SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij verdienen voorlopig nog even geen TT.quote:Op maandag 21 april 2014 12:10 schreef Vermecelli het volgende:
Weer zo'n TT, verzin dan nog iets leuks![]()
ach jij loopt de grootste tokkies goed te pratenquote:Op maandag 21 april 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik zie alweer dat het een grote tokkiebende was in dit topic gisteren. Hoe kan het ook anders.
hoe kan het ook andersGroot fan van User Wotte![]()
Ik praat het nergens goed, schele. Alleen het verhaal erom heen is ietwat overdreven.quote:Op maandag 21 april 2014 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach jij loopt de grootste tokkies goed te praten
hoe kan het ook anders![]()
Man, het leken wel een stel PSV supporters hier. "Aankopen!!!! Aankopen!!!"quote:Op maandag 21 april 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik zie alweer dat het een grote tokkiebende was in dit topic gisteren. Hoe kan het ook anders.![]()
![]()
Niet alleen die personen.quote:Op maandag 21 april 2014 12:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Man, het leken wel een stel PSV supporters hier. "Aankopen!!!! Aankopen!!!"![]()
Wat nou overdreven?quote:Op maandag 21 april 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik praat het nergens goed, schele. Alleen het verhaal erom heen is ietwat overdreven.
Die gasten flikken dit nou al voor de vierde keer dit seizoen. Je weet dat het niet mag dus dan moet je het gewoon niet doen. Zeker als je weet dat je club onder een vergrootglas staat bij de knvb en de uefa. Maar blijkbaar geven die gasten geen reet om de club. En dat doet mij nog het meeste pijn.Groot fan van User Wotte![]()
Hm, je hebt best gelijk. Maar, het verhaal is mij nog niet helemaal helder. GROTENDEELS ligt de schuld bij Ajaxfans, maar heeft de beveiliging/stewards ook geen aandeel hierin.quote:Op maandag 21 april 2014 12:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat nou overdreven?
Die gasten flikken dit nou al voor de vierde keer dit seizoen. Je weet dat het niet mag dus dan moet je het gewoon niet doen. Zeker als je weet dat je club onder een vergrootglas staat bij de knvb en de uefa. Maar blijkbaar geven die gasten geen reet om de club. En dat doet mij nog het meeste pijn.![]()
Dat grotendeels kan je wel volledig maken, als jij te hard rijdt ligt dat toch ook aan jou en niet aan het feit dat je niet aangehouden bentquote:Op maandag 21 april 2014 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, je hebt best gelijk. Maar, het verhaal is mij nog niet helemaal helder. GROTENDEELS ligt de schuld bij Ajaxfans, maar heeft de beveiliging/stewards ook geen aandeel hierin.![]()
Maar je bent er wel mee 'weggekomen'.quote:Op maandag 21 april 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat grotendeels kan je wel volledig maken, als jij te hard rijdt ligt dat toch ook aan jou en niet aan het feit dat je niet aangehouden bent![]()
Ik zou het eigenlijk wel terecht vinden als de spelers vandaag een straftraining krijgen, dit kan gewoon niet. Je draagt wel een Ajax-shirt![]()
Nee dat helptquote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel terecht vinden als de spelers vandaag een straftraining krijgen, dit kan gewoon niet. Je draagt wel een Ajax-shirt![]()
![]()
"straftraining"quote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Wat is het praktisch nut daarvan?quote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat valt Serero gignatisch door de mand dit jaar. Die gast speelt misschien 4 of 5 goede wedstrijden per jaar en de rest van de tijd loopt hij rond als een oude man, is hij niet aanspeelbaar en heeft hij geen enkele aanvallende actie in huis. Wat een drama dat een dergelijke speler Eriksen moet vervangen. Dat is ook de reden dat Ajax voor geen meter draait.![]()
Dat je het extra laat doordringen dat het echt waardeloos was, dat je echt heel wat meer je best moet doen. De spelers zullen het klote vinden, het gaat in hun kop zitten. Ze zullen het dan niet nog een keer laten gebeuren (zeker niet Heracles-uit en NEC-thuis)quote:Op maandag 21 april 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het praktisch nut daarvan?![]()
Oke Frank de Boer, tijd om de transfer markt op te gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 12:26 schreef franske19 het volgende:
Wat valt Serero gignatisch door de mand dit jaar. Die gast speelt misschien 4 of 5 goede wedstrijden per jaar en de rest van de tijd loopt hij rond als een oude man, is hij niet aanspeelbaar en heeft hij geen enkele aanvallende actie in huis. Wat een drama dat een dergelijke speler Eriksen moet vervangen. Dat is ook de reden dat Ajax voor geen meter draait.![]()
Goh no shitquote:Op maandag 21 april 2014 12:26 schreef franske19 het volgende:
En omdat hij lichtvoetig is en goede balcontrole heeft zou hij zogenaamd goed meekomen in het Ajax-spelletje. Hij heeft alleen geen goede pass en kan niet schieten. Ik vind hem echt een waardeloze speler. Gelukkig wacht Ajax ook met het verlengen van zijn contract.quote:Op maandag 21 april 2014 12:26 schreef franske19 het volgende:
Ah, LitmanenAFCA heeft weer een uitgelezen kans om zijn haatspelers af te branden terwijl heus niet alleen die twee bagger waren.![]()
wie nietquote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wat viel die Bojan ook weer gigantisch door de mand zeg was pijnlijk om te zien![]()
Heel Ajax... Niemand speelde goed.. Mogelijk valt een deel ook op conto van De Boer. Siggi op links met Bojan in spits werkt niet.quote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wat viel die Bojan ook weer gigantisch door de mand zeg was pijnlijk om te zien![]()
Omdat ze weer even gehyped werden na 1 goede wedstrijdquote:Op maandag 21 april 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, LitmanenAFCA heeft weer een uitgelezen kans om zijn haatspelers af te branden terwijl heus niet alleen die twee bagger waren.Rest was net zo bagger daar niet van
![]()
Na 1 goede wedstrijd? Bojan speelde wel meer goede wedstrijden.quote:Op maandag 21 april 2014 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ze weer even gehyped werden na 1 goede wedstrijdRest was net zo bagger daar niet van
![]()
Mensen die hier even vertellen wat er moet gebeuren in de zomerstop, transfer hier, transfer daar, die en die kunnen er geen klote van.. Staan jullie toevallig elke dag op 't trainingsveld naast Frank? Ik ga er toch wel vanuit dat Frank zijn beste 11 op het veld zet![]()
Hij speelde 1 wedstrijd goed en een wedstrijd niet zo slecht als normaal dat kloptquote:Op maandag 21 april 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na 1 goede wedstrijd? Bojan speelde wel meer goede wedstrijden.![]()
De fouillering was al bizar streng bij P2. (al zal dat bij de jongens van 410 vast wel weer anders zijn)quote:Op maandag 21 april 2014 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, je hebt best gelijk. Maar, het verhaal is mij nog niet helemaal helder. GROTENDEELS ligt de schuld bij Ajaxfans, maar heeft de beveiliging/stewards ook geen aandeel hierin.
Voor Salzburg uit kreeg AJAX de laatste waarschuwing. Dezelfde wedstrijd steken ze alweer fakkeltjes af.En nu dit weer. Er begint zich nu wel echt een probleem te vormen.
Groot fan van User Wotte![]()
Frank moet eens normaal doen en Siggy niet op linksbuiten zettenquote:Op maandag 21 april 2014 12:32 schreef Vermecelli het volgende:
Mensen die hier even vertellen wat er moet gebeuren in de zomerstop, transfer hier, transfer daar, die en die kunnen er geen klote van.. Staan jullie toevallig elke dag op 't trainingsveld naast Frank? Ik ga er toch wel vanuit dat Frank zijn beste 11 op het veld zet![]()
![]()
Het enige wat ze nog kan stoppen is een uitverbod voor Ajaxfans.quote:Op maandag 21 april 2014 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De fouillering was al bizar streng bij P2. (al zal dat bij de jongens van 410 vast wel weer anders zijn)
Voor Salzburg uit kreeg AJAX de laatste waarschuwing. Dezelfde wedstrijd steken ze alweer fakkeltjes af.En nu dit weer. Het begint wel echt een probleem te vormen.
![]()
daar lag het gister niet aan hoorquote:Op maandag 21 april 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frank moet eens normaal doen en Siggy niet op linksbuiten zetten![]()
Wie dan? Een speler die 100% fit is, hé.quote:Op maandag 21 april 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frank moet eens normaal doen en Siggy niet op linksbuiten zetten![]()
Einde van het Frank tijdperk? Het zijn slechts geruchten maar het zal mij niks verbazen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Frank is equote:Op maandag 21 april 2014 12:32 schreef Vermecelli het volgende:
Mensen die hier even vertellen wat er moet gebeuren in de zomerstop, transfer hier, transfer daar, die en die kunnen er geen klote van.. Staan jullie toevallig elke dag op 't trainingsveld naast Frank? Ik ga er toch wel vanuit dat Frank zijn beste 11 op het veld zetKishna...quote:Op maandag 21 april 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie dan? Een speler die 100% fit is, hé.![]()
De dingen waarop ze het baseren vind ik lachwekkend. Amateurjournalistiek ten top.quote:Op maandag 21 april 2014 12:34 schreef StarGazer het volgende:
Einde van het Frank tijdperk? Het zijn slechts geruchten maar het zal mij niks verbazen.![]()
Ok, mogen weer het prullenbak inquote:Op maandag 21 april 2014 12:34 schreef StarGazer het volgende:
Einde van het Frank tijdperk? Het zijn slechts geruchten maar het zal mij niks verbazen.![]()
Kishna of van mijn part De Sa maar je gaat daar toch niet Siggy neer zettenquote:Op maandag 21 april 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie dan? Een speler die 100% fit is, hé.![]()
![]()
Laten we dan maar De Sa daar neerzetten die wekelijks een treurig niveau tentoonstelt. Nog treuriger dan Siggy.quote:Op maandag 21 april 2014 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kishna of van mijn part De Sa maar je gaat daar toch niet Siggy neer zetten![]()
16 punten achter!quote:Op maandag 21 april 2014 12:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
En wat kreeg je altijd een commentaar als je betoogde dat Ajax er geen reet van kan.
16!'Wish I was old and a little sentimental'
tja als je zelf vijfde staat en uitgeschakeld bent door roda jc kan je dat commentaar wel verwachtenquote:Op maandag 21 april 2014 12:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
En wat kreeg je altijd een commentaar als je betoogde dat Ajax er geen reet van kan.![]()
Wauw wat een onzinquote:Op maandag 21 april 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we dan maar De Sa daar neerzetten die wekelijks een treurig niveau tentoonstelt. Nog treuriger dan Siggy.Het is natuurlijk veel slimmer om een houten klaas op een positie neer te zetten waar je wendbaar moet zijn en een actie moet hebben
![]()
Ajax had gewoon veel terughoudender moeten zijn met alle toerikeningen die ze in het verleden hebben gedaan. Er zitten nu gewoon gasten van 16/17 die denken dat ''hun'' Ajax zijn. Dat selecte groepje van een man of 400/500 zeg maar. Maar Ajax is nog zoveel meer. Hun zijn maar een klein deel. Best belangrijk. Maar niet onmisbaar.quote:Op maandag 21 april 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige wat ze nog kan stoppen is een uitverbod voor Ajaxfans.Groot fan van User Wotte![]()
Daar moet je niet van uit gaan. Janssen stond half seizoen lang aan te klooien terwijl anita duidelijk beter was. Sulejmani boerrigter mochten ook altijd spelen. Af en toe kan je als buitenstaander juist het best een oordeel gevenquote:Op maandag 21 april 2014 12:32 schreef Vermecelli het volgende:
Mensen die hier even vertellen wat er moet gebeuren in de zomerstop, transfer hier, transfer daar, die en die kunnen er geen klote van.. Staan jullie toevallig elke dag op 't trainingsveld naast Frank? Ik ga er toch wel vanuit dat Frank zijn beste 11 op het veld zet"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Als je dat elftal bekijkt is het ook niet zo vreemd dat ze aankopen willen toch?quote:Op maandag 21 april 2014 12:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Man, het leken wel een stel PSV supporters hier. "Aankopen!!!! Aankopen!!!"![]()
De Sa op links lijkt me geen optiequote:Op maandag 21 april 2014 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wauw wat een onzinHet is natuurlijk veel slimmer om een houten klaas op een positie neer te zetten waar je wendbaar moet zijn en een actie moet hebben
![]()
De Sa lijkt mij helemaal geen optie.'Wish I was old and a little sentimental'
Deze beschrijving gaat ook op voor De Sa.quote:Op maandag 21 april 2014 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wauw wat een onzinHet is natuurlijk veel slimmer om een houten klaas op een positie neer te zetten waar je wendbaar moet zijn en een actie moet hebben
PSV kan er inderdaad geen klote van.quote:Op maandag 21 april 2014 12:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja als je zelf vijfde staat en uitgeschakeld bent door roda jc kan je dat commentaar wel verwachten![]()
Van PSV?quote:Op maandag 21 april 2014 12:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je dat elftal bekijkt is het ook niet zo vreemd dat ze aankopen willen toch?![]()
sulejmani mocht altijd spelenquote:Op maandag 21 april 2014 12:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Daar moet je niet van uit gaan. Janssen stond half seizoen lang aan te klooien terwijl anita duidelijk beter was. Sulejmani boerrigter mochten ook altijd spelen. Af en toe kan je als buitenstaander juist het best een oordeel geven
die heeft vrij veel gebankt in zijn laatste seizoen![]()
acties die stranden en voorzetten die niet aankomenquote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slechter dan Siggy kan hij het daar onmogelijk doen.
De Sa
Klasse of 3 ja.quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tyron het volgende:
die mokotjo is toch een klasse beter dan serero![]()
Siggy en De Sagvd wat een drama is dat als je hun erin moet zetten.
Ik miste overigens gewoon Veltman gisteren.![]()
Van Rhijn was gister ook echt waardeloos trouwens. Blij dat hij zijn oude vorm weer terug heeft.Groot fan van User Wotte![]()
Ze kunnen er allebei niet zoveel van. Spelers van kleine clubs met een leuke wedstrijd af en toe worden veels te veel opgehemeld.quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tyron het volgende:
die mokotjo is toch een klasse beter dan serero
Net zoals Lukoki bij cambuur opeens als een goede speler wordt gezien
Of die ritzmaier die er niets van kan.![]()
Tegen een tegenstander aan lopen en verbaasd zijn dat je er niet voorbij komt.quote:Op maandag 21 april 2014 12:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
acties die stranden en voorzetten die niet aankomen
De Sa
Siggy op linksbuiten![]()
![]()
![]()
Klonk bescheiden in zijn interview, had het over werken voor het team etc dat soort clichés maar volgens mij zit het wel goed.quote:Op maandag 21 april 2014 12:42 schreef Scorpie het volgende:
Die Nouri is trouwens wel een leuk spelertje. Hopelijk gaat hij qua karakter het niet verneuken.![]()
Omdat hij niet wilde bijtekenen. Seizoen 11/12 bedoel ikquote:Op maandag 21 april 2014 12:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
sulejmani mocht altijd spelen
die heeft vrij veel gebankt in zijn laatste seizoen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
ik heb het inmiddels al 33x gezegd, maar die pass van mokotjo bij de 3-1 is gewoon van een hoog niveauquote:Op maandag 21 april 2014 12:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze kunnen er allebei niet zoveel van. Spelers van kleine clubs met een leuke wedstrijd af en toe worden veels te veel opgehemeld.
Mokotjo speelt hele seizoen al vrij goed, haalt hoger niveau dan Serero. Hoewel het natuurlijk nooit een garantie is voor Ajax.quote:Op maandag 21 april 2014 12:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze kunnen er allebei niet zoveel van. Spelers van kleine clubs met een leuke wedstrijd af en toe worden veels te veel opgehemeld.
wedstrijden als dit laten me wel altijd nog meer Ajacied voelen.
Normaal als Ajax wint is dat natuurlijk heel mooi allemaal en hoor je alleen je mede Ajacieden, maar als Ajax verliest en zeker op zo'n manier, verzamelen alle haatdragende calimero's zich om me uit te lachen. Ik voel me vandaag meer dan ooit een trotse Ajaciedoverigens niet trots op de fans die het vuurwerk gooiden natuurlijk.
'Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.'![]()
mee eensquote:Op maandag 21 april 2014 12:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze kunnen er allebei niet zoveel van. Spelers van kleine clubs met een leuke wedstrijd af en toe worden veels te veel opgehemeld.![]()
Heeft 410 al een domme reden verzonnen voor de actie? Of nemen ze daar niet eens meer de moeite voor.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Geef Ajax zijn gezicht terug zal het gebruikelijke ding wel zijnquote:Op maandag 21 april 2014 12:52 schreef Rabieluh het volgende:
Heeft 410 al een domme reden verzonnen voor de actie? Of nemen ze daar niet eens meer de moeite voor.![]()
Wat?quote:Op maandag 21 april 2014 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef Ajax zijn gezicht terug zal het gebruikelijke ding wel zijn![]()
gelijk pingels.quote:Op maandag 21 april 2014 12:56 schreef Vermecelli het volgende:
Doen ze bij de B1 ook verlengen? Of gelijk pingels?![]()
Ik zie niet hoe dat er iets mee te maken heeft.quote:Op maandag 21 april 2014 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar gaat het tegenwoordig toch alleen maar over![]()
Gelijk pingels. Dit is de vijfde wedstrijd in 3 dagen ik denk niet dat ze zin hebben in verlengingquote:Op maandag 21 april 2014 12:56 schreef Vermecelli het volgende:
Doen ze bij de B1 ook verlengen? Of gelijk pingels?![]()
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 21 april 2014 12:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dat er iets mee te maken heeft.![]()
zie ons stoer zijn voor andere supportersgroepenquote:Op maandag 21 april 2014 12:52 schreef Rabieluh het volgende:
Heeft 410 al een domme reden verzonnen voor de actie? Of nemen ze daar niet eens meer de moeite voor.Groot fan van User Wotte![]()
Alle ballen op Wilson en klaar is Liverpoolquote:Op maandag 21 april 2014 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe Liverpool zo ver is gekomen....![]()
Die Ojo is ook wel aardigquote:Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle ballen op Wilson en klaar is Liverpool![]()
Ojo maar meteen ff kopen van Liverpool? Krijgen ze zometeen de prijs uitgereikt door Denswilgvd de slechtste van het veld gisteren.
![]()
Hij is fysiek gelijkwaardig aan Serero dus waarom niet?quote:Op maandag 21 april 2014 12:43 schreef Syntix het volgende:
Nouri trouwensKunnen we die niet meteen in het 1e zetten?
Jordiii weet hier vast meer over.![]()
Dat zijn ze in de d1 ook.quote:Op maandag 21 april 2014 13:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is fysiek gelijkwaardig aan Serero dus waarom niet?![]()
Die #11 van Ajax B1constant die beker pakken terwijl je niet bij de top 5 beste spelers hoort
Die gaat het sowieso niet redden. Lijkt een beetje op Lukoki die tijdens het kampioenschap van vorig jaar (of 2 jaar geleden) constant de schaal pakte terwijl die fucking niks voorstelt in de selectie.
![]()
Heeft aardige dingen laten zien hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 13:31 schreef Syntix het volgende:
Die #11 van Ajax B1constant die beker pakken terwijl je niet bij de top 5 beste spelers hoort
Die gaat het sowieso niet redden. Lijkt een beetje op Lukoki die tijdens het kampioenschap van vorig jaar (of 2 jaar geleden) constant de schaal pakte terwijl die fucking niks voorstelt in de selectie.
![]()
Er is trouwens maar één iemand die ons kan redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lukoki speelde ook De Cler door de benen, so fucking wat. Beetje bescheidenheid (zoals Nouri) siert de mens, vooral als je niet de beste bent.quote:Op maandag 21 april 2014 13:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heeft aardige dingen laten zien hoor.![]()
Laat die jongen lekker. Jongste van het stel. Mag toch zeker wel blij zijn of niet?quote:Op maandag 21 april 2014 13:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Lukoki speelde ook De Cler door de benen, so fucking wat. Beetje bescheidenheid (zoals Nouri) siert de mens, vooral als je niet de beste bent.![]()
twitter:JanaTimmer twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:55:10Net kleuters, met d'r stikkertjes. A.s zondag delen we terpentine en ontsmettingsalcohol uit. #dekuip #ajapec http://t.co/sW2vSisWoS reageer retweet
![]()
Blij zeker, maar blijf gewoon van die beker af. Of in ieder geval niet de hele tijd.quote:Op maandag 21 april 2014 13:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker. Jongste van het stel. Mag toch zeker wel blij zijn of niet?![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Vermecelli het volgende:
twitter:JanaTimmer twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:55:10Net kleuters, met d'r stikkertjes. A.s zondag delen we terpentine en ontsmettingsalcohol uit. #dekuip #ajapec http://t.co/sW2vSisWoS reageer retweet
![]()
![]()
Niet zo aanstellenquote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Blij zeker, maar blijf gewoon van die beker af. Of in ieder geval niet de hele tijd.![]()
![]()
En jij maakt je daar druk om?quote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Blij zeker, maar blijf gewoon van die beker af. Of in ieder geval niet de hele tijd.![]()
![]()
Vrouwen zoals deze.quote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Vermecelli het volgende:
![]()
![]()
Wat een domme snol.quote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Vermecelli het volgende:
'Wish I was old and a little sentimental'
Van november 2013. En als Jan het zegt..quote:TALENTJE - Johan Boskamp ziet het zitten in Javairo Dilrosun van Ajax B1. Dat liet de voormalig profvoetballer vrijdagavond weten in de televisie-uitzending van Voetbal International.
Boskamp zag de jonge Ajacied aan de slag tijdens de oefeninterland Nederland onder 16-België onder 16 (2-1). 'Die kan wel ballen', zei Boskamp over de zestienjarige aanvaller. Dilrosun maakte in dat duel de winnende 2-1, nadat Kaj Sierhuis (eveneens Ajax) de score had geopend.![]()
![]()
Beter irriteer je je aan die ontzettend matige selectie die we hebben ipv een blije jeugdspelerquote:![]()
![]()
Hij's nog jonger dan mijquote:Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van november 2013. En als Jan het zegt..![]()
![]()
Jan had het ook over Nouri trouwens bij Oranje o17 of zo. Hij zal best kunnen voetballen, maar je kan je best inhouden. Met lukoki toen ook tijdens het kampioenschapquote:Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan al in de B?quote:Op maandag 21 april 2014 13:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
dan ik*
22 juni 1998 zie ik. Ongelooflijk![]()
![]()
Echt, je maakt je druk om helemaal niets.quote:Op maandag 21 april 2014 13:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jan had het ook over Nouri trouwens bij Oranje o17 of zo. Hij zal best kunnen voetballen, maar je kan je best inhouden. Met lukoki toen ook tijdens het kampioenschap![]()
![]()
quote:Nee inderdaad. Belachelijk dat dit soort stickers niet op prijs worden gesteld in De Kuip.quote:![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter irriteer je je aan die ontzettend matige selectie die we hebben ipv een blije jeugdspelerBlij mag hij zijn, maar je hoeft niet die beker constant aan te raken en mee te nemen. Vooral niet als er andere beter zijn dan jij en je wat bescheidenheid mag tonen.quote:Op maandag 21 april 2014 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''t is wat, een blije jeugdspeler.![]()
Zeg dat, is nog een lange weg naar Ajax 1quote:Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter irriteer je je aan die ontzettend matige selectie die we hebben ipv een blije jeugdspeler![]()
Inderdaad ridicuul.quote:Op maandag 21 april 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nee inderdaad. Belachelijk dat dit soort stickers niet op prijs worden gesteld in De Kuip.'Wish I was old and a little sentimental'
Ik heb mijn portie gisteren wel gehad over de matige selectie van onsquote:Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter irriteer je je aan die ontzettend matige selectie die we hebben ipv een blije jeugdspeler![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 13:31 schreef Syntix het volgende:
![]()
Dilrosun heeft heel die beker niet aangeraakt.![]()
Dan was het een ander, maar dacht dat het degene was die de 1-1 maakte in de finale.quote:Op maandag 21 april 2014 13:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Dilrosun heeft heel die beker niet aangeraakt.![]()
Dan moet het wel een fenomeen zijnquote:Boskamp: 'Dilrosun kan ballen'
Sam van Raalte, 1-11-2013 21:07, 7133 views, VI |
.
TALENTJE - Johan Boskamp ziet het zitten in Javairo Dilrosun van Ajax B1. Dat liet de voormalig profvoetballer vrijdagavond weten in de televisie-uitzending van Voetbal International.
Boskamp zag de jonge Ajacied aan de slag tijdens de oefeninterland Nederland onder 16-België onder 16 (2-1). 'Die kan wel ballen', zei Boskamp over de zestienjarige aanvaller. Dilrosun maakte in dat duel de winnende 2-1, nadat Kaj Sierhuis (eveneens Ajax) de score had geopend.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 13:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan was het een ander, maar dacht dat het degene was die de 1-1 maakte in de finale.![]()
Het was in ieder geval een Ajax-speler. Een fijne dag verder nog Theo.![]()
El Idrissi is dat dan toch? j0rdiiii weet dit wel.quote:Op maandag 21 april 2014 13:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan was het een ander, maar dacht dat het degene was die de 1-1 maakte in de finale.![]()
quote:quote:Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
![]()
El Idrissi was dat.quote:Op maandag 21 april 2014 13:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dilrosun, Eiting en Sidoel spelen al het hele seizoen een team hoger ja.quote:Op maandag 21 april 2014 13:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij niet eens alleen voor dit toernooi erbij gehaald, staat op de teamfoto![]()
Dat was idd degene die bij die beker stond.quote:Op maandag 21 april 2014 13:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
El Idrissi is dat dan toch? j0rdiiii weet dit wel.![]()
In de grotemensenwereld is het allemaal moeilijker dan het lijkt.,quote:Op maandag 21 april 2014 13:46 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat soort goals maakte Bojan ook in de jeugd![]()
Bojan had gisteren voor die 1-1 anders gewoon de bal naar Boilesen kunnen tikken. Zo moeilijk was dat niet.quote:Op maandag 21 april 2014 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de grotemensenwereld is het allemaal moeilijker dan het lijkt.,![]()
Ik ben het allemaal weer vergeten mijn beste.quote:Op maandag 21 april 2014 13:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bojan had gisteren voor die 1-1 anders gewoon de bal naar Boilesen kunnen tikken. Zo moeilijk was dat niet.![]()
Wacht maar tot je een keer de samenvatting ziet, dan schrik je je eigen helemaal de teringquote:Op maandag 21 april 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het allemaal weer vergeten mijn beste.![]()
![]()
Ik heb het tot de 5-1 aangekeken. Het deed me teveel pijn en toen ging ik wat series kijken. Gelukkig is het 5-1 gebleven.quote:Op maandag 21 april 2014 13:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer de samenvatting ziet, dan schrik je je eigen helemaal de tering
Arme Kenneth.
![]()
City volgt hem wel door oa goeie wedstrijden in Oranje onder 16, aankomende winter even afwachten of hij tekent.![]()
Ongelofelijk dat die zak stront nog niet met een enkeltje op de trein terug richting Barcelona is gezet. Wat een waardeloze, egoïstische voetballer. Kan alleen maar individuele acties maken die vervolgens falen.quote:Op maandag 21 april 2014 13:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bojan had gisteren voor die 1-1 anders gewoon de bal naar Boilesen kunnen tikken. Zo moeilijk was dat niet.AFCA
✯ ✯ ✯![]()
Valt me tegen van je.quote:Op maandag 21 april 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het tot de 5-1 aangekeken. Het deed me teveel pijn en toen ging ik wat series kijken. Gelukkig is het 5-1 gebleven.
Arme Kenneth.
Als Zwolle nog 10 lange ballen naar voren had gegeven had het minimaal 8 doelpunten opgeleverd met deze verdedigingHeeft ook zijn goede wedstrijden gespeeld, maar daarna zakt hij steeds weer ver terug. Lijkt te denken dat hij de grote meneer in dit elftal is. Dan heb ik nieuws voor hemquote:Op maandag 21 april 2014 13:52 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat die zak stront nog niet met een enkeltje op de trein terug richting Barcelona is gezet. Wat een waardeloze, egoïstische voetballer. Kan alleen maar individuele acties maken die vervolgens falen.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het tot de 5-1 aangekeken. Het deed me teveel pijn en toen ging ik wat series kijken. Gelukkig is het 5-1 gebleven.
Arme Kenneth.
![]()
![]()
Simon met het laatste nieuwstwitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 21-04-2014 om 13:52:33B1 van #Ajax wint finale Future Cup van Liverpool (2-1), rasvoetballer Nouri terecht uitgeroepen tot speler vh toernooi reageer retweet
![]()
Ongeacht dat, heeft deze baas veel meer gepresteerd dan hij ooit kapot kan makenquote:Op maandag 21 april 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is wel de meest kansloze nederlaag in Nederland onder FdB.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Jammer dat we niet onze eigen Thijs hebbenquote:Op maandag 21 april 2014 13:55 schreef Heeinz het volgende:
Simon met het laatste nieuwstwitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 21-04-2014 om 13:52:33B1 van #Ajax wint finale Future Cup van Liverpool (2-1), rasvoetballer Nouri terecht uitgeroepen tot speler vh toernooi reageer retweet
.
![]()
Dat uiteindelijk wel, ja.quote:Op maandag 21 april 2014 13:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ongeacht dat, heeft deze baas veel meer gepresteerd dan hij ooit kapot kan maken![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 13:55 schreef Heeinz het volgende:
Die lul die elke keer Overmars belt en dan met een tweetje komt 'ja klopt niet'
![]()
Het is toch zo pijnlijk dat er al zo gediscussieerd is over Feyenoord supporters bij de wedstrijd om de JC schaal tussen Ajax en Feyenoord![]()
Kunnen we in ieder geval revanche nemen op PEC.![]()
Bij deze jongen ligt het er zo dik bovenop dat hij Ajax alleen als tussenstop ziet en er eigenlijk van baalt dat hij als 'supertalent' uit de Cantera hier geparkeerd is. Hij probeert zichzelf met individuele acties in de kijker te spelen om vervolgens zo snel mogelijk weer weg te kunnen zijn, maar faalt daar hopeloos in. De frustratie druipt er telkens weer vanaf. Heb ook het idee dat hij helemaal geen deel van het team is, nul beleving, trots of passie.quote:Op maandag 21 april 2014 13:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Valt me tegen van je.
Als Zwolle nog 10 lange ballen naar voren had gegeven had het minimaal 8 doelpunten opgeleverd met deze verdediging
[..]
Heeft ook zijn goede wedstrijden gespeeld, maar daarna zakt hij steeds weer ver terug. Lijkt te denken dat hij de grote meneer in dit elftal is. Dan heb ik nieuws voor hemAFCA
✯ ✯ ✯![]()
Wat een gelul, hij wilde zelf naar Ajax om zijn carrière weer wat leven in te blazen, dat het dan zelfs hier niet lukt is toch wel confronterend denk ik.quote:Op maandag 21 april 2014 14:00 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Bij deze jongen ligt het er zo dik bovenop dat hij Ajax alleen als tussenstop ziet en er eigenlijk van baalt dat hij als 'supertalent' uit de Cantera hier geparkeerd is. Hij probeert zichzelf met individuele acties in de kijker te spelen om vervolgens zo snel mogelijk weer weg te kunnen zijn, maar faalt daar hopeloos in. De frustratie druipt er telkens weer vanaf. Heb ook het idee dat hij helemaal geen deel van het team is, nul beleving, trots of passie.![]()
Door het feesten met de Future Cup zijn ze vast de opstellingen vergetenquote:Op maandag 21 april 2014 14:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, Jong Ajax mag zo nog even een wedstrijdje op dat afgeragte veld spelen.![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Door het feesten met de Future Cup zijn ze vast de opstellingen vergeten![]()
![]()
Hij koos na een aantal omzwervingen voor Ajax na een gesprek met Cruijff en vanwege het feit dat ze in de CL zaten, niet omdat Ajax zijn droomclub is. Als het aan hem ligt, gaat ie morgen nog terug naar Barca. Is dat erg? Nee, maar de manier waarop hij speelt bij Ajax is belachelijk.quote:Op maandag 21 april 2014 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een gelul, hij wilde zelf naar Ajax om zijn carrière weer wat leven in te blazen, dat het dan zelfs hier niet lukt is toch wel confronterend denk ik.AFCA
✯ ✯ ✯![]()
Ik begin me toch af te vragen wie er volgend seizoen bij de selectie gaan komen uit de jeugd. Bazoer en Meleg misschien?quote:![]()
Die jongen is echt totaal geen meerwaarde voor Ajax, sterker nog. Die gozer kost Ajax zelfs punten.quote:Op maandag 21 april 2014 14:10 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Hij koos na een aantal omzwervingen voor Ajax na een gesprek met Cruijff en vanwege het feit dat ze in de CL zaten, niet omdat Ajax zijn droomclub is. Als het aan hem ligt, gaat ie morgen nog terug naar Barca. Is dat erg? Nee, maar de manier waarop hij speelt bij Ajax is belachelijk.![]()
Kunnen jullie die jongen ook gewoon tussentijds nog terugsturen, stond toch 2 seizoenen onder contract als huurling toch?![]()
10 minuten jaquote:Op maandag 21 april 2014 14:12 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Kishna alweer? Die viel gister nog in..![]()
Er wordt nu veel gepraat over dat vuurwerk. Maar die Anti-Kakkerlakken spandoeken tijdens de opkomst van de spelers sloegen natuurlijk ook nergens op. Feyenoord had helemaal niets met de bekerfinale te maken.![]()
![]()
Meid. Dat soort spandoeken houd je altijd.quote:Op maandag 21 april 2014 14:12 schreef gelezwembroek het volgende:
Er wordt nu veel gepraat over dat vuurwerk. Maar die Anti-Kakkerlakken spandoeken tijdens de opkomst van de spelers sloegen natuurlijk ook nergens op. Feyenoord had helemaal niets met de bekerfinale te maken.![]()
En vrijdag speelde hij ook al.quote:Op maandag 21 april 2014 14:12 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Kishna alweer? Die viel gister nog in..![]()
![]()
Hij had helemaal niet met Cruijff gesproken maar heeft wel voor Ajax gekozen en natuurlijk wil hij daar zelf ook beter van worden maar jouw stelling dat hij zich te goed voelt etc. is op 0 gebaseerdquote:Op maandag 21 april 2014 14:10 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Hij koos na een aantal omzwervingen voor Ajax na een gesprek met Cruijff en vanwege het feit dat ze in de CL zaten, niet omdat Ajax zijn droomclub is. Als het aan hem ligt, gaat ie morgen nog terug naar Barca. Is dat erg? Nee, maar de manier waarop hij speelt bij Ajax is belachelijk.![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:12 schreef gelezwembroek het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2014 14:14:00 ]![]()
Tete.quote:Op maandag 21 april 2014 14:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begin me toch af te vragen wie er volgend seizoen bij de selectie gaan komen uit de jeugd. Bazoer en Meleg misschien?![]()
1 met een optie op nog 1 dacht ik maar lijkt me stug als ze die gaan lichtenquote:Op maandag 21 april 2014 14:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die jongen is echt totaal geen meerwaarde voor Ajax, sterker nog. Die gozer kost Ajax zelfs punten.![]()
Kunnen jullie die jongen ook gewoon tussentijds nog terugsturen, stond toch 2 seizoenen onder contract als huurling toch?![]()
Ja maar dat gaat toch helemaal nergens over. Je mag niet eens tekens etc. van andere clubs meenemen in het stadion.quote:Op maandag 21 april 2014 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meid. Dat soort spandoeken houd je altijd.![]()
Lijkt me ook niet. Die Hoesen is ook geen nieuwe Kluivert, maar voegt in ieder aspect 3 keer meer toe en kost waarschijnlijk een derde aan salaris.quote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 met een optie op nog 1 dacht ik maar lijkt me stug als ze die gaan lichten![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:16 schreef gelezwembroek het volgende:
Sowieso wel stoer hoor andermans stadion slopen als gast. Ook met die kut stickertjes.
Als je zo'n toilet in/uit elkaar beukt ben je pas een echte vent.quote:Ajax-supporters hebben gisteren de toiletten van de Kuip gesloopt na de bekerfinale tegen PEC. De Amsterdammers moeten de rekening betalen.![]()
Gewoon de hele kuip afgebeund.quote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Als je zo'n toilet in/uit elkaar beukt ben je pas een echte vent.
Misschien hebben ze het beste nog voor Almelo bewaard![]()
Ik krijg het idee dat die renovatie van De Kuip een stuk goedkoper kan, toiletten, veld, stoeltjes en tussenwanden al gesloopt en nog gratis ook. Toch die verkenners maar even een mailtje sturen met nieuwe suggesties.![]()
![]()
De angst voor sanitaire ruimtes zit er blijkbaar nog goed in.quote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Als je zo'n toilet in/uit elkaar beukt ben je pas een echte vent.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De angst voor sanitaire ruimtes zit er blijkbaar nog goed in.![]()
![]()
Jij bent goed in vorm vandaagquote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De angst voor sanitaire ruimtes zit er blijkbaar nog goed in.Waar komt dat vandaan dan?quote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Als je zo'n toilet in/uit elkaar beukt ben je pas een echte vent.![]()
Dat is nog het ergst voor jullie. In eerste instantie werden jullie met open armen ontvangen in Almelo en was er alle ruimte om er een mooi feestje van te maken. Helemaal als je kijkt hoe Feyenoorders daar enkele weken geleden zijn ontvangen. Die burgemeester van Almelo doet de komende dagen geen oog meer dicht.quote:Op maandag 21 april 2014 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon de hele kuip afgebeund.
Misschien hebben ze het beste nog voor Almelo bewaard![]()
[..]
![]()
![]()
Caland baas![]()
0.25quote:Op maandag 21 april 2014 14:21 schreef gelezwembroek het volgende:
Hoe groot is de kans btw dat de KNVB zegt dat er geen uitsupporters naar Heracles mogen?![]()
Dag Ajacieden sorry dat ik jullie stoor na de grote nederlaag van gisteren niet huilen hé. Nee, oke mijn vraag was is die Dejan Meleg een beetje goed? Hij komt wellicht naar Groningen maar ik kijk nooit naar Ajax. Dus een vraag voor de echte Ajax-watchers![]()
quote:quote:FRL@FRL2009·18 min
Breaking: vernieuwbouw blijkt nog veel goedkoper sinds gister. Oude toiletten zijn gister gratis gesloopt en nieuwe worden door 020 betaald!quote:Awaydays NL@AwaydaysNL·14 min
Ajax-supporters hebben gisteren de toiletten van de Kuip gesloopt na de bekerfinale tegen PEC. De Amsterdammers moeten de rekening betalen.![]()
Calandquote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
Ben bang dat een paar nieuwe toiletten jullie problemen niet gaan oplossen, maar ben toch blij dat Ajax z'n steentje heeft bij kunnen dragen. Is niet de eerste keer dat feyenooit met externe steun op de been is gehoudenquote:
AFCA
✯ ✯ ✯![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:22 schreef Fokker101 het volgende:
Dag Ajacieden sorry dat ik jullie stoor na de grote nederlaag van gisteren niet huilen hé. Nee, oke mijn vraag was is die Dejan Meleg een beetje goed? Hij komt wellicht naar Groningen maar ik kijk nooit naar Ajax. Dus een vraag voor de echte Ajax-watchers![]()
Wat een kansloos volk ook , de zogenaamde harde kern. Bij City - United worden ook geen toiletten gesloopt.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Only in NL. Waar we schaamteloos een bekerfinale over twee wedstrijden laten verlopen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:30 schreef Smoofie het volgende:
Wat een kansloos volk ook , de zogenaamde harde kern. Bij City - United worden ook geen toiletten gesloopt.
![]()
feyenooitquote:Op maandag 21 april 2014 14:29 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ben bang dat een paar nieuwe toiletten jullie problemen niet gaan oplossen, maar ben toch blij dat Ajax z'n steentje heeft bij kunnen dragen. Is niet de eerste keer dat feyenooit met externe steun op de been is gehouden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als jouw aanhang nou eerst maar eens gaat proberen wat puberende boefjes in toom te houden. Dan praten we daarna wel weer verder. En die 11.000 kaarten waren wel moeilijk kwijt te raken he?!![]()
Hahahahaha 'sanitaire ruimtes', want een WC is natuurlijk bijna hetzelfde als een gaskamer tijdens WO2. Jezus, kan deze nieuwe Theo Maassen een trofee krijgen, wat een fantastische grapquote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De angst voor sanitaire ruimtes zit er blijkbaar nog goed in.
AFCA
✯ ✯ ✯![]()
niet doenquote:Op maandag 21 april 2014 14:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
feyenooit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als jouw aanhang nou eerst maar eens gaat proberen wat puberende boefjes in toom te houden. Dan praten we daarna wel weer verder. En die 11.000 kaarten waren wel moeilijk kwijt te raken he?!![]()
Ga ergens anders trollen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als jouw aanhang nou eerst maar eens gaat proberen wat puberende boefjes in toom te houden. Dan praten we daarna wel weer verder. En die 11.000 kaarten waren wel moeilijk kwijt te raken he?!'Wish I was old and a little sentimental'
[..]
De angst voor sanitaire ruimtes zit er blijkbaar nog goed in.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Thanks. Al ben ik niet zo'n fan van het huidige werk van Maassen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:32 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Hahahahaha 'sanitaire ruimtes', want een WC is natuurlijk bijna hetzelfde als een gaskamer tijdens WO2. Jezus, kan deze nieuwe Theo Maassen een trofee krijgen, wat een fantastische grapVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, in Engeland gebeurt gelukkig niets vreemds meer sinds de voetbalwet. Hahaha.quote:Op maandag 21 april 2014 14:30 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Nee Panta zijn reactie was lekkerquote:
Al is het nu wel weer genoeg geweest. Zeker gezien Feyenoord helemaal niks met de bekerfinale te maken had los van het stadion dan.![]()
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op maandag 21 april 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Panta zijn reactie was lekker'Wish I was old and a little sentimental'
Wat is genoeg geweest?quote:Op maandag 21 april 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Panta zijn reactie was lekker
Al is het nu wel weer genoeg geweest. Zeker gezien Feyenoord helemaal niks met de bekerfinale te maken had los van het stadion dan.![]()
Dan moet je wel echt straalbezopen zijn geweestquote:Op maandag 21 april 2014 14:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik snap hem niet eigenlijk. Ik geef de schuld aan de kater![]()
![]()
Valt wel mee. Ik had de situatie nog onder controlequote:Op maandag 21 april 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
?
Maar het nutteloze Feyenoord <> Ajax gebash dus.![]()
![]()
De wedstrijd was van Ajaxkant volledig uitverkocht. Mij overigens een raadsel waarom. Je moet met een verplichte bus/treincombi verplicht vanuit Amsterdam naar de wedstrijd. Dat gecombineerd met het feit dat je ook nog eens weet dat je naar dat riool aan de maas moet en in dat stinkstadion moet gaan zitten kijken heeft mij ook even doen twijfelenquote:Op maandag 21 april 2014 14:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als jouw aanhang nou eerst maar eens gaat proberen wat puberende boefjes in toom te houden. Dan praten we daarna wel weer verder. En die 11.000 kaarten waren wel moeilijk kwijt te raken he?!
AFCA
✯ ✯ ✯![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:40 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
De wedstrijd was van Ajaxkant volledig uitverkocht. Mij overigens een raadsel waarom. Je moet met een verplichte bus/treincombi verplicht vanuit Amsterdam naar de wedstrijd. Dat gecombineerd met het feit dat je ook nog eens weet dat je naar dat riool aan de maas moet en in dat stinkstadion moet gaan zitten kijken heeft mij ook even doen twijfelen![]()
![]()
Dus als je 11.000 kaarten verkoopt maar de club heeft er 12.500 gereserveerd dan is het uitverkocht?quote:Op maandag 21 april 2014 14:40 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
De wedstrijd was van Ajaxkant volledig uitverkocht. Mij overigens een raadsel waarom. Je moet met een verplichte bus/treincombi verplicht vanuit Amsterdam naar de wedstrijd. Dat gecombineerd met het feit dat je ook nog eens weet dat je naar dat riool aan de maas moet en in dat stinkstadion moet gaan zitten kijken heeft mij ook even doen twijfelen![]()
Waarom stonden ze dan op de viaducten feest te vierenquote:Op maandag 21 april 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Panta zijn reactie was lekker
Al is het nu wel weer genoeg geweest. Zeker gezien Feyenoord helemaal niks met de bekerfinale te maken had los van het stadion dan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2014 14:43:25 ]![]()
Klopt. Er stonden Feyenoorders op elk viaduct van Rotterdam tot Zwolle. Fakkels, vlaggen. De hele mikmak. Schijnt dat er ook veel Feyenoorders naar de huldiging in Zwolle gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom stonden ze dan op de viaducten feest te vieren![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Klopt. Er stonden Feyenoorders op elk viaduct van Rotterdam tot Zwolle. Fakkels, vlaggen. De hele mikmak. Schijnt dat er ook veel Feyenoorders naar de huldiging in Zwolle gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
In dat geval stap ik nu in de auto om een lekker potje te rellen!!quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Klopt. Er stonden Feyenoorders op elk viaduct van Rotterdam tot Zwolle. Fakkels, vlaggen. De hele mikmak. Schijnt dat er ook veel Feyenoorders naar de huldiging in Zwolle gaan.![]()
Vast niets bijzonders. Ze waren gewoon blij voor Mokotjo en Fernandez.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 14:22 schreef Fokker101 het volgende:
Dag Ajacieden sorry dat ik jullie stoor na de grote nederlaag van gisteren niet huilen hé. Nee, oke mijn vraag was is die Dejan Meleg een beetje goed? Hij komt wellicht naar Groningen maar ik kijk nooit naar Ajax. Dus een vraag voor de echte Ajax-watcherstwitter:![]()
quote:Het vuurwerk dat zondag door aanhangers van Ajax op het veld van De Kuip werd gegooid en de bekerwedstrijd tussen de Amsterdammers en PEC Zwolle verstoorde, was mogelijk al ver voor de wedstrijd in het stadion aanwezig.
Dat zegt directeur van De Kuip Jan van Merwijk tegen de NOS.
"Ik sluit niet uit dat het vuurwerk al eerder het stadion is binnengekomen. Ondanks het feit dat we voordat het stadion opengaat alles controleren. Het spul is niet zo groot en dus relatief gemakkelijk te verbergen", zegt hij.
Van Merwijk zegt verder dat het bijna niet te doen is om de beveiliging waterdicht te krijgen. "Het is geen vliegveldcontrole, waarbij je volledig door scanners loopt en je bagage wordt gescand." Het stadion stelt desondanks een onderzoek in naar de vraag hoe het vuurwerk is binnengekomen.
Verscheidene Ajax-supporters meldden eerder maandag dat er nauwelijks gefouilleerd is bij aankomst in Rotterdam. Ook zou bij het vertrek in Amsterdam zou niet iedereen zijn gecontroleerd.![]()
Ik geloof er geen reet van. Alsof het zo ingewikkeld is om fakkels ed te verbergen tijdens het fouilleren. Voor zover er al fatsoenlijk gefouilleerd is.quote:![]()
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:31:21@Dennisliezen kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
![]()
Fouillering stelt sowieso niets voor bij voetbalwedstrijden, ongeacht de wedstrijd die je wenst te bezoeken. Dat is ook ondoenlijk met een dergelijke toestroom aan bezoekers in een kort tijdbestek en om nu overal speurhonden, poortjes e.d. neer te zetten gaat ook wat ver he.
De keren dat ik gecontroleerd ben kon m'n vriendin gewoon doorlopen, in het ergste geval werd in haar tas gekeken.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:31:21@Dennisliezen kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
![]()
![]()
Aangifte doen is een hype.quote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Lastpost het volgende:
Zucht, aangifte doen na een digitale belediging. Die heeft het vast zwaar gehad vroeger op school.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hij is zijn leven niet meer zeker sinds hij niet ongestoord kroketten kan kopen bij De Kuipquote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Lastpost het volgende:
Zucht, aangifte doen na een digitale belediging. Die heeft het vast zwaar gehad vroeger op school.![]()
Ik ben benieuwd wie er verantwoordelijk was voor het fouilleren. Als dat Ajax is zijn we flink de sjaak denk ik zo.quote:Op maandag 21 april 2014 14:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van. Alsof het zo ingewikkeld is om fakkels ed te verbergen tijdens het fouilleren. Voor zover er al fatsoenlijk gefouilleerd is.![]()
Dat is sowieso Ajax. Bij zulke wedstrijden gaan er altijd stewards van de eigen club mee.quote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er verantwoordelijk was voor het fouilleren. Als dat Ajax is zijn we flink de sjaak denk ik zo.![]()
Ik vraag mij het eigenlijk ook wel af, wie er nu eigenlijk verantwoordelijk is voor het fouilleren.quote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er verantwoordelijk was voor het fouilleren. Als dat Ajax is zijn we flink de sjaak denk ik zo.Feyenoord Rotterdam![]()
Ach waarom. Als je iets binnen wilt krijgen lukt je dat altijd wel.quote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er verantwoordelijk was voor het fouilleren. Als dat Ajax is zijn we flink de sjaak denk ik zo.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
In dat geval lag het vuurwerk al in het stadion.quote:Op maandag 21 april 2014 14:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is sowieso Ajax. Bij zulke wedstrijden gaan er altijd stewards van de eigen club mee.![]()
Zo veel vuurwerk lijkt me toch vrij lastig. Drugs ofzo kan je zo in je schoen doen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach waarom. Als je iets binnen wilt krijgen lukt je dat altijd wel.![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In dat geval lag het vuurwerk al in het stadion.![]()
Ach, dat fouilleren gaat toch nergens over. En als het wel ergens over gaat zullen er vast bevriende stewards zijn die een oogje dichtknijpen. Je houdt het toch niet tegen zoals Caland zegt.Die heeft sowieso goede teksten vandaag.![]()
Inderdaad, wel benieuwd naar de strafquote:Op maandag 21 april 2014 15:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
Ach, dat fouilleren gaat toch nergens over. En als het wel ergens over gaat zullen er vast bevriende stewards zijn die een oogje dichtknijpen. Je houdt het toch niet tegen zoals Caland zegt.Die heeft sowieso goede teksten vandaag.![]()
toch begon Ajax veel belovend hoor direct de 1-0. Als dat vuurwerk miss wel niet was afgestoken hadden ze wel gewonnen. Maja, ze hebben wel gewoon kut gespeeld..quote:![]()
Een fakkeltje past ook wel in je boxer. En dan heb je het nog over de meest voor de hand liggende optie.quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo veel vuurwerk lijkt me toch vrij lastig. Drugs ofzo kan je zo in je schoen doen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zal me niet verbazen als het nu flink aangescherpt zal worden. Neem aan dat we een flinke boete oid krijgen en dat we als het nog een keer gebeurt een grotere straf krijgen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
Ach, dat fouilleren gaat toch nergens over. En als het wel ergens over gaat zullen er vast bevriende stewards zijn die een oogje dichtknijpen. Je houdt het toch niet tegen zoals Caland zegt.Die heeft sowieso goede teksten vandaag.
Overigens word ik wel altijd redelijk grondig gefouilleerdWaarom weet ik ook nooit.
![]()
die pauze kwam zwolle denk ik beter uit dan ajax, al is dat ook achteraf gelulquote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
toch begon Ajax veel belovend hoor direct de 1-0. Als dat vuurwerk miss wel niet was afgestoken hadden ze wel gewonnen. Maja, ze hebben wel gewoon kut gespeeld..![]()
Tenzij je zwart bent valt zo'n fakkel toch wel op denk ikquote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Een fakkeltje past ook wel in je boxer. En dan heb je het nog over de meest voor de hand liggende optie.![]()
Haha, het toverwoord bij vuurwerk meesmokkelen naar binnen is: Vrouwen! Toch nog ergens goed voor bij het voetbal.quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo veel vuurwerk lijkt me toch vrij lastig. Drugs ofzo kan je zo in je schoen doen.Ben daar nog nooit betast bij het fouilleren.quote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij je zwart bent valt zo'n fakkel toch wel op denk ik![]()
Daar zat ik gister ook gelijk aan te denken. Gelijjk weer de hele politiek en knvb in rep en roer. Zal wel standaard 1:1 fouilleren worden vanaf nu. Ik denk niet dat jullie er alleen met een boete vanaf komen. Maarja knjb hequote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als het nu flink aangescherpt zal worden. Neem aan dat we een flinke boete oid krijgen en dat we als het nog een keer gebeurt een grotere straf krijgen.
Overigens word ik wel altijd redelijk grondig gefouilleerdWaarom weet ik ook nooit.
![]()
Ik word ook altijd gefouilleerd. Terwijl ik er zo onschuldig uitzie.![]()
Grote handtas met dubbele bodem, tietjes naar voren om de steward af te leiden?quote:Op maandag 21 april 2014 15:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha, het toverwoord bij vuurwerk meesmokkelen naar binnen is: Vrouwen! Toch nog ergens goed voor bij het voetbal.![]()
![]()
Ik begon je serieus te nemen en dat gooi je nu in een keer weg. Je mag nog zeggen dat het een grapje was.quote:![]()
Valt best wel mee. Ze komen daar toch nooit in de buurt met fouilleren.quote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij je zwart bent valt zo'n fakkel toch wel op denk ikVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je begrijpt die knipoog niet?quote:Op maandag 21 april 2014 15:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begon je serieus te nemen en dat gooi je nu in een keer weg. Je mag nog zeggen dat het een grapje was.![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
toch begon Ajax veel belovend hoor direct de 1-0. Als dat vuurwerk miss wel niet was afgestoken hadden ze wel gewonnen. Maja, ze hebben wel gewoon kut gespeeld..twitter:ajaxlife twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:05:092-0, wederom Meleg! Metertje of twintig van het doel. Vrije trap, zwabberbal, in het netje. Keurig. #ajahel reageer retweet
![]()
Vrouwen worden (bij ons in ieder geval) praktisch nooit fatsoenlijk gefouilleerd. Laten zien wat je in je zakken hebt en even de tas kort open is vaak al genoeg. Laat staan dat ze volledig onderzocht worden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Grote handtas met dubbele bodem, tietjes naar voren om de steward af te leiden?
Wat ik er velen ook heb zien doen is gewoon een mannelijke steward bewust opzoeken, die doen helemaal niets in dat geval.![]()
![]()
100 miljoen miljard punten in mindering. Dat zal Ajax lerenquote:Op maandag 21 april 2014 15:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Daar zat ik gister ook gelijk aan te denken. Gelijjk weer de hele politiek en knvb in rep en roer. Zal wel standaard 1:1 fouilleren worden vanaf nu. Ik denk niet dat jullie er alleen met een boete vanaf komen. Maarja knjb he![]()
Ik word ook altijd gefouilleerd. Terwijl ik er zo onschuldig uitzie.![]()
![]()
Die hele club gewoon opheffen en niet meer over praten.quote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
100 miljoen miljard punten in mindering. Dat zal Ajax leren![]()
Alle titels afpakken!!quote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
100 miljoen miljard punten in mindering. Dat zal Ajax leren'Wish I was old and a little sentimental'
Doe uit dat licht.quote:Op maandag 21 april 2014 15:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die hele club gewoon opheffen en niet meer over praten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb het al zo vaak serieus voorbij zien komen dat ik het niet meer als sarcastisch kan opvattenquote:
Overigens zie ik er ook niet echt uit als een type dat vuurwerk/drugs meeneemt naar het stadion. En toch elke keer weer.Soms welquote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt best wel mee. Ze komen daar toch nooit in de buurt met fouilleren.![]()
![]()
best een goeie dusquote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]twitter:ajaxlife twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:05:092-0, wederom Meleg! Metertje of twintig van het doel. Vrije trap, zwabberbal, in het netje. Keurig. #ajahel reageer retweet
![]()
Misschien kunnen jullie dan ooit weer eens kampioen worden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die hele club gewoon opheffen en niet meer over praten.'Wish I was old and a little sentimental'
Natuurlijk niet, zorgt de KNJB wel voor!quote:Op maandag 21 april 2014 15:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie dan ooit weer eens kampioen worden.![]()
![]()
Je onderschat Fredquote:Op maandag 21 april 2014 15:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie dan ooit weer eens kampioen worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: