Dit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef CookieSlikker het volgende:
Maar ik vind wel dat we niet zo snel van ronde moeten wisellen..
Maja zo moeilijk is het ook weer niet om de locatie te vinden meestal.quote:Op zondag 27 april 2014 08:03 schreef Meike26 het volgende:
Misschien voortaan de pinpoints en Stokfoto's in spoilers zetten?
Of helemaal geen pinpoints meer? Ik vond het wel een goed argument van iemand dat als je de stok wil halen, zelf ook maar op zoek moet gaan waar die kan liggen en dat dit niet mer zo voorgekouwd hoeft te worden. Scheelt ook weer in stokkapingen?
Gewoon iedereen die te vertrouwen is krijgt die foto, mocht er iemand anders bijkomen kan ie dat in het topic vragen.quote:Op zondag 27 april 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
Kunnen we de foto van de sleutellokatie op aanvraag in dm doen?
Dat je die foto pas krijgt als je ook echt een (vaag) plan hebt de stok te gaan halen. Werkt wel iets vertragend...
quote:Op zondag 27 april 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
Kunnen we de foto van de sleutellokatie op aanvraag in dm doen?
Dat je die foto pas krijgt als je ook echt een (vaag) plan hebt de stok te gaan halen. Werkt wel iets vertragend...
Zo maak je er wel een beetje een elite-spelletje van. Je werpt een enorme drempel op voor iemand die toevallig hier langs komt en het leuk lijkt om eens mee te doen.quote:Op zondag 27 april 2014 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die te vertrouwen is krijgt die foto, mocht er iemand anders bijkomen kan ie dat in het topic vragen.
Mee eens. Wat is jouw (betere) plan dan?quote:Op zondag 27 april 2014 12:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Zo maak je er wel een beetje een elite-spelletje van. Je werpt een enorme drempel op voor iemand die toevallig hier langs komt en het leuk lijkt om eens mee te doen.
Gewoon doorgaan zoals het was. Het loopt nu al jaren en inderdaad is de stok wel eens verdwenen, maar toch daarna weer opgestart. Voor zo'n grappenmaker die de stok weghaalt zal de lol er snel afgaan als er gewoon wordt doorgegaan.quote:Op zondag 27 april 2014 12:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mee eens. Wat is jouw (betere) plan dan?
Het verschil met voorheen is dat er vrij recent nog een stok is gestolen, een andere stok is gekaapt en vervangen en een heel gedoe er omheen. Ik vrees dat er meer zullen afhaken als het zo door blijft gaan. (Het einde van ronde 2 was een doodsteek)quote:Op zondag 27 april 2014 12:39 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan zoals het was. Het loopt nu al jaren en inderdaad is de stok wel eens verdwenen, maar toch daarna weer opgestart. Voor zo'n grappenmaker die de stok weghaalt zal de lol er snel afgaan als er gewoon wordt doorgegaan.
Misschien zit die zich nu te bescheuren.quote:Op zondag 27 april 2014 12:39 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan zoals het was. Het loopt nu al jaren en inderdaad is de stok wel eens verdwenen, maar toch daarna weer opgestart. Voor zo'n grappenmaker die de stok weghaalt zal de lol er snel afgaan als er gewoon wordt doorgegaan.
Het einde van ronde 2 was vooral een doodsteek omdat de nieuwe stok veel te lomp was geworden en niemand er nog vertrouwen in had dat die ergens onopvallend neergelegd kon worden. Dat was ook het probleem met de stok daarvoor, daar hingen inmiddels zoveel versieringen aan dat hij te veel opviel (en ja daar heb ik mij destijds ook schuldig aan gemaaktquote:Op zondag 27 april 2014 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verschil met voorheen is dat er vrij recent nog een stok is gestolen, een andere stok is gekaapt en vervangen en een heel gedoe er omheen. Ik vrees dat er meer zullen afhaken als het zo door blijft gaan. (Het einde van ronde 2 was een doodsteek)
Gek ideequote:Op zondag 27 april 2014 12:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mee eens. Wat is jouw (betere) plan dan?
En het subforum SOA.quote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef swollywood het volgende:
Maak anders een Fok!stok in dildo-vorm, dan kan het topic verplaatst worden naar KPD.
Ik ook, normaal gaat een stok een tig verplaatsingen mee. Ik begin te vermoeden dat iemand bewust de boel aan het saboteren isquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef CookieSlikker het volgende:
Maar ik vind wel dat we niet zo snel van ronde moeten wisellen..
Jup, absoluut.quote:
Helemaal eens!quote:Op zondag 27 april 2014 13:40 schreef swollywood het volgende:
Mèh, als het met punten gaat en het allemaal in het geniep moet met een verplichte manier van plaatsen is de lol er (voor mij) ook snel af.
En als je het gaat verplaatsen naar ergens buiten FOK! dan is het geen FOK!stok meer.
Als je het dan enigzins wil beveiligen, mik dan gewoon de foto's en pinpoint in een spoiler, zodat je ingelogd moet zijn om ze te kunnen zien.
Is er niet.quote:Op zondag 27 april 2014 15:47 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat is nou uberhaupt de lol van het spel saboteren? Als je de stok zo graag wil ophalen kun je toch ook gewoon meedoen aan het spel?Is nog leuker ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |