SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij verdienen voorlopig nog even geen TT.quote:Op maandag 21 april 2014 12:10 schreef Vermecelli het volgende:
Weer zo'n TT, verzin dan nog iets leuks![]()
ach jij loopt de grootste tokkies goed te pratenquote:Op maandag 21 april 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik zie alweer dat het een grote tokkiebende was in dit topic gisteren. Hoe kan het ook anders.
hoe kan het ook andersGroot fan van User Wotte![]()
Ik praat het nergens goed, schele. Alleen het verhaal erom heen is ietwat overdreven.quote:Op maandag 21 april 2014 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach jij loopt de grootste tokkies goed te praten
hoe kan het ook anders![]()
Man, het leken wel een stel PSV supporters hier. "Aankopen!!!! Aankopen!!!"quote:Op maandag 21 april 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik zie alweer dat het een grote tokkiebende was in dit topic gisteren. Hoe kan het ook anders.![]()
![]()
Niet alleen die personen.quote:Op maandag 21 april 2014 12:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Man, het leken wel een stel PSV supporters hier. "Aankopen!!!! Aankopen!!!"![]()
Wat nou overdreven?quote:Op maandag 21 april 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik praat het nergens goed, schele. Alleen het verhaal erom heen is ietwat overdreven.
Die gasten flikken dit nou al voor de vierde keer dit seizoen. Je weet dat het niet mag dus dan moet je het gewoon niet doen. Zeker als je weet dat je club onder een vergrootglas staat bij de knvb en de uefa. Maar blijkbaar geven die gasten geen reet om de club. En dat doet mij nog het meeste pijn.Groot fan van User Wotte![]()
Hm, je hebt best gelijk. Maar, het verhaal is mij nog niet helemaal helder. GROTENDEELS ligt de schuld bij Ajaxfans, maar heeft de beveiliging/stewards ook geen aandeel hierin.quote:Op maandag 21 april 2014 12:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat nou overdreven?
Die gasten flikken dit nou al voor de vierde keer dit seizoen. Je weet dat het niet mag dus dan moet je het gewoon niet doen. Zeker als je weet dat je club onder een vergrootglas staat bij de knvb en de uefa. Maar blijkbaar geven die gasten geen reet om de club. En dat doet mij nog het meeste pijn.![]()
Dat grotendeels kan je wel volledig maken, als jij te hard rijdt ligt dat toch ook aan jou en niet aan het feit dat je niet aangehouden bentquote:Op maandag 21 april 2014 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, je hebt best gelijk. Maar, het verhaal is mij nog niet helemaal helder. GROTENDEELS ligt de schuld bij Ajaxfans, maar heeft de beveiliging/stewards ook geen aandeel hierin.![]()
Maar je bent er wel mee 'weggekomen'.quote:Op maandag 21 april 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat grotendeels kan je wel volledig maken, als jij te hard rijdt ligt dat toch ook aan jou en niet aan het feit dat je niet aangehouden bent![]()
Ik zou het eigenlijk wel terecht vinden als de spelers vandaag een straftraining krijgen, dit kan gewoon niet. Je draagt wel een Ajax-shirt![]()
Nee dat helptquote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel terecht vinden als de spelers vandaag een straftraining krijgen, dit kan gewoon niet. Je draagt wel een Ajax-shirt![]()
![]()
"straftraining"quote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Wat is het praktisch nut daarvan?quote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat valt Serero gignatisch door de mand dit jaar. Die gast speelt misschien 4 of 5 goede wedstrijden per jaar en de rest van de tijd loopt hij rond als een oude man, is hij niet aanspeelbaar en heeft hij geen enkele aanvallende actie in huis. Wat een drama dat een dergelijke speler Eriksen moet vervangen. Dat is ook de reden dat Ajax voor geen meter draait.![]()
Dat je het extra laat doordringen dat het echt waardeloos was, dat je echt heel wat meer je best moet doen. De spelers zullen het klote vinden, het gaat in hun kop zitten. Ze zullen het dan niet nog een keer laten gebeuren (zeker niet Heracles-uit en NEC-thuis)quote:Op maandag 21 april 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het praktisch nut daarvan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: