SLA?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry.Sinds wanneer hebben we een SLA?
Service Level Agreement.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Service Level Agreement.
Dat ik binnen een afgesproken tijd een nieuw topic moet openen.
Dit wordt te zakelijk...
Hoe is het met het vriendje dan?
Doen jullie dan wel relatie-achtige dingen samen? Of is het wippen en weggaan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh.
VriendjeWas het maar mn vriendje
![]()
Hij wil seks, ik wil seks. Ik ben verliefd, hij niet. Zover is het helaas nog steeds. En er lijkt ook geen verandering in te komen. Fine by me so far
Wat versta je onder 'relatie-achtige' dingen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doen jullie dan wel relatie-achtige dingen samen? Of is het wippen en weggaan?
Gezellig (uit) eten, de stad in (café, shoppen), dagje uit, enz...quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'relatie-achtige' dingen?
Lekker burgertrutterig zaterdagavond samen filmpje kijken op de bank, twee pilsjes want je moet de volgende dag naar schoonmama en je wil er een beetje fit bij zitten, later op de zondag lekker naar het tuincentrum of de ikea, helemaal dolletjes, etc.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'relatie-achtige' dingen?
Godverquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker burgertrutterig zaterdagavond samen filmpje kijken op de bank, twee pilsjes want je moet de volgende dag naar schoonmama en je wil er een beetje fit bij zitten, later op de zondag lekker naar het tuincentrum of de ikea, helemaal dolletjes, etc.
Uiteten hebben we wel even in de planning gehad maar niet gedaan. Wel elke keer samen gegeten. Ik maak ontbijtje op bed. Samen film gekekenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gezellig (uit) eten, de stad in (café, shoppen), dagje uit, enz...
Dat schept hoop. Want als ie naar het ejaculeren meteen de jas aantrekt is het misse boel. Maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteten hebben we wel even in de planning gehad maar niet gedaan. Wel elke keer samen gegeten. Ik maak ontbijtje op bed. Samen film gekekenZijn wel van plan om een keer het bos in te gaan hier, maar hij is tot nu toe 's avonds hier en dan de volgende ochtend/vroeg in de middag weer weg. Meestal door tijdgebrek van mijn kant uit
Neequote:Op vrijdag 18 april 2014 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat schept hoop. Want als ie naar het ejaculeren meteen de jas aantrekt is het misse boel. Maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.
Hmm, ik dacht dat werkschoenen verplicht waren op de werkrvloer..quote:
Daarom. Als je er maar een goed gevoel bij hebt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee![]()
En er zijn zoveel kleine dingen die me het gevoel geven dat er wel meer is of in ieder geval meer in zitMaar we zullen zien. So far vind ik het prima. Hoeft van mij ook allemaal niet te snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daarom. Als je er maar een goed gevoel bij hebt.
En als ie je kwetst staat KPN altijd voor je paraat, dat je dat weet!Hoeven ze in ieder geval niet heel ver te reizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het in mn gedachten, want die kans zit er dik in.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
daar is de kans dat je wat op je teen krijgt niet zo grootquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ingeschreven voor Informatica @ Saxion
En anders is het een bugquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar is de kans dat je wat op je teen krijgt niet zo groot
Jij gaat een it nerd worden?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ingeschreven voor Informatica @ Saxion
Hopelijk niet, wil gewoon meer gaan doen met websites maken en mobile apps enzo.quote:
[..]
En als ie je kwetst staat KPN altijd voor je paraat, dat je dat weet!Riep iemand KPN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Jij niets minder schoonheid.quote:
[..]
En als ie je kwetst staat KPN altijd voor je paraat, dat je dat weet!jij woont toch helemaal niet in nijverdal?? Wil je mij aan t knokken hebben ofzo??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Maakt niet uit. Ik moet sterke kearls bij KPN! Daarom zit hij er ook bij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij woont toch helemaal niet in nijverdal?? Wil je mij aan t knokken hebben ofzo??
om girly te helpen knok ik mee hoor!!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik moet sterke kearls bij KPN! Daarom zit hij er ook bij.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
om girly te helpen knok ik mee hoor!!
okey... daar help ik niet aan mee hoor...quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen rij ik voor... Nu nog ff paar feyenoorders afmattn!
brommer... hmmmm ben je ook goed met scooters??? mn scooter moet nog uhmmm gemaakt worden... wil m heel verkopen... lol..quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
Zooo.
Mooi
Morgen met de brommer veur'n
Is dit een heel verkapte soort "goa'j met brommers kiek'n" ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
brommer... hmmmm ben je ook goed met scooters??? mn scooter moet nog uhmmm gemaakt worden... wil m heel verkopen... lol..
nee joh... hij heeft toch een vriendin??? of ben ik nou gek geworden... mn scooter moet echt gemaakt worden... al is t waarschijnlijk voor de handige heren appeltje eitje...quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dit een heel verkapte soort "goa'j met brommers kiek'n" ?
Wouter is een playa hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee joh... hij heeft toch een vriendin??? of ben ik nou gek geworden... mn scooter moet echt gemaakt worden... al is t waarschijnlijk voor de handige heren appeltje eitje...
dat kan ie wel zijn... maar of ik daaraan mee werk is een tweede.....quote:
Vast wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat kan ie wel zijn... maar of ik daaraan mee werk is een tweede.....
"reken er maar niet op"quote:
iddquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"reken er maar niet op"
HAHAHAHAHAHA
uhmmm nou ben eigenlijk alleen aan t fokkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doe jij vannacht nog, Nikky? Zal vast stoerder zijn dan wat ik doe: Football Manager 13 spelen, Visage luisteren en wijn drinken
Nee, eerder nobel van jequote:Op zaterdag 19 april 2014 01:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
iddvan t zomer zat ik 3 weken op texel... voor werkvakantie... kerel leren kennen blablabla... eind van t verhaal... hij zag mij wel zitten.. k vond hemm uhhhh interessant... maar ik wist dat hij vriendin had.. en hij probeerde me te zoenen en te betasten ed en ik heb niets met m gedaan omdat hij een vriendin had... ik weerhoud kerels ervan om vreemd te gaan.... beetje dom voor mezelf ik weet het maar ja zo ben ik
ja maar ik was een beetje lulliger bezig... toen ik nog niet wist dat ie vriendin had... liep k voor de lol met m te sjansen en btje op te geilen enzo... toen vertelde een paar dagen later de barman mij dat ie vriendin had...ik zo uhmmm oeps... maar ja toen had ie mn nummer al en naja ik werd bestookt met appjes enzo.. hij had binnen 2 dagen volledige crush on me...maar ik poeierde hem dan weer niet helemaal af want tja sjansen is leuk enzo... dus ik speelde een beetje met mquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, eerder nobel van je
Heb zelf ook weleens meegemaakt dat er dronken meiskes aan me wilden zitten (ja, helaas altijd extreem lelijke) toen ik een vriendin had, en die poeierde ik gewoon af met een "bitch rot op met je lellek bakkes!"
idd alleen ik doe t andersom... jij hebt een vriendin.. doeii... toen was t best humor... maar hier thuis zou k het nooit doen...vakantie mag je je misdragen... ook al is het een werkvakantie..quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap dat ook nooit... zie (naja, zag) vaak genoeg meisjes die een vriend hadden met de halve kroeg sjansenWaar slaat dat op? Beetje die kerels hoop geven en daarna zeggen "het was leuk maar ik heb een vriend, doei!"
Ik vind dat wij nog even moeten rellenquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goede gesprekken hier midden in de nacht
Ik sta net op 't punt om naar bed te gaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat wij nog even moeten rellen
Dat kan later ook nog welquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sta net op 't punt om naar bed te gaan
Staan nog welquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sta net op 't punt om naar bed te gaan
Zou tijd worden ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, zomerbandjes onder de bolide gezeteerste keer dat ik dat deed, stelt weinig voor
Moe, maar bijna weekendquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
David, mede dikzak
goed te pas aan de kant![]()
jij?
Hoi Hen.quote:
Het is toch enen Frau?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga weg met dat lelijke ding man.
Ik ga waarschijnlijk weer de hele avond/nacht gamen en muziek luisterenquote:
Fixedquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer de hele avond/nacht gamen, fappen, in bed plassen en muziek luisteren
quote:
echt??quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, wel richting N'dal vannacht
kan ook leuk zijn..quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer de hele avond/nacht gamen en muziek luisteren
Ik merkte een golving in het landschap! Welkom thuisquote:
Ghehehehe, thanks!quote:Op zondag 20 april 2014 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik merkte een golving in het landschap! Welkom thuis
peugeot.. dames model.. uhhm mn rem blijft hangen achter... en mis paar schroefjesquote:Op zondag 20 april 2014 12:07 schreef rulerofdeath het volgende:
Nikkie![]()
Wat voor scooter heb je? Wat doet ie wel en wat niet?
iedereen fijne pasen uiteraard. Net als elke dag.quote:
de paashaas is baasquote:Op zondag 20 april 2014 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga niemand een prettig pasen wensen want ik geloof niet in de paashaas.
ok gr.
Ik hoop dat je in de eier stiktquote:Op zondag 20 april 2014 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga niemand een prettig pasen wensen want ik geloof niet in de paashaas.
ok gr.
is wel mooi lang weekendquote:
quote:
Ik zal Satan wat extra eren voor ik het duivelsgebroed offer aan de lord of light. Dit is natuurlijk onaanvaardbaar.quote:
\m/quote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal Satan wat extra eren voor ik het duivelsgebroed offer aan de lord of light. Dit is natuurlijk onaanvaardbaar.
Branden zal 'ie.
We gebruiken jou als aanmaakhout. Dunne laks latjes gebruik je daar meestal voorquote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal Satan wat extra eren voor ik het duivelsgebroed offer aan de lord of light. Dit is natuurlijk onaanvaardbaar.
Branden zal 'ie.
Draai de rollen maar weer om ja, mooie lamzakquote:Op zondag 20 april 2014 15:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
We gebruiken jou als aanmaakhout. Dunne laks latjes gebruik je daar meestal voor
Zo ben ikquote:Op zondag 20 april 2014 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Draai de rollen maar weer om ja, mooie lamzak
Omrollen kun je wel ja, met je dikke lijf.quote:
Ik ben dan misschien tonnetjerond, jij toch echt skippybalrondquote:Op zondag 20 april 2014 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omrollen kun je wel ja, met je dikke lijf.
Dat is waar ookquote:
Ow god wat moet ajax zonder zijn supportersquote:Op zondag 20 april 2014 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En weer verder met de bekerfinale.
Koekoek, 1-1
En ondertussen al tijdje 3-1quote:
quote:
Naast FCT gun ik het anders AJAX 't meest, maar nu ze de landstitel hebben vind ik 't ook prachtig mooi voor PEC hoorquote:
Laatste tijd eigenlijk te weinig, maar ga er binnenkort weer fanatiek mee bezig. Heb nu teveel andere dingen aan de kopquote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef Befferton het volgende:
[..]
Hoe gaan de trainingen voor de Dodentocht? Nog fanatiek bezig?
ik nog 4quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Leuk weekend gehad?
Nog 3 dagen werken!En dan:
te gek gaaf cool.. hihi heb super leuke dag gehad gisteren!! En jij??quote:
Gewerkt, gewerkt en nog meer gewerkt. Jullie?quote:
oehhh lekker!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewerkt, gewerkt en nog meer gewerkt. Jullie?
Vandaag en morgen nog en dan vakantie, van school dan
mooi, klinkt goedquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
te gek gaaf cool.. hihi heb super leuke dag gehad gisteren!! En jij??
fijn, 2 daagjesquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaag en morgen nog en dan vakantie, van school dan
had familiereünie georganiseerd en was zeer geslaagd op een paar zeikerds na... zijn in Raalte naar de flierefluiter feweest.. super leuk eb al mn spieren doen pijn.. daarna met een klein groepje wezen lasergamen en karten bij kartplaza.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi, klinkt goedwat heb je gedaan?
ik heb zaterdag een motorritje gemaakt met een aantal FOK!kers, en zondag en maandag waren beetje klotedagen. met name maandag. d'r is niks gelukt wat ik wou
Maar ik mag wel vrijdag, zaterdag, zondag en maandag werken. En dan vrijdag, zaterdag en zondag weer. Dus eigenlijk maar 4 dagen echt vakantie.quote:
veel klein grut nog in de familie?quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
had familiereünie georganiseerd en was zeer geslaagd op een paar zeikerds na... zijn in Raalte naar de flierefluiter feweest.. super leuk eb al mn spieren doen pijn.. daarna met een klein groepje wezen lasergamen en karten bij kartplaza.
Gisteren er de hele dag over gedaan om 6 afleveringen van 'From Russia With Love' te kijken. Ik moest om de 5 à 10 minuten pauzeren wegens plaatsvervangende schaamte. Wat een serie!quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
tjah, dat is onderdeel van 't student zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik mag wel vrijdag, zaterdag, zondag en maandag werken. En dan vrijdag, zaterdag en zondag weer. Dus eigenlijk maar 4 dagen echt vakantie.
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat is onderdeel van 't student zijn
dan pak je de rust op de dagen dat je naar school moet
'I fok horses. You know, little horses..'quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gisteren er de hele dag over gedaan om 6 afleveringen van 'From Russia With Love' te kijken. Ik moest om de 5 à 10 minuten pauzeren wegens plaatsvervangende schaamte. Wat een serie!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'I fok horses. You know, little horses..'
dat had ik welquote:
Met het 'I always get my sin' boekje als inspiratiebronquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het moet allemaal toch gescript zijn?
Ik moet het wel enigszins volgen om de zooi te halenquote:
jaa dit was van nul tot 90 zeg maar en dan neven nichten en achter neven ed.. gewoon ook verre familie. .quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
veel klein grut nog in de familie?
lasergamen en karten is ook leuk
het is alleen zo jammer dat 't karten zo duur is
quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
het is alleen zo jammer dat 't karten zo duur is
ja, ik moest wel in de lessen aanwezig zijn, maar ik heb nooit echt veel thuis hoeven doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet het wel enigszins volgen om de zooi te halen
ah, krijg je dan niet een ontzettend grote groep?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa dit was van nul tot 90 zeg maar en dan neven nichten en achter neven ed.. gewoon ook verre familie. .
dromen, altijd mooiquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik ziljonair wordt is dat het eerste wat ik aan laat leggen in de achtertuin, een kartbaan.De oude Nurburgring op schaal.
hihi.. k had wel redelijk tijd voor mijn doen.. sinds ik keer gecrashed ben kwam ik niet meer onder de 50 sec.. nu weer keer 49 gereden dus was wel blij. . Nu spierpijn in mn schouders knieën rug benen armen... plus paar blauwe plekken maar heb het er voor over hahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik ziljonair wordt is dat het eerste wat ik aan laat leggen in de achtertuin, een kartbaan.De oude Nurburgring op schaal.
Ik ook weinig. Maar dan kan ik dus niet uitrusten op school.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik moest wel in de lessen aanwezig zijn, maar ik heb nooit echt veel thuis hoeven doen
ik had nu 50 volwassenen en 12 kinderen... maar als iedereen er zou zijn geweest zouden we op 100 man hebben gezetenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, krijg je dan niet een ontzettend grote groep?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hihi.. k had wel redelijk tijd voor mijn doen.. sinds ik keer gecrashed ben kwam ik niet meer onder de 50 sec.. nu weer keer 49 gereden dus was wel blij. . Nu spierpijn in mn schouders knieën rug benen armen... plus paar blauwe plekken maar heb het er voor over haha
uhhm mn broertje reed 47.. en was ie niet tevreden mee... maar nu kart hij geregeld omdat ie er werkt... kartjes testen ed..quote:
tjah, volgens mij is het dan nog snel. tenminste, volgens mij was ik niet zo snelquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhm mn broertje reed 47.. en was ie niet tevreden mee... maar nu kart hij geregeld omdat ie er werkt... kartjes testen ed..
Niet met die ruski dametjes, that's for sure.quote:
Krijg je dan ruzie met het vrouwtje ja?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dromen, altijd mooi![]()
ik wil ook altijd nog een crosser of enduro motor. mja, het kost allemaal geld en als ik nu zo'n ding haal krijg ik denk ik wel herrie in de keet
ik heb al 2 andere motoren
Heerlijk gevoel is dat. Geen idee meer wat ik daar deed voor rondetijd. Te lang geleden en de baan is ongetwijfeld 10 keer aangepast sinds mijn laatste komst.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nu spierpijn in mn schouders knieën rug benen armen... plus paar blauwe plekken maar heb het er voor over haha
Wat was er ook alweer gebeurd?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb één keer gekart en toen belandde ik in het ziekenhuis. Niet weer
Kats!quote:
Werd in de bocht van achter geramd waardoor ik van schrik vol gas intrapte en vol gas tegen de muur aanknalde, zelf dubbelsloeg om het stuur en kort buiten bewustzijn ben geweest.quote:
klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werd in de bocht van achter geramd waardoor ik van schrik vol gas intrapte en vol gas tegen de muur aanknalde, zelf dubbelsloeg om het stuur en kort buiten bewustzijn ben geweest.
Ik schrok even, las terug en voelde opluchting om te lezen dat dit alweer een tijdje geleden gebeurd is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werd in de bocht van achter geramd waardoor ik van schrik vol gas intrapte en vol gas tegen de muur aanknalde, zelf dubbelsloeg om het stuur en kort buiten bewustzijn ben geweest.
Klinkt heftig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ik denk dat ik t ook vaker doe... plus dat mn broers me t beetje leren..quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, volgens mij is het dan nog snel. tenminste, volgens mij was ik niet zo snel
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik denk dat ik t ook vaker doe... plus dat mn broers me t beetje leren..
waarom?? Schaadt het je ego als je van me verliest? Nee toch??quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus karten met jou is slecht voor m'n zelfvertrouwen
Zware hersenschudding, gekneusde buikwand en ik moest even bijven voor onderzoek naar inwendige bloedingen. Kon 's avonds wel naar huisquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klinkt heftig.Niks aan overgehouden toen?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik schrok even, las terug en voelde opluchting om te lezen dat dit alweer een tijdje geleden gebeurd is.
misschien wel een beetjequote:Op dinsdag 22 april 2014 10:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom?? Schaadt het je ego als je van me verliest? Nee toch??
Altijd?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien wel een beetje
ik mag graag de snelste zijn
haantje de voorste, klinkt dat beter?quote:
Best een aardige klappert dus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zware hersenschudding, gekneusde buikwand en ik moest even bijven voor onderzoek naar inwendige bloedingen. Kon 's avonds wel naar huis
Fuck yeah!quote:
Morgé.quote:
Als je maar niet altijd haantje de voorste bent. Zou zielig zijn voor je vriendinquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haantje de voorste, klinkt dat beter?
al is dat eigenlijk ook niet zo, vaak wil ik wel beetje de kat uit de boom kijken
hmm, ik hou maar opquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je maar niet altijd haantje de voorste bent. Zou zielig zijn voor je vriendin
Zijn zeker van die lichtgewicht delicate little flowers. Dat i.c.m. adrenaline, muscles en een winnaarsmentaliteit = winning.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Gefeliciteerd Hen![]()
Mogguh Leu.
2 nichtjes van mij zijn ook altijd snel met karten bij kartplaza, al doen ze het niet zo vaak meer.
Dan waren er van die stoere mannen die dan stoer zaten te kijken en het wel even gingen winnen van "die dames", maar bijna altijd kwamen ze later binnen.![]()
haha doe je best hihi..quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien wel een beetje
ik mag graag de snelste zijn
geniaal is datquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Gefeliciteerd Hen![]()
Mogguh Leu.
2 nichtjes van mij zijn ook altijd snel met karten bij kartplaza, al doen ze het niet zo vaak meer.
Dan waren er van die stoere mannen die dan stoer zaten te kijken en het wel even gingen winnen van "die dames", maar bijna altijd kwamen ze later binnen.![]()
anderzijds hou ik wel van uitdagingenquote:
1tje wel, de ander is iets steviger gebouwd. Maar beide fanatiek rallyfan, niet bang om vies te worden of om zichzelf pijn te doen en inderdaad wel eeen winnaarsmentaliteit. En dan zelf ook daarna natuurlijk om die manne lachenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zijn zeker van die lichtgewicht delicate little flowers. Dat i.c.m. adrenaline, muscles en een winnaarsmentaliteit = winning.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anderzijds hou ik wel van uitdagingen
klopt Enschede vind ik persoonlijk geen leuke baan... Oldenzaal nooit geweest..quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb volgens mij 1x bij Go Planet gekart, daar heb je op een gegeven moment toch een brug?
Heb ook een keer volgens mij bij Oldenzaal gekart, op die buitenbaan, volgens m'n oom was ik ENORM agressief, zowel qua rijgedrag als tegen het personeel
is goed. wanneer? deze week?quote:
sounds like a planquote:
Yeahquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En morgen weer richting Twente
Sollicitatiegesprek en kijken naar een kamer
jeejj wel lekker heen en weer tuffen of niet..quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jupquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jeejj wel lekker heen en weer tuffen of niet..
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kamer? Ga je weer studeren? Had geloof ik wel zoiets gezien maar weet niet meer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jup, kamer. En ja, ik ga weer studerenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kamer? Ga je weer studeren? Had geloof ik wel zoiets gezien maar weet niet meer.
waar woon je nu nog dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, kamer. En ja, ik ga weer studeren
Deest, kort voor Dik beest.quote:
Daarom woon ik er ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deest, kort voor Dik beest.
;i
dat sowiesoquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup
Maar ach, 't is voor een goed doel
ik hoop het voor je!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom woon ik er ook
Hopelijk komende maand weer richting Twente
BCquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:32 schreef Kreator het volgende:
[body count]
Late at night evil dick he comes to me he says,
"Don't sleep alone, don't sleep alone."
Late at night evil dick he wakes me up he says, "Don't sleep alone,
don't sleep alone, don't sleep alone, don't sleep alone, don't sleep aloooooooooone."
Evil, dick, evil, dick.
Evil, dick, evil, dick.
[/body count]
Hey het is niet mooi, maar het is wel effectief.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ongelooflijk, wat is Chelsea toch een schande voor het voetbal![]()
Indd, vies clubjequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ongelooflijk, wat is Chelsea toch een schande voor het voetbal![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 01:06 schreef rulerofdeath het volgende:
Je weet dat zwolle niet in twente ligt?
wat ben jij vroeg vandaagquote:
mooi op tijd.quote:
slecht... volgens mij nog erger dan gisteren..quote:Op woensdag 23 april 2014 08:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi op tijd.
ik begin altijd om half 8.
hoe is het met je spierpijn trouwens
je had maandag gekart?quote:Op woensdag 23 april 2014 08:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
slecht... volgens mij nog erger dan gisteren..
inderdaadquote:Op woensdag 23 april 2014 08:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is de tweede dag altijd erger![]()
Mogguh Nathquote:Goedemorgen
jup en gevoetbald en trampoline gesprongen en me als kind gedragen hihiquote:
ja, dan zie bovenstaandequote:Op woensdag 23 april 2014 08:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup en gevoetbald en trampoline gesprongen en me als kind gedragen hihi
Goedemorgen mevrouwquote:Op woensdag 23 april 2014 08:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is de tweede dag altijd erger![]()
Goedemorgen
toe maarquote:
wil je nog meer?quote:
succesquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 08:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
natuurlijk... geen domme vraag stellen he!!
In principe wel, maar app eerst maar even. Ben nog even langs m'n oudjes, winkel en ga 's avonds de 'wei' in.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:26 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Tukker, ben je vanavond thuis? Kom ik tijdens het wandelen met de hond ff je drugsgeld brengen.
Ok, weet ook nog niet hoe laat ik ga wandelen, dus ik app wel ff. Anders neem ik wel gewoon 5 kilo mee en die leg ik weer op de vaste plek achter de otto.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In principe wel, maar app eerst maar even. Ben nog even langs m'n oudjes, winkel en ga 's avonds de 'wei' in.
succes!!quote:Op woensdag 23 april 2014 09:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MogguhZometeen naar Hengelooooooo voor een (waarschijnlijk) onmeunig kort gesprek met de neuroloog over de uitslag van de MRI.
Dat zou wel beter zijn, fuckin' cock-a-roach-a.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Anders neem ik wel gewoon 5 kilo mee en die leg ik weer op de vaste plek achter de otto.
bahquote:Op woensdag 23 april 2014 09:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn, fuckin' cock-a-roach-a.![]()
[ afbeelding ]
3,5 kilo voor mij, 1,5 kilo voor Buurmeisje.
Onmeunig kort alsin: Er wad niets bijzonders te zien, tot ziensquote:Op woensdag 23 april 2014 09:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MogguhZometeen naar Hengelooooooo voor een (waarschijnlijk) onmeunig kort gesprek met de neuroloog over de uitslag van de MRI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |