Inderdaad ridicuul.quote:Op maandag 21 april 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nee inderdaad. Belachelijk dat dit soort stickers niet op prijs worden gesteld in De Kuip.
Ik heb mijn portie gisteren wel gehad over de matige selectie van onsquote:Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter irriteer je je aan die ontzettend matige selectie die we hebben ipv een blije jeugdspeler
quote:Op maandag 21 april 2014 13:31 schreef Syntix het volgende:
Die #11 van Ajax B1constant die beker pakken terwijl je niet bij de top 5 beste spelers hoort
Die gaat het sowieso niet redden. Lijkt een beetje op Lukoki die tijdens het kampioenschap van vorig jaar (of 2 jaar geleden) constant de schaal pakte terwijl die fucking niks voorstelt in de selectie.
Dan was het een ander, maar dacht dat het degene was die de 1-1 maakte in de finale.quote:Op maandag 21 april 2014 13:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Dilrosun heeft heel die beker niet aangeraakt.
Dan moet het wel een fenomeen zijnquote:Boskamp: 'Dilrosun kan ballen'
Sam van Raalte, 1-11-2013 21:07, 7133 views, VI |
.
TALENTJE - Johan Boskamp ziet het zitten in Javairo Dilrosun van Ajax B1. Dat liet de voormalig profvoetballer vrijdagavond weten in de televisie-uitzending van Voetbal International.
Boskamp zag de jonge Ajacied aan de slag tijdens de oefeninterland Nederland onder 16-België onder 16 (2-1). 'Die kan wel ballen', zei Boskamp over de zestienjarige aanvaller. Dilrosun maakte in dat duel de winnende 2-1, nadat Kaj Sierhuis (eveneens Ajax) de score had geopend.
quote:Op maandag 21 april 2014 13:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan was het een ander, maar dacht dat het degene was die de 1-1 maakte in de finale.
El Idrissi is dat dan toch? j0rdiiii weet dit wel.quote:Op maandag 21 april 2014 13:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan was het een ander, maar dacht dat het degene was die de 1-1 maakte in de finale.
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van november 2013. En als Jan het zegt..
El Idrissi was dat.quote:Op maandag 21 april 2014 13:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dilrosun, Eiting en Sidoel spelen al het hele seizoen een team hoger ja.quote:Op maandag 21 april 2014 13:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij niet eens alleen voor dit toernooi erbij gehaald, staat op de teamfoto
Dat was idd degene die bij die beker stond.quote:Op maandag 21 april 2014 13:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
El Idrissi is dat dan toch? j0rdiiii weet dit wel.
In de grotemensenwereld is het allemaal moeilijker dan het lijkt.,quote:Op maandag 21 april 2014 13:46 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat soort goals maakte Bojan ook in de jeugd
Bojan had gisteren voor die 1-1 anders gewoon de bal naar Boilesen kunnen tikken. Zo moeilijk was dat niet.quote:Op maandag 21 april 2014 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de grotemensenwereld is het allemaal moeilijker dan het lijkt.,
Ik ben het allemaal weer vergeten mijn beste.quote:Op maandag 21 april 2014 13:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bojan had gisteren voor die 1-1 anders gewoon de bal naar Boilesen kunnen tikken. Zo moeilijk was dat niet.
Wacht maar tot je een keer de samenvatting ziet, dan schrik je je eigen helemaal de teringquote:Op maandag 21 april 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het allemaal weer vergeten mijn beste.
Ik heb het tot de 5-1 aangekeken. Het deed me teveel pijn en toen ging ik wat series kijken. Gelukkig is het 5-1 gebleven.quote:Op maandag 21 april 2014 13:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer de samenvatting ziet, dan schrik je je eigen helemaal de tering
Ongelofelijk dat die zak stront nog niet met een enkeltje op de trein terug richting Barcelona is gezet. Wat een waardeloze, egoïstische voetballer. Kan alleen maar individuele acties maken die vervolgens falen.quote:Op maandag 21 april 2014 13:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bojan had gisteren voor die 1-1 anders gewoon de bal naar Boilesen kunnen tikken. Zo moeilijk was dat niet.
Valt me tegen van je.quote:Op maandag 21 april 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het tot de 5-1 aangekeken. Het deed me teveel pijn en toen ging ik wat series kijken. Gelukkig is het 5-1 gebleven.
Arme Kenneth.
Heeft ook zijn goede wedstrijden gespeeld, maar daarna zakt hij steeds weer ver terug. Lijkt te denken dat hij de grote meneer in dit elftal is. Dan heb ik nieuws voor hemquote:Op maandag 21 april 2014 13:52 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat die zak stront nog niet met een enkeltje op de trein terug richting Barcelona is gezet. Wat een waardeloze, egoïstische voetballer. Kan alleen maar individuele acties maken die vervolgens falen.
quote:Op maandag 21 april 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het tot de 5-1 aangekeken. Het deed me teveel pijn en toen ging ik wat series kijken. Gelukkig is het 5-1 gebleven.
Arme Kenneth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |