Mooi.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze topper had je gisteren nog gemist geloof ik.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:53 schreef Zaktabak het volgende:
Maar inderdaad. Dit soort muziek mag wel in een hipper daglicht worden gezet.![]()
Te mooi om verborgen te blijven..
Oh dat idee heb ik niet, maar ik ga ook niet zoveel meer naar de kroeg. De kroeg waar dit nog gedraait wordt hier was vroeger een punktent, maar ook de eigenaar wordt ouderquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De gemiddelde "rock" kroeg draait ook enkel Radio Veronica, nooit eens iets interessants, zo jammer.
Derksen heeft ook goede muziek erbij zitten inderdaad.quote:
Hallo.quote:
Volume 2 was rauwer, gewelddadiger en duisterder en daardoor eigenlijk ook beter. Fantastisch bruut einde ook. Hallo trouwens.quote:
Lekker veel vrouwelijk naakt?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volume 2 was rauwer, gewelddadiger en duisterder en daardoor eigenlijk ook beter. Fantastisch bruut einde ook. Hallo trouwens.
Ultieme jankplaat wanneer je partner vreemd is gegaan en de relatie overquote:
Ja wij hebben ook wel zo'n kroeg, maar dat is zo'n klein hok, iedereen moet staan en staan doe ik niet graag. Bovendien moet je over het podium heen om te pissen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:55 schreef LompeHork het volgende:
Oh dat idee heb ik niet, maar ik ga ook niet zoveel meer naar de kroeg. De kroeg waar dit nog gedraait wordt hier was vroeger een punktent, maar ook de eigenaar wordt ouder(draaien wel van alles overigens).
Hier zit nog wel een "rock" kroeg welke inderdaad de Veronica-hitjes draait, maar die doen ook vaak genoeg ander spul tussendoor
Ja boh daarom draai ik 'em ook ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ultieme jankplaat wanneer je partner vreemd is gegaan en de relatie over*
*niet mijzelf overkomen btw
He stom.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voornamelijk piemels eigenlijk.
quote:
Over "Veronica-hitjes" gesproken, hoorde laatst deze ouwe classicquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat idee heb ik niet, maar ik ga ook niet zoveel meer naar de kroeg. De kroeg waar dit nog gedraait wordt hier was vroeger een punktent, maar ook de eigenaar wordt ouder(draaien wel van alles overigens).
Hier zit nog wel een "rock" kroeg welke inderdaad de Veronica-hitjes draait, maar die doen ook vaak genoeg ander spul tussendoor
Wij wonen in dezelfde stad?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja wij hebben ook wel zo'n kroeg, maar dat is zo'n klein hok, iedereen moet staan en staan doe ik niet graag. Bovendien moet je over het podium heen om te pissen.
Haha ultiemquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Over "Veronica-hitjes" gesproken, hoorde laatst deze ouwe classic
Die blijft ook mooiquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit blijft toch ook wel briljant.
Geen ideequote:Op zaterdag 19 april 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij wonen in dezelfde stad?
Zelfde hier ja, maar wel de beste kroeg om rustig een beetje te ouwehoeren. Beter dan schreeuwen over het volume heen in mijn ogen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die blijft ook mooi.
Ik vind zijn cover van One ook prachtig.
Godverdomme dit meen je nietquote:Op zondag 20 april 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee. Zegt de naam Nico je wat?
quote:Op zondag 20 april 2014 00:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]ja heerlijk!
[..]
Godverdomme dit meen je nietSwaf man, heb er nog gewerkt als 16-jarige kornuit!
Ga meeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |