De zinsopbouw is sterk in deze.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:23 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ben jij degene met zo'n negerpiemel UI had?
Mozes kriebels nog aan toe wat scherp. Al loopt de landgrens wel heel ver door in de zee.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De zee is ook een landgrens. 'Donders' is niet echt iets Rotterdams trouwens, ik hoor het niemand ooit roepen hier.
Oja en hoi.
ik welquote:Op donderdag 17 april 2014 17:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De zee is ook een landgrens. 'Donders' is niet echt iets Rotterdams trouwens, ik hoor het niemand ooit roepen hier.
Oja en hoi.
Voel me topfit momenteel, blij dat dit ook op FOK! tot uiting komt.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mozes kriebels nog aan toe wat scherp.
Landgrens wel ja, maar een aantal kilometers aan zee horen nog wel bij Nederland.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oja en hoi.
Vluchtig of niet de passie droop ervan af. Het is al goed kameraad, nogmaals bedankt voor deze hartelijke woorden.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voel me topfit momenteel, blij dat dit ook op FOK! tot uiting komt.
Ik heb je alleen nog maar vluchtig gefeliciteerd, maar bij deze wil ik het nog even 'echt' doen.
[ afbeelding ]
Van harte bby xoxo
Jajaquote:
Ik ben ook 17quote:
Klopt. Er is echter nooit duidelijk gezegd om wat voor grens het ging, dus als advocaat draag ik dat aan als verdediging.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Landgrens wel ja, maar een aantal kilometers aan zee horen nog wel bij Nederland.
In dat geval hebben we beiden gelijk. Zullen we het op een gelijkspel gooien?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt. Er is echter nooit duidelijk gezegd om wat voor grens het ging, dus als advocaat draag ik dat aan als verdediging.
Ik sta aan jouw kant. Pak hem. Mijn modtag zet je bij voorbaat al op een onoverbrugbare voorsprong.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
In dat geval hebben we beiden gelijk. Zullen we het op een gelijkspel gooien?
Wat is dit voor een wraakactie LR?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta aan jouw kant. Pak hem. Mijn modtag zet je bij voorbaat al op een onoverbrugbare voorsprong.
Wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:24 schreef Rezania het volgende:
Jullie zijn allemaal niet zo snugger. Daarom zit je in ONZ, duh.
Oh. Wat spannend ditquote:Op donderdag 17 april 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta aan jouw kant. Pak hem. Mijn modtag zet je bij voorbaat al op een onoverbrugbare voorsprong.
Ja, geen idee eigenlijk. Ken amper iemand hier.quote:
kyk dese boi snapt etquote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
sick money G big spenders be mirin' dis bitch
Niks wraak. Ess heeft gewoon vaak gelijk en zet mijn geld in op de favoriet.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is dit voor een wraakactie LR?
Ik denk dat ik mijn glitterplaatje maar weer weghaal, ik ben niet gediend van dit soort nare streken.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoesjes!quote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, geen idee eigenlijk. Ken amper iemand hier.
Ik heb net vernomen dat Rez ook heel alpha isquote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is de mascotte van deze SC. Onder al die betafag zit ook een wietparkiet verscholen
Mascotte? Ik post hier nog maar amper.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is de mascotte van deze SC. Onder al die betafag zit ook een wietparkiet verscholen
verkeerde opmerkingquote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
duh die krengen zijn ook duurquote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef d4v1d het volgende:
Dan ben je dus een dief.
En besluit je iets te stelen in de Albert Heijn..
.. En dan kies je één fucking taart
hoi d4v1dquote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef d4v1d het volgende:
Dan ben je dus een dief.
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn glitterplaatje maar weer weghaal, ik ben niet gediend van dit soort nare streken.
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verkeerde opmerking
[ afbeelding ]
Ben ik daar nou nog niet vanafquote:
Dat is moeilijk mee te nemenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pak dan gelijk 2 of 3 taarten... ééntje snap ik niet
Godverdommequote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verkeerde opmerking
[ afbeelding ]
Zet hem eens op volgordequote:Op donderdag 17 april 2014 17:39 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ben ik daar nou nog niet vanaf
Heb je de OP al gezien
Je maakt wel wat mee zeg, shiiiit. Slagroom of mokka?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef d4v1d het volgende:
Dan ben je dus een dief.
Het is al goed.quote:
je trekt iets uit de context volgens mijquote:Op donderdag 17 april 2014 17:39 schreef Snowbells het volgende:
LEUK HOOR dingen uit de context halen
Ach. Ik heb wel eens iemand betrapt die een Festini probeerde te stelen. Dat is wel 1 hele euro.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pak dan gelijk 2 of 3 taarten... ééntje snap ik niet
Volwassen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
je trekt iets uit de context volgens mij
hihi trekt
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
je trekt iets uit de context volgens mij
hihi trekt
| Forum Opties | |
|---|---|