger sommige mensen durven te typen. Hoor je mij niet over.
Alleen gifjes is ook niets nee, maar af en toe als ondersteunende afbeelding....quote:Op woensdag 23 april 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het liep rustig maar er waren wel mensen die hier kwamen.
Het is ook gewoon dubbel, Gifjes en bagger in de SC mag. Een beetje balans zou echter wel fijn zijn.
Ik heb een platte HDMI kabel aangeschaft, achteraf spijt van, breed plat snoer... Wat is überhaupt het voordeel van een platte?quote:Op woensdag 23 april 2014 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk.....hele avond over HDMI vinden de meesten ook niets
Daarvoor moet je in de cos zijnquote:Op woensdag 23 april 2014 02:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja en het afzeiken van andere users, dat is allemaal prima!
Ben wel benieuwd wat je dan bedoelt met 'zo doorzichtig'. Alsof we gluiperds zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
Vermoeiend en zo doorzichtig.![]()
Mooie dromen.
Geen idee? makkelijker weg te werken?quote:Op woensdag 23 april 2014 02:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb een platte HDMI kabel aangeschaft, achteraf spijt van, breed plat snoer... Wat is überhaupt het voordeel van een platte?
Ik zou het cancelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gaat die webcam nog door of hoe zit dat?
loop maar weer weg, als de discussie te moeilijk wordt..quote:Op woensdag 23 april 2014 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
Vermoeiend en zo doorzichtig.![]()
Mooie dromen.
Is stukquote:Op woensdag 23 april 2014 02:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gaat die webcam nog door of hoe zit dat?
plaatje van maken schatquote:Op woensdag 23 april 2014 02:58 schreef Braindead2000 het volgende:
even testen
http://gifstumblr.com/images/dance-like-no-ones-watching_847.gif
Selecteer je link en klik dan op het groene icoontje naast bold, italic blabla.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:58 schreef Braindead2000 het volgende:
even testen
even de link met de image button plaatsenquote:Op woensdag 23 april 2014 02:58 schreef Braindead2000 het volgende:
even testen
braindead since 2000?quote:Op woensdag 23 april 2014 03:01 schreef Braindead2000 het volgende:
ik loop ongeveer 15 jaar achter met de nieuwste ontwikkelingen
lol nah tis echt niet alleen om te sarren ofzoquote:Op woensdag 23 april 2014 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
Moet je ook tegen een stel Ruudjes zeggen dat ze geen gifjes mogen plaatjes.......![]()
kansloos
Nee tuurlijk niet...gifjes deden we daarvoor ook alquote:Op woensdag 23 april 2014 03:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nah tis echt niet alleen om te sarren ofzo
Resistance is futile.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
Moet je ook tegen een stel Ruudjes zeggen dat ze geen gifjes mogen plaatjes.......![]()
kansloos
leuke voor de SC teruglezersquote:Op woensdag 23 april 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Resistance is futile.![]()
![]()
Voor alle lieve mensen die niet bij de generaties horen die gifs omarmt hebben als middel van communicatie.![]()
[ afbeelding ]
Hebben ze de andere gifjesposters zeker al weggepest.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet...gifjes deden we daarvoor ook al
lolquote:Op woensdag 23 april 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Resistance is futile.![]()
![]()
Voor alle lieve mensen die niet bij de generaties horen die gifs omarmt hebben als middel van communicatie.![]()
[ afbeelding ]
COSquote:
Dan blijf ik hier wel cossen, beterquote:
Ook geen gezeik over offtopic meerquote:
Erger dan rotten.org?quote:Op woensdag 23 april 2014 03:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zag net een verschrikkelijk filmpje. Ik heb al aardig wat gezien op internet, maar dit was wel heel erg gruwelijk.
Ik denk dat ik ook wel zo'n beetje alles gezien hebquote:Op woensdag 23 april 2014 03:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die motorrijders daar. Heb ik echt wel genoeg gezien.
mooie editquote:Op woensdag 23 april 2014 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook wel zo'n beetje alles gezien heb
Die heb ik vroeger ook gezien maar dat was Walt Disney vergeleken met wat je tegenwoordig allemaal tegenkomt.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
mooie editJa bah die shit hoef je toch niet te zien, faces of death videobanden vroeger
ja staan ook gewoon op youtube nu.. Maar jij houdt er wel van?quote:Op woensdag 23 april 2014 03:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger ook gezien maar dat was Walt Disney vergeleken met wat je tegenwoordig allemaal tegenkomt.
het is niet alsof ik met een zak popcorn zit te kijken. Ik wil gewoon weten hoe de wereld in elkaar zit. Ik wil de mooie dingen zien maar ook de lelijke.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja staan ook gewoon op youtube nu.. Maar jij houdt er wel van?
Dan nog is het op je scherm nog wat onwerkelijk, als je zoiets in het echt zal zien is het veel heftigerquote:Op woensdag 23 april 2014 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
het is niet alsof ik met een zak popcorn zit te kijken. Ik wil gewoon weten hoe de wereld in elkaar zit. Ik wil de mooie dingen zien maar ook de lelijke.
lol no thnx!quote:Op woensdag 23 april 2014 03:27 schreef Braindead2000 het volgende:
ik kijk meestal hier:
http://mentalzero.com/
Nadat ik 9-11 live zag, hoeft het van mij niet meer zoquote:Op woensdag 23 april 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan nog is het op je scherm nog wat onwerkelijk, als je zoiets in het echt zal zien is het veel heftiger
Op het scherm is het soms al heftig. Ik kijk ook niet alles hoor, sommige dingen wil ik niet zienquote:Op woensdag 23 april 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan nog is het op je scherm nog wat onwerkelijk, als je zoiets in het echt zal zien is het veel heftiger
Die springers bedoel je zeker. Dat was niet misselijk nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nadat ik 9-11 live zag, hoeft het van mij niet meer zo
Okay, maar dat vond ik ook heel onwerkelijk. bijna filmisch..quote:Op woensdag 23 april 2014 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nadat ik 9-11 live zag, hoeft het van mij niet meer zo
Er zijn inderdaad ook acteurs gefilmd. Maar die stonden op de grond.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, maar dat vond ik ook heel onwerkelijk. bijna filmisch..
ja...alleen zat ik op een internet site en daar kwam met grote letters in beeldquote:Op woensdag 23 april 2014 03:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, maar dat vond ik ook heel onwerkelijk. bijna filmisch..
6 maanden daarvoor was ik nog in de twintowersquote:Op woensdag 23 april 2014 03:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja...alleen zat ik op een internet site en daar kwam met grote letters in beeld
"TURN ON YOUR TV, AMERIKA IS UNDER ATTACK"
Was toch wel anders dan dat ik een film kijk
Ik zat in een studentenflat in Groningen, iemand bonkend op de deur.. iedereen wist waar ie was toen denk ikquote:Op woensdag 23 april 2014 03:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja...alleen zat ik op een internet site en daar kwam met grote letters in beeld
"TURN ON YOUR TV, AMERIKA IS UNDER ATTACK"
Was toch wel anders dan dat ik een film kijk
the falling manquote:Op woensdag 23 april 2014 03:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die springers bedoel je zeker. Dat was niet misselijk nee.
Ik was aan het voetballen, komt iemand het plein oprennen. Ik dacht, die maakt een grap. Daarna toch maar even naar huis gerend om te checken.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zat in een studentenflat in Groningen, iemand bonkend op de deur.. iedereen wist waar ie was toen denk ik
Ja en hij was niet de enige.quote:
welke conspiracy hang jij aan?quote:Op woensdag 23 april 2014 03:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja en hij was niet de enige.
Ik vond vooral de spontane verhaallijn heel filmisch.
Ik weet niet meer wat dat was, maar ik weet nog dat ik naar een webcam zat te kijken waar raketten insloegen, ik denk Israel ofzoquote:Op woensdag 23 april 2014 03:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat nieuws betreft staat die gebeurtenis stevig op de eerste plaats. Op de tweede plaats staat de golfoorlog (van 1990) Toen zat ik ook aan de buis gekluisterd.
eh wat bedoeld je?quote:Op woensdag 23 april 2014 03:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo jammer ook weer van die film. Ze konden het niet laten.
lol hadden ze toen al streams?quote:Op woensdag 23 april 2014 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat dat was, maar ik weet nog dat ik naar een webcam zat te kijken waar raketten insloegen, ik denk Israel ofzo
Was dat niet Bagdad, die raketten. Daar waren live beelden van en zat iedereen op te wachten.Van die scuts die op Israel werden afgevuurd was niet voorspelbaar waar ze neerkwamen.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat dat was, maar ik weet nog dat ik naar een webcam zat te kijken waar raketten insloegen, ik denk Israel ofzo
oh falling man! koekoek ben er weer.. ja baggerquote:Op woensdag 23 april 2014 03:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat sommige films een dubbele bodem hebben.
Nee ik had het over Cap 2.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh falling man! koekoek ben er weer.. ja bagger
Was idd Baghdad. Was de 'verrassingsaanval' van Bush. En alle camera's stonden aan.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Was dat niet Bagdad, die raketten. Daar waren live beelden van en zat iedereen op te wachten.Van die scuts die op Israel werden afgevuurd was niet voorspelbaar waar ze neerkwamen.
check die zin!quote:Op woensdag 23 april 2014 03:49 schreef Joezi het volgende:
[..]lol bedtijd, ben je naar de bios gezien?
Nee, was te gierig, dus heb de beste cam-versie gekeken. Ik weet het, schandalig.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:49 schreef Joezi het volgende:
[..]lol bedtijd, ben je naar de bios gezien?
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 23 april 2014 03:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Was dat niet Bagdad, die raketten. Daar waren live beelden van en zat iedereen op te wachten.Van die scuts die op Israel werden afgevuurd was niet voorspelbaar waar ze neerkwamen.
Dat er veel verschillende HYDRA's actief zijn, uit op macht en geld. En de koude oorlog is nog altijd gaande.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, was te gierig, dus heb de beste cam-versie gekeken. Ik weet het, schandalig.
Maar wat is jouw standpunt over conspiraties?
quote:Op woensdag 23 april 2014 03:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat er veel verschillende HYDRA's actief zijn, uit op macht en geld. En de koude oorlog is nog altijd gaande.
Nee hoor, dat is wat we hier door marketing opgedrongen krijgen. Er zijn prachtige Japanse films, hilarische Tibetaanse metalbands en geroemde Ghanese series.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de VS. Films, Series, Muziek, nieuws, met alles staan ze bovenaan.
Vind die maar eens met je Netflix accountje.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is wat we hier door marketing opgedrongen krijgen. Er zijn prachtige Japanse films, hilarische Tibetaanse metalbands en geroemde Ghanese series.
Seinfeld? Dat trek ik echt niet. Die mensen schreeuwen de hele tijd tegen elkaar.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:56 schreef Braindead2000 het volgende:
Alleen met comedy niet. Fawlty Towers staat nog steeds op 1, Seinfeld staat bij mij op 2.
Zou dat iets Joods zijn. Je ziet wel vaker in comedys of films dat joden tegen elkaar schreeuwen.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Seinfeld? Dat trek ik echt niet. Die mensen schreeuwen de hele tijd tegen elkaar.
antisemiet!quote:Op woensdag 23 april 2014 04:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou dat iets Joods zijn. Je ziet wel vaker in comedys of films dat joden tegen elkaar schreeuwen.
Wellicht. Of misschien is het alleen iets van de joden die een mediaconglomeratie bezitten.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou dat iets Joods zijn. Je ziet wel vaker in comedys of films dat joden tegen elkaar schreeuwen.
Ik ben juist pro-jood. ik mag ze wel. Mooie vrouwen ook. Kwam er pas achter dat heel wat Amerikaanse actrices, die ik leuk vind, joods zijn.quote:
Wat een toeval.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben juist pro-jood. ik mag ze wel. Mooie vrouwen ook. Kwam er pas achter dat heel wat Amerikaanse actrices, die ik leuk vind, joods zijn.
Ik ben een tijdje in Israel geweest, echt een tegenstrijdig land. Modern vs middeleeuws, seculier vs ultra orthodox, zionist vs anti-zionist.. Israëlische joden, Israëlische niet-joden, Israëlische arabieren , Ethiopische joden, christenen, Armeniërs, Bahaiis, moslims...quote:Op woensdag 23 april 2014 04:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben juist pro-jood. ik mag ze wel. Mooie vrouwen ook. Kwam er pas achter dat heel wat Amerikaanse actrices, die ik leuk vind, joods zijn.
Moet dat nou. Daar gaat mijn droom.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook.![]()
[ afbeelding ]
Sorry maat, maar je weet hoe dat gaat. Je wordt genept waar je bij staat, en de patat wordt van je bord af gepikt.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Moet dat nou. Daar gaat mijn droom.
Sommige vrouwen moeten zich ook niet voortplanten.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sorry maat, maar je weet hoe dat gaat. Je wordt genept waar je bij staat, en de patat wordt van je bord af gepikt.
Sommige mannen ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen moeten zich ook niet voortplanten.
Meer dan de helft van onze planeet?? Al deze ellende komt door die zieke bevolkingsgroei! Alle mannen castreren!! EUNUCHS UNITE!quote:Op woensdag 23 april 2014 04:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh ik kijk niet naar jullie hoor.![]()
![]()
Wie mag zich volgens jou niet voortplanten?
Ken je die stenen waar tekst op staat dat 500 miljoen het streefaantal is?quote:Op woensdag 23 april 2014 04:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Meer dan de helft van onze planeet?? Al deze ellende komt door die zieke bevolkingsgroei! Alle mannen castreren!! EUNUCHS UNITE!
Juist daarom mogen ze in het leger. Op jonge leeftijd denk je minder snel na over consequenties, dus ben je makkelijker over te halen.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, als ze het leger in mogen...
Goodnight Sirquote:Op woensdag 23 april 2014 04:35 schreef Joezi het volgende:
Mensen, mensen. Ik wil deze prachtige discussies graag op een ander moment voortzetten. Ik vind dat we ons best hebben gedaan voor alle teruglezers.
Ik ga een spreekwoordelijk uiltje knappen bij deze!Toedeltjes!
Ik ga er ook vandoor.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:35 schreef Joezi het volgende:
Mensen, mensen. Ik wil deze prachtige discussies graag op een ander moment voortzetten. Ik vind dat we ons best hebben gedaan voor alle teruglezers.
Ik ga een spreekwoordelijk uiltje knappen bij deze!Toedeltjes!
quote:Op woensdag 23 april 2014 04:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet alleen, dus voor een deel wel?quote:Op woensdag 23 april 2014 03:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nah tis echt niet alleen om te sarren ofzo
Ik wil niet eens weten wat het andere deel dan is.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 09:18 schreef Copycat het volgende:
Jammerlijk dat mensen zo hun stempel denken te moeten drukken. Met leegloop als resultaat.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:37 schreef Persefoneia het volgende:
Goedemorgen.
Wat bedoel je daarmee Copycat?
En reguliere bezoekers geen zin meer hebben om door al die rotzooi heen te scrollen.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Op het verloop van de SC's waarin een paar knulletjes het leuk lijken te vinden om op een trollerige manier hun voorliefde voor nietszeggende gifjes tentoon te spreiden. Waarmee ze de SC volledig lijken te willen domineren.
Dat doe ik dus ook niet. Het is drie keer niets.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:53 schreef mootie het volgende:
En reguliere bezoekers geen zin meer hebben om door al die rotzooi heen te scrollen.
Inderdaad. Het is zooi. Maar er zal straks vast weer een geinige reply komen. Iets met oude garde en frisse winden. En een gifje.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:53 schreef mootie het volgende:
En reguliere bezoekers geen zin meer hebben om door al die rotzooi heen te scrollen.
Moet vandaag echt een beetje gaan opruimen enzulks. Mijn tas staat nog ingepakt, er is een kussen ontploft in de wasmachine en verder is er 10 dagen niks in huis gedaan.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja heerlijk. De zon begint hier nu ook door te komen.
Ben je weggeweest? Was het leuk?quote:Op woensdag 23 april 2014 09:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet vandaag echt een beetje gaan opruimen enzulks. Mijn tas staat nog ingepakt, er is een kussen ontploft in de wasmachine en verder is er 10 dagen niks in huis gedaan.![]()
Eigenlijk wil ik liever in de tuin prutsen. En straks nog even een uurtje oppassen.
5 daagjes Duitsland, met mijn moeder. Een bus vol mummies.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je weggeweest? Was het leuk?
Dit is echt weer om te tuinieren. Stoeltje erbij, glaasje limo, genieten maar.
Ik ga een nieuw tuintafeltje kopen zodat ik binnenkort in de tuin kan ontbijten.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:00 schreef Persefoneia het volgende:
Zo af en toe is een gifje of cap wel grappig om je woorden kracht bij te geven.
Maar het gebeurt hier soms wel heel overdadig inderdaad.
Hier is het ook heerlijk weer, lekker de tuindeur open gedaan.
Oh mannnn, wat een beproeving zal dat zijn geweestquote:Op woensdag 23 april 2014 10:03 schreef mootie het volgende:
[..]
5 daagjes Duitsland, met mijn moeder. Een bus vol mummies.![]()
En nog 3 nachten bij mijn moeder thuis.
Dus ik ben eigenlijk ook blij dat ik weer als een lamme tak met mijn ipad op de bank kan hangen.
Groot gelijk!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga gewoon met de kinderen naar buiten straks, Misschien kunnen we zelfs wel even naar het strand.
Ik was naar de Dordogne, waar het zo'n 26 graden was in een prachtige omgeving, dus ik ben nog helemaal zen. We zaten in een huisje aan een meer waar elke dag roeitrainingen plaats vonden dus ik heb nog gekeken of ik een Pullup zag, maar het waren Engelsenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:14 schreef Copycat het volgende:
Heb even gemist waar je naartoe was, maar welkom terug en ik hoop dat je het lekker hebt gehad!
En niet die volle twee dagen aan schoonmaken besteden hoor. Wordt toch weer stoffig!
Greetz vanuit het bos met een hond in de moddersloot.
Is weer eens wat anders dan twee ganzen voor het raam. Of een kabouter in de tuin.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:18 schreef mootie het volgende:
Ja, nu wil ik ook een mongooltje voor thuis.
Je mag er één uitzoeken in de COSquote:Op woensdag 23 april 2014 14:18 schreef mootie het volgende:
Ja, nu wil ik ook een mongooltje voor thuis.
Maar wat is dit dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:39 schreef Disana het volgende:
Keurig beestje
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000063
Chanant.quote:
105 onbekende diepzeewezens. Maar wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar wat is dit dan?
[ afbeelding ]
Sorry. Dit is echt het algemene nieveau ...quote:Op woensdag 23 april 2014 14:44 schreef mootie het volgende:
De Cos loopt gewoon te trollen... Toch?
Zo idioot zijn mensen toch niet? Alsjeblieft?
Die mensjes zijn zo gelukkig, daar kunnen wij nog wat van leren.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:47 schreef mootie het volgende:
Het wachten is nog op: 'Ik zit met tranen in mijn ogen, dit is zo mooi om te zien.'
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die mensjes zijn zo gelukkig, daar kunnen wij nog wat van leren.
In de categorie 'Dieren'.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
105 onbekende diepzeewezens. Maar wat heeft dat met mijn post te maken?
Nou nou dat vind ik wel erg grof, Maar Jian ik las al er heeft zich al eentje gemeld in de COS, die voldoet helemaal aan het profiel, krijgt er tranen van in de oogjesquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:47 schreef mootie het volgende:
Het wachten is nog op: 'Ik zit met tranen in mijn ogen, dit is zo mooi om te zien.'
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit met tranen in mijn ogen, dit is zo mooi om te zien.
Volgens mij is het een handpop ......quote:Op woensdag 23 april 2014 14:39 schreef Disana het volgende:
Keurig beestje
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000063
LOLquote:
Lekker een asperge soepje gemaakt van restjes. Kontjes en schillen.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef Persefoneia het volgende:
Ik had gepland om lekker te gaan gamen, maar WoW ligt eruit tot ongeveer half 9
Oooh goed bezig. Ik heb wat brood en fruit gegeten, had geen zin in een warme dampende maaltijd.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker een asperge soepje gemaakt van restjes. Kontjes en schillen.
Kom de avond wel door met die prachtige streamsquote:
Welke saus heb je gekozen om je patatjes in te dompelen?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:47 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Kom de avond wel door met die prachtige streams![]()
Ik heb patatjes gegeten, ik had geen zin om te koken.
Mayo, satesaus en chilisausquote:Op woensdag 23 april 2014 19:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke saus heb je gekozen om je patatjes in te dompelen?
Jaquote:Op woensdag 23 april 2014 20:28 schreef mootie het volgende:
Het is zeker raar om nu al naar bed te gaan?
Een beetje wel.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:28 schreef mootie het volgende:
Ligt eraan wat je in bed wilt gaan doen ...quote:Op woensdag 23 april 2014 20:28 schreef mootie het volgende:
Ik spaar ze toch maar opquote:Op woensdag 23 april 2014 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je in bed wilt gaan doen ...
Ik ga nu afl. 2 van Fargo kijken. Op de bank.
Lezen!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je in bed wilt gaan doen ...
Ik ga nu afl. 2 van Fargo kijken. Op de bank.
Gewoon lekker gaan slapen. Je maakt het soms ook best wel te laatquote:
Dat is ook wel lekker in bed. Heb ik vanmiddag in de tuin gedaan. The Circle van Dave Eggers.quote:
Geen geduld voor. Alhoewel ik straks weer een week geduld moet hebben.quote:
Ik ben nog even onder de pannen met West wing. Geen haast dus.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen geduld voor. Alhoewel ik straks weer een week geduld moet hebben.
Mo Hayder, Vogelman.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker in bed. Heb ik vanmiddag in de tuin gedaan. The Circle van Dave Eggers.
Actueel boek over een Facebook/Google-achtig flitsend bedrijf dat achter de façade nogal 1984-trekjes heeft. Maar ik ben pas op pagina 50, dus alles is nog pais, vree en vrolijkheid.
Nu ligt de kat van de buren in mijn buitenleesstoel.
Wat lees jij?
Die heb ik ook gelezen. Vond 'm wel goed, lekker sinister. Later vond ik Hayder wat minder worden.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:54 schreef mootie het volgende:
Mo Hayder, Vogelman.
Aan het herlezen omdat een vriendin het zo eng vond dat ze niet naar buiten durfde om de poort op slot te doen.
Flauw, haar eigen man verdedigen. Gewoon voor de lol had ze hem best af kunnen fakkelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Joezi het volgende:
Mijn laatste boek was, toen ik je zag..Matig, erg verdedigend van Isa.
neeeee zichzelf vooral bedoel ik.. en ze hoeft zichzelf niet te verdedigen..quote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Flauw, haar eigen man verdedigen. Gewoon voor de lol had ze hem best af kunnen fakkelen.
Isa Hoes? Wat een top wijf is dat.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
neeeee zichzelf vooral bedoel ik.. en ze hoeft zichzelf niet te verdedigen..
Ja, vind ik ook wel hoor, maar in dat boek wat minder.. maar ja, ze is ook geen schrijfster natuurlijk en ze wilde zich niet helemaal blootgeven.quote:
Ik zou het wel willen lezen, ik mag haar welquote:Op woensdag 23 april 2014 21:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel hoor, maar in dat boek wat minder.. maar ja, ze is ook geen schrijfster natuurlijk en ze wilde zich niet helemaal blootgeven.
Je mag m wel lenen? Het is wel goed te lezen verder, hoopte alleen op wat meer diepgang.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen lezen, ik mag haar wel
Dank je maar ik leen het wel.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag m wel lenen? Het is wel goed te lezen verder, hoopte alleen op wat meer diepgang.
Ja ik hou daar niet zo van. Dat gaat mis en ligt de schuld ergens andersquote:
Ja, bij jou natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik hou daar niet zo van. Dat gaat mis en ligt de schuld ergens anders
Dat is niks ik moet een boek in mijn handen hebbenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, bij jou natuurlijk![]()
Je kan dat boek toch downloaden?
Nooit gedaan maar ik zie dat niet zitten. Ik ruil liever met vrienden en mijn zus is ook nogal in de boeken. Al hebben we niet altijd de zelfde smaak.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, bij jou natuurlijk![]()
Je kan dat boek toch downloaden?
Je kunt ook een epub laten uitprinten en inbinden, kost 3,70. Kun je ook nog je eigen omslag vormgevenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niks ik moet een boel in mijn handen hebben
Nah omslachtigquote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook een epub laten uitprinten en inbinden, kost 3,70. Kun je ook nog je eigen omslag vormgeven
En het bier er bij denkenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook een epub laten uitprinten en inbinden, kost 3,70. Kun je ook nog je eigen omslag vormgeven
Ik vind het ideaal om te lezen op mijn iPad, nooit meer het licht aan tijdens het lezen in bedquote:Op woensdag 23 april 2014 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niks ik moet een boek in mijn handen hebben
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ideaal om te lezen op mijn iPad, nooit meer het licht aan tijdens het lezen in bed
Oh die staat op min verlang lijstje, respect voor Isa hoe ze blanco de buitenwereld alles vertelt heeft.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Joezi het volgende:
Mijn laatste boek was, toen ik je zag..Matig, erg verdedigend van Isa.
Wat is dat en waar laat je zoiets doen dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal boeken op mijn iPad staan, maar merk toch dat ik van papier lezen prettiger vind. Ook in bed.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het ideaal om te lezen op mijn iPad, nooit meer het licht aan tijdens het lezen in bed
lol dat kan niet legaal met een boek natuurlijk, maar een goedkope drukker, paperback, dun papier kost niet zo veel hoor. Ken ook iemand die het gewoon op a4 uitprint.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat is dat en waar laat je zoiets doen dan?
En al een e-reader geprobeerd? Rustig voor de ogen net als papier.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal boeken op mijn iPad staan, maar merk toch dat ik van papier lezen prettiger vind. Ook in bed.
Het gaat me niet om rustig voor mijn ogen, maar om het medium, de (quote:Op woensdag 23 april 2014 23:00 schreef Joezi het volgende:
En al een e-reader geprobeerd, rustig voor de ogen net als papier
Lekker oldskool.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat me niet om rustig voor mijn ogen, maar om het medium, de () beleving ervan. Een boek moet ik vast kunnen pakken, kunnen ruiken. Ik merk dat ik toch sneller naar een fysiek boek grijp dan naar een e-book. Koop ook nog amper e-books.
Nahja een dik boek is vaak ook niet praktisch, ik ben er wel snel aan gewend geraakt..quote:Op woensdag 23 april 2014 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat me niet om rustig voor mijn ogen, maar om het medium, de () beleving ervan. Een boek moet ik vast kunnen pakken, kunnen ruiken. Ik merk dat ik toch sneller naar een fysiek boek grijp dan naar een e-book. Koop ook nog amper e-books.
En boeken zijn gewoon lekkerquote:Op woensdag 23 april 2014 23:09 schreef Copycat het volgende:
Ik kan dikke boeken prima handelen, heeft ook niet zozeer met wennen te maken. Qua gevoel vind ik een fysiek boek simpelweg lekkerder lezen. Meer leesplezier. Maar ieder zijn meug.
Dit inderdaad. Ik ruik altijd aan boeken.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Biblioteek boeken ruikenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik ruik altijd aan boeken.
Die uit de bieb ruiken lekker belezen maar nieuwe ruiken op een andere manier weer lekker. En in een e reader kan je geen ezelsoren maken.
Maar ik heb geen e reader dus mijn mening is niet echt gegrond verder.
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik ruik altijd aan boeken.
Die uit de bieb ruiken lekker belezen maar nieuwe ruiken op een andere manier weer lekker. En in een e reader kan je geen ezelsoren maken.
Maar ik heb geen e reader dus mijn mening is niet echt gegrond verder.
oke thanks voor je antwoordquote:Op woensdag 23 april 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat kan niet legaal met een boek natuurlijk, maar een goedkope drukker, paperback, dun papier kost niet zo veel hoor. Ken ook iemand die het gewoon op a4 uitprint.
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:18 schreef Joezi het volgende:
Laatste peepshow verdwijnt in AmsterdamIk heb er gelukkig nog 1 in de straat
Die honden worden ook steeds asocialer! Wat een TUIG!! minder! minder!!quote:
Ja las het, maar de Piepsjop heeft de Bibob strijd overleefdquote:Op woensdag 23 april 2014 23:18 schreef Joezi het volgende:
Laatste peepshow verdwijnt in AmsterdamIk heb er gelukkig nog 1 in de straat
En wat is de Piepsjop?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja las het, maar de Piepsjop heeft de Bibob strijd overleefd![]()
quote:
Ik weet niet wat voor boeken jij leent maar bloedvlekken ben ik nog niet tegengekomen. En ik begrijp dat zo'n boek door vele handen gegaan is maar dat geeft het iets extra's, Ook de geur van tweedehands boekwinkels enzo.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Biblioteek boeken ruikenAl die bloedvlekken ook in die boeken
Oh dat doe ik altijd. Schaamteloos. Hoort er voor mij wel bij.quote:
Ook op dollarbiljetten toch? Lekker.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:34 schreef Joezi het volgende:
Sporen van cocaïne en herpes op bibliotheekboeken
Ook wel op de Eurobiljetten lijkt me, en wat dacht je van de Colombiaanse Pesobiljetten?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook op dollarbiljetten toch? Lekker.
Gore troep allemaal.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ook wel op de Eurobiljetten lijkt me, en wat dacht je van de Colombiaanse Pesobiljetten?
quote:
ja zag het al, dan heb jij ook een lange lansquote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijk goftetomme eens naar die registratie datum?
Bijnaam hè. Krijg je dan.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja zag het al, dan heb jij ook een lange lans
Lijkt wel een beetje op Dikke Lotte.quote:
ik zie net een tepeltje inderdaadquote:Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen porno in ieder geval. Nergens op FOK.
Wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Da's van die kerel.quote:
quote:
jij kent KPD niet, amateurquote:Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm , jawel.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt van porno, mag sowieso niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |