SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 17 April 2014 : Nederland een staat van de USA laten worden en KLTZK tot gouverneur uitroepen.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- Elke dag : d4v1d adoreren
[ Bericht 5% gewijzigd door KLTZK op 17-04-2014 17:48:31 ]"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Zou het? Ik was het wel erg zat hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Helaasch. Maar het ging korte tijd wat beter. Wellicht kunnen we dat weer terughalen.
Hoi Ess.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:09 schreef essnhills het volgende:
Dag mevrouw en dag meneer, hé hallo hier ben ik weer.
doeiquote:Op donderdag 17 april 2014 17:09 schreef essnhills het volgende:
Dag mevrouw en dag meneer, hé hallo hier ben ik weer.
Ik denk dat we het samen wel kunnen. Al helemaal als LB en JC ons komen steunen natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het? Ik was het wel erg zat hoor.
Nee natuurlijk heb ik vertrouwen in je.
Hoiquote:
Niks mis met die agendaquote:
Oh, ga je?quote:
Agenda aangepastquote:
Wat voor soep?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jazeker. Vanavond feestje. Nog ff 'n bak soep drinken en dan op naar de universiteit.
Als ik ooit een bekeuring krijg ga ik emigreren. In Duitsland is niet stoppen voor een stopbord een tientje, hier 23 tientjes.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als Nederland ooit een staat van Amerika wordt, verhuis in naar onze oosterburen.
Niet dat Nederland nog geen kolonie is van Amerika, want Nederland doet niets anders dan de reet van Amerika kussen danwel likken.
Dondersquote:Op donderdag 17 april 2014 17:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als ik ooit een bekeuring krijg ga ik emigreren. In Duitsland is niet stoppen voor een stopbord een tientje, hier 23 tientjes.
Ik denk 50/50 een bekeuring te krijgen voor 30 te hard bij wegwerkzaamheden. Gelukkig was dat in Duitsland.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Donders
Ik woon op een paar km van de grens, dus miss moet ik mezelf er maar even over heen schoppen
Woon je omgeving Rotterdam???quote:Op donderdag 17 april 2014 17:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Donders
Ik woon op een paar km van de grens, dus miss moet ik mezelf er maar even over heen schoppen
de grens naar friesland misschienquote:Op donderdag 17 april 2014 17:17 schreef KLTZK het volgende:
Hier in Alkmaar is de grens over glippen niet echt een optie
Gelukkig nietquote:
Dan blijf ik liever in Nederland wonenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de grens naar friesland misschien
Dan zou hij niet op een paar km van de grens wonen hè?quote:
mi kankiquote:Op donderdag 17 april 2014 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zou hij niet op een paar km van de grens wonen hè?
snow is niet zo snugger en we proberen haar daar ook niet mee te plagen dus ik zou het waarderen als jij dat ook niet zou willen doenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat blijktquote:
Ik zal mijn best doen. Ik kan echter niks garanderen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow is niet zo snugger en we proberen haar daar ook niet mee te plagen dus ik zou het waarderen als jij dat ook niet zou willen doen
De zee is ook een landgrens. 'Donders' is niet echt iets Rotterdams trouwens, ik hoor het niemand ooit roepen hier.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ninja editquote:Op donderdag 17 april 2014 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
plaatje werkt niet
[ afbeelding ]
Hoinquote:Op donderdag 17 april 2014 17:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De zee is ook een landgrens. 'Donders' is niet echt iets Rotterdams trouwens, ik hoor het niemand ooit roepen hier.
Oja en hoi.
Mijn intelligentie komt op dit forum niet zo goed over neequote:Op donderdag 17 april 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow is niet zo snugger en we proberen haar daar ook niet mee te plagen dus ik zou het waarderen als jij dat ook niet zou willen doen
Ik heb ook gesolliciteerd bij de action, ik ben niet aangenomenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:23 schreef KLTZK het volgende:
Action arbeidsovereenkomst is binnen![]()
Ik ben niet werkloos meer
Ben jij degene die zo'n negerpiemel UI had?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn intelligentie komt op dit forum niet zo goed over nee
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb ook gesolliciteerd bij de action, ik ben niet aangenomen
Te oud
17, over 2 mnd 18quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:23 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ben jij degene met zo'n negerpiemel UI had?
De zinsopbouw is sterk in deze.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:23 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ben jij degene met zo'n negerpiemel UI had?
Mozes kriebels nog aan toe wat scherp. Al loopt de landgrens wel heel ver door in de zee.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De zee is ook een landgrens. 'Donders' is niet echt iets Rotterdams trouwens, ik hoor het niemand ooit roepen hier.
Oja en hoi.
ik welquote:Op donderdag 17 april 2014 17:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oja en hoi.
Voel me topfit momenteel, blij dat dit ook op FOK! tot uiting komt.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mozes kriebels nog aan toe wat scherp.
Landgrens wel ja, maar een aantal kilometers aan zee horen nog wel bij Nederland.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oja en hoi.
Vluchtig of niet de passie droop ervan af. Het is al goed kameraad, nogmaals bedankt voor deze hartelijke woorden.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voel me topfit momenteel, blij dat dit ook op FOK! tot uiting komt.
Ik heb je alleen nog maar vluchtig gefeliciteerd, maar bij deze wil ik het nog even 'echt' doen.
[ afbeelding ]
Van harte bby xoxo
Jajaquote:
Ik ben ook 17quote:
Klopt. Er is echter nooit duidelijk gezegd om wat voor grens het ging, dus als advocaat draag ik dat aan als verdediging.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Landgrens wel ja, maar een aantal kilometers aan zee horen nog wel bij Nederland.
In dat geval hebben we beiden gelijk. Zullen we het op een gelijkspel gooien?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt. Er is echter nooit duidelijk gezegd om wat voor grens het ging, dus als advocaat draag ik dat aan als verdediging.
Ik sta aan jouw kant. Pak hem. Mijn modtag zet je bij voorbaat al op een onoverbrugbare voorsprong.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
In dat geval hebben we beiden gelijk. Zullen we het op een gelijkspel gooien?
Wat is dit voor een wraakactie LR?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta aan jouw kant. Pak hem. Mijn modtag zet je bij voorbaat al op een onoverbrugbare voorsprong.
Wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:24 schreef Rezania het volgende:
Jullie zijn allemaal niet zo snugger. Daarom zit je in ONZ, duh.
Oh. Wat spannend ditquote:Op donderdag 17 april 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta aan jouw kant. Pak hem. Mijn modtag zet je bij voorbaat al op een onoverbrugbare voorsprong.
Ja, geen idee eigenlijk. Ken amper iemand hier.quote:
kyk dese boi snapt etquote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
sick money G big spenders be mirin' dis bitch
Niks wraak. Ess heeft gewoon vaak gelijk en zet mijn geld in op de favoriet.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is dit voor een wraakactie LR?
Ik denk dat ik mijn glitterplaatje maar weer weghaal, ik ben niet gediend van dit soort nare streken.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoesjes!quote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, geen idee eigenlijk. Ken amper iemand hier.
Ik heb net vernomen dat Rez ook heel alpha isquote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is de mascotte van deze SC. Onder al die betafag zit ook een wietparkiet verscholen
Mascotte? Ik post hier nog maar amper.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is de mascotte van deze SC. Onder al die betafag zit ook een wietparkiet verscholen
verkeerde opmerkingquote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
duh die krengen zijn ook duurquote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef d4v1d het volgende:
Dan ben je dus een dief.
En besluit je iets te stelen in de Albert Heijn..
.. En dan kies je één fucking taart
hoi d4v1dquote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef d4v1d het volgende:
Dan ben je dus een dief.
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn glitterplaatje maar weer weghaal, ik ben niet gediend van dit soort nare streken.
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verkeerde opmerking
[ afbeelding ]
Ben ik daar nou nog niet vanafquote:
Dat is moeilijk mee te nemenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pak dan gelijk 2 of 3 taarten... ééntje snap ik niet
Godverdommequote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verkeerde opmerking
[ afbeelding ]
Zet hem eens op volgordequote:Op donderdag 17 april 2014 17:39 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ben ik daar nou nog niet vanaf
Heb je de OP al gezien
Je maakt wel wat mee zeg, shiiiit. Slagroom of mokka?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef d4v1d het volgende:
Dan ben je dus een dief.
Het is al goed.quote:
je trekt iets uit de context volgens mijquote:Op donderdag 17 april 2014 17:39 schreef Snowbells het volgende:
LEUK HOOR dingen uit de context halen
Ach. Ik heb wel eens iemand betrapt die een Festini probeerde te stelen. Dat is wel 1 hele euro.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pak dan gelijk 2 of 3 taarten... ééntje snap ik niet
Volwassen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
je trekt iets uit de context volgens mij
hihi trekt
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
je trekt iets uit de context volgens mij
hihi trekt
eerst trekken dan slikkenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap het niet meer. Is het nou trekken of slikken
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Tada!quote:Op donderdag 17 april 2014 17:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zet hem eens op volgordeDit klopt toch helemaal niet godverdomme.
pagga slaanquote:Op donderdag 17 april 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
eh kom niet hatenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Snow toch maar op Twitter volgen hopende op een antwoord.
ik werd geroepen derhalvequote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verkeerde opmerking
[ afbeelding ]
Gewoon zelfs emails krijgen met suggesties en dan allemaal FOK!kers, dan weet je dat je iets niet helemaal goed doet.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
twitter komt nu met allemaal fokkers op de proppen
oh die email krijg ik niet meerquote:Op donderdag 17 april 2014 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zelfs emails krijgen met suggesties en dan allemaal FOK!kers, dan weet je dat je iets niet helemaal goed doet.
ik krijg nu mailtjes alsquote:Op donderdag 17 april 2014 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh die email krijg ik niet meer
heb ik uitgezet werd er helemaal gek van
Neuk ze allemaal de volgers, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik krijg nu mailtjes als
''PERSOON A HEEFT TWEETS DIE JIJ WIL LEZEN''
nou, dat bepaal ik zelf met je kut twitter!
ja er woont er ook eentje vlakbijquote:Op donderdag 17 april 2014 17:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neuk ze allemaal de volgers, dat zal ze leren.
Telt een account waar je nooit op zit ook?quote:
No offense, maar LR kleurt nogal eens buiten de lijntjes.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja er woont er ook eentje vlakbij
schijnt wel goed te kunnen kleuren
daar maar mee beginnen
Halfquote:Op donderdag 17 april 2014 17:53 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Telt een account waar je nooit op zit ook?
gewoon vragen aan Lr of hij je wilt volgen dan heb je een goede reden om te tweetenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:52 schreef Rodawa het volgende:
Sowieso heb ik weinig met twitter. Af en toe heb ik wel de behoefte om een tweetje te plaatsen wanneer ik iets leuks post op FOK! ofzo, maar zonder volgers heb je er toch geen reet aan.
Is afgerond een heel dus jaquote:
Wellicht is srslymortaxx ook nog wel te strikken, dan heb ik toch een mooie kring om mij heen geschaard.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon vragen aan Lr of hij je wilt volgen dan heb je een goede reden om te tweeten
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Oke deze was stiekem wel grappig
twitter:Lamp twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 01:30:17Don't buy a car. Buy a gun. You can get a car with a gun. reageer retweet
twitter:srslymortaxx twitterde op woensdag 16-04-2014 om 21:36:45snowbells is een vervelend wicht reageer retweet
quote:Op donderdag 17 april 2014 18:00 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
dit was met stage toen![]()
strikvraag alles
En morgen ookquote:Op donderdag 17 april 2014 17:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waar is d4v1d
Het is vandaag d4v1d adoratie dag volgens de agenda
één dag is al ruim voldoendequote:
quote:
d4v1d en ik ookquote:Op donderdag 17 april 2014 18:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
maar d4v1d en ik hebben een haat-liefde verhouding![]()
stay away from my man bitch *snap snap snap*quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon vragen aan Lr of hij je wilt volgen dan heb je een goede reden om te tweeten
quote:Op donderdag 17 april 2014 18:01 schreef KLTZK het volgende:
[..]
En morgen ook![]()
En de dag daarna ook![]()
En de dag daarna ook
Ik ben wel nieuwsgierig nu, heb je een linkje?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mijn twitteraccount is het volgen ook wel waard natuurlijk. Een stroom van louter kwaliteit.
gewoon bij de tweets van snow kijkenquote:Op donderdag 17 april 2014 18:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig nu, heb je een linkje?
Ik heb geen twitters buiten die van mortaxx om.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon bij de tweets van snow kijken
ze zit ons te pesten
Haar naam begint met een M. Tip van het huisquote:Op donderdag 17 april 2014 18:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb geen twitters buiten die van mortaxx om.
Ga eens wegquote:Op donderdag 17 april 2014 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon bij de tweets van snow kijken
ze zit ons te pesten
Dus over 2 weken mogen we weer haten?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:01 schreef KLTZK het volgende:
[..]
En morgen ook![]()
En de dag daarna ook
Ik heb net weer een kwaliteitstweet de wereld ingeslingerdquote:Op donderdag 17 april 2014 18:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb geen twitters buiten die van mortaxx om.
Dat was een mooie backfire meneer de demagoog. Het volk riep Mortaxx, Mortaxx vrij en nagelde jouw nare persoontje aan het kruisquote:Op donderdag 17 april 2014 03:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel te begrijpen overigens.
Maar KLB is gemeen ja. Zelf ik, JA IK, werd daar gepest. Alles wat ik deed was pleiten voor Mortaxx zijn terugtreden.
En dan een serieuze note. In ieder geval goed dat je je niet hebt laten wegjagen maar het blijven toch uiterst vermoeide verhalen.
Je haat mequote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 18:30 schreef Flippiee het volgende:
Jullie lijken wel op Rez en Etsu of Paxcon. Weet nog niet precies de combi.
quote:Op donderdag 17 april 2014 18:30 schreef Flippiee het volgende:
Haaiquote:
Dolfijnquote:
Walvisquote:
Neequote:
Zeesterquote:
Appelflapquote:
Nietwaar, ik praatte heul zachjesquote:
Rozijnenbolletjequote:
ook goed maar waarom mijn naam noemen ik raak in de warquote:Op donderdag 17 april 2014 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nietwaar, ik praatte heul zachjes
Kan je autisme het niet handelen?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ook goed maar waarom mijn naam noemen ik raak in de war
Kaneelbroodjequote:
Koffiequote:
misschienquote:Op donderdag 17 april 2014 18:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan je autisme het niet handelen?
Maar ik zei heul geen hamer-tjequote:Op donderdag 17 april 2014 18:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ook goed maar waarom mijn naam noemen ik raak in de war
Theequote:
Softijsquote:
Oh.quote:
Chocodipquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaat jou liefde ook door de maagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Meow?!
maar heb al genoeg gegetenquote:
Uhmmquote:Op donderdag 17 april 2014 19:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gaat jou liefde ook door de maag?
Ik ben nog steeds aan het bedenken wat ik vanavond moet eten.quote:
wat eet jij laatquote:Op donderdag 17 april 2014 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het bedenken wat ik vanavond moet eten.
Straks maar eens langs de Lidl
En ook nog Amerikaquote:Op donderdag 17 april 2014 19:19 schreef Maringo het volgende:
'Waar we..' TT..![]()
![]()
[insert link naar klbtopic]
Jaquote:
ik alleen als ik ga uitetenquote:
Wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:22 schreef Maringo het volgende:
We zijn toch geen fucking inteeltkliek.
Was het nou chocola geweestquote:
klinkt nog best leuk eigenlijkquote:
die andere was beterquote:
Nopequote:
Volgende week welquote:
Ik ken mn rooster voor volgende week niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkquote:
Beste FIPO ooitquote:Op donderdag 17 april 2014 20:05 schreef d4v1d het volgende:
KLB / Papiertje blijft vastzitten aan ijsje
jij hebt geen rechten in een room die naar jou vernoemd is?>quote:Op donderdag 17 april 2014 20:06 schreef Snowbells het volgende:
o wacht daar heeft niemand rechten
/flipsje
gr
Ik welquote:
De naam is dus eerder gebruikt door iemand anders.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt geen rechten in een room die naar jou vernoemd is?>
bijna snitchquote:Op donderdag 17 april 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
Zoveel TC linkjes, zou bijna TR doen.
Hij is bazig he.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede UI.
Word er helemaal gelukkig van
[ afbeelding ]
Is dit een belediging of een compliment?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:30 schreef Flippiee het volgende:
beidequote:Op donderdag 17 april 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dit een belediging of een compliment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Doe datquote:Op donderdag 17 april 2014 20:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik lach in m'n eentje if you guys don't mind
Sowieso belediging grquote:Op donderdag 17 april 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania voelt zich te groot voor ons, Paxcon heeft het tot mod geschopt...quote:Op donderdag 17 april 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou niets vroeg gr.quote:
Aww Littlerabbit. Ik mis onze tijden toen je nog zwart was.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rezania voelt zich te groot voor ons, Paxcon heeft het tot mod geschopt...
Ik denk dat het voor hen een belediging is te worden opgesomd in dit rijtje
xD grapje hoor xoxoxo
ey wil je ff heel snel nor doen tege lrquote:Op donderdag 17 april 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou niets vroeg gr.
[..]
Aww Littlerabbit. Ik mis onze tijden toen je nog zwart was.
ik doe nor tege lrquote:Op donderdag 17 april 2014 21:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ey wil je ff heel snel nor doen tege lr
Waarom zou dit of een belediging of een compliment moeten zijn?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is het anders?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom zou dit of een belediging of een compliment moeten zijn?
Okequote:Op donderdag 17 april 2014 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon een gedachte.Ik bedoel iets niet direct negatief of positief.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
OkeLief van je.
Ik heb trouwens geen foto van mij en Rez
Als het zo ver is, dan wil ik de allereerste zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van hem alleen, maar niet samenZover gaan we nog niet.
Sorry.
De tijd dat je mij achter het stadion Alexander wilde 'meeten'?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou niets vroeg gr.
[..]
Aww Littlerabbit. Ik mis onze tijden toen je nog zwart was.
Met nadruk op als. Denk niet dat het gaat gebeuren.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het zo ver is, dan wil ik de allereerste zijn
Blijkbaar. En dat wekte bij mij een grote teleurstelling op. Ik weet niet of ik nog verder met je kan en wil praten en of ik dat aankan. Lastig.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De tijd dat je mij achter het stadion Alexander wilde 'meeten'?
Ja sorry. Ik bleek toch echt de flamboyantheid te missen om het door te zetten
Nee.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
Nou jezus, spam eens door zodat ik uit de OP kan.
Hoiquote:Op donderdag 17 april 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
Nou jezus, spam eens door zodat ik uit de OP kan.
Gaat z'n gangetje... meer kan ik er eigenlijk niet over zeggenquote:
Ik ben dinsdag wezen zeilen, en we zijn niet omgeslagen. Knap hè.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje... meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen
Heb jij nog wat interessants meegemaakt ofzo?
Oh wauwquote:Op donderdag 17 april 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag wezen zeilen, en we zijn niet omgeslagen. Knap hè.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, en we zeilde een zandbank in, toen zaten we vast.
Ja, en dan moet je opkruisen (heen en weer tegen de wind in), en dan moet je steeds van de ene kant naar de andere kant rennen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wauw
ook echt serieus dat je aan de andere kant van het bootje moet gaan hangen enzo?
Nee, we zeilden achteruit.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toen ben jij zeker wel even uitgestapt om hem weer het water in te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |