Nee ik ga zo stadje richting de damessssquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
blijven jullie fokken vanavond?
Nog half uurtje ofzo, dan stadjequote:Op zaterdag 19 april 2014 23:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
blijven jullie fokken vanavond?
Ik moet stilletjes nog steeds een beetje lachen om je Ikea bezoek.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:29 schreef Zaktabak het volgende:
Goedenavond lui!
[ afbeelding ]
Nog wah te beleven hier ofwa?
Laatste stootje is van mij.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ik ga zo stadje richting de damessss
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, ik kijk dat wel eens. Maar het was echt een verschil, douane in Nederland en douane in Canada. Die kerel daar moest zelfs lachen om de 4 sloffen 3/4 en sprak uit te hopen dat ik een verstokte roker was en niet een mislukte smokkelaar.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ik ga zo stadje richting de damessss
Gaan jullie er samen op uit?quote:
Neger alsjeblieftquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moet stilletjes nog steeds een beetje lachen om je Ikea bezoek.
Denk niet dat Mortaxx mij durft te zien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie er samen op uit?
Ik denk dat jullie samen in menig club de dames voor jullie kunnen winnen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk niet dat Mortaxx mij durft te zien.
Ik had een werkvisum en alles netjes geregeld. Voor mij in de rij stonden een stel zwarte heren, die wilden graag dat ik voor ging maar dat mocht niet. Ze maakte een beetje bombarie en werden vervolgens door gemaskerde douaniers meegenomen. Zulke dingen moet je gewoon goed geregeld hebben, een maatje van me heeft eens 6 uur vastgezeten in Amerika omdat 'ie op toeristenvisum binnen wou komen terwijl 'ie een overall en laarzen in z'n koffer hadquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Ik heb zelf weinig ervaring met duanies maar moet soms lachen om die figuren die op knullige wijze dan zo'n land binnen willen komen op een toeristenvisum.
Van mij hoeft dan ook niet neequote:Op zaterdag 19 april 2014 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
A la Hans Teeuwen
Deze is voor Frank, deze is voor eend, deze is voor voederbietel etc
Chicks oppikken in clubs is zooo 2007, ik hossel tegenwoordig in de lokale bibliotheek.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie samen in menig club de dames voor jullie kunnen winnen.
Je kan toch zelf wel je condoom om doen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Mortaxx kom mij wingmannen straks dan.
Om je even goed in te lezen hoe het nou echt werkt?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Chicks oppikken in clubs is zooo 2007, ik hossel tegenwoordig in de lokale bibliotheek.
Nee lukt wel. Vingertje in mijn kont mag wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Moet hij je condoom komen om doen?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Moet hij je condoom komen om doen?
Hard hardquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Om je even goed in te lezen hoe het nou echt werkt?
Hehe, ja meteen in club meeten vind ik beetje awkward.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk niet dat Mortaxx mij durft te zien.
Geylquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee lukt wel. Vingertje in mijn kont mag wel.
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Chicks oppikken in clubs is zooo 2007, ik hossel tegenwoordig in de lokale bibliotheek.
Na een paar keer is je zaad op die brillenglazen niet zo leuk meer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha. Sociale apaat ben je toch ook hequote:Op zaterdag 19 april 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe, ja meteen in club meeten vind ik beetje awkward.
Kan toch ook niet m'n wing zeggen van ja we gaan danzig iemand van het internet ontmoeten
Wingman?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]Werkt die shit eigenlijk een beetje?
Bedoel je hiermee jezelf?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien kunnen jullie opa ook meenemen.
Dan wordt het eerder Millers, maar als het niks is op grote markt zal ik het overwegenquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha. Sociale apaat ben je toch ook heGa gewoon Danzig, of stel het voor en zeg niks over een meet. Doe ik ook niet. Gek zeg.
Ach ja wie hou ik ook voor de gek, m'n hand had negatieve soa uitslag en is bovendien steriel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wingman?
Ja man, bitch wil niet meer zonder!
Gilfjes hunten, rijk, stervend, gold digga 2k14quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Om je even goed in te lezen hoe het nou echt werkt?
Door dat topic heb ik wekenlang ads hiervan gehad.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wingman?
Ja man, bitch wil niet meer zonder!
Hard hardquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee jezelf?
[..]
Dan wordt het eerder Millers, maar als het niks is op grote markt zal ik het overwegen
Ik bedoelde natuurlijk Bakkebaard. Ik ben zelf een jonge god, die een bijzonder afgetraind lichaam heeft.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk Bakkebaard. Ik ben zelf een jonge god, die een bijzonder afgetraind lichaam heeft.
Niet zo als tijgertje, maar hij zou desondanks jaloers ervan worden.
Frankgodquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk Bakkebaard. Ik ben zelf een jonge god, die een bijzonder afgetraind lichaam heeft.
Niet zo als tijgertje, maar hij zou desondanks jaloers ervan worden.
Herkenbaar als de netenquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Door dat topic heb ik wekenlang ads hiervan gehad.
Link?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:41 schreef Zaktabak het volgende:
BredeBroeder had zijn topic trouwens aardig om zeep geholpen. Pakte in de rest van de reeks () niet goed door met bewijsmateriaal en eindverhaal.
Dat is toch bakkebaard?quote:
"Rwina" zetten in Rotterdamquote:
Uhh, te lui om te googlen en na te denken wat de TT was. Geloof ik had zijn ma zijn condooms weggepleurt, en waren wij, doormiddels het topic, een beetje getuige van de ontmaagding van deze 15-jarige fokker.quote:
Laterrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |