Ik weet niet meer wat dat was, maar ik weet nog dat ik naar een webcam zat te kijken waar raketten insloegen, ik denk Israel ofzoquote:Op woensdag 23 april 2014 03:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat nieuws betreft staat die gebeurtenis stevig op de eerste plaats. Op de tweede plaats staat de golfoorlog (van 1990) Toen zat ik ook aan de buis gekluisterd.
eh wat bedoeld je?quote:Op woensdag 23 april 2014 03:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo jammer ook weer van die film. Ze konden het niet laten.
lol hadden ze toen al streams?quote:Op woensdag 23 april 2014 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat dat was, maar ik weet nog dat ik naar een webcam zat te kijken waar raketten insloegen, ik denk Israel ofzo
Was dat niet Bagdad, die raketten. Daar waren live beelden van en zat iedereen op te wachten.Van die scuts die op Israel werden afgevuurd was niet voorspelbaar waar ze neerkwamen.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat dat was, maar ik weet nog dat ik naar een webcam zat te kijken waar raketten insloegen, ik denk Israel ofzo
oh falling man! koekoek ben er weer.. ja baggerquote:Op woensdag 23 april 2014 03:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat sommige films een dubbele bodem hebben.
Nee ik had het over Cap 2.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh falling man! koekoek ben er weer.. ja bagger
Was idd Baghdad. Was de 'verrassingsaanval' van Bush. En alle camera's stonden aan.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Was dat niet Bagdad, die raketten. Daar waren live beelden van en zat iedereen op te wachten.Van die scuts die op Israel werden afgevuurd was niet voorspelbaar waar ze neerkwamen.
check die zin!quote:Op woensdag 23 april 2014 03:49 schreef Joezi het volgende:
[..]lol bedtijd, ben je naar de bios gezien?
Nee, was te gierig, dus heb de beste cam-versie gekeken. Ik weet het, schandalig.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:49 schreef Joezi het volgende:
[..]lol bedtijd, ben je naar de bios gezien?
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 23 april 2014 03:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Was dat niet Bagdad, die raketten. Daar waren live beelden van en zat iedereen op te wachten.Van die scuts die op Israel werden afgevuurd was niet voorspelbaar waar ze neerkwamen.
Dat er veel verschillende HYDRA's actief zijn, uit op macht en geld. En de koude oorlog is nog altijd gaande.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, was te gierig, dus heb de beste cam-versie gekeken. Ik weet het, schandalig.
Maar wat is jouw standpunt over conspiraties?
quote:Op woensdag 23 april 2014 03:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat er veel verschillende HYDRA's actief zijn, uit op macht en geld. En de koude oorlog is nog altijd gaande.
Nee hoor, dat is wat we hier door marketing opgedrongen krijgen. Er zijn prachtige Japanse films, hilarische Tibetaanse metalbands en geroemde Ghanese series.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de VS. Films, Series, Muziek, nieuws, met alles staan ze bovenaan.
Vind die maar eens met je Netflix accountje.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is wat we hier door marketing opgedrongen krijgen. Er zijn prachtige Japanse films, hilarische Tibetaanse metalbands en geroemde Ghanese series.
Seinfeld? Dat trek ik echt niet. Die mensen schreeuwen de hele tijd tegen elkaar.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:56 schreef Braindead2000 het volgende:
Alleen met comedy niet. Fawlty Towers staat nog steeds op 1, Seinfeld staat bij mij op 2.
Zou dat iets Joods zijn. Je ziet wel vaker in comedys of films dat joden tegen elkaar schreeuwen.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Seinfeld? Dat trek ik echt niet. Die mensen schreeuwen de hele tijd tegen elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |