Nee dat is niet eens waar. Ik vind je een leuke user, ik vind alleen die gifjes irritant. En ik geloof dat die veel meer gewaardeerd zouden worden op andere plekken op FOK. Fok is zo groot en zo veel dat je elke behoefte er wel kwijt kan. Maar soms niet alles op dezelfde plaats.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat jullie mij hier weg willen, dat hoef je niet zo subtiel te brengen.
Lijkt mij sterk.....hele avond over HDMI vinden de meesten ook nietsquote:
lui? weet je hoeveel zoekwerk er aan vooraf gaat, om de juiste giffer te vinden! Maar kom op ik ben toch braaf naar de SC gegaan en vaak is het best gezellig!quote:Op woensdag 23 april 2014 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en een plaatje of gifje ter ondersteuning van je tekst is niet mis mee. Het is gewoon lui om alleen met een plaatje iets te zeggen. Kijk vooral eens rond op FOK, in ONZ kunnen gifjes bijv prima maar leuke discussies vind je weer in andere fora.
Ik vind TVR leuk om te lurken. En nog wat dingen. Dit is gewoon een slowchat. Over wat je gaat eten enzo. Kijk eens in ONZ volgens mij is dat wel wat voor je.
Het liep rustig maar er waren wel mensen die hier kwamen.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moeten we blij zijn met die 2 mensen die hier komen
Echt hè, zitten we uren te zoeken voor die ene gif die totally van toepassing is, en dan noemen ze ons 'lui'. En dan te bedenken wat voor bagger sommige mensen durven te typen. Hoor je mij niet over.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
lui? weet je hoeveel zoekwerk er aan vooraf gaat, om de juiste giffer te vinden! Maar kom op ik ben toch braaf naar de SC gegaan en vaak is het best gezellig!
Dat hoeft ook niet meestal gaat dat langs elkaar heen.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk.....hele avond over HDMI vinden de meesten ook niets
Ja en het afzeiken van andere users, dat is allemaal prima!quote:Op woensdag 23 april 2014 02:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè, zitten we uren te zoeken voor die ene gif die totally van toepassing is, en dan noemen ze ons 'lui'. En dan te bedenken wat voor bagger sommige mensen durven te typen. Hoor je mij niet over.
Alleen gifjes is ook niets nee, maar af en toe als ondersteunende afbeelding....quote:Op woensdag 23 april 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het liep rustig maar er waren wel mensen die hier kwamen.
Het is ook gewoon dubbel, Gifjes en bagger in de SC mag. Een beetje balans zou echter wel fijn zijn.
Ik heb een platte HDMI kabel aangeschaft, achteraf spijt van, breed plat snoer... Wat is überhaupt het voordeel van een platte?quote:Op woensdag 23 april 2014 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk.....hele avond over HDMI vinden de meesten ook niets
Daarvoor moet je in de cos zijnquote:Op woensdag 23 april 2014 02:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja en het afzeiken van andere users, dat is allemaal prima!
Ben wel benieuwd wat je dan bedoelt met 'zo doorzichtig'. Alsof we gluiperds zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
Vermoeiend en zo doorzichtig.![]()
Mooie dromen.
Geen idee? makkelijker weg te werken?quote:Op woensdag 23 april 2014 02:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb een platte HDMI kabel aangeschaft, achteraf spijt van, breed plat snoer... Wat is überhaupt het voordeel van een platte?
Ik zou het cancelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gaat die webcam nog door of hoe zit dat?
loop maar weer weg, als de discussie te moeilijk wordt..quote:Op woensdag 23 april 2014 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
Vermoeiend en zo doorzichtig.![]()
Mooie dromen.
Is stukquote:Op woensdag 23 april 2014 02:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gaat die webcam nog door of hoe zit dat?
plaatje van maken schatquote:Op woensdag 23 april 2014 02:58 schreef Braindead2000 het volgende:
even testen
http://gifstumblr.com/images/dance-like-no-ones-watching_847.gif
Selecteer je link en klik dan op het groene icoontje naast bold, italic blabla.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:58 schreef Braindead2000 het volgende:
even testen
even de link met de image button plaatsenquote:Op woensdag 23 april 2014 02:58 schreef Braindead2000 het volgende:
even testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |