Werd in de bocht van achter geramd waardoor ik van schrik vol gas intrapte en vol gas tegen de muur aanknalde, zelf dubbelsloeg om het stuur en kort buiten bewustzijn ben geweest.quote:
klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werd in de bocht van achter geramd waardoor ik van schrik vol gas intrapte en vol gas tegen de muur aanknalde, zelf dubbelsloeg om het stuur en kort buiten bewustzijn ben geweest.
Ik schrok even, las terug en voelde opluchting om te lezen dat dit alweer een tijdje geleden gebeurd is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werd in de bocht van achter geramd waardoor ik van schrik vol gas intrapte en vol gas tegen de muur aanknalde, zelf dubbelsloeg om het stuur en kort buiten bewustzijn ben geweest.
Klinkt heftig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ik denk dat ik t ook vaker doe... plus dat mn broers me t beetje leren..quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, volgens mij is het dan nog snel. tenminste, volgens mij was ik niet zo snel
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik denk dat ik t ook vaker doe... plus dat mn broers me t beetje leren..
waarom?? Schaadt het je ego als je van me verliest? Nee toch??quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus karten met jou is slecht voor m'n zelfvertrouwen
Zware hersenschudding, gekneusde buikwand en ik moest even bijven voor onderzoek naar inwendige bloedingen. Kon 's avonds wel naar huisquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klinkt heftig.Niks aan overgehouden toen?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik schrok even, las terug en voelde opluchting om te lezen dat dit alweer een tijdje geleden gebeurd is.
misschien wel een beetjequote:Op dinsdag 22 april 2014 10:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom?? Schaadt het je ego als je van me verliest? Nee toch??
Altijd?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien wel een beetje
ik mag graag de snelste zijn
haantje de voorste, klinkt dat beter?quote:
Best een aardige klappert dus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zware hersenschudding, gekneusde buikwand en ik moest even bijven voor onderzoek naar inwendige bloedingen. Kon 's avonds wel naar huis
Fuck yeah!quote:
Morgé.quote:
Als je maar niet altijd haantje de voorste bent. Zou zielig zijn voor je vriendinquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haantje de voorste, klinkt dat beter?
al is dat eigenlijk ook niet zo, vaak wil ik wel beetje de kat uit de boom kijken
hmm, ik hou maar opquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je maar niet altijd haantje de voorste bent. Zou zielig zijn voor je vriendin
Zijn zeker van die lichtgewicht delicate little flowers. Dat i.c.m. adrenaline, muscles en een winnaarsmentaliteit = winning.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Gefeliciteerd Hen![]()
Mogguh Leu.
2 nichtjes van mij zijn ook altijd snel met karten bij kartplaza, al doen ze het niet zo vaak meer.
Dan waren er van die stoere mannen die dan stoer zaten te kijken en het wel even gingen winnen van "die dames", maar bijna altijd kwamen ze later binnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |