iddquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"reken er maar niet op"
HAHAHAHAHAHA
uhmmm nou ben eigenlijk alleen aan t fokkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doe jij vannacht nog, Nikky? Zal vast stoerder zijn dan wat ik doe: Football Manager 13 spelen, Visage luisteren en wijn drinken
Nee, eerder nobel van jequote:Op zaterdag 19 april 2014 01:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
iddvan t zomer zat ik 3 weken op texel... voor werkvakantie... kerel leren kennen blablabla... eind van t verhaal... hij zag mij wel zitten.. k vond hemm uhhhh interessant... maar ik wist dat hij vriendin had.. en hij probeerde me te zoenen en te betasten ed en ik heb niets met m gedaan omdat hij een vriendin had... ik weerhoud kerels ervan om vreemd te gaan.... beetje dom voor mezelf ik weet het maar ja zo ben ik
ja maar ik was een beetje lulliger bezig... toen ik nog niet wist dat ie vriendin had... liep k voor de lol met m te sjansen en btje op te geilen enzo... toen vertelde een paar dagen later de barman mij dat ie vriendin had...ik zo uhmmm oeps... maar ja toen had ie mn nummer al en naja ik werd bestookt met appjes enzo.. hij had binnen 2 dagen volledige crush on me...maar ik poeierde hem dan weer niet helemaal af want tja sjansen is leuk enzo... dus ik speelde een beetje met mquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, eerder nobel van je
Heb zelf ook weleens meegemaakt dat er dronken meiskes aan me wilden zitten (ja, helaas altijd extreem lelijke) toen ik een vriendin had, en die poeierde ik gewoon af met een "bitch rot op met je lellek bakkes!"
idd alleen ik doe t andersom... jij hebt een vriendin.. doeii... toen was t best humor... maar hier thuis zou k het nooit doen...vakantie mag je je misdragen... ook al is het een werkvakantie..quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap dat ook nooit... zie (naja, zag) vaak genoeg meisjes die een vriend hadden met de halve kroeg sjansenWaar slaat dat op? Beetje die kerels hoop geven en daarna zeggen "het was leuk maar ik heb een vriend, doei!"
Ik vind dat wij nog even moeten rellenquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goede gesprekken hier midden in de nacht
Ik sta net op 't punt om naar bed te gaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat wij nog even moeten rellen
Dat kan later ook nog welquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sta net op 't punt om naar bed te gaan
Staan nog welquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sta net op 't punt om naar bed te gaan
Zou tijd worden ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, zomerbandjes onder de bolide gezeteerste keer dat ik dat deed, stelt weinig voor
Moe, maar bijna weekendquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
David, mede dikzak
goed te pas aan de kant![]()
jij?
Hoi Hen.quote:
Het is toch enen Frau?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga weg met dat lelijke ding man.
Ik ga waarschijnlijk weer de hele avond/nacht gamen en muziek luisterenquote:
Fixedquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer de hele avond/nacht gamen, fappen, in bed plassen en muziek luisteren
quote:
echt??quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, wel richting N'dal vannacht
kan ook leuk zijn..quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer de hele avond/nacht gamen en muziek luisteren
Ik merkte een golving in het landschap! Welkom thuisquote:
Ghehehehe, thanks!quote:Op zondag 20 april 2014 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik merkte een golving in het landschap! Welkom thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |