abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142837029
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O_ _O_ ^O^ ^O^
De hedde goed gezeed!
:@ zoveel smilies?

Ik vind het anders eigenlijk best erg. Zulke traumatische ervaringen lijken me niet erg prettig...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142837313
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind het anders eigenlijk best erg. Zulke traumatische ervaringen lijken me niet erg prettig...
Ik kreeg laatst de volgende link gemaild:

Zie rond de 3e minuut.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142837526
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 01:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst de volgende link gemaild:

Zie rond de 3e minuut.
_O_
Volgens mij heb ik die iets van 20 jaar geleden gezien. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142837609
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 01:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O_
Volgens mij heb ik die iets van 20 jaar geleden gezien. _O-
Ik kende deze niet. Wel die van de lift. "Met een dubbeltje kom je de wereld rond. Neem nou mijn broer...... Ooh, U heheheeft haast?"

Een ex van mij heet Liesbeth en is inmiddels getrouwd met haar liefde voor het leven: een vrouw.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142837691
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. Natuurlijk zijn traumatische ervaringen heel erg. En ze kunnen ook leiden tot hersenveranderingen. Maar dat geldt natuurlijk wel voor ons allemaal.

Of je daar nou Liesbeth van wordt of niet lijkt me in onze maatschappij (gelukkig) amper van belang.
pi_142838339
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:37 schreef senesta het volgende:
Dat mensen een mening hebben en die onderling willen delen ala maar tips om in aanraking met kinderen te komen delen en goedpraten van misbruik van kleine kinderen heeft niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken in mijn boekje.
Gebeurde dat eigenlijk veel op dat martijn forum?

Een beetje pedo gaat wel meer underground op zoek naar medestanders, of naar een een of andere duistere Tor website.
٩๏̯͡๏)۶
pi_142912180
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Ik zie Marthijn en Norbert als een baken der beschaving nog altijd. Beide zeer geletterd, uitgevers van een boek 'De rede in het nauw' (absolute aanrader voor elke rechtenstudent en student sociologie)
What the fuck?
Heb je dat boekje wel goed gelezen? Ik toevallig wel, het is echt met poepdraad aan elkaar genaaide bagger... Het zijn secties die op zichzelf staand slecht onderbouwd en slecht doordacht zijn, en er zit geen enkele rode draad door de aan elkaar geplakte secties heen... Hoe is dat in godsnaam een aanrader voor wie dan ook?

quote:
vegetariër, autoloos, zeer milieubewust, uitermate pacifistisch.
Dat is wel okee ja. Norbert is wel een beetje onsociaal, en Marthijn kan in een emotionele bui nogal ongenuanceerd uit een hoek komen. Dan zijn het allemaal fascisten, of kinderhaters. Goede gasten verder.

quote:
Beiden hebben nog nooit een kind aangeraakt en willen inderdaad de wet veranderen, maar voor hen is de wet wel een ijkpunt, waar je je ten alle tijde aan dient te houden. Een bijzonder goede instelling, want ook al is de wet niet altijd eerlijk, de wet is de wet en houd je hieraan. Ik kan het hier alleen maar hartstochtelijk mee eens zijn. :D
Daar zitten ook grenzen aan. Toch? Befehl ist befehl en zo?

quote:
Het is goed als er voor pedofielen een voorbeeld is, iemand met een voorbeeldfunctie, iemand met een hoge moraal. Iemand zoals Marthijn of Norbert dus.
Behalve dat zij zich vierkant tegen de maatschappij keren (voor zover de wet dat toelaat, maar ideologisch gezien compleet tégen) en zich gevangen voelen. Moet je daar een voorbeeld aan nemen?
Je hebt wel gelijk, maar dan vind ik hen niet het allerbeste voorbeeld. Of niet meer. Vroeger kon Marthijn nog wat genuanceerder zijn, omdat hij niet zo onderdrukt werd. Dat is veranderd toen hij zo mondig zijn (maatschappelijk "verwerpelijke") idealen ging voorvechten.
pi_142912208
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 02:15 schreef Ronaldsen het volgende:

Gebeurde dat eigenlijk veel op dat martijn forum?

Een beetje pedo gaat wel meer underground op zoek naar medestanders, of naar een een of andere duistere Tor website.
Er werd een beetje slap gekletst over kinderen, er werd zo nu en dan een vies 'moreel vraagstuk' geplaatst. Een beetje in de orde van "is het fout om een onderbroek van je vriendje mee te nemen?"...

Niet echt een inspirerende omgeving. Maar verder was het ook zo uitgestorven als de pest, in het knutselforum wordt meer gepost.
pi_142943683
Zitten twee mannen op een bankje in het park. Komt er een meisje van 7 voorbij lopen en de ene man zegt tegen de andere: "Wat een stuk he?" Zegt de andere tegen de ene: "Nou, had je haar 3 jaar geleden moeten zien toen ik wat met haar had!"
pi_142943716
Oh ja, en je kent het ronde blauwe bord met daarop een man met een kind aan de hand? Dat betekent: Verplicht voor pedofielen.
pi_142948053
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 01:22 schreef Kees22 het volgende:
Zitten twee mannen op een bankje in het park. Komt er een meisje van 7 voorbij lopen en de ene man zegt tegen de andere: "Wat een stuk he?" Zegt de andere tegen de ene: "Nou, had je haar 3 jaar geleden moeten zien toen ik wat met haar had!"
Padoem... tsss...

quote:
Oh ja, en je kent het ronde blauwe bord met daarop een man met een kind aan de hand? Dat betekent: Verplicht voor pedofielen.
Oh. Ik dacht altijd 'pedofielen toegestaan'. Maar in alle eerlijkheid: als ik er met een andere pedo langs loop, lachen we er soms wel eventjes om. "Oh, hier moet je met een jochie lopen."
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:33:35 #162
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142958801
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:11 schreef berthoogst het volgende:

[..]

Er werd een beetje slap gekletst over kinderen, er werd zo nu en dan een vies 'moreel vraagstuk' geplaatst. Een beetje in de orde van "is het fout om een onderbroek van je vriendje mee te nemen?"...

Niet echt een inspirerende omgeving. Maar verder was het ook zo uitgestorven als de pest, in het knutselforum wordt meer gepost.
Mwah, het meeste wat daar werd gepost was van bedenkelijk niveau hoor. De stilte kwam vooral nadat men doorkreeg dat er veel meegelezen werd. En hoe levendig dat forum werd nadat het besloten werd weten we natuurlijk niet. Maar er was nergens op dat forum een ontmoedigend woord te lezen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_142965013
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:33 schreef senesta het volgende:

[..]

Mwah, het meeste wat daar werd gepost was van bedenkelijk niveau hoor. De stilte kwam vooral nadat men doorkreeg dat er veel meegelezen werd. En hoe levendig dat forum werd nadat het besloten werd weten we natuurlijk niet. Maar er was nergens op dat forum een ontmoedigend woord te lezen.
Ook daarvoor was het relatief uitgestorven. De vereniging had na de PNVD niet heel veel leden meer over, hoor. Echt minder dan 100, en voor het grootste deel overjarige homo's die de jaren '70 nog hadden meegemaakt, die hangen niet rond op internetforums.

En nee, het ging daar niet om skeptische tonen over het gehele gebeuren. Daarvoor komen ze niet naar vereniging Martijn, die juist relaties met kinderen bespreekbaar wil maken. Maar wat ze elders niet konden, en daar wel, is slap over kinderen kleppen, vanuit hun perspectief. "Vandaag weer een mooie knul gezien", weet ik het wat. Niet erg smakelijk, maar ook niet schokkend van het niveau "tips om een kind te misbruiken" of zo. Als dat erop had gestaan was het verbieden van die club veel makkelijker geweest.
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:04:15 #164
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142965421
Er was een periode dat die vereniging ook hier werd besproken en toen kon er nog meegelezen worden op het forum en natuurlijk deden we dat, in shock dat zoiets bestond :@ En toen stonden er echt wel tips om in contact te komen met kinderen, er stonden ook foto's van dochtertjes en zoontjes. Inderdaad ook topics zoals jij zegt maar ook discussies waarin een hoop goed gepraat werd.

Dingen zoals dat het alleen de ouders en buitenwereld waren die schade aan het kind deden en dat het voor een kind fijner zou zijn om ontmaagd te worden door een volwassene dan door een leeftijdsgenootje, etc...
Zo onschuldig vond ik het echt niet.

Wellicht dat dat later meer politiek correct werd voor de schermen juist om de vereniging te beschermen..
pi_142973878
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:04 schreef senesta het volgende:
Er was een periode dat die vereniging ook hier werd besproken en toen kon er nog meegelezen worden op het forum en natuurlijk deden we dat, in shock dat zoiets bestond :@ En toen stonden er echt wel tips om in contact te komen met kinderen, er stonden ook foto's van dochtertjes en zoontjes. Inderdaad ook topics zoals jij zegt maar ook discussies waarin een hoop goed gepraat werd.

Dingen zoals dat het alleen de ouders en buitenwereld waren die schade aan het kind deden en dat het voor een kind fijner zou zijn om ontmaagd te worden door een volwassene dan door een leeftijdsgenootje, etc...
Dat zijn toch gewoon meningen waar je over mag praten?
pi_142975260
quote:

Klinkt erg dubieus inderdaad... Nou goed, het onderwerp "de buitenwereld als oorzaak van schade" is op zichzelf een legitiem topic, alleen ontbrak het daar waarschijnlijk aan voldoende genuanceerde/intelligente mensen om dat zinnig te bespreken. Maar de rest... Tsja.

Dat kan ik ook niet echt goedpraten verder. :'(

't Is te hopen dat ze het bij die rare gedachtes hielden.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 00:05:13 #167
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142976838
quote:

Wellicht dat dat later meer politiek correct werd voor de schermen juist om de vereniging te beschermen..
wees eerlijk; het is toch ook "beter" om ontmaagd te worden door iemand met ervaring

want al die 12 jarige tienermoeders zijn niet iets waar je trots op moet zijn

bring the hate *O*
pi_143002971
quote:

Wat is er fout aan die meningen?
Dat de geheimzinnigheid enerzijds en de heisa anderzijds veel schadelijker kunnen zijn dan de daad zelf, vind ik heel logisch klinken en er schijnt ook onderzoek te zijn dat dat ondersteunt.
En er zijn wel stammen waar het heel gebruikelijk is dat een volwassene kinderen ontmaagd. Op een oude fiets moet je het leren en we geven hier toch ook gewoon uitleg (seksuele voorlichting) aan kinderen.

En moet je eens op de serie Palestina vs Israel kijken wat daar voor toeren uitgehaald worden om maar gelijk te krijgen. Dus dat is ook al niet vreemd.
  Moderator zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:49:45 #169
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_143004269
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:05 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

wees eerlijk; het is toch ook "beter" om ontmaagd te worden door iemand met ervaring

want al die 12 jarige tienermoeders zijn niet iets waar je trots op moet zijn

bring the hate *O*
Tienermoeder word je alleen door leeftijdsgenootjes? Ik geloof dat die problemathiek hele andere oorsprong heeft dan met wie je voor het eerst naar bed gaat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:07 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat is er fout aan die meningen?
Dat de geheimzinnigheid enerzijds en de heisa anderzijds veel schadelijker kunnen zijn dan de daad zelf, vind ik heel logisch klinken en er schijnt ook onderzoek te zijn dat dat ondersteunt.
En er zijn wel stammen waar het heel gebruikelijk is dat een volwassene kinderen ontmaagd. Op een oude fiets moet je het leren en we geven hier toch ook gewoon uitleg (seksuele voorlichting) aan kinderen.

En moet je eens op de serie Palestina vs Israel kijken wat daar voor toeren uitgehaald worden om maar gelijk te krijgen. Dus dat is ook al niet vreemd.
Het is niet gewoon een mening natuurlijk, het is het goed praten van sex hebben met kinderen en ook hele jonge kinderen..., bovendien werden er tips uitgewisseld over waar je het beste in contact kon komen met jonge kinderen en meer van dat soort zooi. Het is nog steeds gewoon strafbaar en in vele gevallen ook gewoon erg schadelijk voor kinderen.

Ik vind het een prima signaal.

En wat Israel en dergelijke hier nou weer mee te maken hebben dat ontgaat me
pi_143004660
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef senesta het volgende:

[..]

Tienermoeder word je alleen door leeftijdsgenootjes? Ik geloof dat die problemathiek hele andere oorsprong heeft dan met wie je voor het eerst naar bed gaat.
Nee, maar een goede seksuele opvoeding zou misschien al wat helpen. En dan door ouderen / ouders / volwassenen.
quote:
[..]

Het is niet gewoon een mening natuurlijk, het is het goed praten van sex hebben met kinderen en ook hele jonge kinderen..., bovendien werden er tips uitgewisseld over waar je het beste in contact kon komen met jonge kinderen en meer van dat soort zooi. Het is nog steeds gewoon strafbaar en in vele gevallen ook gewoon erg schadelijk voor kinderen.

Wat Palestina etc. er mee te maken heeft: ook daar worden de vreemdste redeneringen opgehangen om de eigen wandaden te kunnen verdedigen.

Niet gewoon een mening: sommige dingen dus wel. En dat die meningen dan het eigen gedrag/de eigen neiging ondersteunen, is natuurlijk niet vreemd.
Het hebben van een voorkeur en een mening is niet strafbaar Zie artikel 1 van de Grondwet. En of een daad schadelijk is voor kinderen, is dus helemaal niet zo zeker. Als je er naar durft te kijken. Of naar mag kijken.
De corrigerende tik is ook verboden. De Volkskrant van vandaag heeft een korte artikel waarin gepleit wordt voor de corrigerende tik. Waar ik het hartgrondig mee eens ben.
  zondag 3 augustus 2014 @ 00:07:04 #171
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143004853
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef senesta het volgende:

[..]

[..]

zonder seks raak je niet zwanger nee...
  Moderator zondag 3 augustus 2014 @ 00:08:44 #172
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_143004906
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, maar een goede seksuele opvoeding zou misschien al wat helpen. En dan door ouderen / ouders / volwassenen.

[..]

Wat Palestina etc. er mee te maken heeft: ook daar worden de vreemdste redeneringen opgehangen om de eigen wandaden te kunnen verdedigen.

Niet gewoon een mening: sommige dingen dus wel. En dat die meningen dan het eigen gedrag/de eigen neiging ondersteunen, is natuurlijk niet vreemd.
Het hebben van een voorkeur en een mening is niet strafbaar Zie artikel 1 van de Grondwet. En of een daad schadelijk is voor kinderen, is dus helemaal niet zo zeker. Als je er naar durft te kijken. Of naar mag kijken.
De corrigerende tik is ook verboden. De Volkskrant van vandaag heeft een korte artikel waarin gepleit wordt voor de corrigerende tik. Waar ik het hartgrondig mee eens ben.
Ik ga die discussie niet eens voeren, ik heb genoeg schade gezien van heel erg dichtbij en ik word er kotsmisselijk van iemand het uberhaubt zou willen verdedigen. En ja dan kunnen we het weer over randgevallen gaan hebben maar daar hadden ze het op het martijn forum ook niet over hoor, over die grensgevallen. Als je iemand zo enorm leuk vind dan wacht je maar tot ze oud genoeg zijn en gelijkwaardig.

Een mening is misschien niet strafbaar maar het uitwisselen van tips met als doel om een strafbaar feit te plegen/mogelijk te maken lijkt mij een brug te ver.
pi_143005156
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:08 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik ga die discussie niet eens voeren, ik heb genoeg schade gezien van heel erg dichtbij en ik word er kotsmisselijk van iemand het uberhaubt zou willen verdedigen. En ja dan kunnen we het weer over randgevallen gaan hebben maar daar hadden ze het op het martijn forum ook niet over hoor, over die grensgevallen. Als je iemand zo enorm leuk vind dan wacht je maar tot ze oud genoeg zijn en gelijkwaardig.

Een mening is misschien niet strafbaar maar het uitwisselen van tips met als doel om een strafbaar feit te plegen/mogelijk te maken lijkt mij een brug te ver.
Ik niet, althans niet bij mijn weten. Maar ik werd hierin ook wel eens bijgevallen door een ervaringsdeskundige.
Met pedofilie hangt vaak samen een sfeer van geheimzinnigheid en verbergen voor de ouders enerzijds en de heisa die de buitenwereld er over maakt anderzijds. Het is bekend dat beide aspecten (schande en geheimzinnigheid enerzijds en heisa en brandmerken anderzijds) op zichzelf in andere situaties ook al schade veroorzaken.
Als jij ervaring hebt, zou je eens kunnen onderzoeken of deze elementen een rol speelden in de veroorzaakte schade. En hoe groot die rol dan was.
Dat kost moeite, dat weet ik. Maar van simpelheid is nog nooit iemand wijs geworden.
  Moderator zondag 3 augustus 2014 @ 00:32:19 #174
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_143005633
We zullen zien het het uiteindelijk uitpakt voor Martijn nietwaar.
pi_143005987
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:32 schreef senesta het volgende:
We zullen zien het het uiteindelijk uitpakt voor Martijn nietwaar.
Dat ook. Maar ik deed een beroep op je eerlijkheid.
Dat staat los van de zaak voor of tegen Martijn en hoef ik verder ook niet te weten. Maar ik zou het wel toejuichen als je er eens serieus over nadacht. En ik zou bewondering hebben voor je moed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')