Natuurlijk! Anders ga ik van mijn stokje!quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die 1200 is niet incl sporten, dus ik neem aan dat je dan sowieso meer eet?Heb je ingesteld dat je elke week meer dan een halve kilo kwijt wilt?
Ah gelukkig.quote:Op maandag 21 april 2014 23:01 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Natuurlijk! Anders ga ik van mijn stokje!
Wat ik verband met sporten eet ik extra.
Ik heb het oude model van deze: http://www.philipsstore.n(...)_50_NL_SHOPPUB/NL/nl en die doet moeiteloos ijs, smoothies, soepen, noten, enz. Alles mag in de vaatwasser en de glazen kan is echt superfijn. Hij is duur, maar doet het inmiddels ook al een jaar of 7.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:11 schreef Sarabi het volgende:
En toen was mijn blender kapotde derde in vier jaar.
Misschien maar eens voor een iets duurdere gaan kijken...
Via wehkamp issie 70 euro.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb het oude model van deze: http://www.philipsstore.n(...)_50_NL_SHOPPUB/NL/nl en die doet moeiteloos ijs, smoothies, soepen, noten, enz. Alles mag in de vaatwasser en de glazen kan is echt superfijn. Hij is duur, maar doet het inmiddels ook al een jaar of 7.
Hoe komt het? Heb je te veel tussendoor gegeten, was het gewoon te veel lunch of ben je nog niet gewend aan genoeg eten? Heb je een lijstje van wat je vandaag gepland had te eten?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef Skoap het volgende:
*zucht* ik kreeg mijn lunch niet eens op... Naja heb het in de koelkast gezet en dan eet ik dat wel als tussendoortje.
Waarom moeten wij dat hier weten? Geen handige mededelingquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:16 schreef Tink89 het volgende:
Omg, de pure chocolade met gekaramaliseerde amandel van verkade is echt te lekker...
Dat staat er vlak boven...quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hoe komt het? Heb je te veel tussendoor gegeten, was het gewoon te veel lunch of ben je nog niet gewend aan genoeg eten? Heb je een lijstje van wat je vandaag gepland had te eten?
Sorry... Ik baalde er van dat hij zo lekker is nadat iemand hier laatst riep dat hij lactosevrij is. Ik zeg al niks meerquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom moeten wij dat hier weten? Geen handige mededeling
Dus het komt doordat je dit weekend te weinig gegeten hebt en vanochtend niks gegeten hebt. Ik zou daar persoonlijk veel honger van krijgen, maar ik ben dan ook echt een ontbijterquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:49 schreef Skoap het volgende:
[..]
Dat staat er vlak boven...
Ik heb erg weinig gegeten van het weekend en natuurlijk niet ontbeten vanmorgen en/of tussendoortjes gehad. Dus het zal daarmee wel te maken hebben.
Ik overwoog stiekem al om 'm eens te proberen. Maarrrr ik doe het niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom moeten wij dat hier weten? Geen handige mededeling
Ik eet low-carb dus daar let je sowieso minder op vet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:04 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind 1,5 braadworst met tomatensaus overigens niet echt een gezonde avondmaaltijd. Eet je vaker zo of is dit een uitzonderlijk lijstje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |