Veel kijk plezier, hij is wel redelijk intens vind ik, maarja, wat wil je met Von Trier. Altijd lukt het hem weer, een totaal ongeloofwaardig verhaal knetter realistisch neer zetten.quote:
Gezellig kinderkopjes gooienquote:
Oh ik ook niet hoor, na m'n 25e ben ik ingekakt, alleen een festivalletje her en der is inderdaad prima. Kan je ook gewoon rustig(er) kijken dan in een gigantische mensenmassa zonder ruimte.quote:Op zondag 20 april 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk wel langer, jaar of 4 of zo, niet best in ieder geval.
Ik ben niet zo'n feestbeest meer, lokale festivaltjes kunnen me nog wel bekoren en iedere jaar naar Lichtevoorde, de rest houdt het wel wat op.
Dank!quote:Op zondag 20 april 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Veel kijk plezier, hij is wel redelijk intens vind ik, maarja, wat wil je met Von Trier. Altijd lukt het hem weer, een totaal ongeloofwaardig verhaal knetter realistisch neer zetten.
Daarom, beetje relaxen op het dijkje van de schaatsbaan op On(w)ijs!quote:Op zondag 20 april 2014 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Oh ik ook niet hoor, na m'n 25e ben ik ingekakt, alleen een festivalletje her en der is inderdaad prima. Kan je ook gewoon rustig(er) kijken dan in een gigantische mensenmassa zonder ruimte.
Maar wel veilig...quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom, beetje relaxen op het dijkje van de schaatsbaan op On(w)ijs!
Ik krijg oorlog als ik hier een slotje op gooiquote:Op zondag 20 april 2014 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon KLB erbij, opgelost.
Slotje. Lijkt me een prima plan.
quote:Op zondag 20 april 2014 00:16 schreef Zaktabak het volgende:
Ben nu ook gewoon liedjes aan het uitzoeken voor mijn eigen begrafenis![]()
![]()
Kutmood vanavond.
Het Luifeltje kan mijn goedkeuring wel wegdragen. Die van der Valk flat is wel echt mega massaal trouwens. En: VOC themaquote:Op zondag 20 april 2014 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]genieten.
Overigens mogen ze best even opschieten met de rest van die zooi daar (bios, van der Valk en meer van zuks dus). Wordt volgens mij best fijn om een avondje door te brengen. Nu nog een echt restaurant daar en we zijn klaar.
![]()
Kutmood vanavond.
Dan heb ik wel een goede filmtip voor je.quote:Op zondag 20 april 2014 00:16 schreef Zaktabak het volgende:
![]()
Kutmood vanavond.
Franse filmsquote:Op zondag 20 april 2014 00:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een goede filmtip voor je.
Seul contre tous (1998) - IMDb
quote:Op zondag 20 april 2014 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik krijg oorlog als ik hier een slotje op gooi.
Luifeltje is wel aardig ja! VOC thema? Niet eens opgemerkt, niet dat ik iets tegen de VOC heb overigens, als ze wat logo's her en der planten ben ik een tevreden manquote:Op zondag 20 april 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het Luifeltje kan mijn goedkeuring wel wegdragen. Die van der Valk flat is wel echt mega massaal trouwens. En: VOC thema_!
![]()
Kutmood vanavond.
Ik las laatst in de krant dat het hele hotel VOC thema heeft. Maar kom op nou, VOC, hebben ze allemaal, incl die politieke partijen, niet goed opgelet bij geschiedenis?quote:Op zondag 20 april 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Luifeltje is wel aardig ja! VOC thema? Niet eens opgemerkt, niet dat ik iets tegen de VOC heb overigens, als ze wat logo's her en der planten ben ik een tevreden man
Iddquote:
Later morquote:
Tja daar sla je de spijker op zijn kopquote:Op zondag 20 april 2014 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met een paar oude mannen over muziek praten of chimi's hosselen in da club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |