Die heeft een vriend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb haar daarom ook aan Rodawa geschonken Frank. Dat is een goede jongen en aantal jaar jonger dan mij. Heb nu mijn zinnen op vera166 gezet
Je moet nooit verkijken op de lichaamslengte, gridlok.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1.50 maar, niet moeilijk om te handlen tog?
Eigenlijk ben je te goed voor deze wereld mortaxx.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb haar daarom ook aan Rodawa geschonken Frank. Dat is een goede jongen en aantal jaar jonger dan mij. Heb nu mijn zinnen op vera166 gezet
Chloro is die je opzoekt als je vernederd wilt worden, zo om de maand.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Main bitch, baby momma, mistress, side bitches jeweettogrid
Nou, 1.50'ish Vs 1.84, moet wel lukken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet nooit verkijken op de lichaamslengte, gridlok.
Wijze woorden, oprotte met die random troela's.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Robo en mortaxx lijkt me overigens meer wat dan mortaxx en vera.
Verkapte doodsverwensingquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk ben je te goed voor deze wereld mortaxx.
Limburg is zo ver wegquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Robo en mortaxx lijkt me overigens meer wat dan mortaxx en vera.
Kut trekt harder dan 10 paarden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing
[..]
Limburg is zo ver weg
Fijne vrouwtjes wel daar in Canada, sowieso moker vriendelijk volk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Och, afstanden zijn maar een getal. Mevr. D is een Canadese.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Eigenlijk is ze meer Nederlands hoor, want die woont langer hier dan ze ooit in Canada heeft gewoond. Mijn moeder is overigens Australisch, dus het is hier lekker divers.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Fijne vrouwtjes wel daar in Canada, sowieso moker vriendelijk volk.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Blame Canada, blame Canada, blama CanadaaaaaaaIk zat net even met m'n arm in de pudding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Wil jij eigenlijk kinderen Frank?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze meer Nederlands hoor, want die woont langer hier dan ze ooit in Canada heeft gewoond. Mijn moeder is overigens Australisch, dus het is hier lekker divers.
Australië ben ik nog nooit geweest. Maar ik vond alle Canadese die ik ontmoet heb erg vriendelijk, tot de douaniers aan toe. Zijn allemaal wat minder gehaast en super gastvrij.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk is ze meer Nederlands hoor, want die woont langer hier dan ze ooit in Canada heeft gewoond. Mijn moeder is overigens Australisch, dus het is hier lekker divers.
Nee, ik moet er echt niet aan denken. Nog buiten het feit dat ik absoluut niet zou weten waar ik moest beginnen met opvoeden, krijg ik angstzweet van het idee dat als ik geen goede vader zou zijn het kind daar de rest van zijn leven last van kan krijgen. Wat mij betreft eindigen de genen van mijn familie bij mij.quote:
Je hebt er tegenwoordig op de zaterdag een programma over de Canadese douaniers op de televisie, Border Security of zoiets.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Australië ben ik nog nooit geweest. Maar ik vond alle Canadese die ik ontmoet heb erg vriendelijk, tot de douaniers aan toe. Zijn allemaal wat minder gehaast en super gastvrij.
quote:
blijven jullie fokken vanavond?quote:
Ja, ik kijk dat wel eens. Maar het was echt een verschil, douane in Nederland en douane in Canada. Die kerel daar moest zelfs lachen om de 4 sloffen 3/4 en sprak uit te hopen dat ik een verstokte roker was en niet een mislukte smokkelaarquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je hebt er tegenwoordig op de zaterdag een programma over de Canadese douaniers op de televisie, Border Security of zoiets.
Zo lang ik wijn heb.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
blijven jullie fokken vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |