quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:58 schreef PassThatShit het volgende:
Iemand goede site voor hardloopspier trainingen voor tuus
Haha, kan wel wat eerder. Maar niet eeuwig langquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
Dus over vier maanden met Levitas duurlopen van eeuwig over het Brabantse land!
Doe er ook wat dips en sideplanks bij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:04 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
ga ik dat voortaan maar is doen op mn rustdag
is dst plaatje verder wel goed?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doe er ook wat dips en sideplanks bij.
Ja. Doei en succesquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:07 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
is dst plaatje verder wel goed?
goede oefeningen welquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:07 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
is dst plaatje verder wel goed?
Doe die oefeningen op dat plaatje + dips en sideplanks er nog bij.quote:
oke thanx!!!!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doe die oefeningen op dat plaatje + dips en sideplanks er nog bij.
Fijne dag!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier een dagje er op uit dus afsluiten maar, nog veel plezier
en PassThatShit, mocht je nog wat killer-tips willen hebben, we PM'en he Bro!!
Wauw!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nieuw record 5 km in 25 minuten met als snelste tijd 4.22 de km. Het lijkt erop dat ik terug ben
Ben ook heel trots... meer als een maand lopen klooien met mn knie en geen zin ed.. en nu wel iets kortere afstand maar een minuut de kilometer van mn normale tijd afgelopen..quote:
Ja, dat wil ik ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus je komt terug van een blessure en loopt een PR?
zoiets... heb in die maand rustig aan gedaan qua afstand en snelheid... maar gewoon eigenwijs doorgelopen... aangezien ik train voor de marikenloop...quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus je komt terug van een blessure en loopt een PR?
Als je die wilt moet je vooral nu pr's in training gaan lopen...quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zoiets... heb in die maand rustig aan gedaan qua afstand en snelheid... maar gewoon eigenwijs doorgelopen... aangezien ik train voor de marikenloop...
Psst: je hebt weekend. Je mág langer doorslapenquote:Op zaterdag 19 april 2014 07:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je die wilt moet je vooral nu pr's in training gaan lopen...
Ik was ook alweer keurig om 06:30 uur wakkerquote:Op zaterdag 19 april 2014 07:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Psst: je hebt weekend. Je mág langer doorslapen
Jij ook hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 07:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Psst: je hebt weekend. Je mág langer doorslapen
wat was het ook al weer...bioritme FTW??quote:Op zaterdag 19 april 2014 07:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik was ook alweer keurig om 06:30 uur wakker
I know. Ik ben van de uitgebreid-ontbijtje-op-bed-service vandaagquote:Op zaterdag 19 april 2014 07:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jij ook hoor
En als ik zo naar buiten ga voor m'n LDL, heb ik vanmiddag als het goed is tijd om op m'n balkon te lamballen
Zoiets jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 07:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat was het ook al weer...bioritme FTW??
Ik heb nog nix gehadquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
I know. Ik ben van de uitgebreid-ontbijtje-op-bed-service vandaag
Duurloopze!
slaapt jouw ontbijt-service nog? nee toch?quote:
Thanks!quote:
quote:Congratulations! Your pre-registration for the Schneider Electric Marathon de Paris 2015 is now valid.
The draw will take place on April 22. Good luck to all!
Thank you for your confidence.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:29 schreef YUR het volgende:
Gewoon om alle mogelijkheden open te houden:
[..]
Oeh! Als ze weer zo'n mooie medaille hebben als afgelopen keerquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:29 schreef YUR het volgende:
[..]
mooi!quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:29 schreef YUR het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, ook al de marathon van Nice? Lijkt me zo warm
Hmm ik zat gelijk even te kijken op de site, maar volgend jaar april hoop ik de marathon van Enschedeee te lopen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:38 schreef YUR het volgende:
Dinsdag is de loting al
En dinsdag is ook de inschrijving voor de loting voor Londen.
Speltip 17: Spreid je kansen
Parijs is ieder jaar weer, en we zijn nog jong. Alle tijd van de wereld!quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hmm ik zat gelijk even te kijken op de site, maar volgend jaar april hoop ik de marathon van Enschedeee te lopen.
Zo is datquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Parijs is ieder jaar weer, en we zijn nog jong. Alle tijd van de wereld!
valt wel mee, is pas in Novemberquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, ook al de marathon van Nice? Lijkt me zo warm
Nice!quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
valt wel mee, is pas in November
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |