braindead since 2000?quote:Op woensdag 23 april 2014 03:01 schreef Braindead2000 het volgende:
ik loop ongeveer 15 jaar achter met de nieuwste ontwikkelingen
lol nah tis echt niet alleen om te sarren ofzoquote:Op woensdag 23 april 2014 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
Moet je ook tegen een stel Ruudjes zeggen dat ze geen gifjes mogen plaatjes.......![]()
kansloos
Nee tuurlijk niet...gifjes deden we daarvoor ook alquote:Op woensdag 23 april 2014 03:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nah tis echt niet alleen om te sarren ofzo
Resistance is futile.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
Moet je ook tegen een stel Ruudjes zeggen dat ze geen gifjes mogen plaatjes.......![]()
kansloos
leuke voor de SC teruglezersquote:Op woensdag 23 april 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Resistance is futile.![]()
![]()
Voor alle lieve mensen die niet bij de generaties horen die gifs omarmt hebben als middel van communicatie.![]()
[ afbeelding ]
Hebben ze de andere gifjesposters zeker al weggepest.quote:Op woensdag 23 april 2014 03:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet...gifjes deden we daarvoor ook al
lolquote:Op woensdag 23 april 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Resistance is futile.![]()
![]()
Voor alle lieve mensen die niet bij de generaties horen die gifs omarmt hebben als middel van communicatie.![]()
[ afbeelding ]
COSquote:
Dan blijf ik hier wel cossen, beterquote:
Ook geen gezeik over offtopic meerquote:
Erger dan rotten.org?quote:Op woensdag 23 april 2014 03:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zag net een verschrikkelijk filmpje. Ik heb al aardig wat gezien op internet, maar dit was wel heel erg gruwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |