even je vlaggetje een kwartslag draaienquote:
Gewoon ff je beeldscherm draaienquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even je vlaggetje een kwartslag draaien
Precies dit jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:15 schreef hatsaflats het volgende:
Gebrek aan energie maakt dat ik toch best wel een beetje kan uitslapen hoor. Maar ik sta doordeweeks om 5:15 op, dus als ik dan in het weeken om half 9 opsta heb ik echt het gevoel dat ik een gat in de dag heb geslapen
Maar LDL-tijd
Het is daar hartstikke leukquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:42 schreef streamnl het volgende:
@Nirak, wel zwaaien als je me straks ziet op de Malpi. Ben benieuwd hoe mooi het daar lopen is.
[..]![]()
![]()
Jij bent veel te wakker om ontbijt in bed te nemen.
Woei! Gaaf!!quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:29 schreef YUR het volgende:
Gewoon om alle mogelijkheden open te houden:
[..]
was niet echt de bedoeling om pr te lopen.. maar ja soms ben ik een wervelwind en kan ik mezelf niet meer stoppen... al had ik niet het idee dat ik zoveel sneller liep...quote:Op zaterdag 19 april 2014 07:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je die wilt moet je vooral nu pr's in training gaan lopen...
Houd in je achterhoofd dat de Marikenloop pas over een maand is. Alle tijd om lekker te trainen dusquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
was niet echt de bedoeling om pr te lopen.. maar ja soms ben ik een wervelwind en kan ik mezelf niet meer stoppen... al had ik niet het idee dat ik zoveel sneller liep...
jaa moet komende weken de afstand paar keer lopen zodat ik de laatste week rustig aan kan doen.. is me geadviseerd.. hoe doen jullie dat?? Laatste week wel trainen niet trainen korte loopjesof nog wat anders??quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Houd in je achterhoofd dat de Marikenloop pas over een maand is. Alle tijd om lekker te trainen dus
Welke afstand ga je lopen? Toen ik m'n eerste 10km wedstrijd liep, had ik nog nooit meer dan 8km aan één stuk gelopen. Maar toch heb ik de hele 10km rennend afgelegd. Komt wel goed! Heel blijven is belangrijker!quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa moet komende weken de afstand paar keer lopen zodat ik de laatste week rustig aan kan doen.. is me geadviseerd.. hoe doen jullie dat?? Laatste week wel trainen niet trainen korte loopjesof nog wat anders??
Nog 4 wekenquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Houd in je achterhoofd dat de Marikenloop pas over een maand is. Alle tijd om lekker te trainen dus
Per dag toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Gewoon per 500 meter opvoeren......
Ik weet niet welke afstand nikkie liep voor ze geblesseerd raakte. Maar op zich klinkt elke week een km erbij best ok. Tenzij ze nooit verder heeft gelopen dan 5 km. Dan zou ik me wat strikter aan de 10% houden denk ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja! .....of toch misschien wat Guppie zegt, gewoon tot zo'n 8km lopen en verder heel blijven
Mwah, ligt eraan hoe diep je wil gaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:57 schreef Murmeli het volgende:
Voor de 10 km loop ik de week tevoren de laatste 10 km, daarna nog een kleim stukje (5-7 km) en de laatste 3 dagen niet.
De dag tevoren fiets ik ff een stukje of wandel wat.
Weekje geen alcohol, dag ervoor en de dag zelf niet te weinig drinken.
Maar is voor 10 km wellicht niet nodig hoor. T is niet een afstand die een aanslag op je lichaam pleegt ofzo
Deze uitspraak gaan we echt voorlopig niet meer kwijt raken hè.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oe...!quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:29 schreef YUR het volgende:
Gewoon om alle mogelijkheden open te houden:
[..]
Have fun!quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Deze uitspraak gaan we echt voorlopig niet meer kwijt raken hè.
Ik geniet nog even van mijn hotel ontbijtje compleet met bacon and eggs en dan ga ik zo nog even relaxen in het zonnetje voor ik mijn rondje ga lopen.
Hoop dat het een beetje gaat want ik had vannacht kramp in mijn kuit van het lange staan bij Justin Timberlake gisteravond.
Iedereen die vandaag gaat lopen geniet ervan. Als ik weer thuis ben zal ik een poging doen bij te lezen.
Das waar. Ik was zondag ook dood. Ook wel beeeetje diep gegaan geloof ik. Het voelt alleen zo aanstellerig voor zo'n afstandquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:19 schreef kepler het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan hoe diep je wil gaanIk ben aardig dood geweest na een aantal 10k's (herstellen gaat wel sneller
)
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Deze uitspraak gaan we echt voorlopig niet meer kwijt raken hè.
Ik geniet nog even van mijn hotel ontbijtje compleet met bacon and eggs en dan ga ik zo nog even relaxen in het zonnetje voor ik mijn rondje ga lopen.
Hoop dat het een beetje gaat want ik had vannacht kramp in mijn kuit van het lange staan bij Justin Timberlake gisteravond.
Iedereen die vandaag gaat lopen geniet ervan. Als ik weer thuis ben zal ik een poging doen bij te lezen.
Ik vind de 10k wat dat betreft een hele leuke afstand om voor te trainen. Kost niet superveel tijd, maar in de wedstrijd zelf moet/kan je heel diep gaan om een goede tijd neer te zetten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das waar. Ik was zondag ook dood. Ook wel beeeetje diep gegaan geloof ik. Het voelt alleen zo aanstellerig voor zo'n afstand
Alle kleine beetje meepikken voor de leaderboardquote:
Geef je mobiel maar weer de schuldquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:31 schreef Murmeli het volgende:
Ja sorry. Ik was het geluid aan het aanzetten en testen en dat ging nogal mis. Als t goed is zijn ze allemaal weg nu. Althans ik heb ze wel gedelete.
Mijn mobiel doet heel moeilijk met stemgeluid aanzetten
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:33 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Geef je mobiel maar weer de schuld
10 km... en heb k tot nu toe 1x gelopen...maar ik moet het best kunnen... al ga ik kruipend over de finish halen zal ik hetquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:53 schreef Murmeli het volgende:
Welke afstand loop je bij de Marikenloop?
ga je meedoen???quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:38 schreef Daywalk3r het volgende:
En nog even voor Jero_nimo (en andere geïnteresseerden)
Stuk over de strongmanrun. Het is deels wel alleen herkenbaar voor de mensen die hier in de buurt wonen, maar wel vermakelijk.
[ afbeelding ]
normaal gesproken loop ik 7/8 km hoor we hadden gisteren niet heel veel zin dus ben k wat harder gaan lopen op een kortere afstand. maar ja verbaasde mezelf ook enorm met die pr...ging vrij makkelijk maar gewoon geen pijn ook niet tijdens het wandelen... voelde zo goed dat ik daarna nog maar iets harder ging lopen... maar dat gaat me ook niet snel weer gebeuren hoor hahaquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet welke afstand nikkie liep voor ze geblesseerd raakte. Maar op zich klinkt elke week een km erbij best ok. Tenzij ze nooit verder heeft gelopen dan 5 km. Dan zou ik me wat strikter aan de 10% houden denk ik.
Dat is wat mij betreft het beste idd. En dan doordeweeks een interval doen, 7x800 mtr en nog een snelle 4 of oid.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dan zou ik nu wel zorgen dat ik heel blijf. PR lopen in training kan best, maar niet als je herstellende bent van een blessure. En zo kort voor een evenement, waarvan je de afstand nauwelijks in de benen hebt, is het ook niet verstandig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
10 km... en heb k tot nu toe 1x gelopen...maar ik moet het best kunnen... al ga ik kruipend over de finish halen zal ik het
nou.... mn moto is wel ik wil alles of niets... maar het liefst ga ik full speed over de finish haha... maar goed ik loop sowieso de 10 met pauze. Anders kom ik helemaal niet over en ben ik kapoet.. moet van mn fysio altijd pauze blijven lopen... mijn beenspieren kunnen er op 1 of andere manier niet goed tegen dat ik langere afstanden ga lopen... maar bedankt voor de tips (voor allemaal) morgen lekker ff in het bos lopen en dan gewoon normaal tempo hihiquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan zou ik nu wel zorgen dat ik heel blijf. PR lopen in training kan best, maar niet als je herstellende bent van een blessure. En zo kort voor een evenement, waarvan je de afstand nauwelijks in de benen hebt, is het ook niet verstandig.
Tenzij je echt kruipend de finish over wil
Zoals hats ook zei: tempo én afstand omhoog gooien, tegelijk, is vragen om problemen. Been there, done that... It got painful.
Dan zou ik gewoon op of iets onder je normale snelheid elke week een km uitbreiden ofzo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
normaal gesproken loop ik 7/8 km hoor we hadden gisteren niet heel veel zin dus ben k wat harder gaan lopen op een kortere afstand. maar ja verbaasde mezelf ook enorm met die pr...ging vrij makkelijk maar gewoon geen pijn ook niet tijdens het wandelen... voelde zo goed dat ik daarna nog maar iets harder ging lopen... maar dat gaat me ook niet snel weer gebeuren hoor haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |