Succes!quote:
Oh dat topic wat 'ie daarna in z'n sig had gezet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Uhh, te lui om te googlen en na te denken wat de TT was. Geloof ik had zijn ma zijn condooms weggepleurt, en waren wij, doormodderde het topic, een beetje getuige van de ontmaagding van deze 15-jarige fokker.
Alleen het uiteindelijke eindverhaal kwam pas 4 topics later. In een reeks die hij zelf niet meer eens in handen had. Dat was wel zonde.
Kan best. Weet ik al niet meer johquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh dat topic wat 'ie daarna in z'n sig had gezet?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:46 schreef Gridlok het volgende:
Vanavond eerste bericht;" Allehn maar preutse wievuh ;S;ss "
Hehe.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:46 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:46 schreef Gridlok het volgende:
Zijn er eigenlijk nog kroegen waar ze dit soort muziek draaien?quote:
Zijn er nog wel, alleen wat ondervertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog kroegen waar ze dit soort muziek draaien?
Catering van Bejaardenhuis 't Notredammeke.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hier hebben we een kleine kroeg wat het nog draait, draait ook dingen als Cash, maar wat Frank al zegt: Ondervertegenwoordigd. Zonde wel ook.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een semi stille kroeg waar ze zulke of andere normale leuke muziek draaien waar wat sfeer vanuit gaat. Niet die balle tenten waar je elkaar niet kunt verstaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn er nog wel, alleen wat ondervertegenwoordigd.
De gemiddelde "rock" kroeg draait ook enkel Radio Veronica, nooit eens iets interessants, zo jammerquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier hebben we een kleine kroeg wat het nog draait, draait ook dingen als Cash, maar wat Frank al zegt: Ondervertegenwoordigd. Zonde wel ook.
Mooi.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze topper had je gisteren nog gemist geloof ik.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:53 schreef Zaktabak het volgende:
Maar inderdaad. Dit soort muziek mag wel in een hipper daglicht worden gezet.![]()
Te mooi om verborgen te blijven..
Oh dat idee heb ik niet, maar ik ga ook niet zoveel meer naar de kroeg. De kroeg waar dit nog gedraait wordt hier was vroeger een punktent, maar ook de eigenaar wordt ouderquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De gemiddelde "rock" kroeg draait ook enkel Radio Veronica, nooit eens iets interessants, zo jammer.
Derksen heeft ook goede muziek erbij zitten inderdaad.quote:
Hallo.quote:
Volume 2 was rauwer, gewelddadiger en duisterder en daardoor eigenlijk ook beter. Fantastisch bruut einde ook. Hallo trouwens.quote:
Lekker veel vrouwelijk naakt?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volume 2 was rauwer, gewelddadiger en duisterder en daardoor eigenlijk ook beter. Fantastisch bruut einde ook. Hallo trouwens.
Ultieme jankplaat wanneer je partner vreemd is gegaan en de relatie overquote:
Ja wij hebben ook wel zo'n kroeg, maar dat is zo'n klein hok, iedereen moet staan en staan doe ik niet graag. Bovendien moet je over het podium heen om te pissen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:55 schreef LompeHork het volgende:
Oh dat idee heb ik niet, maar ik ga ook niet zoveel meer naar de kroeg. De kroeg waar dit nog gedraait wordt hier was vroeger een punktent, maar ook de eigenaar wordt ouder(draaien wel van alles overigens).
Hier zit nog wel een "rock" kroeg welke inderdaad de Veronica-hitjes draait, maar die doen ook vaak genoeg ander spul tussendoor
Ja boh daarom draai ik 'em ook ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ultieme jankplaat wanneer je partner vreemd is gegaan en de relatie over*
*niet mijzelf overkomen btw
He stom.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voornamelijk piemels eigenlijk.
quote:
Over "Veronica-hitjes" gesproken, hoorde laatst deze ouwe classicquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat idee heb ik niet, maar ik ga ook niet zoveel meer naar de kroeg. De kroeg waar dit nog gedraait wordt hier was vroeger een punktent, maar ook de eigenaar wordt ouder(draaien wel van alles overigens).
Hier zit nog wel een "rock" kroeg welke inderdaad de Veronica-hitjes draait, maar die doen ook vaak genoeg ander spul tussendoor
Wij wonen in dezelfde stad?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja wij hebben ook wel zo'n kroeg, maar dat is zo'n klein hok, iedereen moet staan en staan doe ik niet graag. Bovendien moet je over het podium heen om te pissen.
Haha ultiemquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Over "Veronica-hitjes" gesproken, hoorde laatst deze ouwe classic
Die blijft ook mooiquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit blijft toch ook wel briljant.
Geen ideequote:Op zaterdag 19 april 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij wonen in dezelfde stad?
Zelfde hier ja, maar wel de beste kroeg om rustig een beetje te ouwehoeren. Beter dan schreeuwen over het volume heen in mijn ogen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die blijft ook mooi.
Ik vind zijn cover van One ook prachtig.
Godverdomme dit meen je nietquote:Op zondag 20 april 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee. Zegt de naam Nico je wat?
quote:Op zondag 20 april 2014 00:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]ja heerlijk!
[..]
Godverdomme dit meen je nietSwaf man, heb er nog gewerkt als 16-jarige kornuit!
Ga meeten.quote:
Nee, nog niet, zet nog even wat harderquote:Op zondag 20 april 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoor je ergens Bonnie Prince Billy op volume standje 20?
Nee ik verdenk m'n buurman al een tijdje op Fok! te zitten, maar dat ben jij dus niet.quote:Op zondag 20 april 2014 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, nog niet, zet nog even wat harderRoep even als je Cash nu ergens hard op hoort staan
Alles komt bij elkaar, ik zie dat altijd graag gebeuren.quote:Op zondag 20 april 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ontwikkeling hier.
Denk ook wel dat Hork en Voerder elkaar zouden mogen.
Hehe, nee zeker niet, dan had je het geweten. Ik weet wel dat het zusje van mijn buurman een FOK!ster is, ook per toevalquote:Op zondag 20 april 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee ik verdenk m'n buurman al een tijdje op Fok! te zitten, maar dat ben jij dus niet.
Hij mag volgende week zaterdag wel komen BBQ'en, Mono en nog een zooi komen ook deze kant opquote:Op zondag 20 april 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ontwikkeling hier.
Denk ook wel dat Hork en Voerder elkaar zouden mogen.
Moet je je niet vol laten lopen onder het toeziend oog van een massa moordenaar dan?quote:Op zondag 20 april 2014 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij mag volgende week zaterdag wel komen BBQ'en, Mono en nog een zooi komen ook deze kant op
Hehe, je krijgt die hele zooi weer over de vloer. Leuk wel jullie daar in ONZ.quote:Op zondag 20 april 2014 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij mag volgende week zaterdag wel komen BBQ'en, Mono en nog een zooi komen ook deze kant op
Altijd leuk inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles komt bij elkaar, ik zie dat altijd graag gebeuren.
Bahquote:Op zondag 20 april 2014 00:07 schreef Zaktabak het volgende:
What a wicked thing to say you never felt this way. What a wicked thing to do to make me dream of you..
And I want to fall in love.. With you
Dat doen we in m'n achtertuinquote:Op zondag 20 april 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je je niet vol laten lopen onder het toeziend oog van een massa moordenaar dan?
Nummer maakt me ook gelijk sipquote:
Volgend jaar gewoon KLB erbij, opgelost.quote:Op zondag 20 april 2014 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hehe, je krijgt die hele zooi weer over de vloer. Leuk wel jullie daar in ONZ.
Dat jaar dat ze een stel ambulance broeders met kinderkopjes bekogelde was het laatste jaar dat ik daar kwam eigenlijk. Voorheen ging ik wel naar Amsterdam, maar dat is op den duur ook niet meer zo leuk.quote:Op zondag 20 april 2014 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat doen we in m'n achtertuin
Rode Steen is me de laatste jaren een tikkie te druk, vorige jaren wel voor Swaf gestaan maar dit jaar even niet.
Ik word oud, ik word een tokkie die in de voortuin een vuurtje gaat stoken in een boodschappenkar en daar onder het genot van sjag een blik bier gaat nuttigen
Dat was twee jaar terug ofzo toch?quote:Op zondag 20 april 2014 00:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat jaar dat ze een stel ambulance broeders met kinderkopjes bekogelde was het laatste jaar dat ik daar kwam eigenlijk. Voorheen ging ik wel naar Amsterdam, maar dat is op den duur ook niet meer zo leuk.
quote:Op zondag 20 april 2014 00:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nummer maakt me ook gelijk sip![]()
Daarom ook een best mooi nummer omdat het wel huilt, maar stil. Het jankt niet, het huilt.
Volgende week weerquote:Op zondag 20 april 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was twee jaar terug ofzo toch?
Amsterdam is altijd wel oké, ik ging voorgaande jaren ook nog wel eens op Koninginnenach' naar Den Haag, was ook tof.
Ik denk wel langer, jaar of 4 of zo, niet best in ieder geval.quote:Op zondag 20 april 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was twee jaar terug ofzo toch?
Amsterdam is altijd wel oké, ik ging voorgaande jaren ook nog wel eens op Koninginnenach' naar Den Haag, was ook tof.
buiten is koud en viesquote:
Veel kijk plezier, hij is wel redelijk intens vind ik, maarja, wat wil je met Von Trier. Altijd lukt het hem weer, een totaal ongeloofwaardig verhaal knetter realistisch neer zetten.quote:
Gezellig kinderkopjes gooienquote:
Oh ik ook niet hoor, na m'n 25e ben ik ingekakt, alleen een festivalletje her en der is inderdaad prima. Kan je ook gewoon rustig(er) kijken dan in een gigantische mensenmassa zonder ruimte.quote:Op zondag 20 april 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk wel langer, jaar of 4 of zo, niet best in ieder geval.
Ik ben niet zo'n feestbeest meer, lokale festivaltjes kunnen me nog wel bekoren en iedere jaar naar Lichtevoorde, de rest houdt het wel wat op.
Dank!quote:Op zondag 20 april 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Veel kijk plezier, hij is wel redelijk intens vind ik, maarja, wat wil je met Von Trier. Altijd lukt het hem weer, een totaal ongeloofwaardig verhaal knetter realistisch neer zetten.
Daarom, beetje relaxen op het dijkje van de schaatsbaan op On(w)ijs!quote:Op zondag 20 april 2014 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Oh ik ook niet hoor, na m'n 25e ben ik ingekakt, alleen een festivalletje her en der is inderdaad prima. Kan je ook gewoon rustig(er) kijken dan in een gigantische mensenmassa zonder ruimte.
Maar wel veilig...quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom, beetje relaxen op het dijkje van de schaatsbaan op On(w)ijs!
Ik krijg oorlog als ik hier een slotje op gooiquote:Op zondag 20 april 2014 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon KLB erbij, opgelost.
Slotje. Lijkt me een prima plan.
quote:Op zondag 20 april 2014 00:16 schreef Zaktabak het volgende:
Ben nu ook gewoon liedjes aan het uitzoeken voor mijn eigen begrafenis![]()
![]()
Kutmood vanavond.
Het Luifeltje kan mijn goedkeuring wel wegdragen. Die van der Valk flat is wel echt mega massaal trouwens. En: VOC themaquote:Op zondag 20 april 2014 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]genieten.
Overigens mogen ze best even opschieten met de rest van die zooi daar (bios, van der Valk en meer van zuks dus). Wordt volgens mij best fijn om een avondje door te brengen. Nu nog een echt restaurant daar en we zijn klaar.
![]()
Kutmood vanavond.
Dan heb ik wel een goede filmtip voor je.quote:Op zondag 20 april 2014 00:16 schreef Zaktabak het volgende:
![]()
Kutmood vanavond.
Franse filmsquote:Op zondag 20 april 2014 00:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een goede filmtip voor je.
Seul contre tous (1998) - IMDb
quote:Op zondag 20 april 2014 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik krijg oorlog als ik hier een slotje op gooi.
Luifeltje is wel aardig ja! VOC thema? Niet eens opgemerkt, niet dat ik iets tegen de VOC heb overigens, als ze wat logo's her en der planten ben ik een tevreden manquote:Op zondag 20 april 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het Luifeltje kan mijn goedkeuring wel wegdragen. Die van der Valk flat is wel echt mega massaal trouwens. En: VOC thema_!
![]()
Kutmood vanavond.
Ik las laatst in de krant dat het hele hotel VOC thema heeft. Maar kom op nou, VOC, hebben ze allemaal, incl die politieke partijen, niet goed opgelet bij geschiedenis?quote:Op zondag 20 april 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Luifeltje is wel aardig ja! VOC thema? Niet eens opgemerkt, niet dat ik iets tegen de VOC heb overigens, als ze wat logo's her en der planten ben ik een tevreden man
Iddquote:
Later morquote:
Tja daar sla je de spijker op zijn kopquote:Op zondag 20 april 2014 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met een paar oude mannen over muziek praten of chimi's hosselen in da club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |