eerst trekken dan slikkenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap het niet meer. Is het nou trekken of slikken
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Tada!quote:Op donderdag 17 april 2014 17:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zet hem eens op volgordeDit klopt toch helemaal niet godverdomme.
pagga slaanquote:Op donderdag 17 april 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
eh kom niet hatenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Snow toch maar op Twitter volgen hopende op een antwoord.
ik werd geroepen derhalvequote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verkeerde opmerking
[ afbeelding ]
Gewoon zelfs emails krijgen met suggesties en dan allemaal FOK!kers, dan weet je dat je iets niet helemaal goed doet.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
twitter komt nu met allemaal fokkers op de proppen
oh die email krijg ik niet meerquote:Op donderdag 17 april 2014 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zelfs emails krijgen met suggesties en dan allemaal FOK!kers, dan weet je dat je iets niet helemaal goed doet.
ik krijg nu mailtjes alsquote:Op donderdag 17 april 2014 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh die email krijg ik niet meer
heb ik uitgezet werd er helemaal gek van
Neuk ze allemaal de volgers, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik krijg nu mailtjes als
''PERSOON A HEEFT TWEETS DIE JIJ WIL LEZEN''
nou, dat bepaal ik zelf met je kut twitter!
ja er woont er ook eentje vlakbijquote:Op donderdag 17 april 2014 17:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neuk ze allemaal de volgers, dat zal ze leren.
Telt een account waar je nooit op zit ook?quote:
No offense, maar LR kleurt nogal eens buiten de lijntjes.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja er woont er ook eentje vlakbij
schijnt wel goed te kunnen kleuren
daar maar mee beginnen
Halfquote:Op donderdag 17 april 2014 17:53 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Telt een account waar je nooit op zit ook?
gewoon vragen aan Lr of hij je wilt volgen dan heb je een goede reden om te tweetenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:52 schreef Rodawa het volgende:
Sowieso heb ik weinig met twitter. Af en toe heb ik wel de behoefte om een tweetje te plaatsen wanneer ik iets leuks post op FOK! ofzo, maar zonder volgers heb je er toch geen reet aan.
Is afgerond een heel dus jaquote:
Wellicht is srslymortaxx ook nog wel te strikken, dan heb ik toch een mooie kring om mij heen geschaard.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon vragen aan Lr of hij je wilt volgen dan heb je een goede reden om te tweeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |