antisemiet!quote:Op woensdag 23 april 2014 04:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou dat iets Joods zijn. Je ziet wel vaker in comedys of films dat joden tegen elkaar schreeuwen.
Wellicht. Of misschien is het alleen iets van de joden die een mediaconglomeratie bezitten.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou dat iets Joods zijn. Je ziet wel vaker in comedys of films dat joden tegen elkaar schreeuwen.
Ik ben juist pro-jood. ik mag ze wel. Mooie vrouwen ook. Kwam er pas achter dat heel wat Amerikaanse actrices, die ik leuk vind, joods zijn.quote:
Wat een toeval.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben juist pro-jood. ik mag ze wel. Mooie vrouwen ook. Kwam er pas achter dat heel wat Amerikaanse actrices, die ik leuk vind, joods zijn.
Ik ben een tijdje in Israel geweest, echt een tegenstrijdig land. Modern vs middeleeuws, seculier vs ultra orthodox, zionist vs anti-zionist.. Israëlische joden, Israëlische niet-joden, Israëlische arabieren , Ethiopische joden, christenen, Armeniërs, Bahaiis, moslims...quote:Op woensdag 23 april 2014 04:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben juist pro-jood. ik mag ze wel. Mooie vrouwen ook. Kwam er pas achter dat heel wat Amerikaanse actrices, die ik leuk vind, joods zijn.
Moet dat nou. Daar gaat mijn droom.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook.![]()
[ afbeelding ]
Sorry maat, maar je weet hoe dat gaat. Je wordt genept waar je bij staat, en de patat wordt van je bord af gepikt.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Moet dat nou. Daar gaat mijn droom.
Sommige vrouwen moeten zich ook niet voortplanten.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sorry maat, maar je weet hoe dat gaat. Je wordt genept waar je bij staat, en de patat wordt van je bord af gepikt.
Sommige mannen ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen moeten zich ook niet voortplanten.
Meer dan de helft van onze planeet?? Al deze ellende komt door die zieke bevolkingsgroei! Alle mannen castreren!! EUNUCHS UNITE!quote:Op woensdag 23 april 2014 04:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh ik kijk niet naar jullie hoor.![]()
![]()
Wie mag zich volgens jou niet voortplanten?
Ken je die stenen waar tekst op staat dat 500 miljoen het streefaantal is?quote:Op woensdag 23 april 2014 04:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Meer dan de helft van onze planeet?? Al deze ellende komt door die zieke bevolkingsgroei! Alle mannen castreren!! EUNUCHS UNITE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |