even je vlaggetje een kwartslag draaienquote:
Gewoon ff je beeldscherm draaienquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even je vlaggetje een kwartslag draaien
Precies dit jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:15 schreef hatsaflats het volgende:
Gebrek aan energie maakt dat ik toch best wel een beetje kan uitslapen hoor. Maar ik sta doordeweeks om 5:15 op, dus als ik dan in het weeken om half 9 opsta heb ik echt het gevoel dat ik een gat in de dag heb geslapen
Maar LDL-tijd
Het is daar hartstikke leukquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:42 schreef streamnl het volgende:
@Nirak, wel zwaaien als je me straks ziet op de Malpi. Ben benieuwd hoe mooi het daar lopen is.
[..]![]()
![]()
Jij bent veel te wakker om ontbijt in bed te nemen.
Woei! Gaaf!!quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:29 schreef YUR het volgende:
Gewoon om alle mogelijkheden open te houden:
[..]
was niet echt de bedoeling om pr te lopen.. maar ja soms ben ik een wervelwind en kan ik mezelf niet meer stoppen... al had ik niet het idee dat ik zoveel sneller liep...quote:Op zaterdag 19 april 2014 07:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je die wilt moet je vooral nu pr's in training gaan lopen...
Houd in je achterhoofd dat de Marikenloop pas over een maand is. Alle tijd om lekker te trainen dusquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
was niet echt de bedoeling om pr te lopen.. maar ja soms ben ik een wervelwind en kan ik mezelf niet meer stoppen... al had ik niet het idee dat ik zoveel sneller liep...
jaa moet komende weken de afstand paar keer lopen zodat ik de laatste week rustig aan kan doen.. is me geadviseerd.. hoe doen jullie dat?? Laatste week wel trainen niet trainen korte loopjesof nog wat anders??quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Houd in je achterhoofd dat de Marikenloop pas over een maand is. Alle tijd om lekker te trainen dus
Welke afstand ga je lopen? Toen ik m'n eerste 10km wedstrijd liep, had ik nog nooit meer dan 8km aan één stuk gelopen. Maar toch heb ik de hele 10km rennend afgelegd. Komt wel goed! Heel blijven is belangrijker!quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa moet komende weken de afstand paar keer lopen zodat ik de laatste week rustig aan kan doen.. is me geadviseerd.. hoe doen jullie dat?? Laatste week wel trainen niet trainen korte loopjesof nog wat anders??
Nog 4 wekenquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Houd in je achterhoofd dat de Marikenloop pas over een maand is. Alle tijd om lekker te trainen dus
Per dag toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Gewoon per 500 meter opvoeren......
Ik weet niet welke afstand nikkie liep voor ze geblesseerd raakte. Maar op zich klinkt elke week een km erbij best ok. Tenzij ze nooit verder heeft gelopen dan 5 km. Dan zou ik me wat strikter aan de 10% houden denk ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja! .....of toch misschien wat Guppie zegt, gewoon tot zo'n 8km lopen en verder heel blijven
Mwah, ligt eraan hoe diep je wil gaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:57 schreef Murmeli het volgende:
Voor de 10 km loop ik de week tevoren de laatste 10 km, daarna nog een kleim stukje (5-7 km) en de laatste 3 dagen niet.
De dag tevoren fiets ik ff een stukje of wandel wat.
Weekje geen alcohol, dag ervoor en de dag zelf niet te weinig drinken.
Maar is voor 10 km wellicht niet nodig hoor. T is niet een afstand die een aanslag op je lichaam pleegt ofzo
Deze uitspraak gaan we echt voorlopig niet meer kwijt raken hè.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Gewoon per 500 meter opvoeren......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |