SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 17 maart : d4v1d adoreren
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Zo ging dat bij ons op school ook jaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij ons was later de regel dat je je telefoon wel bij je mocht hebben, maar dan op stil. En als de docent je betrapte met dat ding in je hand of als ie afging dan werd ie voor de rest van de dag in beslag genomen. Kon je hem na het laatste uur van de betreffende docent persoonlijk op komen halen, niet eerder. Werkte prima hoor.
beetje de new kid pestenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
Het is gewoon leuker zonder jou kitkat
grpj ni hate x
Mad jelly, kijk of er nog leuke dingen zijn. Maak pics enzoquote:Op donderdag 17 april 2014 14:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hoeft ook niet.
[..]
Ik ga zondag denk ik gewoon naar forever 21.
Gewoon kaal gaan. Je bent nu toch vrijgezelquote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Voorlopig in ieder geval niet. Je moet minimaal 25cm doneren en mijn haar is op dit moment 26cm (een uitgevallen haar die op m'n vest zat opgemeten)
ja, maar nu heb je me nieuwsgierig gemaaktquote:
ben niet eens oud genoeg om je vader te zijnquote:
Ik dacht ook iets als 'WTF?' Het was nou ook weer niet zo dat ik overdreven m'n best had gedaan om er goed uit te zienquote:Op donderdag 17 april 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik mijn naam direct aan zo'n reputatie wil verbinden Ess.![]()
Maar klinkt niet best
Ik kijk altijd of er nog leuke dingen zijn. Pics krijg je sowieso. Anders doneer ik wel een dagkaart aan je.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mad jelly, kijk of er nog leuke dingen zijn. Maak pics enzo. Dan koop ik -als ik ooit die 25 euro nog terug krijg- nog 2 dagkaarten er bij.
Persoonlijk contact is altijd minder afstandelijk. Zo heeft iedereen een beter beeld bij wie je bent, en kan je een relatie/netwerk beter opbouwen.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Tips gevraagd over hoe ik mijn baas ervan kan overtuigen dat het noodzakelijk is dat ik een tripje naar Londen maak om daar een training te geven. En waarom dat niet via conferencecall kan
Oh! Dus ondanks dat er anderhalve maand geleden bij mij ruim 35cm is afgegaan is mijn haar alsnog langer?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon kaal gaan. Je bent nu toch vrijgezel![]()
En 25 cm... (Ja ik heb net een haar uit mijn hoofd getrokken) Ik zit op 20 cm. Dus het goede doel kan ik nog niet steunen.
zo weinig maar?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeik niet, ik verspil bewust 32 uur van mijn leven per week door op een kantoor te zitten.
Ik ben geen natuurtalent kennelijk. Al was de basis bij mij ook wel erg kort.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh! Dus ondanks dat er anderhalve maand geleden bij mij ruim 35cm is afgegaan is mijn haar alsnog langer?
Ik verspil bewust 15 uur van mijn leven door bewust op school te zitten.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeik niet, ik verspil bewust 32 uur van mijn leven per week door op een kantoor te zitten.
Ik heb geen krullenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geen natuurtalent kennelijk. Al was de basis bij mij ook wel erg kort.
Moest je mij nou weer kleinerenIk heb tenminste krullen
* SgtPorkbeans schooit om een pitabroodje*quote:Op donderdag 17 april 2014 14:36 schreef essnhills het volgende:
Oké nu ga ik mijn pitabroodjes maken
In de broodrooster uiteraard
Best veel als je geen flikker te doen hebt en gedemotiveerd bent.quote:
Whehe ik heb geen rijbewijs, en dan zat een auto er even goed niet in.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik verspil bewust 15 uur van mijn leven door bewust op school te zitten.
Dan mag ik daar naast 20 uur zelfstudie doen.
Dus ga ergens anders janken met je lekkere kantoorstoel en leasebak
Gekke alpaca ben je ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je rijbewijs scoren en een dikke leasebak rijden danquote:Op donderdag 17 april 2014 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best veel als je geen flikker te doen hebt en gedemotiveerd bent.
Daarnaast weet ik best wat hard werken is.
[..]
Whehe ik heb geen rijbewijs, en dan zat een auto er even goed niet in.
ik wist niet eens dat je al klaar was met je opleidingquote:Op donderdag 17 april 2014 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best veel als je geen flikker te doen hebt en gedemotiveerd bent.
Daarnaast weet ik best wat hard werken is.
[..]
Whehe ik heb geen rijbewijs, en dan zat een auto er even goed niet in.
Mijn alpaca en ik zijn het oneens met je.quote:
Alsof ik dat 1,2,3 haal. En leasebak is sowieso geen optie.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga je rijbewijs scoren en een dikke leasebak rijden dan
Ben ik ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat je al klaar was met je opleiding
Tuurlijk welquote:Op donderdag 17 april 2014 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof ik dat 1,2,3 haal. En leasebak is sowieso geen optie.
Neem je adoptievarken meequote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Omg binnenkort ga ik met mn vriend eten bij een Japans restaurant
Vanuit dit camerapunt zie ik ineens wel treffende gelijkenissenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn alpaca en ik zijn het oneens met je.
[ afbeelding ]
Als het moeilijk was, reed niemand in een autoquote:
boeienquote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik betwijfel of hij dat goed vind
Ik wil ook wel aan een ander tafeltje gaan zitten, als hij maar betaaldquote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik betwijfel of hij dat goed vind
quote:Perfect Evening Emmen bestaat uit een eten én een bezoek aan een film naar keuze bij Utopolis Emmen voor slechts ¤25,- per persoon. U kunt de Perfect Evening Emmen-voucher exclusief verkrijgen bij Utopolis Emmen.
Rijbewijs halen is wel duurquote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als het moeilijk was, reed niemand in een auto
Maar ik ga betalenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wil ook wel aan een ander tafeltje gaan zitten, als hij maar betaald
Tussen jou en de alpaca?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanuit dit camerapunt zie ik ineens wel treffende gelijkenissen
Dat is waar. Ik heb al naast zoveel debielen gezeten, dat als zelfs zij een rijbewijs halen dan kan het niet moeilijk zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem als jij betaaldquote:
Ik neem aan dat het eten bij die Japaner is want het staat op de site van het restaurantquote:Op donderdag 17 april 2014 14:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Utopolis
Wij hebben er hier ook één. Bah
gelukkig moeilijk genoeg om figuren als braddie van de weg te houdenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het theorie examen is voor hem moeilijk jaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig moeilijk genoeg om figuren als braddie van de weg te houden
Dat is dan wel weer een voordeel hahaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het eten bij die Japaner is want het staat op de site van het restaurant
Wel goed voor de reductie van voedselverspillingquote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik snap er geen fluit van, ik ga wel niet naar de biosGewoon lekker Sushi en ander Japans eten nommen voor 22,50 per persoon. Je mag 5 rondjes bestellen en elke ronde 5 dingen. Als je iets niet op eet brengen ze dat extra in rekening (1 euro voor Sushi, 3 euro voor warme gerechten)
Ik wil gezellig met mn vriendquote:Op donderdag 17 april 2014 14:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem als jij betaald
Dan heeft hij er niks over te zeggen wie jij mee neemt
had daar echt niet eens het boek voor aangeschaftquote:Op donderdag 17 april 2014 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het theorie examen is voor hem moeilijk ja
Terwijl er werkelijk niks moeilijks aan is![]()
Ik vind het opzich ook wel goed, zo denk je na voor je onnodig dingen besteldquote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel goed voor de reductie van voedselverspilling
Ohquote:
Tut tut, niet zo boos.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar nu heb je me nieuwsgierig gemaakt
[..]
ben niet eens oud genoeg om je vader te zijn
Thanks!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kijk altijd of er nog leuke dingen zijn. Pics krijg je sowieso. Anders doneer ik wel een dagkaart aan je.
[..]
Persoonlijk contact is altijd minder afstandelijk. Zo heeft iedereen een beter beeld bij wie je bent, en kan je een relatie/netwerk beter opbouwen.
Ik vraag me af wat daarvan waar is.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig moeilijk genoeg om figuren als braddie van de weg te houden
Dat lijkt mij niet zo verstandig. Maar nu snap ik je vergelijking wel. Dan heb ik niets bijdehands gezegd.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil mij ook om je nek hangen?
Maar die Japanse restaurant heeft geen menu's alleen maar 6 rondes eten bestellen met telkens 5 dingen per ronde voor een vaste prijs. Zou je dan dat kunnen doen bij de Japanner voor die 25 euro met bioscoop?quote:Perfect Evening bestaat uit een driegangendiner bij één van de geselecteerde restaurants én een bezoek aan een film naar keuze bij Utopolis Den Helder, Emmen of Oss voor slechts ¤ 25,-
Scheelt wel extra betalenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Neem dan een doggiebag met restjes voor mij mee
okequote:
ik hoop (voor hem) dat het hele personage braddie nep isquote:Op donderdag 17 april 2014 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat daarvan waar is.
Bel ze anders eventjes op en vraag het( de jappenert)quote:Op donderdag 17 april 2014 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap het niet
Op de site van de bios staat:
[..]
Maar die Japanse restaurant heeft geen menu's alleen maar 6 rondes eten bestellen met telkens 5 dingen per ronde voor een vaste prijs. Zou je dan dat kunnen doen bij de Japanner voor die 25 euro met bioscoop?
Wij hebben ook zo'n actie bij onze bioscoop samen met de sushi toko. Daar is het gewoon die rondes en dan samen met de film voor een bepaalde prijs. En in mn oude woonplaats ook, maar daar hebben ze speciale menu's voor gemaakt.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap het niet
Op de site van de bios staat:
[..]
Maar die Japanse restaurant heeft geen menu's alleen maar 6 rondes eten bestellen met telkens 5 dingen per ronde voor een vaste prijs. Zou je dan dat kunnen doen bij de Japanner voor die 25 euro met bioscoop?
Hoe bedoel je speciale menu's?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n actie bij onze bioscoop samen met de sushi toko. Daar is het gewoon die rondes en dan samen met de film voor een bepaalde prijs. En in mn oude woonplaats ook, maar daar hebben ze speciale menu's voor gemaakt.
Momentquote:Op donderdag 17 april 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je speciale menu's?Ik wil wel 'onbeperkt' vreten bij de Japanner
De cheap-o menu's zekerquote:Op donderdag 17 april 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n actie bij onze bioscoop samen met de sushi toko. Daar is het gewoon die rondes en dan samen met de film voor een bepaalde prijs. En in mn oude woonplaats ook, maar daar hebben ze speciale menu's voor gemaakt.
Ik wou ook wel naar de wok maar mijn vriend vind dat telkens het zelfde + hij is ook dol op Japan en wilt wel eens Japans gaan etenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Onbeperkt biefstukjes nommen bij de wok
Dan stuur je hem toch met een weekje vakantie naar Japanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou ook wel naar de wok maar mijn vriend vind dat telkens het zelfde + hij is ook dol op Japan en wilt wel eens Japans gaan eten
Oke leukquote:Op donderdag 17 april 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
En binnenkort met mijn beste vriend onbeperkt spareribs eten in Groningen![]()
Ik wil dan meequote:Op donderdag 17 april 2014 14:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan stuur je hem toch naar een weekje vakantie naar Japan
Heb jij een weekje rust
is wokken neit ook japansquote:Op donderdag 17 april 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou ook wel naar de wok maar mijn vriend vind dat telkens het zelfde + hij is ook dol op Japan en wilt wel eens Japans gaan eten
Anime zeker?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil dan meeIk zeur al telkens tegen hem dat ik samen met hem naar Japan wil hihi. We hebben beide iets met Japan. Ik wil ook Japans leren
http://www.buddha-almere.nl/take-away/quote:Op donderdag 17 april 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je speciale menu's?Ik wil wel 'onbeperkt' vreten bij de Japanner
Dat effect heb ik wel eens in topicsquote:
Dat klinkt kadig zegquote:Op donderdag 17 april 2014 14:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://www.buddha-almere.nl/take-away/
Kijk daar het 'theatermenu'
Wij zijn ook aan het sparen voor Japanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil dan meeIk zeur al telkens tegen hem dat ik samen met hem naar Japan wil hihi. We hebben beide iets met Japan. Ik wil ook Japans leren
Hij vooral door Anime jaquote:
wokken is gewoon oer hollands vreetschuren met een aziatisch tintjequote:
Doe dat eens niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel eens in topics
Ook? Wij zijn niet aan het sparen hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 14:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij zijn ook aan het sparen voor Japan
Doei Xeorquote:
Wilde eerst typen wij willen ook naar Japanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook? Wij zijn niet aan het sparen hoor
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dat eens niet.Zo verdwijnt zelfs een verzadigd gevoel
maar... maar het is allebei japansquote:Op donderdag 17 april 2014 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Eten wat ik bij de wok krijg dat krijg ik niet bij Japanner en andersom
Mijn vriend ookquote:
gisteren nasi gemaakt, wilde eigenlijk foto gaan maken voor in dat cul topic, maar dat bedacht ik me te laatquote:Op donderdag 17 april 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Gister had ik zelf minipizzatjes gemaakt met m'n pitabroodjes
Dan ben ik toch niet de enigste die daar heen wilt, ik hou wel van een beetje avontuur.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriend ookdie heeft een lichte obsessie.
hahaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren nasi gemaakt, wilde eigenlijk foto gaan maken voor in dat cul topic, maar dat bedacht ik me te laat
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar... maar het is allebei japans
Dat is lekkerquote:Op donderdag 17 april 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Gister had ik zelf minipizzatjes gemaakt met m'n pitabroodjes
Canada en Groenland lijken me uber gaafquote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik wil een jaar door noord amerika gaan backpacken als ik mijn master binnen heb
Hehe. Dat kan ik mij nog wel herinneren. Heeft hij/Hebben jullie al plannen?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriend ookdie heeft een lichte obsessie.
Jaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is lekker. Sowieso zelfgemaakte pizza. Alleen maar dingen op knallen die je zelf lekker vindt.
dan zou ik nog liever naar de dead zone op vakantie gaanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:58 schreef essnhills het volgende:
Noord Korea lijkt me heel naar, maar ook heel interessant om te bezoeken.
Wereldticketjequote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik wil een jaar door noord amerika gaan backpacken als ik mijn master binnen heb
Ik wil ook heel graag met zo'n greyhound bus de woestijn doorquote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Canada en Groenland lijken me uber gaaf
De All You Can Eat wok is niet het zelfde als een Japans restaurantquote:
Schijnt dat je sinds kort ook echt als toerist daar naar binnen mag, dus als we dat doen pakken we ook zuid-Korea mee en dan N-K erg kortquote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe. Dat kan ik mij nog wel herinneren. Heeft hij/Hebben jullie al plannen?
Wat is dat?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik nog liever naar de dead zone op vakantie gaan
Woestijn lijkt me een beetje saai en eentonigquote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil ook heel graag met zo'n greyhound bus de woestijn door
de fall out zone van chernobylquote:
Ik doe het voor de ervaring (en het is goedkoper dan vliegen)quote:Op donderdag 17 april 2014 15:00 schreef Xeor het volgende:
[..]
Woestijn lijkt me een beetje saai en eentonig
Ohh!!quote:
Canada is gaaf!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Canada en Groenland lijken me uber gaaf
Een vriend van mij is een paar maanden in ZK geweest en is toen helemaal de bergen in getrokken, was super mooi.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Schijnt dat je sinds kort ook echt als toerist daar naar binnen mag, dus als we dat doen pakken we ook zuid-Korea mee en dan N-K erg kort
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh!!
Daar wil ik ook nog wel eens heen, maar pas als ik al kinderen heb er er niet meer wil.
Genoeg voor op een minipizza toch.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Al hadik het gister heel simpel hoor. Paprikapuree, spinazie, salami en kaas. Met kruiden natuurlijk
Er zijn tickets dat je bijv. binnen 6 maanden 10 landen kan bezoeken. Enige "eis" is dat je of linksom of rechtsom de wereld om reist.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Schijnt dat je sinds kort ook echt als toerist daar naar binnen mag, dus als we dat doen pakken we ook zuid-Korea mee en dan N-K erg kort
Ja nou, ik neem geen risico met mijn eicellen jaquote:
Ahh super gaaf ik wil ookquote:Op donderdag 17 april 2014 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Canada is gaaf!Ben er geweest, grotendeels in Calgary geweest maar we (ik, ouders, vrienden en de Canadees waar we verbleven*) zijn nog naar Vancouver gereden door de bergen
En terug uiteraard
*Jaar daarvoor in Mexico leren kennen, veel mailcontact mee gehad
maar ik wil alleen naar amerikaquote:Op donderdag 17 april 2014 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg voor op een minipizza toch.En simpel is soms lekker genoeg
[..]
Er zijn tickets dat je bijv. binnen 6 maanden 10 landen kan bezoeken. Enige "eis" is dat je of linksom of rechtsom de wereld om reist.
[..]
Lijkt mij allebei heel bizar om te zien. Volgens mij kun je N-K alleen via China in ofzo ook nog.
En dan welke staten? Alles in een?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar ik wil alleen naar amerika
Nasi a la Johannesquote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren nasi gemaakt, wilde eigenlijk foto gaan maken voor in dat cul topic, maar dat bedacht ik me te laat
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh!!
Daar wil ik ook nog wel eens heen, maar pas als ik al kinderen heb er er niet meer wil.
Jupquote:Op donderdag 17 april 2014 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg voor op een minipizza toch.En simpel is soms lekker genoeg
Ik ben vroegah ook in Thailand geweest in Pattaya, weet er weinig nog van. Behalve dat we eerst 3 dagen in Bangkok zaten en dat de lucht niet te harden was daarquote:Op donderdag 17 april 2014 15:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ahh super gaaf ik wil ookik ben vorig jaar naar Thailand geweest en wil dit jaar eigenlijk in het noorden van Thailand beginnen en daarna Laos in.
Een paar maandenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een vriend van mij is een paar maanden in ZK geweest en is toen helemaal de bergen in getrokken, was super mooi.
Echt een wereld van verschil tussen Seoel en het noorden van ZK.
Bangkok was smerigquote:Op donderdag 17 april 2014 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben vroegah ook in Thailand geweest in Pattaya, weet er weinig nog van. Behalve dat we eerst 3 dagen in Bangkok zaten en dat de lucht niet te harden was daar
Ik wil ze door trekken. Florida, canada, texas, iowa, alabama. massachussets en ook nog rond neuzen in canada en zoquote:Op donderdag 17 april 2014 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan welke staten? Alles in een?
Chiang Mai staat ook op mijn lijstje als ik naar Thailand ga. Ik las alleen wat stomme verhalen over de heen weg. Bussen in afgrond enzoquote:Op donderdag 17 april 2014 15:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Bangkok was smerigik ben daar ook maar 2 dagen gebleven en was toen blij dat we de bus richting Chiang Mai hebben gepakt.... overigens Chiang Mai
Pittig lijstje, maar wel tof denk ikquote:Op donderdag 17 april 2014 15:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil ze door trekken. Florida, canada, texas, iowa, alabama. massachussets en ook nog rond neuzen in canada en zo
Ja zijn moeder komt uit ZK en hij is na zijn studie eerst 4 maanden in ZK geweest op bezoek bij zijn familie, was echt een regelrechte ramp om te communiceren met hun omdat hun Engels gewoon super slecht was. De laatste 2 weken van zijn trip door ZK is zijn broer ook nog langs geweest.quote:
Mexico lijkt me ook wel gaaf, een vriend van me is daar geweest en heeft heeeeeel lang last gehad van een hardnekkige parasietquote:Op donderdag 17 april 2014 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Mexico was ook tof![]()
We zijn daar met een vliegtuigje naar de bergen gegaan, daar was een dorpje wat alleen met het vliegtuig te bereiken was. Die mensen maakte alles zelf, echt zo mooi om te zien. Die hadden ook niks met het moderne van nu, het was echt alsof je 100 jaar terug de tijd in ging. En toen we terugvlogen en best laag over de zee gingen toen sprongen er tientallen dolfijnen uit de zee, was echt prachtig om te zien!
Oh nastyquote:Op donderdag 17 april 2014 15:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mexico lijkt me ook wel gaaf, een vriend van me is daar geweest en heeft heeeeeel lang last gehad van een hardnekkige parasiet
Fallout gebied van Chernobyl, of de verlaten pier op Scheveningen. Nou ik weet het wel hoor, pak ik gelijk een avondje Casino mee als wereldburgerquote:Op donderdag 17 april 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
wat een gekkigheid
gewoon naar het strand in Scheveningen, dat is ver genoeg
Ik ken ook niet alle 50 staten haha, maar ik wil gewoon erg graag ver weg van nederland en gewoon rond trekken, couch surfen, baantjes aannemen hier en daar.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chiang Mai staat ook op mijn lijstje als ik naar Thailand ga. Ik las alleen wat stomme verhalen over de heen weg. Bussen in afgrond enzo![]()
[..]
Pittig lijstje, maar wel tof denk ik
note to self: Mexico voor de tequilaquote:Op donderdag 17 april 2014 15:07 schreef Amarantha het volgende:
En door de krottenwijk gereden en naar een 'huisje' geweest waar ze zelf tequila maakte. Helaas was ik te jongJe kreeg daar sowieso overal tequila aangeboden ongeacht je leeftijd
Ik ben met een soort stadsbus van Bangkok naar Chiang Mai gegaan, we kregen tijdens de nachttrip ook allemaal een dekentje van Donald Duck of Mickey Mousequote:Op donderdag 17 april 2014 15:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chiang Mai staat ook op mijn lijstje als ik naar Thailand ga. Ik las alleen wat stomme verhalen over de heen weg. Bussen in afgrond enzo![]()
misschien wel verstandig jaquote:Op donderdag 17 april 2014 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, ik neem geen risico met mijn eicellen ja
echte tequila smaakt helemaal niet naar de tequila van hierquote:Op donderdag 17 april 2014 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
note to self: Mexico voor de tequila
Echte tequila is nog smerigerquote:Op donderdag 17 april 2014 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
echte tequila smaakt helemaal niet naar de tequila van hier
of eigenlijk andersom
Ik ga in Juni naar Turkije omdat mijn vriendin niet mee wil naar Thailandquote:Op donderdag 17 april 2014 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Laatste vakantie was Turkije, freaky shit. Week nadat ik er was is er een bom ontploft op de plek waar wij echt precies een week daarvoor waren een dag lang. Sowieso allemaal Turken die aan me gingen zittenBah!
Beetje sportief zou je de pier zelfs op de fiets kunnen bezoekenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is half FOK! idolaat van Japan![]()
Ik wil ook wel eens een mening delen met de menigte.
[..]
Fallout gebied van Chernobyl, of de verlaten pier op Scheveningen. Nou ik weet het wel hoor, pak ik gelijk een avondje Casino mee als wereldburger
Sowieso zonde als je alle 50 staten wil doen, tenzij je echt zeeën van tijd en geld hebt.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ken ook niet alle 50 staten haha, maar ik wil gewoon erg graag ver weg van nederland en gewoon rond trekken, couch surfen, baantjes aannemen hier en daar.
Wat schattig.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben met een soort stadsbus van Bangkok naar Chiang Mai gegaan, we kregen tijdens de nachttrip ook allemaal een dekentje van Donald Duck of Mickey Mouse
Maar bussen in de afgrond??? Niks van gehoord, wel was op dat moment de nachttrein ontspoord en waren we verplicht de bus te nemen
Kan ook komen omdat dit uit een krottenwijk kwamquote:Op donderdag 17 april 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
vond het beter te drinken dan die troep van hier
al was het gratis, dat kan ook meespelen
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:11 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit verder dan Drenthe voor mijn vakanties
Nee er zijn zat van de 50 staten die ik niet hoef te zien hoor, dat kan ik niet betalen. Maar ik wil er toch zeker een jaar voor uit trekken na het halen van mijn masterquote:Op donderdag 17 april 2014 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso zonde als je alle 50 staten wil doen, tenzij je echt zeeën van tijd en geld hebt.En dat ver weg van Nederland zijn, herken ik
[..]
Wat schattig.Dat had ik niet verwacht dat er een dekentje bij kan zitten.
Ik lees af en toe wat in het TRV topic. Was tijdje terug een paar keer raak. En trein ontspoord is ook mooi kut.
Ik ga er nooit meer heen, helemaal gehad daarquote:Op donderdag 17 april 2014 15:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga in Juni naar Turkije omdat mijn vriendin niet mee wil naar Thailand
Ah, ja wat ik op heb was van een of andere rijke zakenman die het had meegenomen naar Curacao.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ook komen omdat dit uit een krottenwijk kwamIk heb het niet geproefd maar mijn ouders enz wel
Die kregen het niet weg
Ik ben gelukkig niet alleen de tequila van hier gewend. Al zou ik niet weten hoe de tequila daar smaakt.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
echte tequila smaakt helemaal niet naar de tequila van hier
of eigenlijk andersom
Dan ook zeker doen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee er zijn zat van de 50 staten die ik niet hoef te zien hoor, dat kan ik niet betalen. Maar ik wil er toch zeker een jaar voor uit trekken na het halen van mijn master
Precies. Wij zijn zelfs een keer via vakantieveilingen goedkoop op vakantie gegaan naar Turkije.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hoeft ook helemaal niet duur te zijn als je last-minute gaat bijvoorbeeld.
echte tequila is tenminste binnen te houden zonder zout en citroenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
vond het beter te drinken dan die troep van hier
al was het gratis, dat kan ook meespelen
Het mooie is nog toen we uiteindelijk terug moesten naar Bangkok hadden we voor hetzelfde geld een bus met MEGA grote stoelen die helemaal plat konden met massagefunctie ingebouwd, een eigen touchscreendisplay ding voor je neus, gratis drinken + eten heel de rit.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso zonde als je alle 50 staten wil doen, tenzij je echt zeeën van tijd en geld hebt.En dat ver weg van Nederland zijn, herken ik
[..]
Wat schattig.Dat had ik niet verwacht dat er een dekentje bij kan zitten.
Ik lees af en toe wat in het TRV topic. Was tijdje terug een paar keer raak. En trein ontspoord is ook mooi kut.
Ik wil terug naar Mexicoquote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja wat ik op heb was van een of andere rijke zakenman die het had meegenomen naar Curacao.
Connecties ditdat.
13/14 km. Niks mis mee. Het is dat ik na een uur op het strand liggen mijzelf afvraag wat ik in vredesnaam aan het doen ben.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje sportief zou je de pier zelfs op de fiets kunnen bezoeken
Y notquote:Op donderdag 17 april 2014 15:11 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit verder dan Drenthe voor mijn vakanties
A. ik ben een student, en die vrienden die ik heb zijn nog armer dan ik ben.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hoeft ook helemaal niet duur te zijn als je last-minute gaat bijvoorbeeld.
Ik heb me prima vermaakt in Turkije. Maar ik had wel een 1.93 meter lange vent naaste me die als local werd aangezien, misschien hielp dat.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga er nooit meer heen, helemaal gehad daar
Nog minimaal 3 jaar dusquote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet alleen de tequila van hier gewend. Al zou ik niet weten hoe de tequila daar smaakt.
[..]
Dan ook zeker doen.
Ach 8 dagen even op het strand liggen is ook weleens lekker, en ik ben wel toe aan een vakantiequote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga er nooit meer heen, helemaal gehad daar
Ja dat laatste vooral inderdaad. Ik ben geen strandtype, en al helemaal niet in de zomer natuurlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
13/14 km. Niks mis mee. Het is dat ik na een uur op het strand liggen mijzelf afvraag wat ik in vredesnaam aan het doen ben.
ik zou gillend gek wordenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ach 8 dagen even op het strand liggen is ook weleens lekker, en ik ben wel toe aan een vakantie
Zag laatst voor 200 euro via sunweb, 8 dagen all-in in een hotel in Egypte.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil volgend jaar op vakantie maar ik heb dan als het goed is een huisje dus dat wordt hem ook niet vrees ik
wij horen niet in de zon te liggenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat laatste vooral inderdaad. Ik ben geen strandtype, en al helemaal niet in de zomer natuurlijk.
In de herfst/winter naar het strand is dan weer heerlijkLekker uitwaaien
Preciesquote:Op donderdag 17 april 2014 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij horen niet in de zon te liggen
dat doe je in de avond en nacht onder het genot van wat bier en tering muziek in de club natuurlijkquote:
Hmm dat is idd wel goed te doenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag laatst voor 200 euro via sunweb, 8 dagen all-in in een hotel in Egypte.
Dat kun je toch wel missen?
Ik doe liever ook wat maar heel erg is het niet.. een beetje de hele dag dronken ronddobberen op het water.quote:
Nicequote:Op donderdag 17 april 2014 15:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het mooie is nog toen we uiteindelijk terug moesten naar Bangkok hadden we voor hetzelfde geld een bus met MEGA grote stoelen die helemaal plat konden met massagefunctie ingebouwd, een eigen touchscreendisplay ding voor je neus, gratis drinken + eten heel de rit.
Lang leve de Nederlanders die in Thailand wonen die ons geholpen hadden deze goddelijke bus te vinden
Genoeg tijd om te sparen, jezelf lekker te maken met plannen etc.quote:
Egypte is echt een kut land met een ongelooflijk kut volkquote:Op donderdag 17 april 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag laatst voor 200 euro via sunweb, 8 dagen all-in in een hotel in Egypte.
Dat kun je toch wel missen?
Maar ik ga juist graag naar tering herring feesten/festivalsquote:Op donderdag 17 april 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doe je in de avond en nacht onder het genot van wat bier en tering muziek in de club natuurlijk
Dat kan wel lekker zijn ja. Al prefereer ik dan tochde duinen boven het strand, laat staan het Scheveningse strandquote:Op donderdag 17 april 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat laatste vooral inderdaad. Ik ben geen strandtype, en al helemaal niet in de zomer natuurlijk.
In de herfst/winter naar het strand is dan weer heerlijkLekker uitwaaien
is ook leukquote:Op donderdag 17 april 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan wel lekker zijn ja. Al prefereer ik dan tochde duinen boven het strand, laat staan het Scheveningse strand
Maar om jullie wilde wereldreizen toch wat tegengas te bieden. Ik ga binnenkort gewoon naar de Ardennen![]()
Oh dat lijkt me wel echt lastig als je niet kan communicerenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja zijn moeder komt uit ZK en hij is na zijn studie eerst 4 maanden in ZK geweest op bezoek bij zijn familie, was echt een regelrechte ramp om te communiceren met hun omdat hun Engels gewoon super slecht was. De laatste 2 weken van zijn trip door ZK is zijn broer ook nog langs geweest.
Na zijn "trip" door ZK is hij nog 6 maanden in Australie geweest.
Beetje zout water, dan blijf je nog beetje goed drijven ookquote:Op donderdag 17 april 2014 15:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik doe liever ook wat maar heel erg is het niet.. een beetje de hele dag dronken ronddobberen op het water.
Ik hoop dat ik naast mn WO master de tijd heb om te werken.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceDat is wel een luxe, als je af en toe hoort over krappe busjes e.d.
Weet je per toeval nog hoe die bus te vinden is?![]()
[..]
Genoeg tijd om te sparen, jezelf lekker te maken met plannen etc.
de ardennen zijn ook tofquote:Op donderdag 17 april 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan wel lekker zijn ja. Al prefereer ik dan tochde duinen boven het strand, laat staan het Scheveningse strand
Maar om jullie wilde wereldreizen toch wat tegengas te bieden. Ik ga binnenkort gewoon naar de Ardennen![]()
Stond zaterdag ook een halfuurtje in zo'n hardcore tent.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar ik ga juist graag naar tering herring feesten/festivals(lees: hardcore drum and bass en breakcore enzo)
vrienden van me zijn nu een jaar op wereldreisquote:Op donderdag 17 april 2014 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel echt lastig als je niet kan communiceren![]()
Australielijkt me ook zo vet.
Een jaarquote:Op donderdag 17 april 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrienden van me zijn nu een jaar op wereldreis
kan ik niet betalen
quote:
Ik hou van alles met een breakbeatquote:Op donderdag 17 april 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stond zaterdag ook een halfuurtje in zo'n hardcore tent.
Dacht dat mijn oren gingen bloeden.![]()
Doe mij maar iets schappelijkere muziek.
Interrailenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Al heb je wel gelijk hoor. Ik overweeg deze zomer wel een InterRail samen met een vriend. Bij voorkeur Oost-Europa.
Positief blijven, komt vast wel goed. Zolang je het maar graag genoeg wil.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik naast mn WO master de tijd heb om te werken.
Ik ben nu bijna klaar met mn HBO maar ben toch wel een beetje bang dat het heel zwaar gaat worden
Weet je ook de landen?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrienden van me zijn nu een jaar op wereldreis
kan ik niet betalen
vorig jaar juli vertrokken, zitten nu ergens in zuid amerika. komen eind juni terugquote:Op donderdag 17 april 2014 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een jaar![]()
Ik zou Nederland gaan missen denk ik
Dit zegt mij niet zoveel.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik hou van alles met een breakbeaten het liefst crossbreed, jungle of breakcore.
Ik heb wel op maat gemaakt oordoppen aangeschaft hiervoor want anders is het niet leuk meer, zeker niet als je ook niet gebruikt want dan doet het echt gewoon pijn
Waar zoek je een kamer?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:21 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik wil me in gaan schrijven voor de duwo, kijken of ik een kamer kan vinden misschien een keertje
Interrail is tofquote:Op donderdag 17 april 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Al heb je wel gelijk hoor. Ik overweeg deze zomer wel een InterRail samen met een vriend. Bij voorkeur Oost-Europa.
Zij heeft toen voor ons een ticket gehaald op het busstation zelf, je moet een VIP bus hebben met 3 stoelen naast elkaar ( 1 - 2 ) dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceDat is wel een luxe, als je af en toe hoort over krappe busjes e.d.
Weet je per toeval nog hoe die bus te vinden is?![]()
ook 1 zomer gedaan met een groep vrienden. ben geen moment nuchter geweestquote:Op donderdag 17 april 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ja het was meer handwerk en uiteindelijk snapte ze elkaar wel. Aussie wil ik ook nog een keerquote:Op donderdag 17 april 2014 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel echt lastig als je niet kan communiceren![]()
Australielijkt me ook zo vet.
Ik onthoud dit, thanks.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zij heeft toen voor ons een ticket gehaald op het busstation zelf, je moet een VIP bus hebben met 3 stoelen naast elkaar ( 1 - 2 ) dus.
Je kan dus beter geen tickets kopen bij al die reisbureau's aan straat.
Ik denk dat je via kamernet sneller iets vindquote:Op donderdag 17 april 2014 15:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Delft, utrecht of leiden als het even kan
Precies heb je nog minder kans op verdrinken ookquote:Op donderdag 17 april 2014 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje zout water, dan blijf je nog beetje goed drijven ook
Utrecht schijnt een tekort te zijn aan mannelijke studenten, dus misschien dat je daar nog wat kan vinden qua kamers.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Delft, utrecht of leiden als het even kan
Nee bedankt.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wil je een voorbeeld van alle drie?
Ik ben vorig jaar in Denemarken geweest, het was er groen stil en saaiquote:Op donderdag 17 april 2014 15:18 schreef gianni61 het volgende:
ik wil een paar dagen richting denemarken maar als ik nu een huis zou kopen gaat dat plan maar weer de ijskast in
in de stad toch niet lijkt mequote:Op donderdag 17 april 2014 15:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in Denemarken geweest, het was er groen stil en saai
nadeel aan utrecht is alleen dat ik in Delft studeer en mijn reistijd er langer door zou wordenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Utrecht schijnt een tekort te zijn aan mannelijke studenten, dus misschien dat je daar nog wat kan vinden qua kamers.Zijn mensen die graag met alleen gasten in een studentenhol zitten, of graag gemengd en dus opzoek naar mannen.
Er zijn ergere dingen wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nadeel aan utrecht is alleen dat ik in Delft studeer en mijn reistijd er langer door zou worden
Leiden en Utrecht hebben allebei een dames overschot
Ik denk niet dat onze relatie wat wordt Kitkat. Het ligt niet aan mij maar aan jou.quote:
Omdat je niet van jungle houdt? Dat is nog de mildste uit het lijstjequote:Op donderdag 17 april 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat onze relatie wat wordt Kitkat. Het ligt niet aan mij maar aan jou.
voor een tatoeage dusquote:Gezocht!
Iemand die een Engelse zin in vlekkeloos Latijn kan en wil vertalen voor mij
Ben of ken jij iemand, laat het me alsjeblieft weten
En nog zeer betaalbaar ookquote:
Mooi tochquote:Op donderdag 17 april 2014 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook 1 zomer gedaan met een groep vrienden. ben geen moment nuchter geweest
lekker op de familie camping, meedoen aan jeu de boules toernooi en alles
Gaat hard hahaquote:Op donderdag 17 april 2014 15:26 schreef Xeor het volgende:
wow half 4 alweer, ik ga maar eens wat doen op me werk![]()
Daaaaag allemaal
Fringe.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb behoefte om iets illegaals te doen.
Weet iemand nog een interessante serie om te downloaden?
Zeker als je richting Oost - Europa gaat.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nog zeer betaalbaar ook
[..]
Mooi toch
Revengequote:Op donderdag 17 april 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
Toffe serie, maar die heb ik al 2 keer volledig gezienquote:
welke heb je al allemaal?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toffe serie, maar die heb ik al 2 keer volledig gezien
Ik moet alleen de laatste helft van het laatste seizoen nog steeds kijken, ik heb tegenwoordig netflix dus dat zou moeten kunnenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef essnhills het volgende:
Oh wauw er zijn hier gewoon 2 andere mensen die Fringe ook kunnen waarderen
Maak er drie van.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef essnhills het volgende:
Ik heb hem LR ook aangeraden.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef essnhills het volgende:
Stargate Atlantis is ook vetquote:Op donderdag 17 april 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
Bonesquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Stargate Atlantis is ook vet ( en stargate SG-1 ook)
S.H.I.E.L.D.
Better of ted
meer weet ik er zo snel even niet
Het laatste seizoen is wel 'apart' moet ik zeggenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moet alleen de laatste helft van het laatste seizoen nog steeds kijken, ik heb tegenwoordig netflix dus dat zou moeten kunnen
agents of shield is tof ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Stargate Atlantis is ook vet
S.H.I.E.L.D.
Better of ted
true detective? homeland? under the dome?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bones
Charmed
Cold Case
Downton Abbey
Fringe
House MD
Lost
NCIS
Numb3rs
Sherlock
Smallville
The Wire
The X-Files
Ik ga even kijken of het wat isquote:Op donderdag 17 april 2014 15:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Stargate Atlantis is ook vet
S.H.I.E.L.D.
Better of ted
Homeland helemaal vergetenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
agents of shield is tof ja.
better of ted: bestaat die nog?dacht dat die gestopt was.
[..]
true detective? homeland? under the dome?
True Detective heb ik vaker horen langskomen ja, Homeland ook. Under the Dome heb ik het eerste seizoen ook al van gezien. Geen idee waarom die niet in die map staat meer..quote:Op donderdag 17 april 2014 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
suits is echt een kutserie
gister 2 afleveringen van gekeken maar wat een kutserie
Zijn maar 2 seizoenen van helaasquote:Op donderdag 17 april 2014 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
House, Lost en Sherlock heb ik alquote:Op donderdag 17 april 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
Battlestar Galactica al gekeken essssssnhillllls?
House, Lost, Doctor Who (wel wat luchtig, maar prima vermaak imo), Suits, Sherlock?
Seizoen 2 vond ik niet zo. 1 en 3 waren wel goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Homeland helemaal vergetenBazenserie ook dat.
is gewoon een kutserie man.quote:
Daar heb ik op tv een paar afleveringen van gezien, was ook wel tof.quote:
oh ja, die had jij ook gekeken.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
True Detective heb ik vaker horen langskomen ja, Homeland ook. Under the Dome heb ik het eerste seizoen ook al van gezien. Geen idee waarom die niet in die map staat meer..
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is gewoon een kutserie man.
alleen maar dialoog, dan kan ik net zo goed een podcast gaan luisteren
Ook een leuke serie jaquote:Op donderdag 17 april 2014 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als je er van houdt: American Horror Story
Suitsquote:Op donderdag 17 april 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
Waar is dat mee te vergelijken?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:35 schreef KitKatChunky het volgende:
De stargate film moet je wel eerst kijken voor je aan stargate SG1 begint hoor
vind bob's burgers niet zo heel grappig, al kijk ik het wel soms tijdens het etenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik ga wat kijken wat wel leuk is
vikings
da vinci's demons
Sons of Anarchy
Bob's burgers
oh ja, daar moet ik ook nog aan beginnenquote:
zitten echt pareltjes tussenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind bob's burgers niet zo heel grappig, al kijk ik het wel soms tijdens het eten
ehh community is geen sitcom typischquote:Op donderdag 17 april 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
Community of The Big Bang Theory voor sitcoms.
Hmm, geen idee waar je het zo snel mee kan vergelijken. Het heeft wel wat van battestar en star trek.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar is dat mee te vergelijken?
Ik vind sci-fi al snel goed en zie die serie vaak voorbij komen.
quote:
dan hoef ik het dus al niet meer te kijkenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zitten echt pareltjes tussen
maar eerste seizoen is niet zo supergrappig
seizoen 3 en 4 zijn wel geniaal
maar: alison briequote:Op donderdag 17 april 2014 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehh community is geen sitcom typisch
wat danquote:Op donderdag 17 april 2014 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehh community is geen sitcom typisch
Is wel het plan maar nog niks zeker. Een keer wat anders dan de jaarlijkse festival(s)quote:Op donderdag 17 april 2014 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker als je richting Oost - Europa gaat.
[..]
Revenge
quote:
En terecht, want die ken je blijkbaar dus alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |