iscool linkseindirectequote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier een dagje er op uit dus afsluiten maar, nog veel plezier
en PassThatShit, mocht je nog wat killer-tips willen hebben, we PM'en he Bro!!
Ik zou het bijna gewoon doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
De N-Koreaanse marathon dan, niet de Strongman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu lekker kwark met appel, kiwi en een klein scheutje KC.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Voor een loting durf ik me wel in te schrijvenquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:03 schreef Zwabberhark het volgende:
D'n YUR heeft het dus echt zwaar gehad in het mooie Rotterdam, dat hij zichzelf pas 6 (zés!) dagen na de finish inschrijft voor een volgende voorjaarsmarathon.
Maar stel nou dat een najaarsmarathon je beter ligt… Wil je dat niet ook een keer proberen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor een loting durf ik me wel in te schrijven
We gaan in september naar Loch Nessquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar stel nou dat een najaarsmarathon je beter ligt… Wil je dat niet ook een keer proberen?
Malpi is goedgekeurdquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:26 schreef Nirak het volgende:
Mijn ontbijtservisce / wekservice is net pas wakker, ik hou van de biologische klok van mijn zoon
Het is daar hartstikke leuk![]()
Maar ik hen daar eigenlijk nog nooit gelopen.... Alleen nog maar op zoek geweest naar illegaal gebouwde feest hutten Enzo, om ze af te breken uiteraard
De heide staat natuurlijk nog lang niet in bloei, maar dat mag de pret niet drukken, veel plezier!
Oh ja!quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:50 schreef mosselmossel het volgende:
Potver, dat was een lekker relaxed loopje vandaag. Om het Engelenmeer heen, langs de Maasdijk. En mijn hartslag bleef heeeeeerlijk laag. Eigenlijk continu onder de 150, paar keer erboven. Even na de helft nog even een kort praatje gemaakt met twee clubgenoten die ik plots tegenkwam ('Ook om de weg voor de zekerheid te vragen, want ik was daar voor het eerst).
Eenmaal thuis stond er 18km op de teller.Weet je nog dat gesprek dat wij hadden voor die ene training bij OSS Volo? Toen zei je iets als in "Je kan makkelijk met ons mee, je bent een stuk sneller dan ik". Tegenwoordig liggen we angstig dicht bij elkaar man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu lekker kwark met appel, kiwi en een klein scheutje KC.![]()
Je loopt nu 18km op 6:48 gemiddeld. Dat is ook een beetje mijn LDL tempo. Je loopt je D3 intervallen rond de 5' min/km, dat is ook precies mijn D3 tempo :p
De achtertuin van mijn werkgeverquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:05 schreef streamnl het volgende:
@Swets
je zei dat ik vrij gemakkelijk de Asselronde liep en dat klopt ook wel. Maar toen ik net naar huis reed bedacht ik me dat vandaag ook heel erg relax ging. De Asselronde liep ik samen met TWC en we hebben zowat de hele route zitten praten. Ik vond die tijd ook erg snel voorbij was. Het was gezellig en je denk dan niet zoveel na over de pijntjes. En net weer. Voordat ik het wist had ik 23km gelopen.
Ik denk dat dat de reden is dat Asselronde zo goed ging. Ik moet gewoon iemand hebben waarmee ik kan buurten
[..]
Malpi is goedgekeurd![]()
We hebben een mooie route van 23 km gelopen. We kwamen (zie ik nu) ook in Leenderbos uit.
Malpi en de omgeving heeft veel plekken die echt heel mooi zijn en erg afgelegen. Toch twee keer stil gestaan om te genieten van de omgeving.
Ik ga toch vaker in jouw achtertuin lopen.
Another one bites the dust. Vaarwel YURquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef YUR het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik ook aan de trail ga binnenkort. Loopmaatje vroeg of ik komende maand mee wil naar Belgie, en de manager van RW had het ook over een tripje in augustus
Ik zie het als krachttraining voor Loch Nessquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Another one bites the dust. Vaarwel YUR![]()
Dat red jij ook makkelijk! Alleen moet jij nog een beetje opbouwen, maar dit rondje kan jij met twee maanden ook prima aan. Dus dat gaan we ook nog wel een keer samen doen. Ik vermaak me prima in mijn eentje, maar af en toe samen lopen is toch ook wel lekker hoor. Dus. In juni of juli lopen we dit lekker samenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Weet je nog dat gesprek dat wij hadden voor die ene training bij OSS Volo? Toen zei je iets als in "Je kan makkelijk met ons mee, je bent een stuk sneller dan ik". Tegenwoordig liggen we angstig dicht bij elkaar man!![]()
Je loopt nu 18km op 6:48 gemiddeld. Dat is ook een beetje mijn LDL tempo. Je loopt je D3 intervallen rond de 5' min/km, dat is ook precies mijn D3 tempo :p
Daar hebben ze dumbells en barbells voor. Of bodyweight oefeningen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zie het als krachttraining voor Loch Ness
Waarom hebben mensen asfalt uitgevonden en aangelegd? Toch niet om er naast te gaan lopen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Daar hebben ze dumbells en barbells voor. Of bodyweight oefeningen.
Trailen
Is ook. Dat duurvermogen komt vanzelf wel weer terug, kwestie van goed opbouwen. En daar heb ik nu een plan voor (in totaal) 22 weken voorquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat red jij ook makkelijk! Alleen moet jij nog een beetje opbouwen, maar dit rondje kan jij met twee maanden ook prima aan. Dus dat gaan we ook nog wel een keer samen doen. Ik vermaak me prima in mijn eentje, maar af en toe samen lopen is toch ook wel lekker hoor. Dus. In juni of juli lopen we dit lekker samen
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:20 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen asfalt uitgevonden en aangelegd? Toch niet om er naast te gaan lopen?
Om op te fietsen. Ernaast kun je lopen, zodat je de fietsers niet in de weg looptquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:20 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen asfalt uitgevonden en aangelegd? Toch niet om er naast te gaan lopen?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:50 schreef mosselmossel het volgende:
Potver, dat was een lekker relaxed loopje vandaag. Om het Engelenmeer heen, langs de Maasdijk. En mijn hartslag bleef heeeeeerlijk laag. Eigenlijk continu onder de 150, paar keer erboven. Even na de helft nog even een kort praatje gemaakt met twee clubgenoten die ik plots tegenkwam ('Ook om de weg voor de zekerheid te vragen, want ik was daar voor het eerst).
Eenmaal thuis stond er 18km op de teller.Heerlijk loopje is heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu lekker kwark met appel, kiwi en een klein scheutje KC.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |