Groot gelijk!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga gewoon met de kinderen naar buiten straks, Misschien kunnen we zelfs wel even naar het strand.
Ik was naar de Dordogne, waar het zo'n 26 graden was in een prachtige omgeving, dus ik ben nog helemaal zen. We zaten in een huisje aan een meer waar elke dag roeitrainingen plaats vonden dus ik heb nog gekeken of ik een Pullup zag, maar het waren Engelsenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:14 schreef Copycat het volgende:
Heb even gemist waar je naartoe was, maar welkom terug en ik hoop dat je het lekker hebt gehad!
En niet die volle twee dagen aan schoonmaken besteden hoor. Wordt toch weer stoffig!
Greetz vanuit het bos met een hond in de moddersloot.
Is weer eens wat anders dan twee ganzen voor het raam. Of een kabouter in de tuin.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:18 schreef mootie het volgende:
Ja, nu wil ik ook een mongooltje voor thuis.
Je mag er één uitzoeken in de COSquote:Op woensdag 23 april 2014 14:18 schreef mootie het volgende:
Ja, nu wil ik ook een mongooltje voor thuis.
Maar wat is dit dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:39 schreef Disana het volgende:
Keurig beestje
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000063
Chanant.quote:
105 onbekende diepzeewezens. Maar wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar wat is dit dan?
[ afbeelding ]
Sorry. Dit is echt het algemene nieveau ...quote:Op woensdag 23 april 2014 14:44 schreef mootie het volgende:
De Cos loopt gewoon te trollen... Toch?
Zo idioot zijn mensen toch niet? Alsjeblieft?
Die mensjes zijn zo gelukkig, daar kunnen wij nog wat van leren.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:47 schreef mootie het volgende:
Het wachten is nog op: 'Ik zit met tranen in mijn ogen, dit is zo mooi om te zien.'
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die mensjes zijn zo gelukkig, daar kunnen wij nog wat van leren.
In de categorie 'Dieren'.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
105 onbekende diepzeewezens. Maar wat heeft dat met mijn post te maken?
Nou nou dat vind ik wel erg grof, Maar Jian ik las al er heeft zich al eentje gemeld in de COS, die voldoet helemaal aan het profiel, krijgt er tranen van in de oogjesquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:47 schreef mootie het volgende:
Het wachten is nog op: 'Ik zit met tranen in mijn ogen, dit is zo mooi om te zien.'
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit met tranen in mijn ogen, dit is zo mooi om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |