Maar ik mag wel vrijdag, zaterdag, zondag en maandag werken. En dan vrijdag, zaterdag en zondag weer. Dus eigenlijk maar 4 dagen echt vakantie.quote:
veel klein grut nog in de familie?quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
had familiereünie georganiseerd en was zeer geslaagd op een paar zeikerds na... zijn in Raalte naar de flierefluiter feweest.. super leuk eb al mn spieren doen pijn.. daarna met een klein groepje wezen lasergamen en karten bij kartplaza.
Gisteren er de hele dag over gedaan om 6 afleveringen van 'From Russia With Love' te kijken. Ik moest om de 5 à 10 minuten pauzeren wegens plaatsvervangende schaamte. Wat een serie!quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewerkt, gewerkt en nog meer gewerkt. Jullie?
tjah, dat is onderdeel van 't student zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik mag wel vrijdag, zaterdag, zondag en maandag werken. En dan vrijdag, zaterdag en zondag weer. Dus eigenlijk maar 4 dagen echt vakantie.
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat is onderdeel van 't student zijn
dan pak je de rust op de dagen dat je naar school moet
'I fok horses. You know, little horses..'quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gisteren er de hele dag over gedaan om 6 afleveringen van 'From Russia With Love' te kijken. Ik moest om de 5 à 10 minuten pauzeren wegens plaatsvervangende schaamte. Wat een serie!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'I fok horses. You know, little horses..'
dat had ik welquote:
Met het 'I always get my sin' boekje als inspiratiebronquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het moet allemaal toch gescript zijn?
Ik moet het wel enigszins volgen om de zooi te halenquote:
jaa dit was van nul tot 90 zeg maar en dan neven nichten en achter neven ed.. gewoon ook verre familie. .quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
veel klein grut nog in de familie?
lasergamen en karten is ook leuk
het is alleen zo jammer dat 't karten zo duur is
quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
het is alleen zo jammer dat 't karten zo duur is
ja, ik moest wel in de lessen aanwezig zijn, maar ik heb nooit echt veel thuis hoeven doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet het wel enigszins volgen om de zooi te halen
ah, krijg je dan niet een ontzettend grote groep?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa dit was van nul tot 90 zeg maar en dan neven nichten en achter neven ed.. gewoon ook verre familie. .
dromen, altijd mooiquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik ziljonair wordt is dat het eerste wat ik aan laat leggen in de achtertuin, een kartbaan.De oude Nurburgring op schaal.
hihi.. k had wel redelijk tijd voor mijn doen.. sinds ik keer gecrashed ben kwam ik niet meer onder de 50 sec.. nu weer keer 49 gereden dus was wel blij. . Nu spierpijn in mn schouders knieën rug benen armen... plus paar blauwe plekken maar heb het er voor over hahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik ziljonair wordt is dat het eerste wat ik aan laat leggen in de achtertuin, een kartbaan.De oude Nurburgring op schaal.
Ik ook weinig. Maar dan kan ik dus niet uitrusten op school.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik moest wel in de lessen aanwezig zijn, maar ik heb nooit echt veel thuis hoeven doen
ik had nu 50 volwassenen en 12 kinderen... maar als iedereen er zou zijn geweest zouden we op 100 man hebben gezetenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, krijg je dan niet een ontzettend grote groep?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hihi.. k had wel redelijk tijd voor mijn doen.. sinds ik keer gecrashed ben kwam ik niet meer onder de 50 sec.. nu weer keer 49 gereden dus was wel blij. . Nu spierpijn in mn schouders knieën rug benen armen... plus paar blauwe plekken maar heb het er voor over haha
uhhm mn broertje reed 47.. en was ie niet tevreden mee... maar nu kart hij geregeld omdat ie er werkt... kartjes testen ed..quote:
tjah, volgens mij is het dan nog snel. tenminste, volgens mij was ik niet zo snelquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhm mn broertje reed 47.. en was ie niet tevreden mee... maar nu kart hij geregeld omdat ie er werkt... kartjes testen ed..
Niet met die ruski dametjes, that's for sure.quote:
Krijg je dan ruzie met het vrouwtje ja?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dromen, altijd mooi![]()
ik wil ook altijd nog een crosser of enduro motor. mja, het kost allemaal geld en als ik nu zo'n ding haal krijg ik denk ik wel herrie in de keet
ik heb al 2 andere motoren
Heerlijk gevoel is dat. Geen idee meer wat ik daar deed voor rondetijd. Te lang geleden en de baan is ongetwijfeld 10 keer aangepast sinds mijn laatste komst.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nu spierpijn in mn schouders knieën rug benen armen... plus paar blauwe plekken maar heb het er voor over haha
Wat was er ook alweer gebeurd?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb één keer gekart en toen belandde ik in het ziekenhuis. Niet weer
Kats!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |