SLA?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry.Sinds wanneer hebben we een SLA?
Service Level Agreement.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Service Level Agreement.
Dat ik binnen een afgesproken tijd een nieuw topic moet openen.
Dit wordt te zakelijk...
Hoe is het met het vriendje dan?
Doen jullie dan wel relatie-achtige dingen samen? Of is het wippen en weggaan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh.
VriendjeWas het maar mn vriendje
![]()
Hij wil seks, ik wil seks. Ik ben verliefd, hij niet. Zover is het helaas nog steeds. En er lijkt ook geen verandering in te komen. Fine by me so far
Wat versta je onder 'relatie-achtige' dingen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doen jullie dan wel relatie-achtige dingen samen? Of is het wippen en weggaan?
Gezellig (uit) eten, de stad in (café, shoppen), dagje uit, enz...quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'relatie-achtige' dingen?
Lekker burgertrutterig zaterdagavond samen filmpje kijken op de bank, twee pilsjes want je moet de volgende dag naar schoonmama en je wil er een beetje fit bij zitten, later op de zondag lekker naar het tuincentrum of de ikea, helemaal dolletjes, etc.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'relatie-achtige' dingen?
Godverquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker burgertrutterig zaterdagavond samen filmpje kijken op de bank, twee pilsjes want je moet de volgende dag naar schoonmama en je wil er een beetje fit bij zitten, later op de zondag lekker naar het tuincentrum of de ikea, helemaal dolletjes, etc.
Uiteten hebben we wel even in de planning gehad maar niet gedaan. Wel elke keer samen gegeten. Ik maak ontbijtje op bed. Samen film gekekenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gezellig (uit) eten, de stad in (café, shoppen), dagje uit, enz...
Dat schept hoop. Want als ie naar het ejaculeren meteen de jas aantrekt is het misse boel. Maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteten hebben we wel even in de planning gehad maar niet gedaan. Wel elke keer samen gegeten. Ik maak ontbijtje op bed. Samen film gekekenZijn wel van plan om een keer het bos in te gaan hier, maar hij is tot nu toe 's avonds hier en dan de volgende ochtend/vroeg in de middag weer weg. Meestal door tijdgebrek van mijn kant uit
Neequote:Op vrijdag 18 april 2014 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat schept hoop. Want als ie naar het ejaculeren meteen de jas aantrekt is het misse boel. Maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.
Hmm, ik dacht dat werkschoenen verplicht waren op de werkrvloer..quote:
Daarom. Als je er maar een goed gevoel bij hebt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee![]()
En er zijn zoveel kleine dingen die me het gevoel geven dat er wel meer is of in ieder geval meer in zitMaar we zullen zien. So far vind ik het prima. Hoeft van mij ook allemaal niet te snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daarom. Als je er maar een goed gevoel bij hebt.
En als ie je kwetst staat KPN altijd voor je paraat, dat je dat weet!Hoeven ze in ieder geval niet heel ver te reizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het in mn gedachten, want die kans zit er dik in.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |