Nee, nog niet, zet nog even wat harderquote:Op zondag 20 april 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoor je ergens Bonnie Prince Billy op volume standje 20?
Nee ik verdenk m'n buurman al een tijdje op Fok! te zitten, maar dat ben jij dus niet.quote:Op zondag 20 april 2014 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, nog niet, zet nog even wat harderRoep even als je Cash nu ergens hard op hoort staan
Alles komt bij elkaar, ik zie dat altijd graag gebeuren.quote:Op zondag 20 april 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ontwikkeling hier.
Denk ook wel dat Hork en Voerder elkaar zouden mogen.
Hehe, nee zeker niet, dan had je het geweten. Ik weet wel dat het zusje van mijn buurman een FOK!ster is, ook per toevalquote:Op zondag 20 april 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee ik verdenk m'n buurman al een tijdje op Fok! te zitten, maar dat ben jij dus niet.
Hij mag volgende week zaterdag wel komen BBQ'en, Mono en nog een zooi komen ook deze kant opquote:Op zondag 20 april 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ontwikkeling hier.
Denk ook wel dat Hork en Voerder elkaar zouden mogen.
Moet je je niet vol laten lopen onder het toeziend oog van een massa moordenaar dan?quote:Op zondag 20 april 2014 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij mag volgende week zaterdag wel komen BBQ'en, Mono en nog een zooi komen ook deze kant op
Hehe, je krijgt die hele zooi weer over de vloer. Leuk wel jullie daar in ONZ.quote:Op zondag 20 april 2014 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij mag volgende week zaterdag wel komen BBQ'en, Mono en nog een zooi komen ook deze kant op
Altijd leuk inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles komt bij elkaar, ik zie dat altijd graag gebeuren.
Bahquote:Op zondag 20 april 2014 00:07 schreef Zaktabak het volgende:
What a wicked thing to say you never felt this way. What a wicked thing to do to make me dream of you..
And I want to fall in love.. With you
Dat doen we in m'n achtertuinquote:Op zondag 20 april 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je je niet vol laten lopen onder het toeziend oog van een massa moordenaar dan?
Nummer maakt me ook gelijk sipquote:
Volgend jaar gewoon KLB erbij, opgelost.quote:Op zondag 20 april 2014 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hehe, je krijgt die hele zooi weer over de vloer. Leuk wel jullie daar in ONZ.
Dat jaar dat ze een stel ambulance broeders met kinderkopjes bekogelde was het laatste jaar dat ik daar kwam eigenlijk. Voorheen ging ik wel naar Amsterdam, maar dat is op den duur ook niet meer zo leuk.quote:Op zondag 20 april 2014 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat doen we in m'n achtertuin
Rode Steen is me de laatste jaren een tikkie te druk, vorige jaren wel voor Swaf gestaan maar dit jaar even niet.
Ik word oud, ik word een tokkie die in de voortuin een vuurtje gaat stoken in een boodschappenkar en daar onder het genot van sjag een blik bier gaat nuttigen
Dat was twee jaar terug ofzo toch?quote:Op zondag 20 april 2014 00:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat jaar dat ze een stel ambulance broeders met kinderkopjes bekogelde was het laatste jaar dat ik daar kwam eigenlijk. Voorheen ging ik wel naar Amsterdam, maar dat is op den duur ook niet meer zo leuk.
quote:Op zondag 20 april 2014 00:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nummer maakt me ook gelijk sip![]()
Daarom ook een best mooi nummer omdat het wel huilt, maar stil. Het jankt niet, het huilt.
Volgende week weerquote:Op zondag 20 april 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was twee jaar terug ofzo toch?
Amsterdam is altijd wel oké, ik ging voorgaande jaren ook nog wel eens op Koninginnenach' naar Den Haag, was ook tof.
Ik denk wel langer, jaar of 4 of zo, niet best in ieder geval.quote:Op zondag 20 april 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was twee jaar terug ofzo toch?
Amsterdam is altijd wel oké, ik ging voorgaande jaren ook nog wel eens op Koninginnenach' naar Den Haag, was ook tof.
buiten is koud en viesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |