bij de juiste paal gekeken??quote:
Er is daar maar één bord. En ik hang hem gewoon om een plaatsnaambordquote:
Daar had ik nog voor terug gelezen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Er is daar maar één bord. En ik hang hem gewoon om een plaatsnaambord.
Ik ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij?
Waarom zijn er zo veel kapers hier
Hoezo? MAg je 'm tegenwoordig ook niet meer ophalen zonder het te melden? Als dat ook al niet meer mag ben ik ook schuldig, want ik heb ook niet gemeld dat ik 'm ging halen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Wie het ook is, het is geen leuk grapje met oog op de recente gebeurtenissen...
Moet je het van tevoren melden dan als je 'm ophaalt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Wie het ook is, het is geen leuk grapje met oog op de recente gebeurtenissen...
Ik vind dat juist wel grappig, dat wanneer eenmaal duidelijk is waar ie ligt het een kwestie is van 'wie is er het eerste'.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo? MAg je 'm tegenwoordig ook niet meer ophalen zonder het te melden? Als dat ook al niet meer mag ben ik ook schuldig, want ik heb ook niet gemeld dat ik 'm ging halen.
Ik heb er geen problemen mee, maar na de afgelopen weken mag je best als je thuis komt of de volgende ochtend zeggen dat je hem hebt. Ik heb nu eerlijk gezegd geen fijn voorgevoel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo? MAg je 'm tegenwoordig ook niet meer ophalen zonder het te melden? Als dat ook al niet meer mag ben ik ook schuldig, want ik heb ook niet gemeld dat ik 'm ging halen.
Hij is ergens tussen 5 en half twaalf opgehaald.... De ochtend is ook nog maar net begonnen. Wat een gestress om niets zeg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, maar na de afgelopen weken mag je best als je thuis komt of de volgende ochtend zeggen dat je hem hebt. Ik heb nu eerlijk gezegd geen fijn voorgevoel.
Klopt mits iemand van te voren aangeeft er speciaal een lange reis voor gaat maken. Zoals nattekat met zijn treinritjes.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:28 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel grappig, dat wanneer eenmaal duidelijk is waar ie ligt het een kwestie is van 'wie is er het eerste'.
O oke, ja bij een lange reis is het wel zo aardig om diegene niet voor niks te laten reizenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Klopt mits iemand van te voren aangeeft er speciaal een lange reis voor gaat maken. Zoals nattekat met zijn treinritjes.
Het is geen gestress, ik ga er ook gewoon vanuit dat ie weer opduikt. Waar ik gewoon weer aan moet denken is de verdwijning van zwarte_hand's stok niet te lang geleden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is ergens tussen 5 en half twaalf opgehaald.... De ochtend is ook nog maar net begonnen. Wat een gestress om niets zeg.
Maja als die gene even snel kijkt en de posts verder niet doorleest en niet 24/7 op FOK! zit is het allemaal te verklaren. Het is het risico van het spel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O oke, ja bij een lange reis is het wel zo aardig om diegene niet voor niks te laten reizen
Huh? Niet 24/7 op FOK! zitten?????!!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maja als die gene even snel kijkt en de posts verder niet doorleest en niet 24/7 op FOK! zit is het allemaal te verklaren. Het is het risico van het spel.
Datis inderdaad een utopie voor vele fokkersquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Huh? Niet 24/7 op FOK! zitten?????!!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat gezien de huidige ontwikkelingen (de langdurige onzekerheid mbt verplaatsing zwarte_hand en het gedoe daarna, de verdwijning in Grou en geheimzinnigheid daaromheen), iedereen een beetje on edge is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja maja we kunnen wel allemaal druk gaan doen maar dat heeft toch geen zin.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk meer dat gezien de huidige ontwikkelingen (de langdurige onzekerheid mbt verplaatsing zwarte_hand en het gedoe daarna, de verdwijning in Grou en geheimzinnigheid daaromheen), iedereen een beetje on edge is.
Weten we niet. Maar de 24 uur zijn ook nog niet om.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:42 schreef CookieSlikker het volgende:
Wie heeft hem nu dan?
Of ligt de stok morgen op de markt?
Doe nou eens even chill manquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben de hoop kwijt.
Sorry, maar ik ben er nu echt klaar mee
Jow doei okay thnx bai.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben de hoop kwijt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben de hoop kwijt.
we hebben hem nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:37 schreef NoBody122 het volgende:
Kan het zijn, dat er een paar weken geleden een stel VBL'ers is verbannen?
Zitten er brandplekken in het gras bij de paal waar de stok gelegen heeft?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]in opdracht van de grote boef denk ik
![]()
Jullie krijgen er vuurwerk voor terug
Er lag wel een dode kikker. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:51 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zitten er brandplekken in het gras bij de paal waar de stok gelegen heeft?
Weet je zeker dat het geen dode mus was?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er lag wel een dode kikker. Telt dat ook?
hoe is het onder je steen?quote:
Even opgezocht, van het gedoe tijdens de bekerfinale heb ik absoluut niets meegekregen. Iets gemist blijkbaar. Aan de andere kant interesseert voetbal en hooligans me helemaal nietsquote:
ik kijk ook geen voetbal, weet er niets van en heb er een hekel aan. Tijdens ik dacht een wk waarin Nederland in de finale stond, lag ik in bed een boek te lezen. Maar dit was gewoon op het nieuws, diverse dagen en malen... vak 410 klaagde Ajax aan, en toen toch weer niet, 60k schade aan de grasmat, enz enz.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik wist her ook niet heur. Maar ik kijk en weet ook helemaal niks van voetbal.
Er liggen nog minimaal 3 reservequote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Er liggen nog minimaal 3 reserve
Grijs, groen en rood. Blauw weet ik niet. Liggen niet in mijn huis.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook met sloten in alle kleuren van de regenboog?
Dit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef CookieSlikker het volgende:
Maar ik vind wel dat we niet zo snel van ronde moeten wisellen..
Maja zo moeilijk is het ook weer niet om de locatie te vinden meestal.quote:Op zondag 27 april 2014 08:03 schreef Meike26 het volgende:
Misschien voortaan de pinpoints en Stokfoto's in spoilers zetten?
Of helemaal geen pinpoints meer? Ik vond het wel een goed argument van iemand dat als je de stok wil halen, zelf ook maar op zoek moet gaan waar die kan liggen en dat dit niet mer zo voorgekouwd hoeft te worden. Scheelt ook weer in stokkapingen?
Gewoon iedereen die te vertrouwen is krijgt die foto, mocht er iemand anders bijkomen kan ie dat in het topic vragen.quote:Op zondag 27 april 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
Kunnen we de foto van de sleutellokatie op aanvraag in dm doen?
Dat je die foto pas krijgt als je ook echt een (vaag) plan hebt de stok te gaan halen. Werkt wel iets vertragend...
quote:Op zondag 27 april 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
Kunnen we de foto van de sleutellokatie op aanvraag in dm doen?
Dat je die foto pas krijgt als je ook echt een (vaag) plan hebt de stok te gaan halen. Werkt wel iets vertragend...
Zo maak je er wel een beetje een elite-spelletje van. Je werpt een enorme drempel op voor iemand die toevallig hier langs komt en het leuk lijkt om eens mee te doen.quote:Op zondag 27 april 2014 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die te vertrouwen is krijgt die foto, mocht er iemand anders bijkomen kan ie dat in het topic vragen.
Mee eens. Wat is jouw (betere) plan dan?quote:Op zondag 27 april 2014 12:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Zo maak je er wel een beetje een elite-spelletje van. Je werpt een enorme drempel op voor iemand die toevallig hier langs komt en het leuk lijkt om eens mee te doen.
Gewoon doorgaan zoals het was. Het loopt nu al jaren en inderdaad is de stok wel eens verdwenen, maar toch daarna weer opgestart. Voor zo'n grappenmaker die de stok weghaalt zal de lol er snel afgaan als er gewoon wordt doorgegaan.quote:Op zondag 27 april 2014 12:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mee eens. Wat is jouw (betere) plan dan?
Het verschil met voorheen is dat er vrij recent nog een stok is gestolen, een andere stok is gekaapt en vervangen en een heel gedoe er omheen. Ik vrees dat er meer zullen afhaken als het zo door blijft gaan. (Het einde van ronde 2 was een doodsteek)quote:Op zondag 27 april 2014 12:39 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan zoals het was. Het loopt nu al jaren en inderdaad is de stok wel eens verdwenen, maar toch daarna weer opgestart. Voor zo'n grappenmaker die de stok weghaalt zal de lol er snel afgaan als er gewoon wordt doorgegaan.
Misschien zit die zich nu te bescheuren.quote:Op zondag 27 april 2014 12:39 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan zoals het was. Het loopt nu al jaren en inderdaad is de stok wel eens verdwenen, maar toch daarna weer opgestart. Voor zo'n grappenmaker die de stok weghaalt zal de lol er snel afgaan als er gewoon wordt doorgegaan.
Het einde van ronde 2 was vooral een doodsteek omdat de nieuwe stok veel te lomp was geworden en niemand er nog vertrouwen in had dat die ergens onopvallend neergelegd kon worden. Dat was ook het probleem met de stok daarvoor, daar hingen inmiddels zoveel versieringen aan dat hij te veel opviel (en ja daar heb ik mij destijds ook schuldig aan gemaaktquote:Op zondag 27 april 2014 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verschil met voorheen is dat er vrij recent nog een stok is gestolen, een andere stok is gekaapt en vervangen en een heel gedoe er omheen. Ik vrees dat er meer zullen afhaken als het zo door blijft gaan. (Het einde van ronde 2 was een doodsteek)
Gek ideequote:Op zondag 27 april 2014 12:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mee eens. Wat is jouw (betere) plan dan?
En het subforum SOA.quote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef swollywood het volgende:
Maak anders een Fok!stok in dildo-vorm, dan kan het topic verplaatst worden naar KPD.
Ik ook, normaal gaat een stok een tig verplaatsingen mee. Ik begin te vermoeden dat iemand bewust de boel aan het saboteren isquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef CookieSlikker het volgende:
Maar ik vind wel dat we niet zo snel van ronde moeten wisellen..
Jup, absoluut.quote:
Helemaal eens!quote:Op zondag 27 april 2014 13:40 schreef swollywood het volgende:
Mèh, als het met punten gaat en het allemaal in het geniep moet met een verplichte manier van plaatsen is de lol er (voor mij) ook snel af.
En als je het gaat verplaatsen naar ergens buiten FOK! dan is het geen FOK!stok meer.
Als je het dan enigzins wil beveiligen, mik dan gewoon de foto's en pinpoint in een spoiler, zodat je ingelogd moet zijn om ze te kunnen zien.
Is er niet.quote:Op zondag 27 april 2014 15:47 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat is nou uberhaupt de lol van het spel saboteren? Als je de stok zo graag wil ophalen kun je toch ook gewoon meedoen aan het spel?Is nog leuker ook.
Iemand die zowel in Friesland als Zuid-Holland actief is... dat is niet één persoon.quote:Op zondag 27 april 2014 15:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ook, normaal gaat een stok een tig verplaatsingen mee. Ik begin te vermoeden dat iemand bewust de boel aan het saboteren is
Sleutel was ook weg en die lag in een bord een stuk verderop.quote:Op zondag 27 april 2014 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
Of het was gewoon een gemeentewerker ofzo.
Maak je allemaal niet zo druk zeg. Dingen veranderen lijkt me geen goed idee. Gewoon doorgaan in de huidige vorm.
Dan is de sleutel niet wegquote:Op zondag 27 april 2014 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
Of het was gewoon een gemeentewerker ofzo.
Maak je allemaal niet zo druk zeg. Dingen veranderen lijkt me geen goed idee. Gewoon doorgaan in de huidige vorm.
Er zijn meerdere personen die grote afstanden afleggen voor werk etc.quote:Op zondag 27 april 2014 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die zowel in Friesland als Zuid-Holland actief is... dat is niet één persoon.
En er staat toch duidelijk een stuk tekst voor de gemeente op.quote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sleutel was ook weg en die lag in een bord een stuk verderop.
En sinds wanneer werken ambtenaren tussen 5 en half 12 's avonds?
Maar daar hoeven ze zich niet per se aan te houden he.quote:Op zondag 27 april 2014 17:25 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En er staat toch duidelijk een stuk tekst voor de gemeente op.
Dit lijkt me slim toch? En eventueel een cijferslot met ook de code in spoiler? Dan moet je wel een geregistreerde user zijn om alles te zienquote:Op zondag 27 april 2014 08:03 schreef Meike26 het volgende:
Misschien voortaan de pinpoints en Stokfoto's in spoilers zetten?
Of helemaal geen pinpoints meer? Ik vond het wel een goed argument van iemand dat als je de stok wil halen, zelf ook maar op zoek moet gaan waar die kan liggen en dat dit niet mer zo voorgekouwd hoeft te worden. Scheelt ook weer in stokkapingen?
Dan is het gewoon een kut ambtenaarquote:Op zondag 27 april 2014 17:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar daar hoeven ze zich niet per se aan te houden he.
True.quote:Op zondag 27 april 2014 17:48 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een kut ambtenaar
Het nadeel is dat cijfersloten duur(der) zijn. Ik heb ze nog niet gezien bij de actionquote:Op zondag 27 april 2014 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit lijkt me slim toch? En eventueel een cijferslot met ook de code in spoiler? Dan moet je wel een geregistreerde user zijn om alles te zien
Beetje jammer dat die onbetaalbaar zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 17:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Tijd voor een ingebouwde GPS systeem.
Valt wel mee toch ?quote:Op zondag 27 april 2014 17:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Het nadeel is dat cijfersloten duur(der) zijn. Ik heb ze nog niet gezien bij de action
Sowieso is het natuurlijk secondenwerk om je even te registreren.quote:Op zondag 27 april 2014 17:48 schreef Maringo het volgende:
Wie zegt dat het een niet-geregistreerde user is geweest?
Je kan 'kiezen' met wie je de code deelt. Gemeenteambtenaren kunnen het slot natuurlijk nog steeds doorknippenquote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Wat is precies de toegevoegde waarde van een cijferslot
Dat kan met de sleutellocatie ook.quote:Op maandag 28 april 2014 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan 'kiezen' met wie je de code deelt. Gemeenteambtenaren kunnen het slot natuurlijk nog steeds doorknippen
je kan wel raden dat de sleutel in de buurt ligt.quote:
Als je even bezig bent kan je een code ook zo kraken op zo'n goedkoop slot. En als de plaatser de sleutel ff wat verder verstopt is die ook wel aardig onvindbaarquote:Op maandag 28 april 2014 16:39 schreef Bart het volgende:
[..]
je kan wel raden dat de sleutel in de buurt ligt.
Helaas heb je wel gelijk ja. Spel draait ook om goodwill.quote:Op maandag 28 april 2014 17:13 schreef Crepes_Suzette het volgende:
De meeste sloten houden het toch niet langer vol dan enkele minuten. Als een ambtenaar er zin in heeft, is de stok zo weg. Gps zou een mooie optie zijn, maar als ze willen is die er ook zo uit te slopen. Meer dan goodwill van mensen en doorzettingsvermogen van fokkers zal niet echt super veel helpen.
Ik heb het een middagje gedaan, waarna ik er genoeg van had. Gelijk de eerste cache was verdwenenquote:Op maandag 28 april 2014 17:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Helaas heb je wel gelijk ja. Spel draait ook om goodwill.
Maken mensen die geocashen dit nu ook mee? Dat er cases zijn die geplunderd, gesaboteerd worden of totaal verdwijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |