haha doe je best hihi..quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien wel een beetje
ik mag graag de snelste zijn
geniaal is datquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Gefeliciteerd Hen![]()
Mogguh Leu.
2 nichtjes van mij zijn ook altijd snel met karten bij kartplaza, al doen ze het niet zo vaak meer.
Dan waren er van die stoere mannen die dan stoer zaten te kijken en het wel even gingen winnen van "die dames", maar bijna altijd kwamen ze later binnen.![]()
anderzijds hou ik wel van uitdagingenquote:
1tje wel, de ander is iets steviger gebouwd. Maar beide fanatiek rallyfan, niet bang om vies te worden of om zichzelf pijn te doen en inderdaad wel eeen winnaarsmentaliteit. En dan zelf ook daarna natuurlijk om die manne lachenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zijn zeker van die lichtgewicht delicate little flowers. Dat i.c.m. adrenaline, muscles en een winnaarsmentaliteit = winning.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anderzijds hou ik wel van uitdagingen
klopt Enschede vind ik persoonlijk geen leuke baan... Oldenzaal nooit geweest..quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb volgens mij 1x bij Go Planet gekart, daar heb je op een gegeven moment toch een brug?
Heb ook een keer volgens mij bij Oldenzaal gekart, op die buitenbaan, volgens m'n oom was ik ENORM agressief, zowel qua rijgedrag als tegen het personeel
is goed. wanneer? deze week?quote:
sounds like a planquote:
Yeahquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En morgen weer richting Twente
Sollicitatiegesprek en kijken naar een kamer
jeejj wel lekker heen en weer tuffen of niet..quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jupquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jeejj wel lekker heen en weer tuffen of niet..
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kamer? Ga je weer studeren? Had geloof ik wel zoiets gezien maar weet niet meer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jup, kamer. En ja, ik ga weer studerenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kamer? Ga je weer studeren? Had geloof ik wel zoiets gezien maar weet niet meer.
waar woon je nu nog dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, kamer. En ja, ik ga weer studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |