Iemand die zowel in Friesland als Zuid-Holland actief is... dat is niet één persoon.quote:Op zondag 27 april 2014 15:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ook, normaal gaat een stok een tig verplaatsingen mee. Ik begin te vermoeden dat iemand bewust de boel aan het saboteren is
Sleutel was ook weg en die lag in een bord een stuk verderop.quote:Op zondag 27 april 2014 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
Of het was gewoon een gemeentewerker ofzo.
Maak je allemaal niet zo druk zeg. Dingen veranderen lijkt me geen goed idee. Gewoon doorgaan in de huidige vorm.
Dan is de sleutel niet wegquote:Op zondag 27 april 2014 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
Of het was gewoon een gemeentewerker ofzo.
Maak je allemaal niet zo druk zeg. Dingen veranderen lijkt me geen goed idee. Gewoon doorgaan in de huidige vorm.
Er zijn meerdere personen die grote afstanden afleggen voor werk etc.quote:Op zondag 27 april 2014 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die zowel in Friesland als Zuid-Holland actief is... dat is niet één persoon.
En er staat toch duidelijk een stuk tekst voor de gemeente op.quote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sleutel was ook weg en die lag in een bord een stuk verderop.
En sinds wanneer werken ambtenaren tussen 5 en half 12 's avonds?
Maar daar hoeven ze zich niet per se aan te houden he.quote:Op zondag 27 april 2014 17:25 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En er staat toch duidelijk een stuk tekst voor de gemeente op.
Dit lijkt me slim toch? En eventueel een cijferslot met ook de code in spoiler? Dan moet je wel een geregistreerde user zijn om alles te zienquote:Op zondag 27 april 2014 08:03 schreef Meike26 het volgende:
Misschien voortaan de pinpoints en Stokfoto's in spoilers zetten?
Of helemaal geen pinpoints meer? Ik vond het wel een goed argument van iemand dat als je de stok wil halen, zelf ook maar op zoek moet gaan waar die kan liggen en dat dit niet mer zo voorgekouwd hoeft te worden. Scheelt ook weer in stokkapingen?
Dan is het gewoon een kut ambtenaarquote:Op zondag 27 april 2014 17:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar daar hoeven ze zich niet per se aan te houden he.
True.quote:Op zondag 27 april 2014 17:48 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een kut ambtenaar
Het nadeel is dat cijfersloten duur(der) zijn. Ik heb ze nog niet gezien bij de actionquote:Op zondag 27 april 2014 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit lijkt me slim toch? En eventueel een cijferslot met ook de code in spoiler? Dan moet je wel een geregistreerde user zijn om alles te zien
Beetje jammer dat die onbetaalbaar zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 17:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Tijd voor een ingebouwde GPS systeem.
Valt wel mee toch ?quote:Op zondag 27 april 2014 17:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Het nadeel is dat cijfersloten duur(der) zijn. Ik heb ze nog niet gezien bij de action
Sowieso is het natuurlijk secondenwerk om je even te registreren.quote:Op zondag 27 april 2014 17:48 schreef Maringo het volgende:
Wie zegt dat het een niet-geregistreerde user is geweest?
Je kan 'kiezen' met wie je de code deelt. Gemeenteambtenaren kunnen het slot natuurlijk nog steeds doorknippenquote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Wat is precies de toegevoegde waarde van een cijferslot
Dat kan met de sleutellocatie ook.quote:Op maandag 28 april 2014 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan 'kiezen' met wie je de code deelt. Gemeenteambtenaren kunnen het slot natuurlijk nog steeds doorknippen
je kan wel raden dat de sleutel in de buurt ligt.quote:
Als je even bezig bent kan je een code ook zo kraken op zo'n goedkoop slot. En als de plaatser de sleutel ff wat verder verstopt is die ook wel aardig onvindbaarquote:Op maandag 28 april 2014 16:39 schreef Bart het volgende:
[..]
je kan wel raden dat de sleutel in de buurt ligt.
Helaas heb je wel gelijk ja. Spel draait ook om goodwill.quote:Op maandag 28 april 2014 17:13 schreef Crepes_Suzette het volgende:
De meeste sloten houden het toch niet langer vol dan enkele minuten. Als een ambtenaar er zin in heeft, is de stok zo weg. Gps zou een mooie optie zijn, maar als ze willen is die er ook zo uit te slopen. Meer dan goodwill van mensen en doorzettingsvermogen van fokkers zal niet echt super veel helpen.
Ik heb het een middagje gedaan, waarna ik er genoeg van had. Gelijk de eerste cache was verdwenenquote:Op maandag 28 april 2014 17:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Helaas heb je wel gelijk ja. Spel draait ook om goodwill.
Maken mensen die geocashen dit nu ook mee? Dat er cases zijn die geplunderd, gesaboteerd worden of totaal verdwijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |