Nice!quote:Op donderdag 24 april 2014 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_met_obstakels.html
Hoe is jullie motorbeheersing?
Als je rechts bent is je rechterhand altijd sterker, zeker als je ook fysiek werk hebt gedaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:09 schreef whY... het volgende:
[..]
Bij remmen heb je hydrologische hendels, dat gaat wat makkelijk en hoef je niet helemaal naar je stuur te trekken natuurlijk. Plus zijn rechterhand is blijkbaar sterker... ik wil niet weten waarom
"fysiek werk"quote:Op donderdag 24 april 2014 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je rechts bent is je rechterhand altijd sterker, zeker als je ook fysiek werk hebt gedaan.
Ook niet met dit. Waar je denkt dat de tank zit kun je je helm opbergenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Salatrel het volgende:
Met een motorscooter hoef je ook niet zelf te schakelen
Nope staat al sinds gisteravond stil.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Had je voor het meten gereden?
Dan is hij gewoon prima in ordequote:Op donderdag 24 april 2014 15:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ook niet met dit. Waar je denkt dat de tank zit kun je je helm opbergen
[ afbeelding ]
[..]
Nope staat al sinds gisteravond stil.
het was een qualificatiequote:Op donderdag 24 april 2014 15:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel een hoop niveau verschil tussen de rijders; je zou bijna zeggen dat die knul met de camera al een paar rondjes geoefend had, en de rest niet
stuur je het adres van die beun nog?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier zit wel een goede motorbeun in de buurt, kan ik wel sort off aanbevelen
Moet je wel effe op- en neer willen rijden natuurlijk, en kleppen stellen moet koud, dus op tijd vertrekken
DMquote:Op donderdag 24 april 2014 16:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
stuur je het adres van die beun nog?
tis geen leerquote:Op donderdag 24 april 2014 16:38 schreef Maegrim het volgende:
krijg je zo wat lappen leer toegestuurd
Afblijven, want als ie er volgende maand nog op staat is ie de mijne.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:36 schreef stinkie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Oe, deze voor erbij
Ooit, als pekelfiets
ik ga gelijk bellenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Afblijven, want als ie er volgende maand nog op staat is ie de mijne.
800cc één cilinder jaquote:Op donderdag 24 april 2014 17:13 schreef KneusTeun het volgende:
dr big, zijn ook klapper apparaten toch?
Wanneer wilde je die bandjes komen halen? Volgende week kan nog, daarna ben ik niet heel veel thuis en dan zit ik 7 weken in de Pyreneeën voor m'n studie.quote:
Man man man man manquote:Op donderdag 24 april 2014 17:47 schreef White__Tiger het volgende:
http://www.dumpert.nl/embed/6595072/3b09366e/
Wheelie
Second opinion vragen ergens andersquote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef Tunafish het volgende:
Bah. Vandaag de motor weer opgehaald, mooi nieuw rubber eronder, heel leuk en aardig. Kerel komt naar me toe lopen met de werkorder, staat van alles bijgekrabbeld. Blijkbaar heb ik nog 20% van mijn remblokjes, nieuwe schijven zijn binnenkort geen overbodige luxe en to top it all off, klepdekselpakking lekt. Ongeveer 600 euro aan onderdelen alleen alHeb dat ding vorig jaar gekocht voor dat bedrag
![]()
Dat wordt dus even nadenken of ik dat er nog voor over heb...
Dat sowieso, maar ik kom zo wel op het punt dat ik er meer geld in stop in onderhoud dan dat ik er nog voor terug zou kunnen krijgen. Dit zijn alleen de remmen; er moet eigenlijk nog wel wat meer aan gebeuren. Misschien eens proberen van die tweede linkerhand een rechterhand te maken.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Second opinion vragen ergens anders
spul van goud? 3 svhijven en 3 sets blokken nog geen 300 euro bij OTR voor de 10quote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef Tunafish het volgende:
Bah. Vandaag de motor weer opgehaald, mooi nieuw rubber eronder, heel leuk en aardig. Kerel komt naar me toe lopen met de werkorder, staat van alles bijgekrabbeld. Blijkbaar heb ik nog 20% van mijn remblokjes, nieuwe schijven zijn binnenkort geen overbodige luxe en to top it all off, klepdekselpakking lekt. Ongeveer 600 euro aan onderdelen alleen alHeb dat ding vorig jaar gekocht voor dat bedrag
![]()
Dat wordt dus even nadenken of ik dat er nog voor over heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |