SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij verdienen voorlopig nog even geen TT.quote:Op maandag 21 april 2014 12:10 schreef Vermecelli het volgende:
Weer zo'n TT, verzin dan nog iets leuks![]()
ach jij loopt de grootste tokkies goed te pratenquote:Op maandag 21 april 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik zie alweer dat het een grote tokkiebende was in dit topic gisteren. Hoe kan het ook anders.
hoe kan het ook andersGroot fan van User Wotte![]()
Ik praat het nergens goed, schele. Alleen het verhaal erom heen is ietwat overdreven.quote:Op maandag 21 april 2014 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach jij loopt de grootste tokkies goed te praten
hoe kan het ook anders![]()
Man, het leken wel een stel PSV supporters hier. "Aankopen!!!! Aankopen!!!"quote:Op maandag 21 april 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik zie alweer dat het een grote tokkiebende was in dit topic gisteren. Hoe kan het ook anders.![]()
![]()
Niet alleen die personen.quote:Op maandag 21 april 2014 12:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Man, het leken wel een stel PSV supporters hier. "Aankopen!!!! Aankopen!!!"![]()
Wat nou overdreven?quote:Op maandag 21 april 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik praat het nergens goed, schele. Alleen het verhaal erom heen is ietwat overdreven.
Die gasten flikken dit nou al voor de vierde keer dit seizoen. Je weet dat het niet mag dus dan moet je het gewoon niet doen. Zeker als je weet dat je club onder een vergrootglas staat bij de knvb en de uefa. Maar blijkbaar geven die gasten geen reet om de club. En dat doet mij nog het meeste pijn.Groot fan van User Wotte![]()
Hm, je hebt best gelijk. Maar, het verhaal is mij nog niet helemaal helder. GROTENDEELS ligt de schuld bij Ajaxfans, maar heeft de beveiliging/stewards ook geen aandeel hierin.quote:Op maandag 21 april 2014 12:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat nou overdreven?
Die gasten flikken dit nou al voor de vierde keer dit seizoen. Je weet dat het niet mag dus dan moet je het gewoon niet doen. Zeker als je weet dat je club onder een vergrootglas staat bij de knvb en de uefa. Maar blijkbaar geven die gasten geen reet om de club. En dat doet mij nog het meeste pijn.![]()
Dat grotendeels kan je wel volledig maken, als jij te hard rijdt ligt dat toch ook aan jou en niet aan het feit dat je niet aangehouden bentquote:Op maandag 21 april 2014 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, je hebt best gelijk. Maar, het verhaal is mij nog niet helemaal helder. GROTENDEELS ligt de schuld bij Ajaxfans, maar heeft de beveiliging/stewards ook geen aandeel hierin.![]()
Maar je bent er wel mee 'weggekomen'.quote:Op maandag 21 april 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat grotendeels kan je wel volledig maken, als jij te hard rijdt ligt dat toch ook aan jou en niet aan het feit dat je niet aangehouden bent![]()
Ik zou het eigenlijk wel terecht vinden als de spelers vandaag een straftraining krijgen, dit kan gewoon niet. Je draagt wel een Ajax-shirt![]()
Nee dat helptquote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel terecht vinden als de spelers vandaag een straftraining krijgen, dit kan gewoon niet. Je draagt wel een Ajax-shirt![]()
![]()
"straftraining"quote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Wat is het praktisch nut daarvan?quote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat valt Serero gignatisch door de mand dit jaar. Die gast speelt misschien 4 of 5 goede wedstrijden per jaar en de rest van de tijd loopt hij rond als een oude man, is hij niet aanspeelbaar en heeft hij geen enkele aanvallende actie in huis. Wat een drama dat een dergelijke speler Eriksen moet vervangen. Dat is ook de reden dat Ajax voor geen meter draait.![]()
Dat je het extra laat doordringen dat het echt waardeloos was, dat je echt heel wat meer je best moet doen. De spelers zullen het klote vinden, het gaat in hun kop zitten. Ze zullen het dan niet nog een keer laten gebeuren (zeker niet Heracles-uit en NEC-thuis)quote:Op maandag 21 april 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het praktisch nut daarvan?![]()
Oke Frank de Boer, tijd om de transfer markt op te gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 12:26 schreef franske19 het volgende:
Wat valt Serero gignatisch door de mand dit jaar. Die gast speelt misschien 4 of 5 goede wedstrijden per jaar en de rest van de tijd loopt hij rond als een oude man, is hij niet aanspeelbaar en heeft hij geen enkele aanvallende actie in huis. Wat een drama dat een dergelijke speler Eriksen moet vervangen. Dat is ook de reden dat Ajax voor geen meter draait.![]()
Goh no shitquote:Op maandag 21 april 2014 12:26 schreef franske19 het volgende:
En omdat hij lichtvoetig is en goede balcontrole heeft zou hij zogenaamd goed meekomen in het Ajax-spelletje. Hij heeft alleen geen goede pass en kan niet schieten. Ik vind hem echt een waardeloze speler. Gelukkig wacht Ajax ook met het verlengen van zijn contract.quote:Op maandag 21 april 2014 12:26 schreef franske19 het volgende:
Ah, LitmanenAFCA heeft weer een uitgelezen kans om zijn haatspelers af te branden terwijl heus niet alleen die twee bagger waren.![]()
wie nietquote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wat viel die Bojan ook weer gigantisch door de mand zeg was pijnlijk om te zien![]()
Heel Ajax... Niemand speelde goed.. Mogelijk valt een deel ook op conto van De Boer. Siggi op links met Bojan in spits werkt niet.quote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wat viel die Bojan ook weer gigantisch door de mand zeg was pijnlijk om te zien![]()
Omdat ze weer even gehyped werden na 1 goede wedstrijdquote:Op maandag 21 april 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, LitmanenAFCA heeft weer een uitgelezen kans om zijn haatspelers af te branden terwijl heus niet alleen die twee bagger waren.Rest was net zo bagger daar niet van
![]()
Na 1 goede wedstrijd? Bojan speelde wel meer goede wedstrijden.quote:Op maandag 21 april 2014 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ze weer even gehyped werden na 1 goede wedstrijdRest was net zo bagger daar niet van
![]()
Mensen die hier even vertellen wat er moet gebeuren in de zomerstop, transfer hier, transfer daar, die en die kunnen er geen klote van.. Staan jullie toevallig elke dag op 't trainingsveld naast Frank? Ik ga er toch wel vanuit dat Frank zijn beste 11 op het veld zet![]()
Hij speelde 1 wedstrijd goed en een wedstrijd niet zo slecht als normaal dat kloptquote:Op maandag 21 april 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na 1 goede wedstrijd? Bojan speelde wel meer goede wedstrijden.![]()
De fouillering was al bizar streng bij P2. (al zal dat bij de jongens van 410 vast wel weer anders zijn)quote:Op maandag 21 april 2014 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, je hebt best gelijk. Maar, het verhaal is mij nog niet helemaal helder. GROTENDEELS ligt de schuld bij Ajaxfans, maar heeft de beveiliging/stewards ook geen aandeel hierin.
Voor Salzburg uit kreeg AJAX de laatste waarschuwing. Dezelfde wedstrijd steken ze alweer fakkeltjes af.En nu dit weer. Er begint zich nu wel echt een probleem te vormen.
Groot fan van User Wotte![]()
Frank moet eens normaal doen en Siggy niet op linksbuiten zettenquote:Op maandag 21 april 2014 12:32 schreef Vermecelli het volgende:
Mensen die hier even vertellen wat er moet gebeuren in de zomerstop, transfer hier, transfer daar, die en die kunnen er geen klote van.. Staan jullie toevallig elke dag op 't trainingsveld naast Frank? Ik ga er toch wel vanuit dat Frank zijn beste 11 op het veld zet![]()
![]()
Het enige wat ze nog kan stoppen is een uitverbod voor Ajaxfans.quote:Op maandag 21 april 2014 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De fouillering was al bizar streng bij P2. (al zal dat bij de jongens van 410 vast wel weer anders zijn)
Voor Salzburg uit kreeg AJAX de laatste waarschuwing. Dezelfde wedstrijd steken ze alweer fakkeltjes af.En nu dit weer. Het begint wel echt een probleem te vormen.
![]()
daar lag het gister niet aan hoorquote:Op maandag 21 april 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frank moet eens normaal doen en Siggy niet op linksbuiten zetten![]()
Wie dan? Een speler die 100% fit is, hé.quote:Op maandag 21 april 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frank moet eens normaal doen en Siggy niet op linksbuiten zetten![]()
Einde van het Frank tijdperk? Het zijn slechts geruchten maar het zal mij niks verbazen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Frank is equote:Op maandag 21 april 2014 12:32 schreef Vermecelli het volgende:
Mensen die hier even vertellen wat er moet gebeuren in de zomerstop, transfer hier, transfer daar, die en die kunnen er geen klote van.. Staan jullie toevallig elke dag op 't trainingsveld naast Frank? Ik ga er toch wel vanuit dat Frank zijn beste 11 op het veld zetKishna...quote:Op maandag 21 april 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie dan? Een speler die 100% fit is, hé.![]()
De dingen waarop ze het baseren vind ik lachwekkend. Amateurjournalistiek ten top.quote:Op maandag 21 april 2014 12:34 schreef StarGazer het volgende:
Einde van het Frank tijdperk? Het zijn slechts geruchten maar het zal mij niks verbazen.![]()
Ok, mogen weer het prullenbak inquote:Op maandag 21 april 2014 12:34 schreef StarGazer het volgende:
Einde van het Frank tijdperk? Het zijn slechts geruchten maar het zal mij niks verbazen.![]()
Kishna of van mijn part De Sa maar je gaat daar toch niet Siggy neer zettenquote:Op maandag 21 april 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie dan? Een speler die 100% fit is, hé.![]()
![]()
Laten we dan maar De Sa daar neerzetten die wekelijks een treurig niveau tentoonstelt. Nog treuriger dan Siggy.quote:Op maandag 21 april 2014 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kishna of van mijn part De Sa maar je gaat daar toch niet Siggy neer zetten![]()
16 punten achter!quote:Op maandag 21 april 2014 12:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
En wat kreeg je altijd een commentaar als je betoogde dat Ajax er geen reet van kan.
16!'Wish I was old and a little sentimental'
tja als je zelf vijfde staat en uitgeschakeld bent door roda jc kan je dat commentaar wel verwachtenquote:Op maandag 21 april 2014 12:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
En wat kreeg je altijd een commentaar als je betoogde dat Ajax er geen reet van kan.![]()
Wauw wat een onzinquote:Op maandag 21 april 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we dan maar De Sa daar neerzetten die wekelijks een treurig niveau tentoonstelt. Nog treuriger dan Siggy.Het is natuurlijk veel slimmer om een houten klaas op een positie neer te zetten waar je wendbaar moet zijn en een actie moet hebben
![]()
Ajax had gewoon veel terughoudender moeten zijn met alle toerikeningen die ze in het verleden hebben gedaan. Er zitten nu gewoon gasten van 16/17 die denken dat ''hun'' Ajax zijn. Dat selecte groepje van een man of 400/500 zeg maar. Maar Ajax is nog zoveel meer. Hun zijn maar een klein deel. Best belangrijk. Maar niet onmisbaar.quote:Op maandag 21 april 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige wat ze nog kan stoppen is een uitverbod voor Ajaxfans.Groot fan van User Wotte![]()
Daar moet je niet van uit gaan. Janssen stond half seizoen lang aan te klooien terwijl anita duidelijk beter was. Sulejmani boerrigter mochten ook altijd spelen. Af en toe kan je als buitenstaander juist het best een oordeel gevenquote:Op maandag 21 april 2014 12:32 schreef Vermecelli het volgende:
Mensen die hier even vertellen wat er moet gebeuren in de zomerstop, transfer hier, transfer daar, die en die kunnen er geen klote van.. Staan jullie toevallig elke dag op 't trainingsveld naast Frank? Ik ga er toch wel vanuit dat Frank zijn beste 11 op het veld zet"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Als je dat elftal bekijkt is het ook niet zo vreemd dat ze aankopen willen toch?quote:Op maandag 21 april 2014 12:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Man, het leken wel een stel PSV supporters hier. "Aankopen!!!! Aankopen!!!"![]()
De Sa op links lijkt me geen optiequote:Op maandag 21 april 2014 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wauw wat een onzinHet is natuurlijk veel slimmer om een houten klaas op een positie neer te zetten waar je wendbaar moet zijn en een actie moet hebben
![]()
De Sa lijkt mij helemaal geen optie.'Wish I was old and a little sentimental'
Deze beschrijving gaat ook op voor De Sa.quote:Op maandag 21 april 2014 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wauw wat een onzinHet is natuurlijk veel slimmer om een houten klaas op een positie neer te zetten waar je wendbaar moet zijn en een actie moet hebben
PSV kan er inderdaad geen klote van.quote:Op maandag 21 april 2014 12:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja als je zelf vijfde staat en uitgeschakeld bent door roda jc kan je dat commentaar wel verwachten![]()
Van PSV?quote:Op maandag 21 april 2014 12:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je dat elftal bekijkt is het ook niet zo vreemd dat ze aankopen willen toch?![]()
sulejmani mocht altijd spelenquote:Op maandag 21 april 2014 12:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Daar moet je niet van uit gaan. Janssen stond half seizoen lang aan te klooien terwijl anita duidelijk beter was. Sulejmani boerrigter mochten ook altijd spelen. Af en toe kan je als buitenstaander juist het best een oordeel geven
die heeft vrij veel gebankt in zijn laatste seizoen![]()
acties die stranden en voorzetten die niet aankomenquote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slechter dan Siggy kan hij het daar onmogelijk doen.
De Sa
Klasse of 3 ja.quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tyron het volgende:
die mokotjo is toch een klasse beter dan serero![]()
Siggy en De Sagvd wat een drama is dat als je hun erin moet zetten.
Ik miste overigens gewoon Veltman gisteren.![]()
Van Rhijn was gister ook echt waardeloos trouwens. Blij dat hij zijn oude vorm weer terug heeft.Groot fan van User Wotte![]()
Ze kunnen er allebei niet zoveel van. Spelers van kleine clubs met een leuke wedstrijd af en toe worden veels te veel opgehemeld.quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tyron het volgende:
die mokotjo is toch een klasse beter dan serero
Net zoals Lukoki bij cambuur opeens als een goede speler wordt gezien
Of die ritzmaier die er niets van kan.![]()
Tegen een tegenstander aan lopen en verbaasd zijn dat je er niet voorbij komt.quote:Op maandag 21 april 2014 12:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
acties die stranden en voorzetten die niet aankomen
De Sa
Siggy op linksbuiten![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: