Padoem... tsss...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:22 schreef Kees22 het volgende:
Zitten twee mannen op een bankje in het park. Komt er een meisje van 7 voorbij lopen en de ene man zegt tegen de andere: "Wat een stuk he?" Zegt de andere tegen de ene: "Nou, had je haar 3 jaar geleden moeten zien toen ik wat met haar had!"
Oh. Ik dacht altijd 'pedofielen toegestaan'. Maar in alle eerlijkheid: als ik er met een andere pedo langs loop, lachen we er soms wel eventjes om. "Oh, hier moet je met een jochie lopen."quote:Oh ja, en je kent het ronde blauwe bord met daarop een man met een kind aan de hand? Dat betekent: Verplicht voor pedofielen.
Mwah, het meeste wat daar werd gepost was van bedenkelijk niveau hoor. De stilte kwam vooral nadat men doorkreeg dat er veel meegelezen werd. En hoe levendig dat forum werd nadat het besloten werd weten we natuurlijk niet. Maar er was nergens op dat forum een ontmoedigend woord te lezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:11 schreef berthoogst het volgende:
[..]
Er werd een beetje slap gekletst over kinderen, er werd zo nu en dan een vies 'moreel vraagstuk' geplaatst. Een beetje in de orde van "is het fout om een onderbroek van je vriendje mee te nemen?"...
Niet echt een inspirerende omgeving. Maar verder was het ook zo uitgestorven als de pest, in het knutselforum wordt meer gepost.
Ook daarvoor was het relatief uitgestorven. De vereniging had na de PNVD niet heel veel leden meer over, hoor. Echt minder dan 100, en voor het grootste deel overjarige homo's die de jaren '70 nog hadden meegemaakt, die hangen niet rond op internetforums.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah, het meeste wat daar werd gepost was van bedenkelijk niveau hoor. De stilte kwam vooral nadat men doorkreeg dat er veel meegelezen werd. En hoe levendig dat forum werd nadat het besloten werd weten we natuurlijk niet. Maar er was nergens op dat forum een ontmoedigend woord te lezen.
Dat zijn toch gewoon meningen waar je over mag praten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:04 schreef senesta het volgende:
Er was een periode dat die vereniging ook hier werd besproken en toen kon er nog meegelezen worden op het forum en natuurlijk deden we dat, in shock dat zoiets bestondEn toen stonden er echt wel tips om in contact te komen met kinderen, er stonden ook foto's van dochtertjes en zoontjes. Inderdaad ook topics zoals jij zegt maar ook discussies waarin een hoop goed gepraat werd.
Dingen zoals dat het alleen de ouders en buitenwereld waren die schade aan het kind deden en dat het voor een kind fijner zou zijn om ontmaagd te worden door een volwassene dan door een leeftijdsgenootje, etc...
Zo onschuldig vond ik het echt niet.
Klinkt erg dubieus inderdaad... Nou goed, het onderwerp "de buitenwereld als oorzaak van schade" is op zichzelf een legitiem topic, alleen ontbrak het daar waarschijnlijk aan voldoende genuanceerde/intelligente mensen om dat zinnig te bespreken. Maar de rest... Tsja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:04 schreef senesta het volgende:
Er was een periode dat die vereniging ook hier werd besproken en toen kon er nog meegelezen worden op het forum en natuurlijk deden we dat, in shock dat zoiets bestondEn toen stonden er echt wel tips om in contact te komen met kinderen, er stonden ook foto's van dochtertjes en zoontjes. Inderdaad ook topics zoals jij zegt maar ook discussies waarin een hoop goed gepraat werd.
Dingen zoals dat het alleen de ouders en buitenwereld waren die schade aan het kind deden en dat het voor een kind fijner zou zijn om ontmaagd te worden door een volwassene dan door een leeftijdsgenootje, etc...
wees eerlijk; het is toch ook "beter" om ontmaagd te worden door iemand met ervaringquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:04 schreef senesta het volgende:
Wellicht dat dat later meer politiek correct werd voor de schermen juist om de vereniging te beschermen..
Wat is er fout aan die meningen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:04 schreef senesta het volgende:
Wellicht dat dat later meer politiek correct werd voor de schermen juist om de vereniging te beschermen..
Tienermoeder word je alleen door leeftijdsgenootjes? Ik geloof dat die problemathiek hele andere oorsprong heeft dan met wie je voor het eerst naar bed gaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wees eerlijk; het is toch ook "beter" om ontmaagd te worden door iemand met ervaring
want al die 12 jarige tienermoeders zijn niet iets waar je trots op moet zijn
bring the hate
Het is niet gewoon een mening natuurlijk, het is het goed praten van sex hebben met kinderen en ook hele jonge kinderen..., bovendien werden er tips uitgewisseld over waar je het beste in contact kon komen met jonge kinderen en meer van dat soort zooi. Het is nog steeds gewoon strafbaar en in vele gevallen ook gewoon erg schadelijk voor kinderen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:07 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is er fout aan die meningen?
Dat de geheimzinnigheid enerzijds en de heisa anderzijds veel schadelijker kunnen zijn dan de daad zelf, vind ik heel logisch klinken en er schijnt ook onderzoek te zijn dat dat ondersteunt.
En er zijn wel stammen waar het heel gebruikelijk is dat een volwassene kinderen ontmaagd. Op een oude fiets moet je het leren en we geven hier toch ook gewoon uitleg (seksuele voorlichting) aan kinderen.
En moet je eens op de serie Palestina vs Israel kijken wat daar voor toeren uitgehaald worden om maar gelijk te krijgen. Dus dat is ook al niet vreemd.
Nee, maar een goede seksuele opvoeding zou misschien al wat helpen. En dan door ouderen / ouders / volwassenen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Tienermoeder word je alleen door leeftijdsgenootjes? Ik geloof dat die problemathiek hele andere oorsprong heeft dan met wie je voor het eerst naar bed gaat.
Wat Palestina etc. er mee te maken heeft: ook daar worden de vreemdste redeneringen opgehangen om de eigen wandaden te kunnen verdedigen.quote:[..]
Het is niet gewoon een mening natuurlijk, het is het goed praten van sex hebben met kinderen en ook hele jonge kinderen..., bovendien werden er tips uitgewisseld over waar je het beste in contact kon komen met jonge kinderen en meer van dat soort zooi. Het is nog steeds gewoon strafbaar en in vele gevallen ook gewoon erg schadelijk voor kinderen.
Ik vind het een prima signaal.
En wat Israel en dergelijke hier nou weer mee te maken hebben dat ontgaat me
zonder seks raak je niet zwanger nee...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Tienermoeder word je alleen door leeftijdsgenootjes? Ik geloof dat die problemathiek hele andere oorsprong heeft dan met wie je voor het eerst naar bed gaat.
[..]
Het is niet gewoon een mening natuurlijk, het is het goed praten van sex hebben met kinderen en ook hele jonge kinderen..., bovendien werden er tips uitgewisseld over waar je het beste in contact kon komen met jonge kinderen en meer van dat soort zooi. Het is nog steeds gewoon strafbaar en in vele gevallen ook gewoon erg schadelijk voor kinderen.
Ik vind het een prima signaal.
En wat Israel en dergelijke hier nou weer mee te maken hebben dat ontgaat me
Ik ga die discussie niet eens voeren, ik heb genoeg schade gezien van heel erg dichtbij en ik word er kotsmisselijk van iemand het uberhaubt zou willen verdedigen. En ja dan kunnen we het weer over randgevallen gaan hebben maar daar hadden ze het op het martijn forum ook niet over hoor, over die grensgevallen. Als je iemand zo enorm leuk vind dan wacht je maar tot ze oud genoeg zijn en gelijkwaardig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, maar een goede seksuele opvoeding zou misschien al wat helpen. En dan door ouderen / ouders / volwassenen.
[..]
Wat Palestina etc. er mee te maken heeft: ook daar worden de vreemdste redeneringen opgehangen om de eigen wandaden te kunnen verdedigen.
Niet gewoon een mening: sommige dingen dus wel. En dat die meningen dan het eigen gedrag/de eigen neiging ondersteunen, is natuurlijk niet vreemd.
Het hebben van een voorkeur en een mening is niet strafbaar Zie artikel 1 van de Grondwet. En of een daad schadelijk is voor kinderen, is dus helemaal niet zo zeker. Als je er naar durft te kijken. Of naar mag kijken.
De corrigerende tik is ook verboden. De Volkskrant van vandaag heeft een korte artikel waarin gepleit wordt voor de corrigerende tik. Waar ik het hartgrondig mee eens ben.
Ik niet, althans niet bij mijn weten. Maar ik werd hierin ook wel eens bijgevallen door een ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga die discussie niet eens voeren, ik heb genoeg schade gezien van heel erg dichtbij en ik word er kotsmisselijk van iemand het uberhaubt zou willen verdedigen. En ja dan kunnen we het weer over randgevallen gaan hebben maar daar hadden ze het op het martijn forum ook niet over hoor, over die grensgevallen. Als je iemand zo enorm leuk vind dan wacht je maar tot ze oud genoeg zijn en gelijkwaardig.
Een mening is misschien niet strafbaar maar het uitwisselen van tips met als doel om een strafbaar feit te plegen/mogelijk te maken lijkt mij een brug te ver.
Dat ook. Maar ik deed een beroep op je eerlijkheid.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:32 schreef senesta het volgende:
We zullen zien het het uiteindelijk uitpakt voor Martijn nietwaar.
In mijn ervaring zijn mensen met zulke negatieve ervaringen vaker het slachtoffer geworden van onvrijwillig seksueel contact. Of contact waarvan ze achteraf spijt hebben, en al snel zijn gaan twijfelen aan hun vrijwilligheid.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik niet, althans niet bij mijn weten. Maar ik werd hierin ook wel eens bijgevallen door een ervaringsdeskundige.
Met pedofilie hangt vaak samen een sfeer van geheimzinnigheid en verbergen voor de ouders enerzijds en de heisa die de buitenwereld er over maakt anderzijds. Het is bekend dat beide aspecten (schande en geheimzinnigheid enerzijds en heisa en brandmerken anderzijds) op zichzelf in andere situaties ook al schade veroorzaken.
Als jij ervaring hebt, zou je eens kunnen onderzoeken of deze elementen een rol speelden in de veroorzaakte schade. En hoe groot die rol dan was.
Dat kost moeite, dat weet ik. Maar van simpelheid is nog nooit iemand wijs geworden.
Over het algemeen zijn volwassenen iets beter voorgelicht over voorbehoedsmiddelen. En over het algemeen ook iets verantwoordelijker in het gebruik ervan. Maarja, als je een 12-jarige neukt... dan weet ik niet hoe verantwoordelijk je nog bent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij viel het qua concrete "tips" wel mee. Anders was dat direct en ondubbelzinnig een grond voor verbod.quote:Het is niet gewoon een mening natuurlijk, het is het goed praten van sex hebben met kinderen en ook hele jonge kinderen..., bovendien werden er tips uitgewisseld over waar je het beste in contact kon komen met jonge kinderen en meer van dat soort zooi. Het is nog steeds gewoon strafbaar en in vele gevallen ook gewoon erg schadelijk voor kinderen.
Ik niet, want ik vind de kosten te hoog. Je slaat een deuk in de vrijheid van meningsuiting. Hoe abject een standpunt ook, dat moet gewoon gezegd kunnen worden. Wat je met het verbod bereikt is dat een vereniging opgeheven wordt, die ze anders zelf ook wel zouden hebben opgeheven (wat de voorzitter al zei voor de laatste rechtzaak: als hij die won, zou hij zelf de stekker eruit hebben getrokken). Een vereniging met nog maar een handjevol leden, die zonder die vereniging net zoveel of zo weinig twijfelachtige dingen doen als met. In een wereld waarin de overgebleven pedofielen (héél véél, vaak met stukken minder extreem gedachtengoed als dat van vereniging Martijn) zich toch iets meer geheim zullen gaan houden.quote:Ik vind het een prima signaal.
Nou, dat vind ik eigenlijk niet eens interessant, hoe het uitpakt voor die club.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:32 schreef senesta het volgende:
We zullen zien het het uiteindelijk uitpakt voor Martijn nietwaar.
Als dat de zaak is, waarom dan niet gewoon een vereniging oprichten? Waarom een politieke partij die de wet wil aanpassen naar ziekelijke seksuele behoeftes? Kennelijk zijn er dus toch andere plannen dan een maagdelijk bestaan, schijnheilige bende.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Het is goed als er voor pedofielen een voorbeeld is, iemand met een voorbeeldfunctie, iemand met een hoge moraal. Iemand zoals Marthijn of Norbert dus. Iemand die juist oproept dat het prima is als je kinderen leuk vindt, maar dat je af moet zien van seksualiteit en dat een maagdelijk bestaan geen belemmering is voor een gelukkig leven (de meeste FOK!kers hebben ook nooit seks en zullen dit ook nooit hebben en zijn ook gelukkig, dus zo moeilijk is het allemaal niet).
Nou nou.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:06 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Als dat de zaak is, waarom dan niet gewoon een vereniging oprichten? Waarom een politieke partij die de wet wil aanpassen naar ziekelijke seksuele behoeftes? Kennelijk zijn er dus toch andere plannen dan een maagdelijk bestaan, schijnheilige bende.
Een goed voorbeeld voor jullie zou castratie zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |