Doe nou eens even chill manquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben de hoop kwijt.
Sorry, maar ik ben er nu echt klaar mee
Jow doei okay thnx bai.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben de hoop kwijt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben de hoop kwijt.
we hebben hem nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:37 schreef NoBody122 het volgende:
Kan het zijn, dat er een paar weken geleden een stel VBL'ers is verbannen?
Zitten er brandplekken in het gras bij de paal waar de stok gelegen heeft?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]in opdracht van de grote boef denk ik
![]()
Jullie krijgen er vuurwerk voor terug
Er lag wel een dode kikker. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:51 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zitten er brandplekken in het gras bij de paal waar de stok gelegen heeft?
Weet je zeker dat het geen dode mus was?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er lag wel een dode kikker. Telt dat ook?
hoe is het onder je steen?quote:
Even opgezocht, van het gedoe tijdens de bekerfinale heb ik absoluut niets meegekregen. Iets gemist blijkbaar. Aan de andere kant interesseert voetbal en hooligans me helemaal nietsquote:
ik kijk ook geen voetbal, weet er niets van en heb er een hekel aan. Tijdens ik dacht een wk waarin Nederland in de finale stond, lag ik in bed een boek te lezen. Maar dit was gewoon op het nieuws, diverse dagen en malen... vak 410 klaagde Ajax aan, en toen toch weer niet, 60k schade aan de grasmat, enz enz.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik wist her ook niet heur. Maar ik kijk en weet ook helemaal niks van voetbal.
Er liggen nog minimaal 3 reservequote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Er liggen nog minimaal 3 reserve
Grijs, groen en rood. Blauw weet ik niet. Liggen niet in mijn huis.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook met sloten in alle kleuren van de regenboog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |